Βρειτε μας στα Social Media

LIFESTYLE

Μπρίτνεϊ Σπίαρς: Θύμα αιχμαλωσίας ενός αδίστακτου άντρα;

Δημοσιεύτηκε

στις

Διαφήμιση Χαλκιαδάκης Τσικνοπέμπτη
Διαφήμιση Χαλκιαδάκης Τσικνοπέμπτη

Ήταν πριν από μερικούς μήνες η Μπρίτνεϊ Σπίαρς έκανε μια ανάρτηση στο Instagram όπου ενημέρωνε για το ότι έβαλε φωτιά στο γυμναστήριο του σπιτιού της, ήταν πολλοί αυτοί που έσπευσαν να αφήσουν υπόνοιες για το κάψιμο.
Πολλά account στα social media έγραφαν ότι μάλλον η Μπρίτνεϊ έβαλε επίτηδες φωτιά στο γυμναστήριο της, ενώ άλλοι υποστήριξαν πως ξέχασε τα κεριά κι αυτό ήταν ένα ακόμα δείγμα για το ότι δεν πάει καλά πνευματικά.
Αυτή η ερμηνεία στις πράξεις της δεν παρουσιαζόταν πρώτη φορά. Από το 2006 και μετά η Μπρίτνεϊ Σπίαρς βλέπει διαρκώς τα περιοδικά, τις lifestyle εκπομπές και προϊόντος του χρόνου τα social media, να την αποκαλούν τρελή ή πνευματικά ασταθή.
Μόνο που αυτό που ισχύει για την Μπρίτνεϊ απέχει πολύ απ΄αυτή την απλουστευτική και τόσο απαρχαιωμένη πια αντίληψη.
Δύο τινά ισχύουν: είτε επρόκειτο κάθε φορά για ένα οργανωμένο σχέδιο του πατέρα της και των συμβούλων που είχε πληρώσει για να την κρατούν δέσμια όλα αυτά τα χρόνια είτε η Μπρίτνεϊ είχε χάσει τον πνευματικό μπούσουλα επειδή ακριβώς ήταν αιχμάλωτη σε μια ζωή που η ίδια απέφερε οικονομικό κέρδος, αλλά δεν βρισκόταν υπό τον έλεγχο της.
Τα τελευταία χρόνια έχει γίνει γνωστό ένα μεγάλο κομμάτι της ιστορίας της, όχι όμως ολόκληρο, ώστε να διαλευκανθεί κάθε περιστατικό του παρελθόντος κατά το οποίο πολλοί θεωρήσαμε πως η Σπίαρς χρειάζεται υποστήριξη, είτε αυτό αφορούσε στην εποχή που κούρεψε το κεφάλι της γουλί είτε στη δικαστική της διαμάχη με τον Κέβιν Φεντερλάιν.
Ούσα ένα pop idol και μια σταρ παγκόσμιου βεληνεκούς από τα 16 της, η Σπίαρς δημιούργησε μια πρώτη εικόνα τόσο τρανταχτή που οδήγησε τη δισκογραφική της και τους ανθρώπους που τη μανάτζαραν, να την αιχμαλωτίσουν σε μια κατασκευή. Η φωνή της ήταν επιτηδευμένα εφηβική για την επόμενη δεκαετία, αν και στην πραγματικότητα άλλαζε διαρκώς και ωρίμαζε και η Σπίαρς δε μπορούσε επ΄ουδενί ούτε να τραγουδήσει κανονικά, αλλά ούτε και να βγει από το σπίτι της ή να φάει ό,τι θέλει χωρίς έγκριση από τους αυλικούς της και τον πατέρα της.
Είναι χαρακτηριστικά όσα συνέβησαν τον Δεκέμβριο του 2004, λίγες ημέρες πριν την Πρωτοχρονιά. Τότε η Μπρίτνεϊ είχε την επιτυχία του Toxic να διακινείται στα ραδιόφωνα. Ένα απόγευμα, κατά τη διάρκεια της εκπομπής του Τζέσι Λοζάνο στον KISS FMη Μπρίτνεϊ τηλεφωνεί και ζητά να στείλει το νέο της τραγούδι για να το παίξουν στον αέρα.
Ο παρουσιαστής δε μπορούσε να πιστέψει όσα άκουγε και θεωρούσε ότι κάποιος του κάνει φάρσα. Η γραμμή έκλεισε. Πώς θα μπορούσε μια καλλιτέχνιδα που ήταν στην κορυφή της μουσικής βιομηχανίας να κάνει κάτι τέτοιο; Η απάντηση στο ερώτημα θα ερχόταν λίγη ώρα αργότερα.
Η Σπίαρς κατέφτασε στο στούντιο της εκπομπής με τον σκύλο και τον σωματοφύλακά της, κρατώντας στα χέρια της ένα ακυκλοφόρητο CD. Αφού εξηγεί στον Λοζάνο τι αποζητά, οι ακροατές ακούνε κάτι πρωτόγνωρο για Μπρίτνεϊ. Ξαφνικά ο συναισθηματισμός και η λυρικότητα κάνουν την εμφάνιση τους στη μουσική της και η φωνή της είναι κάτι διαφορετικό.
Το τραγούδι λέγεται «Mona Lisa» και η Σπίαρς, που έχει γράψει τους στίχους σε αυτό όπως και σε όλα τα τραγούδια του άλμπουμ Original Doll που σκόπευε να κυκλοφορήσει, κάνει λόγο για μια γυναίκα που όλοι λάτρευαν να βλέπουν, αλλά λάτρεψαν περισσότερο την παρακμή της.

