Βρειτε μας στα Social Media

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

To «θηριώδες» υπερ-αυτοκίνητο με τους 600 ίππους! | ΒΙΝΤΕΟ

Δημοσιεύτηκε

στις

Διαφήμιση
Διαφήμιση

McLaren, ένα όνομα ταυτόσημο με την απόλυτη πολυτέλεια και τις αξεπέραστες επιδόσεις στο χώρο της τετρακίνησης που κάθε δεκαετία μας εκπλήσσει με τα τεχνολογικά άλματα που κάνει και τα ασυναγώνιστα μοντέλα που παρουσιάζει. Ένα από αυτά είναι δίχως αμφιβολία η νέα McLaren 600LT Spider, τo «ασυμβίβαστο» υπεραυτοκίνητο με τους 600 ίππους που αγγίζει απίστευτες αποδόσεις…

Το υπεραυτοκίνητο της θρυλικής πια Βρετανικής εταιρείας αποδίδει 600 ίππους, χρειάζεται για το 0-100 χλμ./ώρα μόλις 2,9 δευτερόλεπτα και η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 324 χλμ./ώρα! Όσο για την σχεδίαση, δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψει κάποιος το συγκεκριμένο μοντέλο!

Η “κλειστή” εκδοχή της 600LT Spider διαθέτει αυξημένο βάρος κατά 50 κιλά (1.297 κιλά συνολικό βάρος), αναβαθμισμένη αεροδυναμική σχεδίαση και νέο carbon body kit το οποίο αυξάνει τις διαστάσεις του αμαξώματος κατά 73 χιλιοστά. Ωστόσο, το σημείο που ξεχωρίζει είναι οι εντυπωσιακές απολήξεις της εξάτμισης, οι οποίες βρίσκονται τοποθετημένες πίσω και πάνω από τον κινητήρα.

Δείτε το παρακάτω βίντεο και απολαύστε την στο δρόμο:

Ακολουθήστε το Daynight.gr σε Facebook και Instagram
Σχολίασε το άρθρο
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση SYNKA
Διαφήμιση Cretanphysis Face Cream
Διαφήμιση SYNKA
Διαφήμιση Cretanphysis Face Cream

ΣΧΟΛΙΑ:

Το Daynight.gr σέβεται απόλυτα το δικαίωμα σας στην ελεύθερη γνώμη στο πλαίσιο πάντα ενός κόσμιου διαλόγου. Τα σχόλια που ακολουθούν εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον αναγνώστη/ρια και το Daynight.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Γιατί «έριξαν» πρόστιμο 15.000 σε αυτοκίνητο αξίας 1.000 ευρώ;

Δημοσιεύτηκε

στις

από

τροχαία
61 Shares

Μόνο άτυχος μπορεί να χαρακτηριστεί ο έμπορος μεταχειρισμένων που κυκλοφόρησε ένα παλαιό Fiat Fiorino του 1995 αξίας μόλις 1.000 ευρώ και του επιβλήθηκε το πρόστιμο-μαμούθ.

Πολλά έχουν ακουστεί και γραφτεί για τις πινακίδες Δοκιμής ή αλλιώς ΔΟΚ όπως τις γνωρίζει όλη η αγορά αλλά και η Τροχαία καθώς κάποιοι επιτήδειοι έχουν σίγουρα κάνει κατάχρηση των συγκεκριμένων πινακίδων με αποτέλεσμα να την πληρώνουν και κάποιοι τίμιοι και μικροί έμποροι μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

Μάλιστα στην συγκεκριμένη περίπτωση που αναδεικνύει το Newsauto.gr ο συγκεκριμένος έμπορος μεταχειρισμένων αυτοκινήτων χρησιμοποίησε τις πινακίδες ΔΟΚ σε ένα μικρό, παλαιό και πολύ φθηνό επαγγελματικό όχημα που δεν κοστίζει πάνω από 1.000 ευρώ και οι Αρχές του επέβαλλαν πρόστιμα ύψους 15.000 ευρώ τα οποία βέβαια και επικύρωσαν τα ελληνικά Δικαστήρια!

Σίγουρα ο νόμος είναι νόμος αλλά αν οι αρχές έκαναν μία βόλτα παλαιότερα  έξω από τα γνωστά καφέ-μπαρ των Βορείων και Νοτίων Προαστίων θα έβλεπαν παρκαρισμένα όχι μικρά αγροτικά αξίας 1.000 ευρώ με πινακίδες ΔΟΚ, αλλά υπερπολυτελή σπορ μοντέλα

Αλλωστε ο επιτήδειος Έμπορος των Βορείων Προαστίων σε ένα από τα πανάκριβα μοντέλα που έχει για να κυκλοφορεί για να επιδεικνύει τη χλιδή του έχει τοποθετήσει μέχρι και παιδικά καθισματάκια χωρίς βέβαια να πληρώνει ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας, Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης (εξαιτίας των υψηλού κυβισμού) αλλά και να διαφεύγει των τεκμηρίων διαβίωσης.

