Βρειτε μας στα Social Media

ΚΡΉΤΗ

Η ιστορία του θρυλικού «Άπτερα» που μας ταξίδευε για χρόνια

Δημοσιεύτηκε

στις

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Το ΑΠΤΕΡΑ υπήρξε αναμφισβήτητα το πιο σύγχρονο και επαναστατικό επιβατηγό/οχηματαγωγό πλοίο, που δρομολογήθηκε στη γραμμή των Χανίων, στα μέσα της δεκαετίας του ‘80.
Η μετασκευή του υπήρξε πρωτοποριακή για τα δεδομένα της εποχής, ενώ η συμβολή του στην ανάπτυξη και τη μετέπειτα πορεία της παραδοσιακής ANEK LINES, υπήρξε καθοριστική. Ήταν το πλοίο που έφερε μια νέα τάξη πραγμάτων στα θαλασσινά ταξίδια στην Κρήτη και έβαλε την ANEK LINES σε μια νέα εποχή. Μέχρι τότε, τα πλοία του στόλου της που αγοράστηκαν σχεδόν νεότευκτα- εξυπηρετούσαν με συνέπεια και πολύ καλές υπηρεσίες τα δύο μεγάλα λιμάνια της Κρήτης, καλύπτοντας επαρκώς τις μεταφορικές ανάγκες των γραμμών που εξυπηρετούσαν.
Όμως, δεν είχαν αυτό το κάτι παραπάνω που έφερε μαζί του το αξέχαστο αυτό πλοίο. Τη φινέτσα και την πολυτέλεια, που ολοκλήρωσε την εταιρεία και την καθιέρωσε ανάμεσα στις μεγαλύτερες της Ελλάδας και ολόκληρης της Ευρώπης. Αναμφίβολα, κανείς δεν μπορεί να ξεχάσει τον πρωτοπόρο “ευπατρίδη” των Χανίων ΚΥΔΩΝ (10.714gt/1953), τα επιτυχημένα και συνεπή -για σχεδόν 3 δεκαετίες- δίδυμα ΚΑΝΤΙΑ (11.222gt/1971) και ΡΕΘΥΜΝΟΝ (12.078gt/1971) στη γραμμή του Ηρακλείου, καθώς και το καλοτάξιδο πρώτο ΚΡΗΤΗ (11.334gt/1972), που με την πολύτιμη προσφορά τους ανέδειξαν τα κρητικά προϊόντα στην υπόλοιπη Ελλάδα και “απογείωσαν” την οικονομία της Κρήτης. Όμως, το θρυλικό ΑΠΤΕΡΑ ήταν αλλιώτικο από αυτά, απέπνεε άλλο αέρα πιο φρέσκο και ευρωπαϊκό. Η συνολική παρουσία του προκαλούσε δέος. Βαπόρι μεγάλο, επιβλητικό, στιβαρό, γρήγορο, με λιτή φορεσιά και με δυνατότητες πολλές, χωρίς περιττά “φτιασίδια”, όπως αυτά που σήμερα “στολίζουν” τις μπάντες των περισσότερων πλοίων της ακτοπλοΐας μας. Δεν είχε ανάγκη άλλωστε από αυτά, καθώς στολίδι ήταν αυτό, το ίδιο το βαπόρι.
Είτε βρισκόταν δεμένο στη Σούδα, είτε στον Πειραιά, το κατάλευκο αστραφτερό σκαρί του τραβούσε εύκολα την προσοχή, στεκόταν περήφανο και σε προσκαλούσε για να το καμαρώσεις και να σε ταξιδέψει! Το εσωτερικό του υπήρξε ασυναγώνιστο και πρωτοποριακό, δικαιολογώντας με το παραπάνω τη φήμη που είχε, ως το κρουαζιερόπλοιο της ακτοπλοΐας! Ήταν πολύ μπροστά για την εποχή του, με καινοτομίες που ξένιζαν. Υπήρξε το πρώτο πλοίο της ελληνικής ακτοπλοΐας με κυλιόμενες κλίμακες, ενώ ακόμη διέθετε και κλιματισμό, υπερπολυτελή σαλόνια, άνετα καταστρώματα, πολλές καμπίνες, εκκλησία, πτερύγια ευσταθείας και μεγάλη χωρητικότητα. Ήταν πάντοτε ζεστό και φιλόξενο, πεντακάθαρο, με μεγάλο του ατού την αξεπέραστη -ακόμη και σήμερα- κρητική κουζίνα!
Στο ταξίδεμά του ήταν εξίσου υποδειγματικό, σταθερό και γρήγορο. Άλλωστε, τα πλοία της Κρήτης χαρακτηρίζονταν ανέκαθεν ως τα μεγαλύτερα και ποιοτικότερα πλοία της ελληνικής ακτοπλοΐας. Έτσι και το ΑΠΤΕΡΑ, εξυπηρετούσε απόλυτα το σκοπό για τον οποίο επιλέχθηκε από τη μεγάλη κρητική εταιρεία. Το ταξίδι μαζί του ήταν μια εμπειρία ξεχωριστή. Ήταν η υπερπολυτελής “θαλάσσια λεωφόρος” της εποχής, που συνέδεε την ηπειρωτική Ελλάδα με τη Μεγαλόνησο και μάλιστα με ανέσεις και ασφάλεια εφάμιλλες των σύγχρονων τότε ευρωπαϊκών πλοίων. Αναπόφευκτα, οι μνήμες που άφησε και οι στιγμές που χάρισε στους απανταχού καραβολάτρες –ακόμη και στην περίοδο της παρακμής του-  ήταν μοναδικές και χιλιάδες.
Ποιος, άλλωστε δεν ήθελε να ταξιδέψει ή ακόμη και να φωτογραφήσει τη ναυαρχίδα της ΑΝΕΚ LINES. Ένα πλοίο σταθμός, που εκείνη την εποχή, μόνο με το αδελφό του EL GRECO (14.425gt/1972) των Μινωικών Γραμμών που ταξίδευε στην Αδριατική μπορούσε να συγκριθεί. Ίσως, να ήταν και καλύτερο! Το πολυτελές ΑΠΤΕΡΑ κέρδισε δίκαια τη θέση του ανάμεσα στα σημαντικότερα πλοία της ακτοπλοΐας μας. Υπήρξε πλοίο πρωτοποριακό, που έβαλε τα θεμέλια για τα επόμενα πλοία της ΑΝΕΚ που έμελλε να ακολουθήσουν. Μέσα από αυτό, αναδείχθηκε το πείσμα των κρητικών για διαρκή ανάπτυξη, η αυθεντική κρητική φιλοξενία, καθώς και η αγάπη και το πάθος των Κρητικών για την πατρίδα τους. Δικαιολογημένα, λοιπόν, υπήρξε το καμάρι των Χανίων αλλά και της ελληνικής ακτοπλοΐας!

