Βρειτε μας στα Social Media

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Στο Ρέθυμνο μπήκαν φωτοβολταϊκά στέγαστρα για να… φορτίζεις δωρεάν το ηλεκτροκίνητό σου!

Δημοσιεύτηκε

στις

Ρέθυμνο
Διαφήμιση Χαλκιαδάκης eshop
Διαφήμιση Χαλκιαδάκης Τσικνοπέμπτη
147 Shares

Ο Δήμος Ρεθύμνης, με πίστη και επιμονή στην προώθηση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και της ηλεκτροκίνησης, που συνάδουν με τις αρχές και το όραμα της βιώσιμης ανάπτυξης που υιοθετεί εμπράκτως εδώ και χρόνια, και, αξιοποιώντας κάθε δυνατότητα και ευκαιρία που προσφέρουν τα Ευρωπαϊκά Προγράμματα στα οποία συμμετέχει ως εταίρος, ολοκλήρωσε προσφάτως επιδεικτική δράση για την προώθηση των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και της Ηλεκτροκίνησης στο πλαίσιο του έργου INCIRCLE του προγράμματος Interreg Med.

Υπενθυμίζεται πως το  συγκεκριμένο έργο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (Ε.Τ.Π.Α) και Εθνικούς Πόρους και  εντάσσεται στον άξονα πρωτοβουλίας: «Προστασία των φυσικών πόρων και της πολιτισμικής κληρονομιάς» και στην θεματική ενότητα: «Βιώσιμος Τουρισμός». Στόχος της πρωτοβουλίας  είναι η  προώθηση της ανάπτυξης του βιώσιμου και υπεύθυνου τουρισμού στις θαλάσσιες και παράκτιες περιοχές των συμμετεχουσών χωρών τη Μεσογείου,  με την υιοθέτηση των αρχών της κυκλικής οικονομίας.

Η επιδεικτική δράση που υλοποίησε ο Δήμος Ρεθύμνης αφορούσε την «Προμήθεια εξοπλισμού προώθησης Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και ηλεκτροκίνησης» προϋπολογισμού 85.000,00€.

Η εγκατάσταση του εξοπλισμού ολοκληρώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα και βρίσκεται πλέον στην διάθεση των κατοίκων και επισκεπτών οι οποίοι μπορούν να κάνουν χρήση του εξοπλισμού  ΔΩΡΕΑΝ .

Ο εξοπλισμός που εγκαταστάθηκε είναι:

-Ένα φωτοβολταϊκό  στέγαστρο εγκατεστημένης ισχύος 10KW στην Μαρίνα Ρεθύμνου . Στην θέση του στεγάστρου υπάρχουν επίσης δύο φορτιστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων με δυνατότητα ταυτόχρονης φόρτισης  τεσσάρων οχημάτων ενώ έχουν οριοθετηθεί και  4 θέσεις στάθμευσης/φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.

-Ένα φωτοβολταϊκό  στέγαστρο εγκατεστημένης ισχύος 20KW στο Parking των 4ων Μαρτύρων και ένας νέος  φορτιστής  για δύο ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Παράλληλα οριοθετήθηκαν και 2 θέσεις στάθμευσης/φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.

-Ένας  σταθμός  φόρτισης ηλεκτρικών πατινιών και ποδηλάτων  στην εξωτερική πλευρά του Parking των 4ων Μαρτύρων που περιλαμβάνει 5 διατάξεις φόρτισης με 4 πρίζες η κάθε μία και 2 μπάρες στάθμευσης για 10 ποδήλατα συνολικά.

Είναι φανερό ότι με τη συγκεκριμένη δράση, ενισχύεται το κοινόχρηστο δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων και ως εκ τούτου παρέχονται επιπλέον δυνατότητες εξυπηρέτησης συμπολιτών οδηγών ηλεκτρικών οχημάτων.  Επιπλέον, δημιουργήθηκε  ο πρώτος σταθμός φόρτισης ποδηλάτων και πατινιών στον Δήμο. Στο προσεχές διάστημα τα δύο φωτοβολταϊκά στέγαστρα μέσω ενεργειακού συμψηφισμού (net metering) θα καλύπτουν μέρος των χρημάτων που απαιτούνται για την φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων. Πέραν όμως των θετικών επιπτώσεων που έχει η συγκεκριμένη δράση σε επίπεδο πρακτικής εξυπηρέτησης των πολιτών, συνάμα ενισχύει τον σταθερό στόχο του Δήμου Ρεθύμνης που επικεντρώνεται στην ευαισθητοποίηση των πολιτών σε θέματα  προστασίας του περιβάλλοντος,  βελτίωσης των συνθηκών μετακίνησης και κυκλοφοριακής αποφόρτισης ειδικότερα στο αστικό κέντρο και κατ επέκτασης καλύτερης ποιότητα ζωής.

Ρέθυμνο
147 Shares
Ακολουθήστε το Daynight.gr σε Facebook και Instagram
Σχολίασε το άρθρο
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση SYNKA
Διαφήμιση Cretanphysis Face Cream
Διαφήμιση SYNKA
Διαφήμιση Cretanphysis Face Cream

ΣΧΟΛΙΑ:

Το Daynight.gr σέβεται απόλυτα το δικαίωμα σας στην ελεύθερη γνώμη στο πλαίσιο πάντα ενός κόσμιου διαλόγου. Τα σχόλια που ακολουθούν εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον αναγνώστη/ρια και το Daynight.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οι Κινέζοι λανσάρουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο με αυτονομία που δεν…υπάρχει!