«Κυρίες και κύριοι, έχω να σας πω μια ιστορία

Για τη Μόνα Λίζα και την απότομη πτώση της

Βλέπετε, όλοι την ήξεραν, την ήξεραν όλοι τόσο καλά

Αλλά τώρα αναλαμβάνω εγώ για να την απελευθερώσω από τα μάγια»

Το παραπάνω τετράστιχο είναι ενδεικτικό του τι ήθελε να πει με αυτό το τραγούδι. Στο δεύτερο κουπλέ κάνει λόγο για μια κοπέλα που εξαφανίστηκε κάτω από το νερό, που έτρεχε χωρίς να βλέπει από τα δάκρυα, που όλοι ήθελαν να τη δουν να πέφτει.
Ήταν προφανές σε όλους πως η Σπίαρς μιλούσε για τη ζωή της, η οποία ήταν περικυκλωμένη από ανθρώπους που δεν τη σεβάστηκαν ποτέ, κυρίως οι παπαράτσι. Το σπίτι της ήταν κάθε μέρα γεμάτο από φωτογράφους και δημοσιογράφους. Εισέβαλλαν ακόμα και στον κήπο της. Ήταν η κορυφαία σταρ μιας βιομηχανίας που έμοιαζε να θέλει να της σκοτώσει την ψυχή. Και γι΄αυτό της τη βίαζε καθημερινά.
Μάλιστα, σε ένα άλλο τραγούδι του άλμπουμ, το Little Me, η Μπρίτνεϊ απολογείται στην αδερφή της που δεν τη βοήθησε να ξεπεράσει τους δαίμονες που τώρα καταδίωκαν την ίδια.
Το 2007 κλειδώθηκε στο μπάνιο της με τα παιδιά της, ενώ απ΄έξω είχε έρθει η αστυνομία για να τα πάει στον πατέρα τους.
Το Mona Lisa, όπως και τα υπόλοιπα τραγούδια του άλμπουμ, δεν κυκλοφόρησαν ποτέ. Η δισκογραφική της, η Jive, ενημέρωσε ότι ποτέ δεν υπήρχε πρόθεση νέας κυκλοφορίας και δεν είχε γίνει καμία ηχογράφηση.
Όσα συνέβησαν εκείνη την ημέρα και τις επόμενες, αποτέλεσαν το εναρκτήριο στάδιο για να χτιστεί η εικόνα μιας Μπρίτνεϊ που πέφτει, που είναι σε πνευματική αποσύνθεση.
Ως το 2007, όταν και κυκλοφόρησε το άλμπουμ της Black Out – οι κριτικοί το είχαν αποκαλέσει το καλύτερο της καριέρας της – η Σπίαρς είχε απασχολήσει τα μίντια για πολλά.
Πρώτα, ήταν τα μαύρα της μαλλιά, κίνηση που ήταν επιλογής της και αφού είχε απολύσει πολλούς από τους παρατρεχάμενους της. Άλλωστε, το είχε πει στο Mona Lisa «Now I am taking over to release her from her spell».
Ακολούθως, ήταν το ξυρισμένο κεφάλι, για την βιαιοπραγία σε όχημα παπαράτσι, για τα πολλά μπες βγες σε κλινικές αποτοξίνωσης και για τη δικαστική διαμάχη με τον Φεντερλάιν που είχε ως αποτέλεσμα να της πάρει την επιμέλεια των παιδιών, η οποία πήγε από το αρχικό 50/50 στο 70/30.
Η παρουσία της στα VMA το 2007 σχολιάστηκε αρκετά και απέδειξε πως η Σπίαρς δεν ήταν καθόλου έτοιμη ψυχολογικά τότε για να παρουσιαστεί στον κόσμο. Είχε όμως αναγκαστικά υπακούσει στα όσα την έβαζαν να κάνει ο πατέρας της και οι άνθρωποι της δισκογραφικής.
Η εικόνα που έβγαινε για εκείνη μέσα από τα περιοδικά και τις εκπομπές ήταν μιας γυναίκας ασταθούς και μιας μάνας μη κατάλληλης. Το 2007 κλειδώθηκε στο μπάνιο της με τα παιδιά της, ενώ απ΄έξω είχε έρθει η αστυνομία για να τα πάει στον πατέρα τους. Ήταν τότε που είχαν κάνει το γύρω του κόσμου φωτογραφίες της Μπρίτνεϊ καλυμμένης με σεντόνι, καθώς την έσερναν.
Ο Φεντερλάιν την κατηγορεί για απαγωγή, της παίρνει εντελώς την επιμέλεια και απελπισμένη πια, η Μπρίτνεϊ αποφασίζει να ευτελίσει την εικόνα της μπας και μπορέσει να μειώσει το brand της, άρα τα οικονομικά μεγέθη γύρω από το όνομα της. Πηγαίνει από πάρτι σε πάρτι και μεθάει, τσακώνεται διαρκώς με παπαράτσι, κάνει τα πάντα για να βγάλει μια άσχημη εικόνα.