PEGASUS: «Το αστέρι της Taiyo Ferry»


Το αξέχαστο ΑΠΤΕΡΑ ναυπηγήθηκε στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, σε μια εποχή ευημερίας και μεγάλης ανάπτυξης της ιαπωνικής ακτοπλοΐας. Η ανάπτυξη, όμως, αυτή έμελλε να διακοπεί απότομα εξαιτίας της πετρελαϊκής κρίσης, με αποτέλεσμα πολλές από τις νέες εταιρείες που δημιουργήθηκαν να καταρρεύσουν ως “χάρτινοι πύργοι” και αρκετές από τις γραμμές που άνοιξαν να κλείσουν. Αναπόφευκτα, λοιπόν, αρκετά αξιόλογα πλοία ήρθαν στην Ελλάδα. Το ΑΠΤΕΡΑ υπήρξε το 4ο από μια σειρά 6 αδελφών πλοίων που χτίστηκαν -στις αρχές του ’70- στα ναυπηγεία Hayashikane Shipbuilding & Engineering Co Ltd, στο Shimonoseki της Ιαπωνίας. Από αυτά τα εκπληκτικά πλοία, ήρθαν στη χώρα μας τα 4 (ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ, ΑΠΤΕΡΑ, ΔΑΙΔΑΛΟΣ, SEA TRAILER) και με τη συμβολή τους συνέβαλλαν στην περαιτέρω ανάπτυξη της ελληνικής ακτοπλοΐας. Καθελκύστηκε στις 21 Δεκεμβρίου του 1972 (yard number 1168) με το όνομα PEGASUS (7.167gt) για λογαριασμό της Taiyo Ferry K.K., εταιρεία με έδρα την πόλη Kanda της μακρινής Ιαπωνίας.
Παραδόθηκε στην πλοιοκτήτρια εταιρεία του στις 9 Απριλίου 1973 και δρομολογήθηκε στη γραμμή Osaka (Honshu) – Kanda (Kyushu), διπλώνοντας το αδελφό πλοίο ORION (μετέπειτα ΔΑΙΔΑΛΟΣ) που είχε ξεκινήσει νωρίτερα. Χαρακτηριστικό του γνώρισμα ήταν το φαντασμαγορικό “χορευτικό” μπλε αστέρι της ιαπωνικής εταιρείας –γνωστό ως ”Shooting Star”- που κοσμούσε τις μπάντες του, έμπνευσης του διακεκριμένου Ιάπωνα ζωγράφου Yanagihara Ryohei. Μεταξύ των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του ήταν και η υψηλή του ταχύτητα, που στα δοκιμαστικά άγγιξε τους 24,2 κόμβους! Καθημερινά, όμως, εκτελούσε το δρομολόγιο με υπηρεσιακή ταχύτητα 21,5 κόμβους.
Για την ταχύτητα αυτή, φρόντιζαν 2 κύριες μηχανές Mitsubishi – MAN V18V40/54 συνολικής ιπποδύναμης 20.000 BHP, με κατανάλωση που κυμαινόταν γύρω στους 52 τόνους/24ωρο. Το πλοίο ναυπηγήθηκε ως ropax, με διαστάσεις 140,87 x 22,38 x 5,60 και ικανότητα μεταφοράς 794 επιβατών (214 κρεβάτια) και 400 Ι.Χ. ή 72 Ι.Χ. και 94 φορτηγών (960 γραμμικά μέτρα). Το Δεκέμβριο του 1976, η Taiyo Ferry αγοράζει τα θρυλικά 185μετρα θηρία της Nihon Kosoku Ferry, SUNFLOWER (12.116gt/1972) και SUNFLOWER 2 (12.090gt/1973) και μοιραία το PEGASUS παροπλίζεται.
Το Μάιο του 1977, το πλοίο πωλείται στην Kyushu Kyuko Ferry, εταιρεία με έδρα το Τόκιο που υπήρξε αποκλειστικός εξειδικευμένος μεταφορέας των Nissan Motor Co και Kubota Corporation. Δρομολογείται στη γραμμή Tokyo (Honshu) – Kanda (Kyushu),  ως RO/RO μέχρι και το Νοέμβριο του 1979, ενω από τα μέσα του 1979 μέχρι το Μάρτιο του 1981 πρόσθεσε στο δρομολόγιο του και τη Matsusaka (Honshu).
Στις 31 Αυγούστου 1981, το πλοίο πουλήθηκε στην Osaka Shosen Mitsui Senpaku, παραμένοντας στη γραμμή του, ενώ στις 31 Οκτωβρίου 1983 πωλείται στην Seno Steamship Company (Ehime) και μετονομάζεται σε OSAKA. Όμως, δεν δούλεψε ποτέ για τη συγκεκριμένη εταιρία, με αποτέλεσμα στα τέλη του ιδίου έτους να τεθεί προς πώληση.

Tο 1984 άλλαξε ξανά το όνομα του σε PEGASUS.

Η γέννηση του ΑΠΤΕΡΑ


Την περίοδο εκείνη, η ANEK LINES ερευνούσε την αγορά μεταχειρισμένων πλοίων, με σκοπό να βρει νέο πλοίο για να ανανεώσει το στόλο της. Το PEGASUS, κρίθηκε κατάλληλο λόγω χωρητικότητας, υψηλής ταχύτητας (24 κόμβοι) και ευκολίας στη φόρτωση και εκφόρτωση οχημάτων και έτσι αγοράστηκε τον Δεκέμβριο του 1984. Στην Ελλάδα το έφερε -τον Ιανουάριο του 1985- ο πλοίαρχος Γρηγόρης Καντιδάκης.
Προηγουμένως, όμως, πραγματοποίησε προγραμματισμένη στάση στο Mersin της Τουρκίας, για να ξεφορτώσει τα Ι.Χ. που έφερε στον ερχομό του από το Imabari της Ιαπωνίας. Στη συνέχεια το πλοίο κατέπλευσε στη Σούδα και εν συνεχεία πήρε το δρόμο για το Πέραμα με το όνομα CHANIA.
Εκεί, δέχεται εκτενή μετασκευή, την οποία επιμελήθηκε το γραφείο Νικολάου Ασφή – Ανδρέα Σκουνάκη, ενώ την εσωτερική διακόσμηση ανέλαβε το διεθνώς καταξιωμένο γραφείο ΑΜΚ του ζεύγους Αγνής και Μιχάλη Κατζουράκη.
Η μετασκευή θα διαρκέσει σχεδόν 2 χρόνια και στη διάρκεια αυτής, πραγματοποιήθηκαν επισκευές στο μηχανοστάσιο, αναδιατάχθηκαν και διαρρυθμίστηκαν όλοι οι κοινόχρηστοι χώροι, προστέθηκαν καμπίνες (176) και κρεβάτια (634), δημιουργήθηκαν υπερπολυτελή σαλόνια, εστιατόρια και αναψυκτήρια. Τοποθετήθηκαν κυλιόμενες κλίμακες, εκκλησία, ακόμη και ασανσέρ για τους ασθενείς και τους ηλικιωμένους επιβάτες!
Εξωτερικά, ο καθρέπτης του πλοίου αναδιατάχθηκε, προκειμένου να δημιουργηθούν τα σαλόνια και οι καμπίνες, οι υπερκατασκευές της πρύμνης χτίστηκαν ενώ διατηρήθηκαν οι 3 καταπέλτες, καθώς κρίθηκε ότι διευκόλυναν σημαντικά στη φορτοεκφόρτωση των οχημάτων. Την εξωτερική εμφάνιση του πλοίου ολοκλήρωνε το κατάλευκο χρώμα της ΑΝΕΚ με το περήφανο σινιάλο της Κρήτης να κοσμεί το φουγάρο του νέου πλοίου.