Δημοσιεύτηκε

στις

από

αυτοκίνητο
14 Shares

Τα «ρέστα» τους παίζουν οι Κινέζοι προκειμένου να επιβιώσουν στην αρένα της ηλεκτροκίνησης. Ειδικότερα, έχουν επιστρατεύσει όλες τους τις δυνάμεις, κατασκευάζοντας ένα ηλεκτρικό μοντέλο το οποίο λέγεται πως εφοδιάζεται με 1.000 χλμ. αυτονομίας.

Οι συγκεκριμένες μεγαλεπήβολες βλέψεις κυοφορούνται από την κινεζική αυτονοκινητοβιομηχανία “Nio”, η οποία… καυχιέται πως εφοδιάζει το νέο σεντάν μοντέλο της -υπό την ονομασία “ET7” – με 1.000 χλμ. αυτονομίας (βάσει NEDC),διαθέσιμα με μία μόλις φόρτιση.

To σεντάν τροφοδοτείται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ (ένα σε κάθε άξονα) τα οποία παράγουν συνδυαστικά 652 ίππους και 850 Nm ροπής, επιτρέποντάς του να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 3,9 sec. Παράλληλα, για την επίτευξη της εν λόγω αυτονομίας έχει ενσωματωθεί μια μπαταρία χωρητικότητας 150 kW.

Η Nio, σύμφωνα με άρτια ενημερωμένες πηγές, έχει στραφεί στη διεθνούς φήμης εταιρεία κατασκευής μπαταριών, Contemporary Amperex Technology (CATL), η οποία, όπως δήλωσαν εκπρόσωποί της σε πρόσφατη συνέντευξη Τύπου στο Πεκίνο, βρίσκεται στο στάδιο της ανάπτυξης μπαταριών με στερεού τύπου ηλεκτρολύτες (solid state) με δυνατότητα πλήρους φόρτισης εντός 10 λεπτών.

Το εγχείρημα της δημιουργίας ενός κινεζικού ηλεκτρικού με δυνατότητα διάνυσης 1.000 χλμ.αυτονομίας, διενεργείται στον απόηχο του ξεσπάσματος ενός μεγάλου κύματος παραπόνων που αφορούν την αυτονομία των μοντέλων σχετικής τεχνολογίας.

Ειδικότερα, κατά τους προηγούμενος μήνες, όταν η Κίνα βρέθηκε στη δίνη ενός ιδιαίτερα ισχυρού χειμώνα, πολλοί κάτοχοι ηλεκτρικών ξεσπάθωσαν, αναφέροντας πως η αυτονομία που «έδιναν» οι κατασκευαστές έπεφτε στο μισό, εφόσον ενεργοποιούσαν τη θέρμανση.

Επιφυλακτική η επιστημονική κοινότητα

Όσον αφορά τις πιθανότητες να καρποφορήσει το πρότζεκτ, πολλοί είναι αυτοί που παρουσιάζονται επιφυλακτικοί, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τον Ouyang Minggao, μέλος της Κινεζικής Ακαδημίας Επιστημών. «Αν κάποιος υποστηρίξει πως το αυτοκίνητό μπορεί να διανύσει 1.000 χλμ. με μία φόρτιση, και πως είναι, ταυτόχρονα, απόλυτα ασφαλές και προσιτό, κανείς δεν θα τον πιστέψει. Αυτά τα πράγματα δεν μπορούν να επιτευχθούν στις μέρες μας», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Οι επικριτές εγείρουν ερωτήματα αναφορικά με το κατά πόσο ασφαλείς θα είναι οι εν λόγω μπαταρίες, υπογραμμίζοντας πως πρέπει να εκμηδενιστούν οι πιθανότητες πρόκλησης φωτιάς σε περίπτωση ενός βραχυκυκλώματος.

Αναφορικά, τέλος, με την τιμή εκκίνησης του μοντέλου, αυτή θα αντιστοιχεί σε 69.127 δολάρια (γύρω στα 58.000 ευρώ).

Πηγή: newsauto

αυτοκίνητο
14 Shares
συνεχεια αναγνωσης

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οδήγηση δικύκλου με δίπλωμα αυτοκινήτου – Ποιες είναι οι προϋποθέσεις

Δημοσιεύτηκε

στις

από

Δίπλωμα οδήγησης
16 Shares

Στη θεσμοθέτηση της οδήγησης δικύκλου έως 125 κ.εκ. από κατόχους άδειας οδήγησης αυτοκινήτου προχώρησε τελικώς το υπουργείο Μεταφορών με άρθρο στο σχέδιο νόμου για τη βιώσιμη αστική κινητικότητα και τη μικροκινητικότητα, το οποίο κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή. Η δυνατότητα οδήγησης δικύκλου μόνο με το δίπλωμα για αυτοκίνητο θα γίνεται υπό τρεις βασικές και αυστηρές προϋποθέσεις και θα αφορά μόνο οδηγούς, οι οποίοι:

  • Θα έχουν δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου τουλάχιστον έξι χρόνια.
  • Θα έχουν συμπληρώσει την ηλικία των 27 ετών.
  • Θα έχουν περάσει από υποχρεωτική πρακτική εκπαίδευση τριων μαθημάτων, χωρίς πάντως να απαιτείται και να περάσουν από εξετάσεις για δίπλωμα μηχανής.

Με το ίδιο νομοσχέδιο, το οποίο αν και εισήχθη στη δημόσια διαβούλευση με 38 άρθρα έφτασε τα …65 μέχρι να κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή, ορίζεται ότι οι οδηγοί αυτοκινήτων θα μπορούν να οδηγούν με το ίδιο δίπλωμα και μοτοποδήλατο (κατηγορία ΑΜ) εφόσον είναι άνω των 27 ετών και κάτοχοι άδειας οδήγησης κατηγορίας Β για διάστημα άνω των έξι ετών.