Δυστυχώς για εκείνη, πετυχαίνει το αντίθετο, αφού αυτό το bad publicity αρέσει στο κοινό και έρχεται να επιβεβαιωθεί ο έτερος στίχος του Mona Lisa, που λέει ότι θα απολαύσουν περισσότερο την πτώση της. Εκείνη την εποχή η Σπίαρς ξεπερνάει το ρεκόρ δημόσιων φωτογραφίσεων της Πριγκίπισσας Νταϊάνα και δημιουργεί παράκρουση στους παπαράτσι.

Τότε η Σπίαρς εξωθήθηκε να μπει σε ψυχιατρική κλινική και ήταν το τέλειο πάτημα για τον πατέρα της Τζέιμι να βάλει μπρος το σχέδιο Conservatorship, με την βοήθεια του δικηγόρου Άντριου Γουόλετ.
«Στη φυλακή ξέρεις πόσο θα κάτσεις και γνωρίζεις το τέλος. Σε αυτό που ζω, δεν υπάρχει κανένα τέλος. Είναι σαν την ταινία Groundhog Day».
Το Conservatorship είναι μια μέθοδος παρέμβασης στο αμερικανικό δίκαιο, σύμφωνα με την οποία όταν ένα άτομο δεν κρίνεται ικανό να διαχειριστεί τη ζωή του, ανατίθεται η επιμέλεια του σε κάποιον άνθρωπο της οικογένειας ή φίλο και όλες οι αποφάσεις λαμβάνονται απ΄αυτόν, χωρίς να επιδέχονται άρνησης.
Η συγκεκριμένη κίνηση φαίνεται να ενορχηστρώθηκε από μια γυναίκα ονόματι Λου Τέιλορ, η οποία ηγείτο μιας χριστιανικής αίρεσης και για μεγάλο χρονικό διάστημα παρενοχλούσε την Σπίαρς. Η Τέιλορ πήγε στο σπίτι των θρησκόληπτων γονιών της Σπίαρς και τους πρότεινε τη λύση του Conservatorship.
Όλο αυτό συνέβη ενόσω η Σπίαρς ήταν σε κλινική. Από το 2008 ο πατέρας της και η Τέιλορ αναλαμβάνουν να διαχειρίζονται τα πάντα για την Σπίαρς, με τη δεύτερη να διατείνεται πως φροντίζει για την Μπρίτνεϊ και θέλει να διώξει τα κακά πνεύματα από τη ζωή της.
Η Μπρίτνεϊ επανέρχεται σε αυτό που πάλευε για κοντά 6 χρόνια να καταργήσει, γίνεται και πάλι ξανθιά, πηγαίνει σε περιοδεία παρά τη θέληση της, ενώ σταδιακά της απαγορεύουν να δίνει συνεντεύξεις, να βρίσκεται μόνη σπίτι χωρίς έναν εγκεκριμμένο από τον πατέρα της σωματοφύλακα, να χρησιμοποιεί τηλέφωνο ή υπολογιστή, να ψηφίζει, να έχει δικηγόρο, να τρώει ό,τι θέλει. Όλες της οι συνεντεύξεις είναι μαγνητοσκοπημένες και πάντοτε με το μοντάζ να έχει γίνει από την ομάδα της.
Το 2008 κυκλοφορεί μάλιστα ένα ντοκιμαντέρ για τη ζωή της στο MTV, όπου η Μπρίτνεϊ λέει ότι η ζωή της είναι χειρότερη από μια έκτιση ποινής στη φυλακή.
«Στη φυλακή ξέρεις πόσο θα κάτσεις και γνωρίζεις το τέλος. Σε αυτό που ζω, δεν υπάρχει κανένα τέλος. Είναι σαν την ταινία Groundhog Day».
Διαβάστε περισσότερα στο menshouse.gr

Ακολουθήστε το Daynight.gr σε Facebook και Instagram
Σχολίασε το άρθρο
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση SYNKA
Διαφήμιση Cretanphysis Face Cream
Διαφήμιση SYNKA
Διαφήμιση Cretanphysis Face Cream

ΣΧΟΛΙΑ:

Το Daynight.gr σέβεται απόλυτα το δικαίωμα σας στην ελεύθερη γνώμη στο πλαίσιο πάντα ενός κόσμιου διαλόγου. Τα σχόλια που ακολουθούν εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον αναγνώστη/ρια και το Daynight.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια.