Η μετασκευή αυτή, αποκάλυψε το μεγαλείο του εξαιρετικού αυτού πλοίου, το οποίο μεταμορφώθηκε από ένα “άχρωμο” ropax σε ένα επιβλητικό cruise ferry. Το πρωτόκολλο των επιβατών αυξήθηκε στους 1.550 επιβάτες, ενώ το γκαράζ “θυσιάστηκε” λιγάκι για χάρη της άνεσης, επιτρέποντας έτσι τη φόρτωση 150 Ι.Χ. και 70 φορτηγών. Αν θα επισημαίναμε κάποια “παραφωνία”, αυτή θα ήταν μόνο για τα βάρη που προστέθηκαν συνολικά επάνω στο πλοίο, τα οποία είχαν ως αποτέλεσμα τη μείωση της ταχύτητάς του στους 22 κόμβους. Όμως, ακόμη και αυτός ο δρόμος ήταν υπέρ αρκετός, καθώς για την εκτέλεση του βραδινού δρομολογίου τα πλοία της γραμμής ταξίδευαν συνήθως με ταχύτητα 17 κόμβων. Το νέο πλοίο υπήρξε η ναυαρχίδα της κρητικής εταιρίας εκείνη την εποχή.
Το όνομα, λοιπόν, της νέας “πλωτής πολιτείας” της ΑΝΕΚ θα έπρεπε να είναι αντάξιο του μεγέθους και της λάμψης του. Έτσι, αποφασίστηκε να ονομαστεί σε ΑΠΤΕΡΑ (8.897gt), προς τιμή της σπουδαίας πόλης – κράτους που ιδρύθηκε τον 8ο αιώνα π.Χ. σε θέση πανοραμική, πάνω από τον κόλπο της Σούδας. Το 1987, το νέο “καμάρι των Χανιών” (Δ.Σ.Κ.SXKE) παρουσιάστηκε στην έδρα της εταιρείας  στην Κρήτη και δρομολογήθηκε στη γραμμή «Πειραιάς – Χανιά», δίπλα στο ΚΥΔΩΝ, με πλοίαρχο τον Στέλιο Σαριδάκη και α’ μηχανικό τον Τάσο Μπολουδάκη, τον οποίο αργότερα διαδέχθηκε ο Κώστας Δασκαλάκης για αρκετά χρόνια. Τότε, αρκετοί από το πλήρωμα του ΚΥΔΩΝ κλήθηκαν να επανδρώσουν το νέο απόκτημα της εταιρείας, αφήνοντας πίσω τους με βαριά καρδιά το πλοίο που αγάπησαν και το οποίο υπήρξε ο πρωτεργάτης της μεγάλης προσπάθειας που κατέληξε στη δημιουργία της ΑΝΕΚ.
Το 1988 με την αγορά των θηρίων ΛΑΤΩ (25.460gt/1975) και ΛΙΣΣΟΣ (20.454gt/1972), η ΑΝΕΚ αποφασίζει να ανανεωθεί. Έτσι το ΑΠΤΕΡΑ θα αλλάξει φορεσιά, μαζί με τα υπόλοιπα πλοία της χανιώτικης εταιρείας. Το  φουγάρο του θα βαφτεί κίτρινο, ενώ δυο μεγάλες διακοσμητικές λωρίδες χρώματος μπλε με κίτρινο, μαζί με το λογότυπο της ΑΝΕΚ LINES θα κοσμούν εφεξής τις μπάντες του.
Στις αρχές του ’90, οι ανάγκες της γραμμής έχουν αυξηθεί σημαντικά, γεγονός που απαιτεί την αναβάθμιση και ανανέωση του πλοίου. Στο μεταξύ, το 1992 στη γέφυρα του ΑΠΤΕΡΑ αναλαμβάνουν διαδοχικά οι πλοίαρχοι Λευτέρης Δημοτάκης, Σήφης Αθητάκης και Αντώνης Καλογεράκης.
Το 1993, το ΑΠΤΕΡΑ οδηγείται στο Πέραμα προκειμένου να δεχθεί την πρώτη μετασκευή ευρείας έκτασης και διαμόρφωσης της πρύμνης του. Μετασκευή, που σηματοδοτεί την “αισθητική αποκαθήλωση” του πανέμορφου βασιλοβάπορου. Ο πλευρικός πρυμνιός καταπέλτης αφαιρέθηκε -για εξοικονόμηση χώρου- ενώ οι υπερκατασκευές της πρύμνης επεκτάθηκαν προς τα πίσω και έκλεισαν, προκειμένου να προστεθούν καμπίνες, δημιουργώντας έτσι ένα αντιαισθητικό μπαούλο, που ουσιαστικά “αλλοίωσε” την εξωτερική εμφάνιση του όμορφου σκαριού.