Με άλλες διατάξεις διευκολύνονται οι μεταβιβάσεις οχημάτων, καθώς προβλέπεται ότι αίρεται αυτοδίκαια η παρακράτηση κυριότητας μετά την παρέλευση 7 ετών από την ημερομηνία άδειας κυκλοφορίας, χωρίς να υπάρχει πλέον η υποχρέωση του πολίτη να μεταβεί στις Υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών για να διευθετήσει το ζήτημα. Η διάταξη αυτή αποτελεί σημαντικό βήμα για την υλοποίηση της συνολικής διαδικασίας μεταβίβασης του οχήματος ψηφιακά.

Ηλεκτρικά Πατίνια

  1. Τα οχήματα που αναπτύσσουν μικρή ταχύτητα (έως 6 χλμ./ώρα), παραπλήσια δηλαδή με την ταχύτητα του πεζού, κυκλοφορούν όπου και όπως κυκλοφορούν οι πεζοί. α)Τα ΕΠΗΟ που αναπτύσσουν ταχύτητα από 6 έως 25 χλμ./ώρα, λογίζονται ως ποδήλατα και κυκλοφορούν όπου επιτρέπονται τα ποδήλατα. β)Απαγορεύεται για λόγους οδικής ασφάλειας, η κυκλοφορία αυτών των οχημάτων, σε οδούς όπου αναπτύσσονται υψηλές ταχύτητες (άνω των 50 χλμ./ώρα). γ)Ρυθμίζονται ζητήματα προδιαγραφών και ασφαλούς χρήσης αυτών των οχημάτων με έμφαση στον υποχρεωτικό εξοπλισμό που πρέπει να φέρουν τα ΕΠΗΟ κατ’ αντιστοιχία με τα ποδήλατα (φρένα, φώτα, ηχητική προειδοποίηση).
  2. Οι διανομείς προϊόντων και αντικειμένων (πχ «courier», «delivery»), που για την εκτέλεση της εργασίας τους οδηγούν ποδήλατο, μοτοποδήλατο, μοτοσικλέτα, τρίτροχο όχημα ή Ε.Π.Η.Ο. υποχρεούνται κατά την εκτέλεση της εργασίας τους κατά τη νύκτα να φορούν ανακλαστικό ρουχισμό (όπως γιλέκο, πανωφόρι κ.λπ.) που τους καθιστά ορατούς από όλες τις κατευθύνσεις. Ομοίως, όλοι οι οδηγοί των Ε.Π.Η.Ο. κατά τη νύκτα υποχρεούνται να φορούν ανακλαστικό ρουχισμό  ή άλλο ανακλαστικό εξοπλισμό.
  3.  Περιγράφονται οι υποχρεώσεις του χρήστη των οχημάτων. Ενδεικτικά, οι οδηγοί των ποδηλάτων και των ΕΠΗΟ συστήνεται να φορούν εγκεκριμένου τύπου προστατευτικό κράνος, κανονικά δεμένο. Επίσης, οι οδηγοί των ποδηλάτων που δεν έχουν συμπληρώσει την ηλικία των 12 ετών και κινούνται σε οδικό δίκτυο που προορίζεται για την κυκλοφορία μηχανοκίνητων οχημάτων θα πρέπει να συνοδεύονται από άτομα που έχουν συμπληρώσει την ηλικία των 16 ετών.
  4. Ρυθμίζονται θέματα αγοράς όπως η κατασκευή, διάθεση και παροχή προς κοινόχρηστη χρήση των ΕΠΗΟ, η εποπτεία αυτής της αγοράς και οι υποχρεώσεις των παρόχων προς χρήση των οχημάτων αυτών.
  5.  Προβλέπεται η λήψη μέτρων από την τοπική αυτοδιοίκηση για τη ρύθμιση ή τον περιορισμό της κυκλοφορίας των ΕΠΗΟ και ο καθορισμός χώρων για την οργανωμένη στάθμευση των οχημάτων αυτών.

 Μητρώο Εισαγομένων Μεταχειρισμένων Οχημάτων

Με το νομοσχέδιο ορίζεται η κατάρτιση και τήρηση στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Μητρώου Εισαγόμενων Μεταχειρισμένων Οχημάτων (Μ.Ε.Μ.Ο.),  για την εποπτεία της τήρησης των απαραίτητων δικαιολογητικών που απαιτούνται για την εισαγωγή και πρώτη ταξινόμησή τους στη χώρα μας.

Θα καταχωρούνται υποχρεωτικά από τους εισαγωγείς μεταχειρισμένων οχημάτων στοιχεία όπως: ο αριθμός πλαισίου, η κατηγορία, ο κατασκευαστικός του οίκος, το μοντέλο, ο τύπος, η παραλλαγή και η έκδοσή του, ο κυβισμός του κινητήρα του, το μέγιστο μικτό βάρος του ή οι θέσεις καθημένων του, η εκ κατασκευής αντιρρυπαντική του τεχνολογία, οι εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα, η ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας του στην αλλοδαπή.

Ενα δεύτερο μητρώο θα αφορά τους ελεγκτές ΚΤΕΟ με βασικό στόχο την κεντρική εξ αποστάσεως εποπτεία και τον έλεγχο της τήρησης των όρων και προϋποθέσεων βάσει των οποίων χορηγήθηκε η άδεια λειτουργίας ή η Βεβαίωση νόμιμης λειτουργίας των (Κ.Τ.Ε.Ο.) και των κείμενων διατάξεων επί των διενεργούμενων στις εν λόγω οικονομικές δραστηριότητες τεχνικών ελέγχων οχημάτων.