LIFESTYLE

Η Ζωζώ Σαπουντζάκη «ανοίγει» την καρδιά της: «Θέλω ένα σύντροφο» | ΒΙΝΤΕΟ

Δημοσιεύτηκε

στις

από

ζωζώ
128 Shares

Καλεσμένη στην εκπομπή «Προσωπικά» βρέθηκε η Ζωζώ Σαπουντζάκη, η οποία ξεφύλλισε τα άλμπουμ της ζωής της, έδειξε φωτογραφίες, μίλησε για τα αγαπημένα της πρόσωπα και θυμήθηκε ξεχωριστές στιγμές. «Είμαι ένα κοριτσάκι, απλή πολύ, δεν βάφομαι όταν βγαίνω. Περπατάω στην Διονυσίου Αεροπαγίτου και φτάνω μέχρι το εκκλησάκι, εκεί που παντρεύτηκα τον Αντρέα» τόνισε η ίδια.

Περιέγραψε τις εκδηλώσεις λατρείας και θαυμασμού που ζούσε καθημερινά με τους εκατοντάδες θεατές, όρθιους, να την αποθεώνουν ενόσω εκείνη γελαστή, πάντα με νάζι και μπρίο, έκτιζε τον μύθο της «βασίλισσας της νύχτας». Το όνομά της αποτελούσε πάντοτε εγγύηση για την επιτυχία που θα είχε μία παράσταση. Ήταν εμπορική και τη θεωρούσαν τυχερή. Ήταν προληπτική, αλλά παράλληλα πολύ θρήσκα. Συνεργάστηκε με τον Μάνο Χατζιδάκι και τραγούδησε, σε πρώτη εκτέλεση, τη μεγάλη επιτυχία «Ο μήνας έχει 13», που για εκείνη, αντίθετα με ό,τι πιστεύεται, είναι γουρλίδικη ημερομηνία.

Θυμήθηκε τη Σμυρνιά μητέρα της, τις αντιρρήσεις που είχε αρχικά να ασχοληθούν τα παιδιά της με τον καλλιτεχνικό χώρο, αλλά και πόσο πολύ τη στήριξε στη συνέχεια σε κάθε της βήμα: «Όταν πέθανε ο αδερφός μου, θυμάμαι, δούλευα σ’ ένα κέντρο και μου είπαν ότι έπρεπε οπωσδήποτε να πάω. Η μάνα μου τι είχε κάνει; Κάθισε σε μια καρέκλα, χωρίς να κλαίει, αν και λάτρευε τον αδερφό μου, και κοίταγε εμένα που τραγουδούσα. Και μου έδινε κουράγιο».

«Από μικρή ήμουν αδύναμη»

Για τον μύθο της μοιραίας γυναίκας που την ακολουθούσε, η ίδια υποστήριξε ότι δεν είχε καμιά σχέση με τον χαρακτήρα της: «Νομίζω ότι όλα τα πράγματα που έκανα, έβγαιναν από μέσα μου. Πετούσα τα παπούτσια μου ξαφνικά και χόρευα ξυπόλυτη. Έτσι μου ερχόταν. Έκανα πράγματα σαν Ζωζώ, αλλά ήταν όμορφα. Ήταν με αξιοπρέπεια ό,τι έκανα». Μιλώντας για τη μοναξιά και τον ρόλο που παίζουν οι άνδρες στη ζωή της, η Ζωζώ Σαπουντζάκη εξομολογείται:

«Από μικρή ήμουν αδύναμη. Ο χαρακτήρας μου ήταν έτσι. Κάποτε είχα τη μάνα μου συντροφιά. Τα ξεπερνούσα όλα, γιατί αισθανόμουν σιγουριά. Θέλω ένα σύντροφο, θέλω έναν άνθρωπο δίπλα μου. Όχι για τα χρήματα. Για τα χρήματα δεν φοβάμαι».

Στη συνέχεια, θυμήθηκε τις αξέχαστες στιγμές από ένα μεγάλο κεφάλαιο της ζωής της, που χάθηκε στην καταστροφική πυρκαγιά του 2018. «Σηκωνόμουν 9:00 το πρωί στην Αθήνα και πήγαινα στην Κινέτα. Καθόμουν με τις ώρες με τον μηχανικό κι έφτιαχνα πράγματα. Είχα φέρει κι ένα πανάκριβο χαλί. Θα ήθελα να ξαναζήσω ένα από τα πάρτι μου».

Πηγή: ethnos

ζωζώ
128 Shares
συνεχεια αναγνωσης

LIFESTYLE

Νικολέτα Σφακιανάκη – Έγινε μητέρα η αγαπημένη Κρητικιά δημοσιογράφος

Δημοσιεύτηκε

στις

από

Νικολέτα Σφακιανάκη
59 Shares

Η πολυαγαπημένη δημοσιογράφος της «ΚΡΗΤΗ TV» και πολιτεύτρια, Νικολέτα Σφακιανάκη, ολοκλήρωσε χθες τη σημαντικότερη… δημοσιογραφική αποστολή της ζωής της!

