Βρειτε μας στα Social Media

ΥΓΕΙΑ

Έχεις αϋπνία; Σου έχουμε τη λύση!

Διαφήμιση

Δημοσιεύτηκε

στις

αϋπνία
Διαφήμιση
Διαφήμιση
324 Shares

Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από την αϋπνία. ΟΚ, υπάρχει ένα: το να μην σε παίρνει ο ύπνος και ταυτόχρονα να γουργουρίζει το στομάχι σου του θανατά. Αλλά και πάλι, η αϋπνία είναι αυτή που κάνει όλη τη ζημιά. Αν κοιμόσουνα, δεν θα άκουγες το στομάχι σου να γουργουρίζει. Σωστά;

Με αυτό το δεδομένο, λοιπόν, και έχοντας στο μυαλό πως ο κάθε ένας και η κάθε μία από εμάς, έχουμε περάσει κάποια φάση της ζωής μας που δυσκολευόμαστε να κλείσουμε μάτι, είτε επειδή τα άγχη της ημέρας δεν μας αφήνουν,  είτε επειδή κάπου χάσαμε το μέτρημα με τα… προβατάκια, η αϋπνία αποτελεί μια μάστιγα που ανέκαθεν προϋπήρχε αλλά σήμερα εμφανίζεται πιο συχνά από ποτέ.

Σε αυτό το σημείο να τονίσουμε κάτι βασικό: η αϋπνία μπορεί να είναι είτε παροδική είτε χρόνια, με τη δεύτερη κατηγορία να χρίζει οπωσδήποτε ιατρικής συμβουλής, καθώς πίσω από αυτήν μπορεί να κρύβεται μια σειρά από προβλήματα υγείας. Ωστόσο, το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού, βρίσκεται αντιμέτωπο με παροδικά ξεσπάσματα αϋπνίας, κατά τα οποία χρειάζεται τουλάχιστον 30 λεπτά μέχρι να κοιμηθεί και δεν κοιμάται περισσότερες από έξι ώρες για τρία ή και περισσότερα βράδια την εβδομάδα για ένα μήνα ή και περισσότερο.


Αν ανήκεις σε αυτή τη κατηγορία, καλό είναι να μη τα βάψεις μαύρα. Λύσεις υπάρχουν για να διορθωθεί το πρόβλημα και εκτός από τις πολύ χρήσιμες συμβουλές που ακολουθούν στο τέλος του κειμένου (τις οποίες οφείλεις να τηρήσεις με θρησκευτική ευλάβεια), σου έχουμε βρει δύο πολύ αποτελεσματικά προϊόντα, που θα σε βοηθήσουν να ξανανιώσεις το υπέροχο συναίσθημα του βαθύ ύπνου (εκείνου ντε, που νιώθεις το σαλάκι σου να ακουμπάει στο μαξιλάρι!). Τα συγκεκριμένα προϊόντα θα τα βρεις στο Cretan Physis, ένα e-shop που διαθέτει πάμπολλα καλούδια από την Κρητική γη (και όχι μόνο)!

Δύο προϊόντα που αξίζει να δοκιμάσεις αν σε ταλαιπωρεί η αϋπνία:

1 . Μείγμα βοτάνων κατά της αϋπνίας

Ναι μεν απαγορεύεται αυστηρά να πίνεις λίγο πριν κοιμηθείς καφέ, τσάι και άλλα ροφήματα που περιέχουν διεγερτικές ουσίες, ωστόσο υπάρχουν ροφήματα που είναι κυριολεκτικά θαυματουργά, τα οποία μπορείς και οφείλεις να βάλεις στο πρόγραμμά σου. Ροφήματα που είναι γνωστά για τις αγχολυτικές τους ιδιότητες και ένα φλιτζανάκι τους θα φέρουν τον ύπνο μία (μπορεί και παραπάνω) ώρα αρχύτερα. Αυτό που σου προτείνουμε ανεπιφύλακτα είναι ένα τσαγάκι από μείγμα βοτάνων όπως το Χαμομήλι, η Βαλεριάνα, το Μάραθο, το Φασκόμηλο, το Μελλισόχορτο, ο Λυκίσκος, η Παπαρούνα και η Λεβάντα. Θα το βρεις εδώ

2. Συμπλήρωμα Διατροφής κατά της αϋπνίας

Πρόκειται για ένα σύμπλεγμα υπερτροφών ενισχυμένης σύνθεσης που συμβάλλει στην μείωση του χρόνου που χρειάζεται κανείς για να κοιμηθεί. Και αφού μιλάμε για υπερτροφές, ας γίνουμε πιο συγκεκριμένοι: κάθε κάψουλα περιέχει μέσα πασιφλόρα, παπαρούνα Καλιφόρνιας, καρπούς του φυτού Jujuba, σε συνδυασμό με  φυσική 5-HTP και μελατονίνη, που συμβάλλουν στη μείωση του χρόνου επέλευσης ενός φυσιολογικού ύπνου. Μία κάψουλα την ημέρα, ιδανικά μία ωρίτσα πριν ξαπλώσεις στο κρεβάτι και δεν θα προλάβεις να μετρήσεις ως το… εικοστό προβατάκι 🙂 Θα το βρεις εδώ

 

Χρήσιμες συμβουλές για να καταπολεμήσεις την αϋπνία:

  • Καθιέρωσε ένα σταθερό ωράριο ύπνου.
  • Πήγαινε για ύπνο, χωρίς αναβολή, όταν νυστάξεις.
  • Χρησιμοποίησε το κρεβάτι μόνο για τον ύπνο ή τον έρωτα.
  • Μην ασχολείσαι με άλλα θέματα όταν ξαπλώνεις.
  • Φρόντισε το περιβάλλον του υπνοδωματίου (θόρυβος, φωτισμός, θερμοκρασία, ενοχλήσεις).
  • Βγάλε από το υπνοδωμάτιο τις ηλεκτρονικές συσκευές.
  • Να μην καταναλώνεις βαριά και πλούσια δείπνα.
  • Περιόρισε , ιδίως το βράδυ, τα αλκοολούχα και καφεϊνούχα ποτά (καφές, τσάι, coca cola, μαύρη σοκολάτα)
  • Να παίρνεις νωρίς πριν την κατάκλιση τα τυχόν φάρμακα σας που έχουν διεγερτικές ιδιότητες (συμβουλέψου το φύλλο οδηγιών χρήσεως και τον ιατρό σας).
  • Όταν πηγαίνεις για ύπνο ξέχνα τις έγνοιες σου.
  • Μη κοιμάσαι το μεσημέρι ή έστω ο μεσημεριανός υπνάκος να μη διαρκεί πάνω από 30΄.
  • Να ασκείσαι τακτικά αλλά να έχεις τελειώσει την άσκηση τουλάχιστον 3 ώρες πριν την κατάκλιση.
  • Διατήρησε το υπνοδωμάτιο σου ήσυχο, σκοτεινό και λίγο δροσερό.
  • Μην κλείνεις τις κουρτίνες τις πρωινές ώρες. Ο ήλιος επιτρέπει το σώμα σου να διατηρεί το βιολογικό σου ρολόι.

 

αϋπνία
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση marianblue
Ακολουθήστε το Daynight.gr σε Google News, Facebook και Instagram.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Daynight.gr
Διαφήμιση
Διαφήμιση CRETANPHYSIS
Διαφήμιση
marianblue
Διαφήμιση CRETANPHYSIS
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση vision
Διαφήμιση
Διαφήμιση

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Copy link
Powered by Social Snap