Ειδικότερα, οι επόπτες ΚΤΕΟ θα είναι διαπιστευμένοι ιδιώτες μηχανικοί οι οποίοι θα πραγματοποιούν επανέλεγχο “on the spot”, στην “πόρτα” του ΚΤΕΟ, του οχήματος που μόλις διήλθε με επιτυχία.

Επίσης, θα ελέγχουν την ποιότητα και την ορθή λειτουργία των μηχανημάτων των ΚΤΕΟ. Εάν διαπιστωθεί πλημμελής έλεγχος σε όχημα, θα υπάρχουν κυρώσεις στο Κ.Τ.Ε.Ο που διενήργησε τον έλεγχο.

Αυτόνομη Οδήγηση

Με άλλο κεφάλαιο του νομοσχεδίου εισάγονται διατάξεις για την αυτόνομη οδήγησηκαι τη δυνατότητα τα οχήματα χωρίς οδηγό να μπορούν να κυκλοφορούν κανονικά σε συνθήκες πόλης. Συγκεκριμένα προβλέπεται ότι στη δημοτική συγκοινωνία, το αυτοματοποιημένο λεωφορείο «βγαίνει» από τη λωρίδα αποκλειστικής κυκλοφορίας και μπορεί να ενταχθεί στη μικτή κίνηση της πόλης με τις προβλεπόμενες ασφαλιστικές δικλείδες, καθώς το όχημα δεν κυκλοφορεί ανεξέλεγκτα. Η κυκλοφορία του επιτρέπεται, μετά από απόφαση του οικείου Δημοτικού Συμβουλίου με τη σύμφωνη γνώμη των υπηρεσιών Τροχαίας και για καθορισμένη χρονική περίοδο και συγκεκριμένη αστική ή περιαστική διαδρομή.

Για τη διασφάλιση της απρόσκοπτης κίνησης του Λεωφορείου Αστικού Τύπου χωρίς οδηγό, την ασφάλεια των επιβατών και των λοιπών χρηστών της οδού, επιβάλλεται η παρακολούθηση του λεωφορείου και της οδού στην οποία κινείται, καθ’ όλη τη διάρκεια κίνησής του, από Κέντρο Ελέγχου μέσω ηλεκτρονικών συσκευών λήψης και καταγραφής εικόνας (κάμερες) και ήχου, κατόπιν διαβούλευσης με την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Το Κέντρο μπορεί να παρακολουθεί ταυτόχρονα την κίνηση τεσσάρων λεωφορείων.

Πηγή: ethnos

Δίπλωμα οδήγησης
16 Shares
συνεχεια αναγνωσης

AUTO MOTO

Γιατί είναι λάθος η προθέρμανση του κινητήρα στο ρελαντί;

Δημοσιεύτηκε

στις

χιονι αυτοκινητο
102 Shares

Η σωστή εκκίνηση αλλά και το σβήσιμο του κινητήρα συμβάλλει στη μακροζωία του και στην σωστή λειτουργία του, όπως επίσης και στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών βλαβερών ρύπων.

Όταν ο κινητήρας είναι κρύος, πρέπει πάντα να γίνεται ζέσταμα, όλες τις εποχές του χρόνου, ανεξαρτήτως θερμοκρασίας περιβάλλοντος. Ποιος είναι όμως ο ενδεδειγμένος τρόπος;

Κάποιοι οδηγοί πιστεύουν ότι για προθερμανθεί σωστά ο κινητήρας θα πρέπει να τον αφήσουν να λειτουργεί στο ρελαντί για κάποια λεπτά, έως ότου αρχίζει και ανεβαίνει ο δείκτης θερμοκρασίας. Όμως αυτή η κίνηση είναι λανθασμένη και μόνο προβλήματα μπορεί να δημιουργήσει μακροπρόθεσμα. Άλλωστε το αναφέρουν και τα εγχειρίδια χρήσης των αυτοκινήτων

Προθέρμανση στο ρελαντί χρειάζεται μόνο στους πολύ παλαιάς τεχνολογίας κινητήρες που διαθέτουν καρμπιρατέρ αντί για ψεκασμό. Βέβαια τα καρμπιρατέρ έχουν αντικατασταθεί από τα συστήματα μονού ψεκασμού αρχικά, πολλαπλού, και άμεσου ψεκασμού συστήματα, εδώ και τρεις δεκαετίες.

Όταν ο κινητήρας είναι κρύος και τίθεται σε λειτουργία ψεκάζεται περισσότερο καύσιμο για να δημιουργηθεί πιο πλούσιο μείγμα. Έτσι η περισσότερη βενζίνη απομακρύνει το λιπαντικό από τους κυλίνδρους και τα πιστόνια. Αυτό συνεπάγεται περισσότερες φθορές και λιγότερη προστασία στον κινητήρα. Παράλληλα, επειδή το λιπαντικό είναι κρύο είναι δύσκολο να προστατέψει αποτελεσματικά τον κινητήρα, ενώ όσο περισσότερη βενζίνη ανακατεύεται με το λάδι, τόσο πιο λεπτό γίνεται το φιλμ και ταυτόχρονα επιταχύνεται η οξείδωση του λιπαντικού με αποτέλεσμα να χαλάει πιο γρήγορα. Εάν η θερμοκρασία του περιβάλλοντος είναι πάρα πολύ χαμηλή (π.χ. όταν έχει χιόνι και παγωνιά), μπορείτε να περιμένετε το πολύ 15 με 30 δευτερόλεπτα για να σιγουρευτείτε ότι το λάδι ρέει, αλλά όχι να περιμένετε για να ζεσταθεί ο κινητήρας στο ρελαντί.