Ωστόσο στην υπόθεση που δημοσιεύει αποκλειστικά το Newsauto.gr αποδεικνύεται ότι και η Δικαιοσύνη «τιμώρησε» με τον πιο αυστηρό τρόπο έναν μικρό έμπορο ενώ στην πραγματικότητα οι επιτήδειοι κινούνται ανενόχλητοι με τα super cars που έχουν με πινακίδες ΔΟΚ χωρίς να έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα…

Πάντως σύμφωνα με τις απόψεις τις Άμεσης Δράσης, δεν μπορεί να εφαρμοστεί η Υπουργική Απόφαση Α18382/1905/08.02.2013 και έμπορος που χρησιμοποίησε τις  ΔΟΚ πινακίδες με βάση την εν λόγω Υπουργική Απόφαση, θεωρήθηκε παράνομος.

Ως παράνομη πράξη θεωρήθηκε η θέση σε κυκλοφορία οχήματος άνευ Άδειας Κυκλοφορίας, Άνευ πινακίδων και Κυκλοφορία Ανασφάλιστου Οχήματος λόγω της αδυναμίας εφαρμογής της Υπουργικής Απόφασης.

Συνολικά στον άτυχο έμπορο βεβαιώθηκε διοικητικό πρόστιμο ύψους 13.350 ευρώ και επιπλέον 1.000 ευρώ πρόστιμο για ανασφάλιστο όχημα.

Το διοικητικό Πρωτοδικείο αποφάσισε ότι δεν τέθηκε θέμα εφαρμογής της Υπουργικής Απόφασης αλλά έθεσε θέμα σωστής χρήσης των πινακίδων, κάτι το οποίο ουδέποτε απασχόλησε την Άμεση Δράση, δηλαδή δεν αμφισβητήθηκε και για αυτό δεν ο έμπορος δεν απέδειξε τον σκοπό της μετακίνησης του επίμαχου οχήματος.

Επίσης για αυτό τον λόγο ο έμπορος προσέφυγε στο Διοικητικό Εφετείο με βασική θέση ότι οι παραβάσεις και το διοικητικό πρόστιμο που του έχουν επιβληθεί ήταν για λόγους αδυναμίαςεφαρμογής της Υπουργικής Απόφασης και όχι επειδή εκείνος δεν είχε χρησιμοποιήσει τις πινακίδες για τον προβλεπόμενο σκοπό.

Και πάλι όμως το Διοικητικό Εφετείο, θεώρησε εσφαλμένα ότι ο έμπορος θα έπρεπε πρωτοδίκως να έχει αποδείξει τον σκοπό μετακινήσεως του αυτοκινήτου, παρόλο που ουδέποτε δεν αμφισβητήθηκε από την Άμεση Δράση και ουδέποτε κλήθηκε να αποδείξει τον σκοπό της μετακινήσεως του!

Πάντως πέραν του διοικητικού προστίμου της Τροχαίας ύψους 13.350 ευρώ ο άτυχος έμπορος μεταχειρισμένων αυτοκινήτων βρέθηκε αντιμέτωπος και με την Εφορία καθώς όπως αποδείχθηκε του επέβαλε και εκείνη πρόστιμο 1.050 ευρώ για μη ορθή χρήση των πινακίδων ΔΟΚ και επιπλέον του επέβαλε και πρόστιμο για μη καταβολή Τελών Κυκλοφορίας του μικρού φορτηγού ύψους 300 ευρώ τη στιγμή που δεν έχουν εκδοθεί ελληνικές πινακίδες κυκλοφορίας!

τροχαία
61 Shares
συνεχεια αναγνωσης

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Έρχεται πλήρης απαγόρευση των κινητήρων βενζίνης-diesel στην Ευρώπη;

Δημοσιεύτηκε

στις

από

αυτοκίνητο
100 Shares

Οι προτεινόμενοι κανόνες από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την οδηγία ρύπων Euro 7 για αυτοκίνητα, φορτηγά και λεωφορεία είναι πολύ πιθανό να σημάνουν και το τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης από το 2025 προκαλώντας την έντονη αντίδραση των αυτοκινητοβιομηχανιών.

Η νέα οδηγία ρύπων Euro7 αποσκοπεί στο να διασφαλίσει ότι τα οχήματα θα είναι «καθαρά» καθ ‘όλη τη διάρκεια ζωής τους, βοηθώντας την Ευρώπη να επιτύχει τους στόχους εκπομπών της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας. Οι ακριβείς λεπτομέρειες της νέας οδηγίας ρύπων είναι ακόμη υπό συζήτηση, αλλά έχουν ήδη δημιουργήσει ανησυχία στην Ένωση Μηχανολόγων της Γερμανίας (VDMA).

«Η προγραμματισμένη υποχρέωση ότι τα νέα οχήματα στην Ευρώπη πρέπει να είναι πρακτικά απαλλαγμένα από εκπομπές από το 2025 και μετά θα ήταν οικολογική, οικονομική και τεχνολογική παρέκκλιση. Οι προτάσεις για τον κανονισμό Euro 7 που συζητήθηκαν μέχρι στιγμής θέτουν σε κίνδυνο τις αλυσίδες της βιομηχανίας πέρα ​​από την αυτοκινητοβιομηχανία,οδηγώντας σε de facto απαγόρευση των αυτοκινήτων και των φορτηγών που κινούνται αποκλειστικά από κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η Ευρώπη δεν μπορεί να το αντέξει αυτό», επισήμανε η VDMA.