Χρονικά, όμως, προηγήθηκε μια άλλη μετασκευή, που οδήγησε στη δημιουργία του άσχημου “κουτιού” στον καθρέπτη και η οποία περιελάμβανε την επέκταση του σαλονιού της Α’ θέσης προς τα πλώρα, με σκοπό να δημιουργηθεί περισσότερος χώρος για το εστιατόριο Α’ θέσης. Το 1997, το μεγαλόπρεπες ΑΠΤΕΡΑ –μετά από 10 χρόνια υπηρεσίας- αφήνει τη γραμμή των Χανίων και μεταφέρεται στη γραμμή Πειραιάς – Ηράκλειο, όπου θα παραμείνει για τα επόμενα τέσσερα χρόνια, μέχρι το 2001. Στο διάστημα αυτό πλοίαρχοί του θα αναλάβουν οι Πέτρος Παριανός και Γιώργος Σανδαλάκης.
Τον Δεκέμβριο του 1999, το ΑΠΤΕΡΑ οδηγείται εκ νέου στο Πέραμα προκειμένου να τοποθετηθούν πλωτήρες (sponsons), κατόπιν μελέτης που έκανε ο γνωστός Δανέζικος οίκος Knud E. Hansen. Είναι η περίοδος μετά το ναυάγιο του ESTONIA στη Βαλτική -Σεπτέμβριος 1996- και η τοποθέτηση πλωτήρων κρίθηκε αναγκαία και για λόγους ευστάθειας, αλλά και για αναβάθμιση του πλοίου ώστε να προσαρμοστεί στις νέες απαιτήσεις που θα διασφαλίσουν τη μελλοντική μεταπωλητική του αξία. Σε κάθε περίπτωση, όμως, οι επεμβάσεις που δέχθηκε το πλοίο είχαν και το ανάλογο τίμημα, καθώς ολοκλήρωσαν την “καταστροφή” της εξωτερικής εμφάνισης ενός αρχοντοβάπορου.

Το 2000, το ΑΠΤΕΡΑ (12.286gt) ολοκληρωτικά αλλιώτικο επιστρέφει ξανά -για ένα χρόνο- στη γραμμή των Χανίων με Πλοίαρχο τον Κυριάκο Θεοδωράκη, ενώ το Μάιο του 2001 μεταφέρθηκε στη γραμμή Πειραιάς – Ρέθυμνο πλαισιώνοντας το ομόσταυλο ΠΡΕΒΕΛΗΣ (15.354gt/1980), με Πλοίαρχους πρώτα τον Γιώργο Κολυδά και αργότερα τον Λευτέρη Κουμιώτη. Τον Ιούνιο του 2003, το ΑΠΤΕΡΑ μεταβαίνει -για μια εβδομάδα- στη Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα για την Σύνοδο Κορυφής της Ε.Ε., στο πλαίσιο της Ελληνικής Προεδρίας της Ε.Ε. (πρώτο 6μηνο 2003). Ενώ την περίοδο 8 έως 15 Φεβρουαρίου 2004, φιλοξένησε την 12η  Έκθεση «ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΙΔΩΝ & ΔΩΡΩΝ» που έγινε στα Επτάνησα.

Τέλος εποχής για το ΑΠΤΕΡΑ

Τον Οκτώβριο του 2005, πέφτει η αυλαία για το πάλε ποτέ καμάρι των Χανίων. Τελευταίος Πλοίαρχος του ήταν ο Γιάννης Φραγκογιάννης. Μετά από σχεδόν δύο δεκαετίες προσφοράς στις γραμμές της Κρήτης, το θρυλικό ΑΠΤΕΡΑ έπρεπε να φύγει, αφήνοντας πίσω του για πάντα τους ανθρώπους που το έφεραν και το αγάπησαν. Η ραγδαία ανάπτυξη που  γνώριζε -εκείνη την περίοδο- η ελληνική ακτοπλοΐα, καθώς και ο ερχομός των νεότευκτων δεν άφηναν πλέον χώρο στο πάλε ποτέ βασιλοβάπορο για να προσφέρει. Δεν ήταν πλέον το καινούργιο, το μεγαλύτερο και το πιο πρωτοποριακό πλοίο της ελληνικής ακτοπλοΐας. Έτσι, λοιπόν, το ΑΠΤΕΡΑ πουλήθηκε και γύρισε στον τόπο που γεννήθηκε, στα βάθη της Ανατολής. Αυτή τη φορά, όμως φορώντας τα σινιάλα μιας νοτιοκορεάτικης εταιρείας, της Asia International Ferries (Georim Shipping), η οποία πλήρωσε 6,5 εκατ. δολάρια για να το αποκτήσει. Στις 2 Νοεμβρίου 2005, το “καμάρι των Χανίων” με σβησμένα τα σινιάλα από τις μπάντες του και με “κατεβασμένη” την Κρήτη από το φουγάρο του, υπέστειλε την ελληνική σημαία, σήκωσε σημαία Παναμά και παραδόθηκε στη νέα πλοιοκτήτρια εταιρεία. Στις 3 Νοεμβρίου 2005, το βασιλοβάπορο σφύριξε για τελευταία φορά από το dock No3 του Πειραιά, αποχαιρετώντας για πάντα το μεγάλο λιμάνι με το όνομα ORIENTAL PEARL III και προορισμό τη Νότια Κορέα.
Η καριέρα του θρυλικού ΑΠΤΕΡΑ στην Ελλάδα μόλις είχε τελειώσει. Με την άφιξή του στη νέα του πατρίδα, ανακαινίσθηκε πλήρως με σκοπό να αναλάβει υπηρεσία στη διεθνή γραμμή μεταξύ Κινάς (Dandong) – Νότιας Κορέας (Incheon) ναυλωμένο στην κινεζική Dandong Ferry.


Τον Ιούλιο του 2007, νέα πλάνα φάνηκαν στον ορίζοντα για το μέλλον του θρυλικού πλοίου. Μετατράπηκε σε πολυτελές κρουαζιερόπλοιο των 500 ατόμων και ξεκίνησε κρουαζιέρες στη γραμμή Beihai (Guangxi province, China) – Ha Long bay (Vietnam) με το όνομα MORNING SHINE (15.048gt).
Στις 7 Μαΐου 2011 και μετά από πολύμηνο παροπλισμό, το “δουλεμένο” γιαπωνέζικο σκαρί, δεν είχε τίποτα άλλο πλέον να προσφέρει και αναπόφευκτα πουλήθηκε για σκραπ στην Κίνα (Jianying).
Ωστόσο, αν και έφυγε στα ξένα, εμείς δεν το λησμονούμε. Η πολύτιμη προσφορά του στην ανάπτυξη των γραμμών της Κρήτης, αποτελεί παρακαταθήκη και γι’ αυτό θα μας μείνει αξέχαστο για πάντα!

Φωτογραφίες: ANEK LINES, Γιώργος Κουρούπης, Γιώργος Κωβαίος, Παντελής Λελέκης, Βαγγέλης Τζάρδης, Κώστας Σαρλής, Νεκτάριος Παπαδάκης, Ken Murayama, Albert Novelli, Louis Bosschaart, Dieter Pots, Bernd Crause, Andreas Wörteler, navarini (shipspotting.com), det (shipspotting.com), michaelsegeth (shipspotting.com), Greek Shipping Miracle, Mr Lobster _ Flickr, Simplon Postcards, www9.plala.or.jp.
 