Πως γίνεται η σωστή προθέρμανση του κινητήρα;

Ξεκινήστε να οδηγείτε σε ήπιους ρυθμούς μέχρι τις μεσαίες περίπου στροφές του κινητήρα. Ποτέ κατά την εκκίνηση με κρύο τον κινητήρα μην επιταχύνετε απότομα και μην απαιτείτε τις μέγιστες επιδόσεις. Περιμένετε λίγα λεπτά έως ότου η βελόνα ή ο ψηφιακός δείκτης του οργάνου θερμοκρασίας του αντιψυκτικού του κινητήρα φτάσει στη μέση.

Προσοχή χρειάζεται και πριν την παύση λειτουργίας του κινητήρα. Καλό είναι να μην τον σβήσετε αμέσως, ειδικά μετά από πολύωρες και μακρινές αποστάσεις. Αφήστε τον κινητήρα να λειτουργήσει στο ρελαντί έτσι ώστε να μπορέσει να πέσει η θερμοκρασία μέσα στο χώρο του κινητήρα και ειδικά στους τούρμπο κινητήρες.

 

Πηγή: autogreeknews

χιονι αυτοκινητο
102 Shares
συνεχεια αναγνωσης

AUTO MOTO

Bugatti Targa Florio: Ο ορισμός της… αμαξάρας! | ΒΙΝΤΕΟ

Δημοσιεύτηκε

στις

από

Είναι γεγονός πως έπειτα από μερικά χρόνια προσπάθειας, δοκιμών και τροποποιήσεων, η Γαλλική εταιρεία αυτοκινήτων Bucatti κατάφερε να δημιουργήσει το απόλυτο supercar!

H Bugatti Targa Florio, η οποία πήρε το όνομα της από τον Γάλλο οδηγό  Albert Divo ο οποίος κέρδισε με την bugatti το θρυλικό αγώνα Targa Florio tτο 1928 και 1929 με μία κλασική πια Bugatti type 35.

Ιδιαίτερη εντύπωση έχει προκαλέσει η επικοινωνιακή απόφαση της εταιρείας, τα δύο μοντέλα να συνυπάρξουν σε έναν ιστορικό χώρο για την ίδια την εταιρεία, αλλά και της αυτοκίνησης γενικά, στους δρόμους που συντελούν τη διαδρομή του Targa Florio.

Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε τη συνάντηση δύο οχημάτων που τα χωρίζουν 95 ολόκληρα χρόνια αλλά τα ενώνει η ιστορία…

Δείτε την παραγωγή που προκαλεί αίσθηση και συγκίνηση στους απανταχού φίλους τόσο των κλασικών όσο και των υπεραυτοκινήτων της εποχής μας:

συνεχεια αναγνωσης

AUTO MOTO

Μαθήματα οδήγησης από τα 17 έτη! Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο

Δημοσιεύτηκε

στις

Το Σχέδιο Νόμου για την Εκπαίδευση και Κατάρτιση Υποψήφιων Οδηγών παρουσίασαν στο Υπουργικό Συμβούλιο ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής και ο Υφυπουργός αρμόδιος για θέματα Μεταφορών, κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης.
Το νομοσχέδιο προβλέπει μεταξύ άλλων μαθήματα οδήγησης (θεωρητικά και πρακτικά) πριν την συμπλήρωση του 18ου έτους και μάλιστα θα μπορούν να συμμετέχουν και στις θεωρητικές εξετάσεις αλλά όχι στις πρακτικές.
Επίσης με το νομοσχέδιο η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου θα επιδιώξει να βάλει ένα τέλος στα φαινόμενα διαφθοράς καθώς αλλάζει ο τρόπος της πρακτικής εξέτασης των υποψήφιων οδηγών ενώ παράλληλα προχωρά και στην ψηφιοποίηση όλων των διαδικασιών ώστε οι πολίτες να αποκτούν ότι χρειάζονται ή να καταθέτουν τα δικαιολογητικά ηλεκτρονικά καταργώντας με αυτό τον τρόπο τόσο τις ουρές στα γκισέ των Διευθύνσεων Μεταφορών αλλά και «χτυπώντας» τις παράγκες που διακινούν μαύρο χρήμα…
Εκτός των παραπάνω στο νομοσχέδιο βάζει νέους όρους και προϋποθέσεις στη χρήση των ιστορικών αυτοκινήτων (αντίκες), καθώς και εκεί τα πράγματα είχαν ξεφύγει εντελώς ενώ παράλληλα οι ιδιοκτήτες τους θα πρέπει να καταβάλλουν Τέλη Κυκλοφορίας, με εξαίρεση τα οχήματα άνω των 45 ετών.

Τρεις είναι οι στόχοι του Νομοσχεδίου:

-Α. Ενίσχυση της οδικής ασφάλειας.
-Β. Ο οδηγός θα είναι καλύτερα προετοιμασμένος για να βγει στο δρόμο, από τη στιγμή που θα πάρει το δίπλωμα οδήγησης.
-Γ. Να μπει «φρένο» σε φαινόμενα διαφθοράς.
Με το Νομοσχέδιο επέρχονται σημαντικές αλλαγές, ιδίως στη διαδικασία των αδειών οδήγησης, καθώς για παράδειγμα ο εκπαιδευτής θα κάθεται στο πίσω κάθισμα κατά τη διενέργεια της πρακτικής δοκιμασίας των υποψήφιων οδηγών, ενώ θα γίνεται αυστηρός έλεγχος ταυτοπροσωπίας, ώστε να μην μπορεί να δώσει κανείς εξετάσεις στη θέση κάποιου άλλου.