Η Γερμανική Ένωση διαφωνεί με την τοποθέτηση της ΕΕ ότι η έλευση των e-fuels δεν θα σημάνει το τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης και θα συνεχίσουν να έχουν ρόλο στη μετάβαση προς τις πράσινες μεταφορές.

Τα e-fuels, όπως το υγρό υδρογόνο, μπορούν να δημιουργηθούν από ηλεκτρική ενέργεια που παρέχεται από ανανεώσιμες πηγές, προσφέροντας μια πράσινη εναλλακτική λύση έναντι των ορυκτών καυσίμων. Ωστόσο, αυτά τα συνθετικά καύσιμα έχουν σήμερα πολύ υψηλότερο κόστος παραγωγής και απαιτούν μεγάλες ποσότητες ανανεώσιμων πηγών ενέργειας να είναι ουδέτερες από τον άνθρακα.

Ο Frans Timmermans, επικεφαλής της πολιτικής για το κλίμα της ΕΕ, δήλωσε ότι οι αποφάσεις θα ληφθούν σε διάλογο με την αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά τόνισε ότι η πρόθεσή του δεν ήταν να αποφύγει «δύσκολα θέματα και δύσκολες αποφάσεις».

«Γνωρίζετε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία ξεκινά λέγοντας ότι είναι αδύνατο και, τελικά, συμμορφώνεται. Αλλά δεν το παίρνω αυτό ως πρότυπο για τις διαπραγματεύσεις μου τώρα επειδή πρέπει να ακούσουμε τις αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να ακούσουμε τα επιχειρήματά τους», είπε χαρακτηριστικά το στέλεχος της ΕΕ.

Ο Timmermans αναγνώρισε τον κρίσιμο ρόλο της κατασκευής αυτοκινήτων για την ευρωπαϊκή οικονομία, αλλά είπε ότι η βιομηχανία πρέπει τώρα να κινηθεί προς ηλεκτρικά οχήματα και τη χρήση υδρογόνου για βαρύτερες μεταφορές.

«Ξέρω ότι υπάρχει πολλή νευρικότητα. Θα κάνουμε αυτόν τον διάλογο με τη βιομηχανία, αλλά δεν μπορούμε να περιμένουμε μέχρι το 2029 για περαιτέρω μείωση των εκπομπών μας», ξεκαθάρισε ο Timmermans.

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων αντιδρούν

Η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) δήλωσε ότι δεν υπάρχουν «αποδείξεις» ότι τα σενάρια που προτείνονται είναι τεχνικά εφικτά προς το παρόν, ιδίως επειδή τα αυστηρά όρια εκπομπών πρέπει να τηρούνται ακόμη και σε ακραίες συνθήκες οδήγησης, όπως όταν κινείται κανείς σε ανηφορικούς δρόμους βουνών ή σε ακραίες χειμερινές συνθήκες.

Στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι «οι στόχοι που θα θέσουν οι κατασκευαστές πρέπει να είναι πολύ χαμηλότεροι από τα καθορισμένα όρια», δήλωσε εκπρόσωπος της ACEA.

«Αντί να ανακοινώνουμε απαγορεύσεις για τους κινητήρες εσωτερικής καύσηςβραχυπρόθεσμα, αυτό που χρειάζεται ο κλάδος επειγόντως είναι μια ισχυρή πολιτική δέσμευσηγια τη θέσπιση όλων των δυνατοτήτων για τη μετάβαση στην κινητικότητα μηδενικών εκπομπών – όπως η υποδομή φόρτισης και τα κίνητρα», πρόσθεσε ο εκπρόσωπος.

Η CCFA, μια Ένωση που εκπροσωπεί τους Γάλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων, δήλωσε ότι ενδιαφέρεται για τα πρότυπα Euro 7, αλλά αναμένει αλλαγές πριν από τη δημοσίευση της τελικής έκδοσης.

«Οι πρώτες προτάσεις που έχουν υποβληθεί απαιτούν μείωση 60% έως 90% των εκπομπών, πράγμα που δεν είναι καθόλου ρεαλιστικό. Είναι ένας πολύ περίπλοκος στόχος που πρέπει να επιτευχθεί σχετικά με τα μη ηλεκτρικά αυτοκίνητα», δήλωσε ο Laure De Servigny, στέλεχος της CCFA.

«Για τη μείωση και τη σταδιακή κατάργηση των εκπομπών, μια λύση θα ήταν η χρήση καθαρών ενεργειών όπως τα βιοκαύσιμα. Θα μπορούσε να βοηθήσει στην επίτευξη αυτού του στόχου. Η άλλη λύση είναι να πουλάμε μόνο ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι οι καταναλωτές θα μπορούν να τα αγοράσουν », πρόσθεσε.

Η Γερμανική Ένωση Αυτοκινητοβιομηχανίας (VDA) ανησυχεί επίσης για αυτό που βρίσκεται επί του παρόντος στο τραπέζι.