Πηγή: nautilia.gr

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση SYNKA
Διαφήμιση Cretanphysis Face Cream
Σχολίασε το άρθρο
Ακολουθήστε το Daynight.gr σε Facebook και Instagram
Διαφήμιση SYNKA
Διαφήμιση Cretanphysis Face Cream

ΣΧΟΛΙΑ:

Το Daynight.gr σέβεται απόλυτα το δικαίωμα σας στην ελεύθερη γνώμη στο πλαίσιο πάντα ενός κόσμιου διαλόγου. Τα σχόλια που ακολουθούν εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον αναγνώστη/ρια και το Daynight.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια.

ΗΡΑΚΛΕΙΟ

Ηράκλειο: 35χρονος εισήχθη στο νοσοκομείο με θρόμβωση – Είχε κάνει το εμβόλιο της AstraZeneca

Δημοσιεύτηκε

στις

από

Εμβόλιο

Ένας 35χρονος άνδρας από την Ιεράπετρα, ο οποίος είχε κάνει το εμβόλιο της AstraZeneca πριν από 12 ημέρες στο εμβολιαστικό κέντρο του Αγίου Νικολάου, διακομίστηκε σήμερα το πρωί στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ηρακλείου, έχοντας παράλυση από θρόμβωση στο αριστερό του πόδι.

Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στο creta24, ο διοικητής του ΠΑΓΝΗ, Γιώργος Χαλκιαδάκης, ο άνδρας εμφάνισε αρτηριακή θρόμβωση και εισήχθη επειγόντως στο χειρουργείο.

Η επέμβαση ολοκληρώθηκε με επιτυχία και ο άνδρας παραμένει καλά στην υγεία του, ενώ γίνονται εξετάσεις και έρευνες για να φανεί εάν υπάρχει συσχέτιση με το εμβόλιο ή όχι.

Εμβόλιο
συνεχεια αναγνωσης

ΡΕΘΥΜΝΟ

Πότε ανοίγει ο τουρισμός στο Ρέθυμνο

Δημοσιεύτηκε

στις

τουρισμός
6 Shares

Το άνοιγμα το τουρισμού τις προσεχείς ημέρες δεν σημαίνει πως ξεκινά η τουριστική περίοδος επί της ουσίας. Αυτό επισημαίνουν όλοι σχεδόν οι τουριστικοί παράγοντες, με τους Ρεθεμνιώτες πράκτορες να μιλούν για ουσιαστικό άνοιγμα από τις 24 Ιουνίου και μετά.

Όμως, αυτή η ημερομηνία, δίδεται με ένα βασικό «αν και εφόσον» που αφορά στην υγειονομική κατάσταση της χώρας και στην ένταξη της τουριστικής μας αγοράς στις χαρακτηρισμένες «πράσινες περιοχές», δηλαδή, στους ασφαλείς προορισμούς. Σήμερα είμαστε στο «πορτοκαλί», γεγονός που λειτουργεί ανασταλτικά και με πολλά ερωτηματικά.

Στην αισιόδοξη πλευρά των πραγμάτων, πάντως, καταγράφεται η αύξηση του ενδιαφέροντος από την ευρωπαϊκή και όχι μόνο αγορά, που αντανακλά σε πολλές νέες κρατήσεις που κάνουν πράκτορες και ξενοδόχους να χαμογελούν, έστω και συγκρατημένα. Οι ελπίδες τους είναι να έχουν προχωρήσει οι εμβολιασμοί και να έχει αντιστραφεί το κλίμα του φόβου σε τάση για διακοπές και χαλάρωση μετά από ένα δύσκολο χειμώνα, που έχει περάσει ολόκληρη η υφήλιος και ειδικά οι χώρες, από τις οποίες προσδοκούμε τουριστικά οφέλη.

«Οι κρατήσεις για την επικείμενη σεζόν έχουν αρχίσει να καταγράφονται σε καλά νούμερα» είπε στο «Ρ» ο Πρόεδρος των τουριστικών πρακτόρων Ρεθύμνου κ. Στράτος Μπερέτης, επισημαίνοντας πως «ξεκίνησαν κρατήσεις ακόμα και από αγορές που ήταν μέχρι τώρα κλειστές, όπως η Γαλλία, η Ρωσία και η Γερμανία. Όμως το ουσιαστικό ενδιαφέρον είναι να έρθουν να κάνουν διακοπές από τα μέσα Ιουνίου και μετά.»

Όπως ο ίδιος τόνισε στην εφημερίδα μας, οι τουριστικοί παράγοντες έχουν στραμμένα τα βλέμματα τους στους εμβολιασμούς ώστε η χώρα να βγει από «πορτοκαλί ζώνη» με την αγωνία να είναι ακόμα πιο έντονη για την Κρήτη, η οποία ως προορισμός παραμένει στην «κόκκινη» ζώνη, δηλαδή, αυτή τη στιγμή είναι ουσιαστικά απαγορευτικά τα ταξίδια προς το νησί μας. «Μόνο αν η Ελλάδα περάσει στην πράσινη ζώνη, θα δούμε να ξεκινά η σεζόν» τόνισε ο κ. Μπερέτης και συμπλήρωσε, ότι «από 24 Ιουνίου και μετά θα ξεκινήσει δυνατά η τουριστική περίοδος. Όχι πιο πριν.»

ΥΨΗΛΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΣΕ ΒΙΛΕΣ

Μέσα στο κλίμα της αβεβαιότητας που χαρακτηρίζει το επικείμενο άνοιγμα του τουρισμού, το ξεκάθαρο είναι πως η πλειοψηφία του κόσμου, που θέλει να κάνει διακοπές, ενδιαφέρεται για ενοικίαση κατοικίας με ιδιωτική πισίνα. Οι επίδοξοι επισκέπτες του Ρεθύμνου, βλέποντας και το συνεχόμενο «κόκκινο» του Κρητικού χάρτη, λόγω των πολλών κρουσμάτων, οδηγούνται στο να ζητούν βίλες με πισίνα, προκειμένου να ξεκουραστούν με ασφάλεια σε χώρους, στους οποίους δεν θα επικρατεί ο συνωστισμός και ο συγχρωτισμός που συνάδουν με τον λεγόμενο μαζικό τουρισμό στα ξενοδοχεία.