Για πρώτη φορά μάλιστα, οι νέοι από την ηλικία των 17 ετών θα μπορούν να ξεκινήσουν θεωρητικά και πρακτικά μαθήματα οδήγησης. Δικαίωμα συμμετοχής στην πρακτική δοκιμασία για την απόκτηση διπλώματος θα έχει όμως ο υποψήφιος οδηγός αφού συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας του.

Με το παρόν νομοσχέδιο, όπως τόνισε ο κ. Καραμανλής, θα δομηθεί ένα σύστημα εξετάσεων διαφανές, διασφαλίζοντας παράλληλα το αδιάβλητο της διαδικασίας.
«Έχουμε οικοδομήσει ένα ευρύτερο σύστημα – όχι μόνο καινοτόμων – αλλά κυρίως αυτονόητων προβλέψεων, που – σύμφωνα με την λογική – θα έπρεπε να ισχύουν εδώ και χρόνια στη χώρα μας. Θα συναντήσουμε αντιδράσεις; Ασφαλώς και είμαστε προετοιμασμένοι. Όταν προσπαθείς να χτυπήσεις ένα σαθρό σύστημα από τη ρίζα του, είναι αναμενόμενο ότι αυτό θα αντιδράσει», σημείωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών. Ανέφερε επίσης ότι εντός του 2021 θα έρθει ο νέος ΚΟΚ.
Υπενθυμίζεται ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είχε φέρει έναν νόμο, τον 4599/2019, με τον οποίο προσπάθησε – δήθεν – να αναμορφώσει το σύστημα εξέτασης υποψηφίων οδηγών. Δυστυχώς όμως, οι εν λόγω ρυθμίσεις επέφεραν σοβαρά προβλήματα στη διενέργεια των εξετάσεων, γιατί ήταν άλλο ένα νομοθέτημα το οποίο ήταν πρακτικώς ανεφάρμοστο.
Το αποτέλεσμα ήταν να συσσωρευθεί μεγάλος αριθμός υποψηφίων οδηγών προς εξέταση ήδη από το Δεκέμβριο του 2018. Προκειμένου να απεγκλωβιστούν οι περισσότεροι από 150.000 υποψήφιοι οδηγοί, πολλοί εκ των οποίων επαγγελματίες και οι οποίοι πρακτικά τελούσαν υπό ομηρία, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών τον Αύγουστο του 2019 με το νόμο 4625 επανέφερε προσωρινά το παλιό σύστημα εξέτασης υποψήφιων οδηγών.
Να σημειωθεί ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχώρησε εν τω μεταξύ τον περασμένο Φεβρουάριο στην καθιέρωση της προσωρινής άδειας οδήγησηςμειώνοντας τον χρόνο χορήγησης της άδειας από τις 60 μέρες στις δύο.
Οι αλλαγές στο σύστημα εξέτασης υποψήφιων οδηγών με το παρόν νομοσχέδιο εντάσσονται μάλιστα σε ένα συνολικό σχεδιασμό του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την οδική ασφάλεια, στο πλαίσιο του οποίου προχωρά ήδη σχέδιο επεμβάσεων σε 7.000 ιδιαίτερα επικίνδυνα σημεία του εθνικού και επαρχιακού δικτύου όλης της χώρας, ύψους 450 εκατ. ευρώ.
«Αν θέλουμε να βελτιώσουμε την οδική συμπεριφορά θα πρέπει να επανεξετάσουμε τη διαδικασία θεωρητικής εξέτασης και πρακτικής δοκιμασίας. Γιατί – κακά τα ψέματα – από εκεί ξεκινάει το πρόβλημα. Κι αν θέλουμε να χτυπήσουμε το πρόβλημα από τη ρίζα, θα πρέπει να αλλάξουμε τη λογική των εξετάσεων», επισήμανε ο κ. Καραμανλής στην εισήγηση του.
10 συν μία αλλαγές στη διαδικασία εξέτασης των υποψήφιων οδηγών
Τα 10 συν ένα βασικά σημεία του Νομοσχεδίου, παρουσίασε ο κ. Κεφαλογιάννης:
1.Έλεγχος ταυτοπροσωπίας σε δύο στάδια και με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων, στα πρότυπα του gov.gr.
2.Δειγματοληπτικός έλεγχος ταυτοπροσωπίας υποψήφιων οδηγών: Η φωτογραφία του Δελτίου Εξέτασης υποψηφίου θα διασταυρώνεται με ψηφιακή φωτογραφία, που θα λαμβάνεται κατά την είσοδο του υποψηφίου στο εξεταστικό κέντρο, από κάμερα η οποία θα τοποθετηθεί ειδικά για αυτό το σκοπό. Με αυτό τον τρόπο αντιμετωπίζεται το γνωστό φαινόμενο του να προσέρχεται στις εξετάσεις άτομο διαφορετικό από τον υποψήφιο.
3.Την πρακτική δοκιμασία των υποψηφίων θα διενεργεί ένας εξεταστής, ο οποίος πλέον θα κάθεται στη μπροστινή θέση του συνοδηγού, ενώ ο εκπαιδευτής θα κάθεται στο πίσω κάθισμα. Σταματά έτσι το φαινόμενο του να παρεμβαίνει ο εκπαιδευτής στον τρόπο οδήγησης του υποψηφίου, κατά τη διάρκεια της εξέτασης.
4.Για την εξασφάλιση της διαφάνειας, της αξιοπιστίας και του ευρύτερου ελέγχου των πρακτικών εξετάσεων, η όλη δοκιμασία καταγράφεται με τη χρήση οπτικοακουστικών μέσων.
Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει ήδη έρθει σε επικοινωνία με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, η οποία διαπίστωσε ότι η συγκεκριμένη πρόβλεψη σέβεται πλήρως τα προσωπικά δεδομένα, σε αντίθεση με την προβληματική πρόβλεψη στο Νόμο του 2018 επί Υπουργίας Χρ. Σπίρτζη.
Προβλέπεται πλέον ειδικότερα η χρήση φορητής – κι όχι μόνιμης – κάμερας 360 μοιρών, που διαθέτει μικρόφωνο και ειδική αποσπώμενη κάρτα μνήμης,, στην οποία αποθηκεύεται όλη η διαδικασία της πρακτικής δοκιμασίας.
Η κάμερα εικονίζει ευδιάκριτα ολόκληρη την καμπίνα του οχήματος και τους συμμετέχοντες στη διαδικασία.
5.Δημιουργείται ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα για την υποστήριξη και διεκπεραίωση όλων των διαδικασιών που σχετίζονται με τη χορήγηση, επέκταση και ανανέωση της άδειας οδήγησης. Επιπλέον, οι θεωρητικές εξετάσεις θα διεξάγονται από νέο πληροφοριακό σύστημα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στη βάση τράπεζας θεμάτων και όχι γνωστών από πριν ερωτήσεων και απαντήσεων.