«Το γεγονός είναι ότι, η παρούσα πρόταση απειλεί να καταργήσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και την πρόοδο που έχει σημειωθεί μέχρι στιγμής. Αυτό που πωλείται ως βιώσιμο είναι τελικά ακόμη και επιβλαβές για το κλίμα. Η ανανέωση των υπαρχόντων οχημάτων δεν προχωρά αρκετά γρήγορα, οι καταναλωτές είναι αναστατωμένοι και διατηρούν στην κυκλοφορία τα παλαιά τους οχήματα», δήλωσε ο πρόεδρος της VDA Hildegard Müller.

«Επιπλέον, υπάρχει μια αρνητική συνέπεια για την ηλεκτροκίνηση καθώς ένα πρόωρο τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης καθιστά πιο ακριβό και θα καθυστερήσει την τεράστια διαδικασία μετασχηματισμού ολόκληρου του κλάδου που περιλαμβάνει τις αυτοκινητοβιομηχανίες και τους προμηθευτές τους.» πρόσθετε το στέλεχος της VDA.

Η VDA πιστεύει ότι η απόσυρση των κινητήρων εσωτερικής καύσης μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια δεν είναι ρεαλιστική και η κατάργησή τους έως το 2025 είναι εντελώς αδιαμφησβήτητη.Μάλιστα η Ένωση εκτιμά ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα έχουν σημαντικό ρόλο για πολύ καιρό ακόμη.

Τι αναφέρουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες

Η αυτοκινητοβιομηχανία BMW δήλωσε στην EURACTIV ότι οι «αποδοτικοί» κινητήρες εσωτερικής καύσης θα συνεχίσουν να διαδραματίζουν «κεντρικό ρόλο» για ορισμένους πελάτες, όπως εκείνους που ζουν σε αγροτικές περιοχές χωρίς εύκολη πρόσβαση στην υποδομή φόρτισης.

Η εταιρεία εξέφρασε την ανησυχία ότι το Euro 7 θα καθορίσει παραμέτρους εκπομπών που δεν μπορούν να επιτευχθούν τεχνικά σε κάθε οδηγική κατάσταση, με αποτέλεσμα την έμμεση απαγόρευση των κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου.

«Μια περαιτέρω εξέλιξη προς το Euro 7 πρέπει να γίνει με αίσθηση αναλογίας και να υπάρχει μια ισορροπημένη σχέση κόστους-οφέλους».

Η Mercedes-Benz εξέφρασε επίσης την αντίθεσή της στην απαγόρευση εσωτερικής καύσης από την… πίσω πόρτα.

«Ο μετασχηματισμός σε κινητικότητα χωρίς εκπομπές απαιτεί χρόνο και πραγματοποιείται ήδη σήμερα μέσω επιδοτήσεων για αγοραστές και αλλά και για εταιρείες υποδομών φόρτισης. Από την άποψή μας, τα σενάρια που συζητούνται επί του παρόντος δεν είναι τεχνικά εφικτά», δήλωσε η εταιρεία στη EURACTIV.

Η Volkswagen, μία από τις κορυφαίες μάρκες αυτοκινήτων στον κόσμο, σε δήλωση προς την EURACTIV επισήμανε ότι οι τρέχουσες προτάσεις Euro 7 θα αυξήσουν την τιμή των οχημάτων.

«Τα σενάρια Euro 7 που συζητήθηκαν θα ήταν δυνατά μόνο με κορυφαία τεχνικά μέτρα είναι πολύ δαπανηρά. Η προσθήκη υβριδικών συστημάτων θα έκανε τα περισσότερα οχήματα πολύ πιο ακριβά ενώ στο ιδιαίτερα ευαίσθητο τμήμα των μικρών αυτοκινήτων, η επιβάρυνση δεν θα είναι πλέον αποδεκτή για πολλούς πελάτες».

Η θέση της ΕΕ

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή λέει ότι προσπαθεί να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητα της αυτοκινητοβιομηχανίας προστατεύοντας παράλληλα την υγεία και το περιβάλλον των πολιτών.Ο εκτελεστικός υπάλληλος της ΕΕ επισημαίνει ότι δεν έχει ολοκληρώσει την αξιολόγησή τουούτε ολοκλήρωσε την αξιολόγησή του για πιθανές λύσεις και ότι έχει οριστεί προθεσμία για το τέλος του 2021 για την πρόταση Euro 7.

«Η Επιτροπή αξιολογεί προσεκτικά διάφορα σενάρια αυστηρότητας εκπομπών και θα εξισορροπήσει τις εκπομπές που εξοικονομούνται με το επιπλέον κόστος που απαιτείται για την επίτευξή τους. Είναι πιο πιθανό ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα παύσουν να υπάρχουν εάν δεν ληφθούν εναρμονισμένα μέτρα για να τους καταστήσουν λιγότερο ρυπογόνους», δήλωσε ο αξιωματούχος στο EURACTIV, επισημαίνοντας μάλιστα ότι πολλές πόλεις της ΕΕέχουν ήδη απαγορεύσει την κίνηση των οχημάτων με κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου με σκοπό τη βελτίωση του αέρα αλλά και την προστασία των πολιτών.

Πηγή: newsauto

αυτοκίνητο
100 Shares
συνεχεια αναγνωσης

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οι Κινέζοι λανσάρουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο με αυτονομία που δεν…υπάρχει!