Σύμφωνα με την πράκτορα τουρισμού πολυτελούς κατοικίας κ. Βάλια Κόκκινου, υπάρχει μεγάλη αύξηση στις κρατήσεις για βίλες. Ωστόσο, ο προβληματισμός των πελατών παραμένει έντονος, σύμφωνα με την ίδια, καθώς όπως είπε «δεν έχουμε ξεκάθαρο πρόγραμμα πτήσεων και δεν ξέρουμε πως θα κυλίσουν τα δεδομένα της πανδημίας. Οι χώρες δεν έχουν ακόμα ανακοινώσει πότε θα ανοίξουν τα ταξίδια προς της Ελλάδα, κάτι το οποίο ελπίζουμε να γίνει σύντομα. Έχουμε κρατήσεις αλλά προς το παρόν είμαστε στην αναμονή».

Η κ. Κόκκινου, πιστεύει, πως ο τουρισμός της βίλας φέτος θα καταλήξει σε ένα ποσοστό 60% σε σχέση με την κίνηση του 2019, δηλαδή, θα κυμανθεί στα ίδια με πέρσι επίπεδα.

ΤΟ ΣΟΚ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ

Στο μεταξύ οι τουριστικοί παράγοντες, φαίνεται, πως υπέστησαν «σοκ» από τα αποτελέσματα του περιβόητου «πειράματος της Ρόδου» με τους 189 Ολλανδούς τουρίστες.

Ειδικότερα, ονομάστηκε «πείραμα» και προέβλεπε την φιλοξενία 200 ατόμων για 8 μέρες σε πεντάστερο ξενοδοχείο στη Ρόδο all inclusive. Μεταξύ των προβλεπομένων ήταν η απαγόρευση του μπάνιου στην θάλασσα, ενώ οι 189 Ολλανδοί που τελικά ανταποκρίθηκαν, είχαν στην διάθεση τους τρεις πισίνες του ξενοδοχείου που τους φιλοξένησε.

Οι Ολλανδοί έφυγαν ευχαριστημένοι. Μεταξύ αυτών και οι 4 που τα rapid test κατέδειξαν θετικότητα στον κορωνοϊό μετά το πέρας των διακοπών τους, αλλά η μοριακή εξέταση τους έδειξε πως τελικά ήταν «καθαροί» και όλοι πήραν «βαθειά ανάσα».

(στη θάλασσα απαγορεύτηκε) και δεν θα έβγαιναν από τον περίβολο του ξενοδοχείου. Το πείραμα εκτελέστηκε και οι 189 Ολλανδοί φιλοξενήθηκαν και έφυγαν ευχαριστημένοι. Ειπώθηκε, λοιπόν, πως το πείραμα πέτυχε, διότι οι Ολλανδοί, έφυγαν ευχαριστημένοι από τις διακοπές τους στην όμορφη και φιλόξενη Ρόδο, την οποία ολίγο χάρηκαν καθώς όλα ήταν κλειστά και βεβαίως λόγω του συστήματος all inclusive.

Όταν, όμως, μετρήθηκαν «τα κουκιά» οι εντυπώσεις μετριάστηκαν. Σχεδόν κατέρρευσε κάθε αισιόδοξη πτυχή αυτής της ιστορίας. Και τούτο, διότι οι υπολογισμοί έδειξαν αρνητικά κέρδη! Συγκεκριμένα, το πείραμα κόστισε 399 ευρώ στον κάθε Ολλανδό τουρίστα, που έμεινε στο ξενοδοχείο της Ρόδου 8 ημέρες, χωρίς περιορισμούς στο φαγητό και το ποτό τους. Αυτό σημαίνει, πως τους κόστισε  50 ευρώ την ημέρα. Αν βγάλουμε 60 ευρώ τα αεροπορικά αλέ ρετούρ, τιμή low cost, η παραμονή και διατροφή–ποτό κόστισε 340 ευρώ, δηλαδή 42,5 ευρώ τη μέρα σε πεντάστερο κρεβάτι. «Αν αυτό δεν είναι η απόλυτη κατάπτωση του ελληνικού 5στερου, αν δεν είναι αυτοκτονικό μάρκετινγκ, τότε είναι η αυτοκτονία της αναβάθμισης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.» έγραψαν μεταξύ άλλων οι αναλυτές των τουριστικών πραγμάτων, που επισημαίνουν, ότι το πείραμα ήρθε να καταδείξει ότι όλα είναι λάθος στον ελληνικό τουρισμό. Και αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι οι περισσότερες αλυσίδες ξενοδοχείων, έχουν αγοραστεί από τους ξένους. Η εθνική βαριά βιομηχανία ελέγχεται από ξένους τόσο σε ό,τι αφορά τις ροές, τις τιμές, το μάρκετινγκ, τα αεροδρόμια, τα πάντα. Τόσες δεκαετίες δεν μπορέσαμε να φτιάξουμε μια ελληνική TUI ή μία Thomas Cook και ούτε που σκεφτήκαμε να τις αγοράσουμε όταν πουλιόνταν.

 

Πηγή: rethemnosnews.gr

τουρισμός
συνεχεια αναγνωσης

ΡΕΘΥΜΝΟ

Η Δέσποινα Βανδή περπάτησε, έζησε και… καψουρεύτηκε το Ρέθυμνο! | ΒΙΝΤΕΟ

Δημοσιεύτηκε

στις

Ρέθυμνο
167 Shares

Στην Κρήτη βρέθηκε για ένα ξεχωριστό οδοιπορικό η Δέσποινα Βανδή με το My Greece και είχε μια συγκινητική συνάντηση με τον Μανώλη Κονταρό.

Η γνωστή τραγουδίστρια βρέθηκε στο Ρέθυμνο και εκεί την περίμενε ο αγαπημένος λαουτιέρης τραγουδιστής της Κρήτης και την υποδέχτηκε με τραγούδι, χορούς και τη λύρα του.

Η βόλτα ξεκίνησε από το Ενετικό λιμάνι του Ρεθύμνου και την εμβληματική Φορτέτζα και έπειτα χάθηκε στα πανέμορφα στενά της Παλιάς Πόλης ακολουθώντας τα ίχνη της πολυτάραχης ιστορίας της.

Με ήχους και βήματα από τον πεντοζάλη, που έλκει την καταγωγή του από τους μυθικούς Κουρήτες, η Δέσποινα Βανδή ανέβηκε ως τα Ζωνιανά Μυλοποτάμου για να συναντήσει τον Μανώλη Κονταρό σ’ ένα παραδοσιακό μητάτο στα 1.100 μέτρα. Εκεί, με φόντο τον χιονισμένο Ψηλορείτη, ο Μανώλης Κονταρός καλωσόρισε τη Δέσποινα Βανδή με μια μαντινάδα και οι δυο τους ήπιαν μαζί τις ρακές τους.