6.Καταρτίζεται και τηρείται Μητρώο Εξεταστών Πρακτικής Δοκιμασίας Υποψήφιων Οδηγών από τις Υπηρεσίες των Περιφερειών της χώρας. Το Μητρώο αυτό θα είναι ανοιχτό σε όλους τους τους δημοσίους υπαλλήλους κατηγορίας ΠΕ και ΤΕ. Προβλέπεται και η δυνατότητα ένταξης στο Μητρώο Εξεταστών και ιδιωτών.
7.Καταρτίζεται και τηρείται Μητρώο Εποπτών, για τον έλεγχο τόσο των θεωρητικών όσο και των πρακτικών εξετάσεων, αλλά και την επιτήρηση των εξεταστών. Στο Μητρώο αυτό θα εντάσσεται και το ένστολο προσωπικό της Ελληνικής Αστυνομίας, καθώς και το προσωπικό της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας.
8.Η επιμόρφωση Εξεταστών και Εποπτών θα γίνεται από το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης.
9.Προβλέπεται σύστημα αξιολόγησης της διαδικασίας πρακτικών εξετάσεων, καθώς και του έργου των εξεταστών, από την αρμόδια οργανική μονάδα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Το σύστημα αξιολόγησης θα συνοδεύεται από ένα μηχανισμό επιβράβευσης και κυρώσεων, οι οποίες μπορεί να οδηγήσουν ακόμη και στην έξοδο από το Μητρώο Εξεταστών.
10.Για πρώτη φορά υπάρχουν ειδικές προβλέψεις που διευκολύνουν τις εξετάσεις Ατόμων με Αναπηρία. Ειδικότερα, προβλέπεται ειδικό εκπαιδευτικό εγχειρίδιο και ειδική θεωρητική εξέταση ατόμων που δεν έχουν ολοκληρώσει την υποχρεωτική εκπαίδευση, ατόμων με μαθησιακές δυσκολίες και όσων απολαμβάνουν το καθεστώς διεθνούς προστασίας στη χώρα μας. Επιπλέον, προβλέπεται ειδική θεωρητική εξέταση κωφών και βαρήκοων υποψηφίων στην ελληνική νοηματική γλώσσα, καθώς και με υπότιτλους.
Προβλέπεται επίσης η ίδρυση ιδιωτικών Κέντρων Αξιολόγησης Ικανότητας και Προετοιμασίας Οδήγησης για άτομα με κινητικά προβλήματα (αντίστοιχα με τα κρατικά κέντρα «ΗΝΙΟΧΟΣ»), ώστε να μην ταλαιπωρούνται περαιτέρω τα Άτομα με Αναπηρία, τα οποία σύμφωνα με τον νόμο δικαιούνται δίπλωμα οδήγησης.
+1: Παρέχεται η δυνατότητα σε όσους νέους και νέες έχουν συμπληρώσει το 17ο έτος της ηλικίας τους, να παρακολουθήσουν θεωρητικά και πρακτικά μαθήματα οδήγησης στις σχολές οδήγησης.
Τα θεωρητικά μαθήματα θα μπορούν να πιστοποιηθούν, πριν τη συμπλήρωση του 18ου έτους της ηλικίας τους, δηλαδή θα μπορεί ο υποψήφιος να έχει περάσει τα σήματα πριν τα 18.
Με τη συμπλήρωση του 18ου έτους της ηλικίας τους, οι υποψήφιοι θα έχουν δικαίωμα, όπως συμβαίνει σήμερα, να δηλώσουν συμμετοχή για τη διεξαγωγή της πρακτικής δοκιμασίας και την απόκτηση άδειας οδήγησης.
Πέντε ρυθμίσεις για τα ιστορικά οχήματα
Το Β΄ Μέρος του νομοσχεδίου περιλαμβάνει νομοθετική ρύθμιση για την ταξινόμηση και κυκλοφορία των ιστορικών οχημάτων. Τα βασικά σημεία της πρότασης συνοψίζονται στα εξής:
Α. Χαρακτηρισμός ενός οχήματος ως όχημα ιστορικού ενδιαφέροντος
Σχετική βεβαίωση χορηγείται αποκλειστικά από φορείς που υποδεικνύονται ή/και εκπροσωπούν νόμιμα στην Ελλάδα τη Δ.Ο.Α. ή τη Δ.Ο.Μ. ή τη Δ.Ο.Π.Ο. για οχήματα τουλάχιστον 30 ετών. Οι άνω φορείς χορηγούν κάθε 5 χρόνια πιστοποιητικό συμμόρφωσης οχήματος ιστορικού ενδιαφέροντος.
Β. Χορήγηση στοιχείων κυκλοφορίας (άδειας και ειδικών πινακίδων)από τις Υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειών
Δικαιολογητικά που προσκομίζονται: Βεβαίωση χαρακτηρισμού, Πιστοποιητικό συμμόρφωσης, Τεχνικός έλεγχος οχήματος κάθε έτος. Μετά τη χορήγηση των ειδικών πινακίδων γίνεται υποχρεωτική διαγραφή του οχήματος από το Μητρώο Αδειών Κυκλοφορίας Οχημάτων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και εγγραφή του στο Μητρώο Οχημάτων Ιστορικού Ενδιαφέροντος του Υπουργείου. Καταβάλλεται τέλος έκδοσης αδείας και πινακίδων.
Γ. Κυκλοφορία οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος
Κυκλοφορούν με τους όρους και προϋποθέσεις των άρθρων 88 και 90 του Κ.Ο.Κ., ασφαλίζονται υποχρεωτικά και επιτρέπεται να κυκλοφορούν στον μικρό δακτύλιο. Καταβάλλονται Τέλη Κυκλοφορίας, με εξαίρεση τα οχήματα άνω των 45 ετών.
Δ. Πρόστιμα και κυρώσεις
Για παραβάσεις του ΚΟΚ επιβάλλονται οι προβλεπόμενες από τον ΚΟΚ κυρώσεις, ενώ για παραβάσεις του παρόντος νόμου επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο 500 – 5.000 ευρώ στους Φορείς (εκπρόσωποι ή υποδεικνυόμενοι από ΔΟΑ, ΔΟΜ, ΔΟΠΟ) και στους ιδιοκτήτες των οχημάτων και αφαίρεση των στοιχείων κυκλοφορίας για 6 μήνες.
Ε. Μεταβατικό στάδιο έως την εφαρμογή του νέου πλαισίου
Όσα οχήματα έχουν χαρακτηριστεί και πληρούν τις προϋποθέσεις του νέου πλαισίου, διατηρούν τον χαρακτηρισμό τους, εφόσον είναι 30 ετών την ημερομηνία αίτησης χορήγησης στοιχείων κυκλοφορίας. Όσα ιστορικά οχήματα δεν έχουν λάβει στοιχεία κυκλοφορίας 18 μήνες μετά τη δημοσίευση του νόμου, απαγορεύεται να κυκλοφορούν.