Έφερε στη ζωή ένα υγιέστατο αγοράκι, που έρχεται να συμπληρώσει τον ευτυχή έγγαμο βίο της με τον Ηρακλή Σγουράκη!

Από χθες το απόγευμα χαζομπαμπάς και ο Ηρακλής, μιας και προστέθηκε ένας ντελικανής στην οικογένεια Σγουράκη.

Η Νικολέτα και ο Ηρακλής ήδη πλέουν σε πελάγη ευτυχίας, με τον μικρό μπόμπιρα που ζυγίζει 3.930 κιλά,  να κλέβει την παράσταση.

Βέβαια οι συνάδελφοι της Νικολέτας από την «ΚΡΗΤΗ TV» δεν έχασαν την ευκαιρία και βρέθηκαν στην παραλιακή λεωφόρο του Ηρακλείου κάνοντας καζούρα στη Νικολέτα, που χαμογελαστή πριν από τον τοκετό χαιρετούσε από το παράθυρο της κλινικής, μιας και ήταν έτοιμη να ζήσει την πιο σημαντική στιγμή της ζωής της, που δεν είναι άλλη από τη μητρότητα.

Χαρακτηριστική όμως και η ανάρτησή της γλυκιάς μανούλας στο Facebook με την μικρή πατούσα του μωρού της να «πρωταγωνιστεί» και σίγουρα εκείνη να λιώνει από χαρά και ευτυχία:

«Ωραία μέρα τα όνειρα μου πάλι να ξυπνήσω” το κέντρο του κόσμου μας από σήμερα άλλαξε… αυτός είναι ο μπέμπαρος. Σας ευχαριστούμε για την αγάπη που μας στέλνετε!!»

Από όλους τους συναδέλφους της και τη διοίκηση του Ομίλου της «ΚΡΗΤΗ TV» ευχόμαστε από καρδιάς συγχαρητήρια για τη γέννηση του γιου και ευχές και τα καλύτερα για τη Νικολέτα και την οικογένειά της!

Νικολέτα Σφακιανάκη
59 Shares
συνεχεια αναγνωσης

LIFESTYLE

Μπαμπάς για 6η φορά ο εφοπλιστής Γιάννης Κούστας: Γέννησε η Δήμητρα Μέρμηγκα

Δημοσιεύτηκε

στις

από

Κούστας
191 Shares

Ο Γιάννης Κούστας έγινε μπαμπάς για έκτη φορά, αφού η σύζυγός του Δήμητρα Μέρμηγκα έφερε στον κόσμο την δεύτερη κορούλα τους.

Όπως αναφέρεται στην «Espresso», η σουίτα ιδιωτικού νοσοκομείου της Αθήνας γέμισε λουλούδια και χαμόγελα με τη γέννηση της νέας κόρης του εφοπλιστή Γιάννη Κούστα. Η νεαρή σύζυγός του έφερε στον κόσμο πριν από λίγες μέρες, τη δεύτερη κόρη τους, με αποτέλεσμα ο εφοπλιστής να πλέει σε πελάγη ευτυχίας, την εποχή μάλιστα που και τα επαγγελματικά του πάνε πολύ καλά, καθώς η εταιρία του Danaos Corp. σημειώνει ρεκόρ κερδών στο αμερικανικό χρηματιστήριο.

Ο Γιάννης Κούστας, σύμφωνα με πηγές από το φιλικό του περιβάλλον, είναι ξετρελαμένος με το νέο μέλος που προστέθηκε στον πολυσυζητημένο τρίτο γάμο του με την 28χρονη Δήμητρα Μέρμηγκα. Ο Γιάννης Κούστας έγινε για έκτη φορά μπαμπάς, καθώς έχει δύο γιους από τον πρώτο του γάμο με την Κλοντίν Καρμπονάρο και δύο κόρες από τον δεύτερο γάμο του με τη Σοφία Γιαννικοπούλου.

Γιάννης Κούστας μπαμπάς

Ο έρωτας του Γιάννη Κούστα με τη Δήμητρα Μέρμηγκα ήταν κεραυνοβόλος

Η τυχαία γνωριμία του με τη Δήμητρα, στον Αστέρα Βουλιαγμένης, το καλοκαίρι του 2017, αποδείχτηκε μοιραία στην πολυτάραχη ζωή του 64χρονου εφοπλιστή. Ο κεραυνοβόλος έρωτας τον ανανέωσε και τον έκανε να νιώσει ξανά νέος. Το ειδύλλιο του με τη Δήμητρα Μέρμηγκα είχε επισημοποιηθεί με ένα μεγάλο πάρτι στο Island της Βουλιαγμένης, παρουσία σύσσωμου του εφοπλιστικού lobby, τόσο από την Ελλάδα, όσο και το εξωτερικό. Τη βραδιά εκείνη μάλιστα είχε τραγουδήσει live ο Στέφανος Κορκολής, ενώ στον λόγο του ο Γιάννης Κούστας είχε πει πως στα μάτια της ωραίας Δήμητρας συνάντησε τη γυναίκα της ζωής του.