Δημοσιεύτηκε

στις

από

αυτοκίνητο
15 Shares

Τα «ρέστα» τους παίζουν οι Κινέζοι προκειμένου να επιβιώσουν στην αρένα της ηλεκτροκίνησης. Ειδικότερα, έχουν επιστρατεύσει όλες τους τις δυνάμεις, κατασκευάζοντας ένα ηλεκτρικό μοντέλο το οποίο λέγεται πως εφοδιάζεται με 1.000 χλμ. αυτονομίας.

Οι συγκεκριμένες μεγαλεπήβολες βλέψεις κυοφορούνται από την κινεζική αυτονοκινητοβιομηχανία “Nio”, η οποία… καυχιέται πως εφοδιάζει το νέο σεντάν μοντέλο της -υπό την ονομασία “ET7” – με 1.000 χλμ. αυτονομίας (βάσει NEDC),διαθέσιμα με μία μόλις φόρτιση.

To σεντάν τροφοδοτείται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ (ένα σε κάθε άξονα) τα οποία παράγουν συνδυαστικά 652 ίππους και 850 Nm ροπής, επιτρέποντάς του να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 3,9 sec. Παράλληλα, για την επίτευξη της εν λόγω αυτονομίας έχει ενσωματωθεί μια μπαταρία χωρητικότητας 150 kW.

Η Nio, σύμφωνα με άρτια ενημερωμένες πηγές, έχει στραφεί στη διεθνούς φήμης εταιρεία κατασκευής μπαταριών, Contemporary Amperex Technology (CATL), η οποία, όπως δήλωσαν εκπρόσωποί της σε πρόσφατη συνέντευξη Τύπου στο Πεκίνο, βρίσκεται στο στάδιο της ανάπτυξης μπαταριών με στερεού τύπου ηλεκτρολύτες (solid state) με δυνατότητα πλήρους φόρτισης εντός 10 λεπτών.

Το εγχείρημα της δημιουργίας ενός κινεζικού ηλεκτρικού με δυνατότητα διάνυσης 1.000 χλμ.αυτονομίας, διενεργείται στον απόηχο του ξεσπάσματος ενός μεγάλου κύματος παραπόνων που αφορούν την αυτονομία των μοντέλων σχετικής τεχνολογίας.

Ειδικότερα, κατά τους προηγούμενος μήνες, όταν η Κίνα βρέθηκε στη δίνη ενός ιδιαίτερα ισχυρού χειμώνα, πολλοί κάτοχοι ηλεκτρικών ξεσπάθωσαν, αναφέροντας πως η αυτονομία που «έδιναν» οι κατασκευαστές έπεφτε στο μισό, εφόσον ενεργοποιούσαν τη θέρμανση.

Επιφυλακτική η επιστημονική κοινότητα

Όσον αφορά τις πιθανότητες να καρποφορήσει το πρότζεκτ, πολλοί είναι αυτοί που παρουσιάζονται επιφυλακτικοί, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τον Ouyang Minggao, μέλος της Κινεζικής Ακαδημίας Επιστημών. «Αν κάποιος υποστηρίξει πως το αυτοκίνητό μπορεί να διανύσει 1.000 χλμ. με μία φόρτιση, και πως είναι, ταυτόχρονα, απόλυτα ασφαλές και προσιτό, κανείς δεν θα τον πιστέψει. Αυτά τα πράγματα δεν μπορούν να επιτευχθούν στις μέρες μας», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Οι επικριτές εγείρουν ερωτήματα αναφορικά με το κατά πόσο ασφαλείς θα είναι οι εν λόγω μπαταρίες, υπογραμμίζοντας πως πρέπει να εκμηδενιστούν οι πιθανότητες πρόκλησης φωτιάς σε περίπτωση ενός βραχυκυκλώματος.

Αναφορικά, τέλος, με την τιμή εκκίνησης του μοντέλου, αυτή θα αντιστοιχεί σε 69.127 δολάρια (γύρω στα 58.000 ευρώ).

Πηγή: newsauto

αυτοκίνητο
15 Shares
συνεχεια αναγνωσης

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οδήγηση δικύκλου με δίπλωμα αυτοκινήτου – Ποιες είναι οι προϋποθέσεις

Δημοσιεύτηκε

στις

από

Δίπλωμα οδήγησης
17 Shares

Στη θεσμοθέτηση της οδήγησης δικύκλου έως 125 κ.εκ. από κατόχους άδειας οδήγησης αυτοκινήτου προχώρησε τελικώς το υπουργείο Μεταφορών με άρθρο στο σχέδιο νόμου για τη βιώσιμη αστική κινητικότητα και τη μικροκινητικότητα, το οποίο κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή. Η δυνατότητα οδήγησης δικύκλου μόνο με το δίπλωμα για αυτοκίνητο θα γίνεται υπό τρεις βασικές και αυστηρές προϋποθέσεις και θα αφορά μόνο οδηγούς, οι οποίοι:

  • Θα έχουν δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου τουλάχιστον έξι χρόνια.
  • Θα έχουν συμπληρώσει την ηλικία των 27 ετών.
  • Θα έχουν περάσει από υποχρεωτική πρακτική εκπαίδευση τριων μαθημάτων, χωρίς πάντως να απαιτείται και να περάσουν από εξετάσεις για δίπλωμα μηχανής.