συνεχεια αναγνωσης

AUTO MOTO

Lamborghini Huracán STO: Μια «άγρια φαντασίωση» της ασφάλτου έγινε πραγματικότητα! | ΒΙΝΤΕΟ

Δημοσιεύτηκε

στις

από

Φαντασίωση κάθε λάτρη των 4 τροχών είναι το μόνο σχόλιο που μπορεί να περιγράψει απόλυτα την νέα Lamborghini Huracán STO (Super Trofeo Omologato) η οποία για ακόμη μία φορά αποτυπώνει την μοναδικότητα των μοντέλων της Ιταλικής εταιρείας. Με ιπποδύναμη 630 ίππων, κινητήρα 5,2 λίτρων και έναν εξαιρετικό αεροδυναμικό σχεδιασμό, τα λόγια δεν φτάνουν για να μεταφέρουν τον “αέρα” της Huracán STO…
Το νέο μοντέλο είναι ουσιαστικά ο διάδοχος της Lamborghini Perfomante, εκδίδεται μόνο σε πισωκίνητη έκδοση και έχει ελαφριά μικρότερη ροπή (565 αντί 600 Νm). Βέβαια οι επιδόσεις είναι εξίσου εντυπωσιακές καθώς επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3 δευτερόλεπτα, ολοκληρώνει τη διαδικασία 0-200 σε μόλις 9 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα αντιστοιχεί σε 310 χλμ./ώρα. Όσο για το “φρενάρισμα” 100-0 χλμ./ώρα δεν απαιτούνται πάνω από 30 μέτρα!
Κάποιο ακόμη χαρακτηριστικό που ξεχωρίζει την Huracán STO είναι η κατασκευή της κατά 75% από ανθρακόνημα το οποίο κατεβάζει το συνολικό βάρος στα 1339 κιλά και τα  τρία (3) νέα προγράμματα οδήγησης, το STO”, το “Trophy” και το Rain –  για το δρόμο, την πίστα και τη βροχή αντίστοιχα.
Όσο για το χρώμα που διάλεξε η ιταλική εταιρεία να παρουσιάσει το νέο μοντέλο, το γαλάζιο (Blue Laufey) χρώμα του αμαξώματος και τοι απαστράπτουσες πορτοκαλί (California Orange) λεπτομέρειες μας ξεσηκώνουν…

συνεχεια αναγνωσης
Διαφήμιση
Διαφήμιση SYNKA

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Copy link
Powered by Social Snap