Οι παραμυθένιες τελετές του Γιάννη Κούστα και της Δήμητρας Μέρμηγκα

Ακολούθησαν η πρώτη εγκυμοσύνη και ο παραμυθένιος γάμος στο Σορέντ,ο τον Ιούνιο του 2018, όπου τραγούδησε live για χάρη των νεονύμφων και των καλεσμένων ο Αντώνης Ρέμος. Έναν χρόνο μετά την τελετή-υπερπαραγωγή ανταλλαγής όρκων στο θέρετρο της ιταλικής Ριβιέρας και τον πολιτικό γάμο τους στην Ελλάδα, τον Ιούνιο του 2019 ο Γιάννης και η Δήμητρα Κούστα βάφτισαν την πρώτη τους κόρη στον Ιερό Ναό της Παναγίας του κτήματος Βούλγαρη, στο νησί των Φαιάκων. Η νεοφώτιστη Κατερίνα πήρε το όνομα της γιαγιάς της Αικατερίνης Ασκούνη, μητέρας της Δήμητρας, με νονούς την επιχειρηματία Βασιλίνα Φλωρίδη και τον εφοπλιστή Δημήτρη Δαλακούρα. Ακολούθησε δείπνο με 300 καλεσμένους, στους κήπους του Αχιλλείου.

Γιάννης Κούστας μπαμπάς

Γεννητούρια με «ράλι» στη Wall Street για τον Γιάννη Κούστα

Σε χρυσό «ράλι» έχει επιδοθεί το τελευταίο διάστημα η μετοχή της Danaos Corp, του Γιάννη Κούστα, αφού από τα 3,5 δολάρια που ήταν την 1η Αυγούστου του 2020 έχει φτάσει σήμερα στα 40,44 δολάρια ανά μετοχή, καταφέρνοντας αύξηση πάνω από 1.000% και φέρνοντας την κεφαλαιοποίησή της στα 827.000.000 δολάρια.

Η εκτίναξη της αξίας των μετοχών τής εισηγμένης στο αμερικανικό χρηματιστήριο εταιρίας οφείλεται στην άνοδο των ναύλων στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, που σημείωσαν ιστορικά ρεκόρ εξαιτίας των αναγκών του εμπορίου που είχε μείνει πίσω τους προηγούμενους μήνες, λόγω των παρενεργειών που προκάλεσε η πανδημία του κορονοϊού.

Από την άλλη, τα τεράστια κέρδη οφείλονται στις προσδοκίες που δημιούργησε το IPO που κατέθεσε στη Wall Street η ισραηλινή εταιρία liner ΖΙΜ, στην οποία η Danaos συμμετέχει με ποσοστό 10%. Η δημόσια προσφορά στο αμερικανικό χρηματιστήριο συγκέντρωσε πάνω από 217.000.000 δολάρια. Σύμφωνα με δηλώσεις της εταιρίας Danaos Corp: «Aναμένουμε ότι τα έσοδα το 2021 θα υπερβούν τα έσοδα του 2020 κατά τουλάχιστον 100.000.000 δολάρια».

 

 

Κούστας
191 Shares
συνεχεια αναγνωσης

LIFESTYLE

Σωτήρης Τζεβελέκος: Η απόσυρση από τη δημοσιότητα και η νέα καριέρα

Δημοσιεύτηκε

στις

37 Shares

Ο Σωτήρης Τζεβελέκος γεννήθηκε στις 5 Μαΐου του 1945 στη Θεσσαλονίκη, όπου σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Κυριαζή Χαρατσάρη. Η πρώτη του εμφάνιση στο θέατρο έγινε το 1968, στο έργο του Μολιέρου «Ταρτούφος». Έπειτα μετακόμισε στην Αθήνα και συνεργάστηκε με πολλούς και αξιόλογους θιάσους.

Πρωτοεμφανίστηκε στον κινηματογράφο κατά τη δεκαετία του ’70. Έχει αρκετές συμμετοχές και στην τηλεόραση.Για το ελληνικό θέατρο και τον κινηματογράφο ήταν… πασπαρτού. Ο ηθοποιός που μπορούσε να παίξει τα πάντα. Από τα παιδικά του χρόνια στη Θεσσαλονίκη ο Σωτήρης Τζεβελέκος γνώρισε την οικογενειακή θαλπωρή μέσα σε μια πολύ κατασταλαγμένη οικογένεια.

Καλλιτεχνική πορεία

Η πρώτη εμφάνιση του Σωτήρη Τζεβελέκου στο θέατρο έγινε το 1968 στη γενέτειρα του, με το έργο του Μολιέρου «Ταρτούφος». Ήταν η πρώτη του επιτυχία και το άνοιγμα της πόρτας για μια μακρόχρονη καριέρα!