Με το ίδιο νομοσχέδιο, το οποίο αν και εισήχθη στη δημόσια διαβούλευση με 38 άρθρα έφτασε τα …65 μέχρι να κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή, ορίζεται ότι οι οδηγοί αυτοκινήτων θα μπορούν να οδηγούν με το ίδιο δίπλωμα και μοτοποδήλατο (κατηγορία ΑΜ) εφόσον είναι άνω των 27 ετών και κάτοχοι άδειας οδήγησης κατηγορίας Β για διάστημα άνω των έξι ετών.

Με άλλες διατάξεις διευκολύνονται οι μεταβιβάσεις οχημάτων, καθώς προβλέπεται ότι αίρεται αυτοδίκαια η παρακράτηση κυριότητας μετά την παρέλευση 7 ετών από την ημερομηνία άδειας κυκλοφορίας, χωρίς να υπάρχει πλέον η υποχρέωση του πολίτη να μεταβεί στις Υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών για να διευθετήσει το ζήτημα. Η διάταξη αυτή αποτελεί σημαντικό βήμα για την υλοποίηση της συνολικής διαδικασίας μεταβίβασης του οχήματος ψηφιακά.

Ηλεκτρικά Πατίνια

  1. Τα οχήματα που αναπτύσσουν μικρή ταχύτητα (έως 6 χλμ./ώρα), παραπλήσια δηλαδή με την ταχύτητα του πεζού, κυκλοφορούν όπου και όπως κυκλοφορούν οι πεζοί. α)Τα ΕΠΗΟ που αναπτύσσουν ταχύτητα από 6 έως 25 χλμ./ώρα, λογίζονται ως ποδήλατα και κυκλοφορούν όπου επιτρέπονται τα ποδήλατα. β)Απαγορεύεται για λόγους οδικής ασφάλειας, η κυκλοφορία αυτών των οχημάτων, σε οδούς όπου αναπτύσσονται υψηλές ταχύτητες (άνω των 50 χλμ./ώρα). γ)Ρυθμίζονται ζητήματα προδιαγραφών και ασφαλούς χρήσης αυτών των οχημάτων με έμφαση στον υποχρεωτικό εξοπλισμό που πρέπει να φέρουν τα ΕΠΗΟ κατ’ αντιστοιχία με τα ποδήλατα (φρένα, φώτα, ηχητική προειδοποίηση).
  2. Οι διανομείς προϊόντων και αντικειμένων (πχ «courier», «delivery»), που για την εκτέλεση της εργασίας τους οδηγούν ποδήλατο, μοτοποδήλατο, μοτοσικλέτα, τρίτροχο όχημα ή Ε.Π.Η.Ο. υποχρεούνται κατά την εκτέλεση της εργασίας τους κατά τη νύκτα να φορούν ανακλαστικό ρουχισμό (όπως γιλέκο, πανωφόρι κ.λπ.) που τους καθιστά ορατούς από όλες τις κατευθύνσεις. Ομοίως, όλοι οι οδηγοί των Ε.Π.Η.Ο. κατά τη νύκτα υποχρεούνται να φορούν ανακλαστικό ρουχισμό  ή άλλο ανακλαστικό εξοπλισμό.
  3.  Περιγράφονται οι υποχρεώσεις του χρήστη των οχημάτων. Ενδεικτικά, οι οδηγοί των ποδηλάτων και των ΕΠΗΟ συστήνεται να φορούν εγκεκριμένου τύπου προστατευτικό κράνος, κανονικά δεμένο. Επίσης, οι οδηγοί των ποδηλάτων που δεν έχουν συμπληρώσει την ηλικία των 12 ετών και κινούνται σε οδικό δίκτυο που προορίζεται για την κυκλοφορία μηχανοκίνητων οχημάτων θα πρέπει να συνοδεύονται από άτομα που έχουν συμπληρώσει την ηλικία των 16 ετών.
  4. Ρυθμίζονται θέματα αγοράς όπως η κατασκευή, διάθεση και παροχή προς κοινόχρηστη χρήση των ΕΠΗΟ, η εποπτεία αυτής της αγοράς και οι υποχρεώσεις των παρόχων προς χρήση των οχημάτων αυτών.
  5.  Προβλέπεται η λήψη μέτρων από την τοπική αυτοδιοίκηση για τη ρύθμιση ή τον περιορισμό της κυκλοφορίας των ΕΠΗΟ και ο καθορισμός χώρων για την οργανωμένη στάθμευση των οχημάτων αυτών.

 Μητρώο Εισαγομένων Μεταχειρισμένων Οχημάτων

Με το νομοσχέδιο ορίζεται η κατάρτιση και τήρηση στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Μητρώου Εισαγόμενων Μεταχειρισμένων Οχημάτων (Μ.Ε.Μ.Ο.),  για την εποπτεία της τήρησης των απαραίτητων δικαιολογητικών που απαιτούνται για την εισαγωγή και πρώτη ταξινόμησή τους στη χώρα μας.