 

«Την Κρήτη την αγαπά όλος ο κόσμος, φαντάσου πόσο την αγαπώ εγώ» λέει ο Μανώλης Κονταρός υποδεχόμενος τη Δέσποινα Βανδή σε ένα γνήσιο κρητικό δείπνο.

«Νιώθω πολύ ευλογημένος άνθρωπος που σε πολλές στιγμές στη ζωή μου έχω εισπράξει πολλή αγάπη από τον κόσμο», λέει ο ερμηνευτής.

Μανώλης Κονταρός και Δέσποινα Βανδή μίλησαν για την κρητική μουσική, δείπνησαν απολαμβάνοντας γνήσια κρητική κουζίνα, τραγούδησαν και διασκέδασαν σε ένα ατελείωτο γλέντι.

Δείτε ολόκληρες τις δύο εκπομπές που αφιέρωσε η Δέσποινα Βανδή στο Ρέθυμνο, στα βίντεο που ακολουθούν:

 

Ρέθυμνο
συνεχεια αναγνωσης

ΚΡΉΤΗ

Δίκταμο: Ο «βασιλιάς» των βοτάνων της Κρήτης!

Δημοσιεύτηκε

στις

δίκταμο
157 Shares

Όλα τα βότανα που ευδοκιμούν στη χώρα μας έχουν την δική τους γοητεία και τις απίστευτα ευεργετικές ιδιότητες. Για εμάς τους Κρητικούς όμως ένα από τα πιο γνωστά βότανα που πάντα θα υπάρχουν στις αυλές και τα βάζα της κουζίνας είναι το δίκταμο.

Ναι, ναι, εκείνο το βότανο με το χνουδωτό φύλλωμα! Μπορείτε να το εντοπίσετε σε χωράφια αλλά και παραλίες ή γκρεμούς μέσα σε βράχους.  Συλλέγεται όταν βρίσκεται σε περίοδο ανθοφορίας κατά την περίοδο του καλοκαιριού και χρησιμοποιείται για να δώσει έξτρα άρωμα σε φαγητά και ποτά όπως το βερμούτ και το αψέντι, στην αρωματοποιεία, καθώς και ως καλλωπιστικό φυτό σε κήπους. Πρόκειται για έναν μικρού μέγεθος θάμνο, ύψους 30-40 εκατοστά.

Η ονομασία του προέρχεται από το Όρος “Δίκτη” και τη λέξη “θάμνος”. Ανάλογα με την χρήση του μπορείτε να το ακούσετε ως σταθάρι, σταμνόχορτο, μαλλιαρόχορτο, στοματόχορτο (γιατί βοηθάει στην κακοσμία του στόματος), αλλά και στομαχόχορτο, καθώς συμβάλει στη χώνεψη. Η πιο ιδιαίτερη ονομασία του όμως είναι “έρωντας” και αυτό γιατί θεωρείται αφροδισιακό!

Για τις επουλωτικές του δραστηριότητες μιλάει ο αρχαίος Ρωμαίος ποιητής Βιργίλιος  στην Αινειάδα. Όταν ο Αινείας, γιος της Αφροδίτης τραυματίστηκε στον Τρωικό πόλεμο, η Αφροδίτη έτρεξε μέχρι την Κρήτη για να μαζέψει δίκταμο από τον Ψηλορείτη να το ακουμπήσει στις πληγές και να γιατρευτεί το τραύμα!

Βάλε το δίκταμο στην καθημερινότητά σου!

1. Ως αφέψημα

Η ιδανική χρήση του βοτάνου είναι με τον πατροπαράδοτο τρόπο του ροφήματος. Συγκεκριμένα τοποθετούμε 5-10gr σε 1 λίτρο βραστού νερού και τα αφήνουμε εκεί για περίπου 10 λεπτά. Αυτόματα θα σας χαλαρώσει από τον πονοκέφαλο, ενώ μπορείτε να ρίξετε σταγόνες μελιού μέσα. Μπορείτε να βρείτε Κρητικό δίκταμο εδώ

2. Ως επίθεμα-κατάπλασμα

Για να δημιουργήσουμε ένα κατάπλασμα αφήνουμε φύλλα του δίκταμου σε μικρή ποσότητα βραστού νερού έτσι ώστε να βραχούν και ύστερα τα τυλίγουμε μέσα σε γάζες. Ο πολτός του βοτάνου συμβάλλει στους πόνους του στομάχου και τοποθετείται ως κατάπλασμα σε φλεγμονές του δέρματος.

3. Μπάνιο με δίκταμο

Βράζουμε σε αρκετό νερό φύλλα από δίκταμο και ιδίως τις ανθισμένες κορυφές του και προσθέτουμε το νερό μέσα στη μπανιέρα με το ήδη υπάρχον νερό. λεπτά. Οι ευεργετικές του ιδιότητες είναι κυρίως η χαλάρωση και η τόνωση του δέρματος ενώ αυξάνεται η ερωτική επιθυμία!

 

Σε τι μπορεί να σε βοηθήσει το δίκταμο;

  1. Βοηθάει στους πόνους του στομάχου.
  2. Είναι αιμοστατικό.
  3. Έχει επουλωτικές και αντισηπτικές ιδιότητες.
  4. Τονώνει και διεγείρει το νευρικό σύστημα.
  5. Συμβάλει στην καταπράυνση των πονοκεφάλων και του πονόδοντου.
  6. Βοηθάει στην χώνεψη.
  7. Δρα κατά του κρυολογήματος και της γρίπης.
  8. Βοηθάει στην ερωτική διάθεση.

Γενικά, η χρήση των βοτάνων είναι ένας απλός, οικονομικός και σίγουρα ωφέλιμος τρόπος για να καταπολεμήσουμε σε πρώτο στάδιο πιθανές ενοχλήσεις του σώματος, χωρίς ωστόσο να παραβλέπουμε την ιατρική γνωμάτευση. Το δίκταμο, λοιπόν, έχει αναμφισβήτητα θεραπευτικές ιδιότητες και μαζί με μια σειρά από άλλα βότανα που υπάρχουν σε αφθονία στην Κρητική γη, συμβάλλουν θετικά σε περιπτώσεις όπως η δυσκοιλιότητα, το άγχος, η αυπνία, ενώ βοηθούν στην αποτοξίνωση και την τόνωση του οργανισμού.

Ρίξτε μια ματιά εδώ για να βρείτε το βότανο που θα σας… λύσει τα χέρια 🙂

δίκταμο
συνεχεια αναγνωσης

XANIA

Κρητικός εμβολιασμένος με AstraZeneca, διασωληνώθηκε με θρόμβωση και πνευμονική εμβολή | ΒΙΝΤΕΟ

Δημοσιεύτηκε

στις

ανακοπή
Φωτογραφία αρχείου
200 Shares

Στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων νοσηλεύεται από την Παρασκευή 30 Απριλίου, ασθενής, μετά από το εμβόλιο της AstraZeneca.