Την ίδια χρονιά, σε ηλικία 23 χρόνων , μετακόμισε στην Αθήνα όπου βρήκε αμέσως δουλειά στο θέατρο Ακροπόλ, στην επιθεώρηση «Άλλος για κούρεμα», στον θίασο της Ρένας Βλαχοπούλου και του Γιώργου Κωνσταντίνου. Από εκεί και πέρα το άστρο του έλαμψε και συνεργάστηκε με πολλούς και αξιόλογους θιάσους.

 

tzevela2

 

Την ίδια περίοδο ξεκίνησε να παίζει και σε μερικές από τις πιο εμπορικές ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου, στο πλευρό μεγάλων ηθοποιών, όπως του Γιώργου Κωνσταντίνου στο «Ξύπνα, Βασίλη», του Κώστα Βουτσά και του Διονύση Παπαγιαννόπουλου στην ταινία «Ο δασκαλάκος ήταν λεβεντιά» ,της Δέσποινας Στυλιανοπούλου στην ταινία «Η ταξιτζού», του Λάμπρου Κωνσταντάρα στο «Κρίμα το μπόι σου» και με πολλούς άλλους

Συνολικά έπαιξε σε 45 ταινίες, με τελευταία συμμετοχή του το 1984 στην ταινία «Εθνική παπά-δθ3ν», ενώ συμμετείχε και στην επιτυχημένη τριλογία του Όμηρου Ευστρατιάδη «Ρόδα, τσάντα και κοπάνα». Στα τέλη της δεκαετίας του ’70, και ενώ συμμετείχε με τεράστια επιτυχία στο θρυλικό «Λούνα Παρκ», παντρεύτηκε τη σύζυγο του, επίσης ηθοποιό Έφη Θεοχάρη, με την οποία απέκτησε μία κόρη.

 

tzevelak3

 

Ήταν εκείνη η περίοδος που πήρε τη μεγάλη απόφαση να εγκαταλείψει τον χώρο της υποκριτικής. Παρόλο που η απόφαση του ήταν ειλημμένη, ο τότε διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου Νίκος Κούρκουλος του έκανε πρόταση να παίξει στο Εθνικό Θέατρο. Ήταν η στιγμή που ως από μηχανής Θεός ο Κούρκουλος τον βοήθησε να σταθεί και πάλι στα πόδια του και να δουλέψει έστω λίγο ακόμη ως ηθοποιός.

 

 

Το ταξί

Ο αγαπημένος ηθοποιός, που μεσουράνησε τη δεκαετία του ’90 και τα τελευταία χρόνια έχει αποσυρθεί από τον καλλιτεχνικό χώρο και είχε αλλάξει επάγγελμα, δουλεύοντας για μια περίοδο το δικό του ταξί μαζί με τη γυναίκα του.

 

tzevel5

 

Σήμερα, ζει ως συνταξιούχος στο σπίτι του στο Χαλάνδρι μαζί με τη σύζυγο του Έφη Θεοχάρη καθώς η κόρη τους ζει πλέον μόνιμα στο Λονδίνο. Δύο από τους πιο καλούς του φίλους είναι οι συνάδελφοι του Μάγδα Τσαγκάνη και Γιάννης Χριστόπουλος, με τους οποίους γνωρίζονται από τα πρώτα θεατρικά τους βήματα. Καθημερινά ο ηθοποιός συνηθίζει να περπατά στο Χαλάνδρι, να γευματίζει σε ταβερνάκια με τη σύζυγο του και τους φίλους του και να απολαμβάνει την αγάπη του κόσμου.

 

Πηγή: apotis4stis5.com

37 Shares
συνεχεια αναγνωσης

LIFESTYLE

Άννα Μαρία Ψυχαράκη: «Είπα θα θυσιαστώ και μπήκα στο Big Brother» | ΒΙΝΤΕΟ

Δημοσιεύτηκε

στις

Ψυχαράκη
80 Shares

Η Άννα Μαρία Ψυχαράκη, νικήτρια του Big Brother κάθισε στον καναπέ του The 2Night Show και εξομολογήθηκε στον Γρηγόρη Αρναούτογλου το πως έζησε την εμπειρία της στο Big Brother αλλά και το πως ένιωσε όταν ανακοινώθηκε ότι είναι η νικήτρια του ριάλιτι.

Η δικηγόρος, που ξεχώρισε μέσα στο παιχνίδι για την εκρηκτική της προσωπικότητα, μίλησε για την εμπειρία της στο ριάλιτι, για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε στη συμβίωση με τους συμπαίκτες της και τους επικούς καυγάδες τους, μέχρι να φτάσει στην πολυπόθητη νίκη.

Περίμενε ότι θα κερδίσει εκείνη το έπαθλο; Για ποιο λόγο φώναζε το περίφημο «κόσμε μου» τη βραδιά του μεγάλου τελικού; Της λείπει το σπίτι του «Big Brother» και ποια αντικείμενα πήρε μαζί της φεύγοντας; Η Άννα Μαρία αναφέρθηκε και στην προσωπική της ζωή, περιγράφοντας τον ιδανικό γαμπρό!