Θα καταχωρούνται υποχρεωτικά από τους εισαγωγείς μεταχειρισμένων οχημάτων στοιχεία όπως: ο αριθμός πλαισίου, η κατηγορία, ο κατασκευαστικός του οίκος, το μοντέλο, ο τύπος, η παραλλαγή και η έκδοσή του, ο κυβισμός του κινητήρα του, το μέγιστο μικτό βάρος του ή οι θέσεις καθημένων του, η εκ κατασκευής αντιρρυπαντική του τεχνολογία, οι εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα, η ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας του στην αλλοδαπή.

Ενα δεύτερο μητρώο θα αφορά τους ελεγκτές ΚΤΕΟ με βασικό στόχο την κεντρική εξ αποστάσεως εποπτεία και τον έλεγχο της τήρησης των όρων και προϋποθέσεων βάσει των οποίων χορηγήθηκε η άδεια λειτουργίας ή η Βεβαίωση νόμιμης λειτουργίας των (Κ.Τ.Ε.Ο.) και των κείμενων διατάξεων επί των διενεργούμενων στις εν λόγω οικονομικές δραστηριότητες τεχνικών ελέγχων οχημάτων.

Ειδικότερα, οι επόπτες ΚΤΕΟ θα είναι διαπιστευμένοι ιδιώτες μηχανικοί οι οποίοι θα πραγματοποιούν επανέλεγχο “on the spot”, στην “πόρτα” του ΚΤΕΟ, του οχήματος που μόλις διήλθε με επιτυχία.

Επίσης, θα ελέγχουν την ποιότητα και την ορθή λειτουργία των μηχανημάτων των ΚΤΕΟ. Εάν διαπιστωθεί πλημμελής έλεγχος σε όχημα, θα υπάρχουν κυρώσεις στο Κ.Τ.Ε.Ο που διενήργησε τον έλεγχο.

Αυτόνομη Οδήγηση

Με άλλο κεφάλαιο του νομοσχεδίου εισάγονται διατάξεις για την αυτόνομη οδήγησηκαι τη δυνατότητα τα οχήματα χωρίς οδηγό να μπορούν να κυκλοφορούν κανονικά σε συνθήκες πόλης. Συγκεκριμένα προβλέπεται ότι στη δημοτική συγκοινωνία, το αυτοματοποιημένο λεωφορείο «βγαίνει» από τη λωρίδα αποκλειστικής κυκλοφορίας και μπορεί να ενταχθεί στη μικτή κίνηση της πόλης με τις προβλεπόμενες ασφαλιστικές δικλείδες, καθώς το όχημα δεν κυκλοφορεί ανεξέλεγκτα. Η κυκλοφορία του επιτρέπεται, μετά από απόφαση του οικείου Δημοτικού Συμβουλίου με τη σύμφωνη γνώμη των υπηρεσιών Τροχαίας και για καθορισμένη χρονική περίοδο και συγκεκριμένη αστική ή περιαστική διαδρομή.

Για τη διασφάλιση της απρόσκοπτης κίνησης του Λεωφορείου Αστικού Τύπου χωρίς οδηγό, την ασφάλεια των επιβατών και των λοιπών χρηστών της οδού, επιβάλλεται η παρακολούθηση του λεωφορείου και της οδού στην οποία κινείται, καθ’ όλη τη διάρκεια κίνησής του, από Κέντρο Ελέγχου μέσω ηλεκτρονικών συσκευών λήψης και καταγραφής εικόνας (κάμερες) και ήχου, κατόπιν διαβούλευσης με την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Το Κέντρο μπορεί να παρακολουθεί ταυτόχρονα την κίνηση τεσσάρων λεωφορείων.

Πηγή: ethnos

Δίπλωμα οδήγησης
17 Shares
συνεχεια αναγνωσης

ΡΕΘΥΜΝΟ

Στο Ρέθυμνο μπήκαν φωτοβολταϊκά στέγαστρα για να… φορτίζεις δωρεάν το ηλεκτροκίνητό σου!

Δημοσιεύτηκε

στις

από

Ρέθυμνο
148 Shares

Ο Δήμος Ρεθύμνης, με πίστη και επιμονή στην προώθηση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και της ηλεκτροκίνησης, που συνάδουν με τις αρχές και το όραμα της βιώσιμης ανάπτυξης που υιοθετεί εμπράκτως εδώ και χρόνια, και, αξιοποιώντας κάθε δυνατότητα και ευκαιρία που προσφέρουν τα Ευρωπαϊκά Προγράμματα στα οποία συμμετέχει ως εταίρος, ολοκλήρωσε προσφάτως επιδεικτική δράση για την προώθηση των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και της Ηλεκτροκίνησης στο πλαίσιο του έργου INCIRCLE του προγράμματος Interreg Med.

Υπενθυμίζεται πως το  συγκεκριμένο έργο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (Ε.Τ.Π.Α) και Εθνικούς Πόρους και  εντάσσεται στον άξονα πρωτοβουλίας: «Προστασία των φυσικών πόρων και της πολιτισμικής κληρονομιάς» και στην θεματική ενότητα: «Βιώσιμος Τουρισμός». Στόχος της πρωτοβουλίας  είναι η  προώθηση της ανάπτυξης του βιώσιμου και υπεύθυνου τουρισμού στις θαλάσσιες και παράκτιες περιοχές των συμμετεχουσών χωρών τη Μεσογείου,  με την υιοθέτηση των αρχών της κυκλικής οικονομίας.