Πρόκειται για έναν 59χρονο μουσικό και πατέρα δύο ανήλικων παιδιών, ο μοναδικός μέχρι τώρα στην Κρήτη που βρέθηκε να περνάει μία απίστευτη περιπέτεια με την υγεία του, λίγες μέρες αφού έκανε τη πρώτη δόση του εμβολίου της AstraZeneca.

Τότε (22 Απριλίου), ξεκίνησαν τα πρώτα συμπτώματα του 59χρονου κατοίκου Χανίων ο οποίος μίλησε στο zarpanews και στην Ευτυχία Πενταράκη.

«Ο γιατρός είπε πως είμαι ένα βήμα πριν τον αιφνίδιο θάνατο»

“Το πρώτο 24ωρο των συμπτωμάτων ένιωθα έντονο πόνο στο μπράτσο και λαχάνιασμα. Δεν υπήρχε καμία υποψία ότι για τον πόνο ευθύνεται το εμβόλιο. Το 2ο βράδυ ο έντονος πόνος συνεχίστηκε και απλώθηκε στα πλευρά, έτσι αποφάσισα να πάω στο νοσοκομείο” είπε ο 59χρονος και συνέχισε “μόλις έκανα αξονική, ο γιατρός είπε πως είμαι ένα βήμα πριν τον αιφνίδιο θάνατο, όχι μόνο υπήρχε θρόμβος, αλλά η αξονική έδειξε και πνευμονική εμβολή.

Διαβάστε επίσης:
AstraZeneca: Τι δεν πρέπει να κάνουμε πριν και μετά το εμβόλιο
Η κίνηση που διέλυσε κάθε αμφιβολία για την ασφάλεια του AstraZeneca
Τι λένε οι ειδικοί για τις θρομβώσεις και το εμβόλιο της AstraZeneca
Έκαναν κατά λάθος 6 δόσεις του εμβολίου της Pfizer σε 23χρονη!

Όπως αναφέρει, την Μεγάλη Παρασκευή διασωληνώθηκε στην στεφανιαία του Νοσοκομείου και χορηγήθηκαν αμέσως αντιπηκτικά. Ευτυχώς το περιστατικό αντιμετωπίστηκε αμέσως. Τώρα, διερευνάται από τους γιατρούς του νοσοκομείου Χανίων μαζί με τους λοιμωξιολόγους στην Αθήνα, αν φταίει το εμβόλιο. Αν και, όπως τονίζει, δεν γίνεται να αποκτά κάποιος θρόμβωση στο αίμα, να πηγαίνει στον πνεύμονα και να παθαίνει μάλιστα πνευμονική εμβολή μέσα σε μία εβδομάδα μετά τον εμβολιασμό”.

“Δεν είμαι αρνητής του εμβολίου, σε καμία περίπτωση. Γι αυτό το έκανα. Ακόμη πιστεύω ότι αν δεν πρόκειται για σύμπτωση, πιθανόν να φταίει το εμβόλιο” είπε.

“Έχω κάνει όλες τις εξετάσεις και περιμένω να δουν οι γιατροί αν υπήρχε ήδη η θρομβοφιλία, κάτι που ακόμα διερευνάται. Το τρίπλεξ πάντως ήταν καθαρό. Αν οι εξετάσεις βγουν ότι είμαι υγιής από παντού τότε θα φταίει το εμβόλιο. Το συγκεκριμένο εμβόλιο, της AstraZeneca.” τόνισε.

 

Τρόμαξα πολύ, όταν μου είπαν πνευμονική εμβολή

Η κατάστασή του σύμφωνα με τους γιατρούς, βαίνει καλώς. Ωστόσο ο ίδιος νιώθει ακόμα μία ενόχληση σε βαθιά αναπνοή.

Το γεγονός πάντως ότι είναι σε πολύ καλή φυσική κατάσταση είναι κάτι που, όπως λέει ο ίδιος, τον έσωσε: “Δεν είχα κανένα πρόβλημα με την υγεία μου πριν από αυτό. Τρόμαξα πολύ, όταν μου είπαν πνευμονική εμβολή. Δεν το περίμενα… ήταν τεράστια η περιπέτεια” τόνισε ο 59χρονος καλλιτέχνης.

ανακοπή
συνεχεια αναγνωσης

ΛΑΣΙΘΙ

Παραδόθηκαν τα δύο αδέρφια που έστησαν ενέδρα στον κτηνοτρόφο

Δημοσιεύτηκε

στις

καταδίωξη
Φωτογραφία αρχείου
36 Shares

Στην Εισαγγελία παραδόθηκαν το πρωί, τα δύο αδέρφια από το Καρύδι, για την ενέδρα που φέρονται να έστησαν μαζί με τον πατέρα τους σε 75χρονο κτηνοτρόφο, στο Πάνω Μιραμπέλλο Λασιθίου.

Όπως σημειώνει το cretalive, το περιστατικό σημειώθηκε πριν από μερικά 24ωρα, όταν, ενώ ο 75χρονος κινούνταν με το αγροτικό του αυτοκίνητο σε περιοχή κοντά στο χωριό Καρύδι πηγαίνοντας στο ποιμνιοστάσιό του, από τα δέντρα σε μία στροφή πετάχτηκαν μπροστά του τα δύο αδέρφια ηλικίας 31 και 26 ετών και ο πατέρας τους.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι πυροβολισμοί προς τον κτηνοτρόφο ήταν από απόσταση αλλά σε ευθεία προς το 75χρονο.

Τα σκάγια καρφώθηκαν στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου αλλά ο 75χρονος οδηγός πρόλαβε και ανέπτυξε ταχύτητα, χωρίς ευτυχώς να τραυματιστεί, ενώ κατήγγειλε το περιστατικό και αναγνώρισε τους δράστες. Ο πατέρας παραδόθηκε, λίγες ώρες μετά το συμβάν, ενώ τα αδέλφια εμφανίστηκαν σήμερα το πρωί και συνελήφθησαν στο πλαίσιο εκτέλεσης του εντάλματος για απόπειρα ανθρωποκτονίας που είχε εκδοθεί σε βάρος τους.

Σε λίγο πρόκειται να απολογηθούν ενώπιον του αρμόδιου ανακριτή Λασιθίου.

καταδίωξη
συνεχεια αναγνωσης
Διαφήμιση
Διαφήμιση SYNKA

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Copy link
Powered by Social Snap