Για το Big Brother: Έδωσα σε όλους ευκαιρίες στα παιδιά και πολύ χρόνο για να με μάθουν. Μιλάω στο τηλέφωνο με τον Παναγιώτη τη Ράνια, το Χρήστο. το Νίκο. Με το Χρήστο μιλήσαμε στο τηλέφωνο και είπαμε τα παράπονά μας.

Όλα μπορούν να συμβούν σε ένα παιχνίδι να ερωτευτούν κάποιοι. Το “κόσμε μου” το ένιωσα και το είπα. Δεν το περίμενα ότι θα ήμουν η νικήτρια του Big Brother. Στον τελικό ήμουν σε σε κατάσταση σοκ.

Είπα θα θυσιαστώ και θα μπω στο Big Brother. Ήθελα να περάσω κάποια μηνύματα. Και τα κατάφερα. Μίλαγα ακατάπαυστα γιατί ήθελα να με ακούει ο κόσμος. Έτσι επικοινωνούσα με τον κόσμο.

Η γνώση είναι δύναμη. Είμαι ένας άνθρωπος που θέλει να μαθαίνει πολλά πράγματα γι΄ αυτό φοίτησα στη σχολή δημοσιογραφίας του Αnt1. Eίμαι δικηγόρος και φωνάζω ότι αγορεύω γι΄αυτό και έχω βγάλει κάλο στις φωνητικές μου χορδές.

Η δικηγορία: Μέχρι τώρα δεν έχω αναλάβει κάποια δύσκολη υπόθεση. Συνήθως διαζύγια αναλαμβάνω. Όταν υπάρχουν παιδιά προσπαθώ να πείσω το ζευγάρι να μη χωρίσει.

Ποιος είναι ο ιδανικός άντρας: Θέλω να κάνω ανοιχτό γάμο. Δεν έχω βρει τον ένα και μοναδικό που ψάχνω. Είμαι αυστηρός άνθρωπος. Δύσκολα ερωτεύομαι. Μόλις τον δω μου κάνει κλικ… “κεραυνοβολίζομαι”. Ο άντρας θέλω να είναι ευαίσθητος και δυνατός χαρακτήρας αλλά πάνω απ΄όλα να έχει καλή καρδιά. Έχω δεχτεί πρόταση γάμου αλλά δεν ήταν το σωστό timing. Ήταν καλό παιδί. Δεν έφταιγε εκείνος. Έφταιγαν οι καταστάσεις..

Πηγή: newsit

Ψυχαράκη
80 Shares
συνεχεια αναγνωσης

LIFESTYLE

Η απάντηση του Κούγια στην Καινούργιου δεν είναι αυτή που θα περίμενες

Δημοσιεύτηκε

στις

από

Κούγιας
18 Shares

Η αντίδραση της Κατερίνας Καινούργιου στη δήλωση του Αλέξη Κούγια έφερε την αντίδραση του γνωστού ποινικολόγου.

Θυμίζουμε ότι η πρώτη ανακοίνωση του κ. Κούγια ανέφερε μεταξύ άλλων: «Την ίδια ιδιαίτερη μεταχείριση επιφυλάσσω και στην «επαγγελματία κυρία» της Μυκόνου, παρουσιάστρια πρωινής εκπομπής στο Open TV, γιατί θα πρέπει να καταλάβει ότι ο τρόπος που αντιμετωπίζει την προσωπική και επαγγελματική της ζωή δεν της επιτρέπει να κάνει κρίσεις και να παρουσιάζει ένα νομικό θέμα με τέτοιο παράνομο και προκατειλημμένο τρόπο, όταν η παιδεία και η εν γένει προσωπικότητά της δεν είναι επαρκείς για να προσεγγίζει τέτοιου είδους θέματα».

Η Κατερίνα Καινούργιου απάντησε μεταξύ άλλων: «Έχω σοκαριστεί, ποιος νομίζει ότι είναι; Θα πει για το πώς χειρίζομαι την προσωπική μου ζωή; Για να θυμηθούμε πώς έχει χειριστεί στο παρελθόν ο κύριος Κούγιας την προσωπική του ζωή. Δεν σας φοβόμαστε κύριε Κούγια».

Έπειτα, ακολούθησε η απολογιστική δήλωση του Αλέξη Κούγια, ο οποίος ζήτησε συγγνώμη.

Η δήλωση του κ.Κούγια

«Ειλικρινά και χωρίς καμία αίσθηση χιούμορ ή ειρωνείας, δεν αναφερόμουν σ’ εσάς στο δελτίο τύπου που εξέδωσα.

Σε άλλη κυρία – παρουσιάστρια αναφερόμουν.

Εάν αναγνωρίσατε τον εαυτό σας, λυπάμαι πολύ.

Αθήνα, 01/03/2021

Με εκτίμηση και σεβασμό,

Αλέξιος Χ. Κούγιας».

Πηγή: cretalive

Κούγιας
18 Shares
συνεχεια αναγνωσης
Διαφήμιση
Διαφήμιση SYNKA

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Copy link
Powered by Social Snap