Η επιδεικτική δράση που υλοποίησε ο Δήμος Ρεθύμνης αφορούσε την «Προμήθεια εξοπλισμού προώθησης Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και ηλεκτροκίνησης» προϋπολογισμού 85.000,00€.

Η εγκατάσταση του εξοπλισμού ολοκληρώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα και βρίσκεται πλέον στην διάθεση των κατοίκων και επισκεπτών οι οποίοι μπορούν να κάνουν χρήση του εξοπλισμού  ΔΩΡΕΑΝ .

Ο εξοπλισμός που εγκαταστάθηκε είναι:

-Ένα φωτοβολταϊκό  στέγαστρο εγκατεστημένης ισχύος 10KW στην Μαρίνα Ρεθύμνου . Στην θέση του στεγάστρου υπάρχουν επίσης δύο φορτιστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων με δυνατότητα ταυτόχρονης φόρτισης  τεσσάρων οχημάτων ενώ έχουν οριοθετηθεί και  4 θέσεις στάθμευσης/φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.

-Ένα φωτοβολταϊκό  στέγαστρο εγκατεστημένης ισχύος 20KW στο Parking των 4ων Μαρτύρων και ένας νέος  φορτιστής  για δύο ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Παράλληλα οριοθετήθηκαν και 2 θέσεις στάθμευσης/φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.

-Ένας  σταθμός  φόρτισης ηλεκτρικών πατινιών και ποδηλάτων  στην εξωτερική πλευρά του Parking των 4ων Μαρτύρων που περιλαμβάνει 5 διατάξεις φόρτισης με 4 πρίζες η κάθε μία και 2 μπάρες στάθμευσης για 10 ποδήλατα συνολικά.

Είναι φανερό ότι με τη συγκεκριμένη δράση, ενισχύεται το κοινόχρηστο δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων και ως εκ τούτου παρέχονται επιπλέον δυνατότητες εξυπηρέτησης συμπολιτών οδηγών ηλεκτρικών οχημάτων.  Επιπλέον, δημιουργήθηκε  ο πρώτος σταθμός φόρτισης ποδηλάτων και πατινιών στον Δήμο. Στο προσεχές διάστημα τα δύο φωτοβολταϊκά στέγαστρα μέσω ενεργειακού συμψηφισμού (net metering) θα καλύπτουν μέρος των χρημάτων που απαιτούνται για την φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων. Πέραν όμως των θετικών επιπτώσεων που έχει η συγκεκριμένη δράση σε επίπεδο πρακτικής εξυπηρέτησης των πολιτών, συνάμα ενισχύει τον σταθερό στόχο του Δήμου Ρεθύμνης που επικεντρώνεται στην ευαισθητοποίηση των πολιτών σε θέματα  προστασίας του περιβάλλοντος,  βελτίωσης των συνθηκών μετακίνησης και κυκλοφοριακής αποφόρτισης ειδικότερα στο αστικό κέντρο και κατ επέκτασης καλύτερης ποιότητα ζωής.

Ρέθυμνο
148 Shares
συνεχεια αναγνωσης

PLUS +

Γιατί είναι λάθος η προθέρμανση του κινητήρα στο ρελαντί;

Δημοσιεύτηκε

στις

χιονι αυτοκινητο
102 Shares

Η σωστή εκκίνηση αλλά και το σβήσιμο του κινητήρα συμβάλλει στη μακροζωία του και στην σωστή λειτουργία του, όπως επίσης και στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών βλαβερών ρύπων.

Όταν ο κινητήρας είναι κρύος, πρέπει πάντα να γίνεται ζέσταμα, όλες τις εποχές του χρόνου, ανεξαρτήτως θερμοκρασίας περιβάλλοντος. Ποιος είναι όμως ο ενδεδειγμένος τρόπος;

Κάποιοι οδηγοί πιστεύουν ότι για προθερμανθεί σωστά ο κινητήρας θα πρέπει να τον αφήσουν να λειτουργεί στο ρελαντί για κάποια λεπτά, έως ότου αρχίζει και ανεβαίνει ο δείκτης θερμοκρασίας. Όμως αυτή η κίνηση είναι λανθασμένη και μόνο προβλήματα μπορεί να δημιουργήσει μακροπρόθεσμα. Άλλωστε το αναφέρουν και τα εγχειρίδια χρήσης των αυτοκινήτων

Προθέρμανση στο ρελαντί χρειάζεται μόνο στους πολύ παλαιάς τεχνολογίας κινητήρες που διαθέτουν καρμπιρατέρ αντί για ψεκασμό. Βέβαια τα καρμπιρατέρ έχουν αντικατασταθεί από τα συστήματα μονού ψεκασμού αρχικά, πολλαπλού, και άμεσου ψεκασμού συστήματα, εδώ και τρεις δεκαετίες.

Όταν ο κινητήρας είναι κρύος και τίθεται σε λειτουργία ψεκάζεται περισσότερο καύσιμο για να δημιουργηθεί πιο πλούσιο μείγμα. Έτσι η περισσότερη βενζίνη απομακρύνει το λιπαντικό από τους κυλίνδρους και τα πιστόνια. Αυτό συνεπάγεται περισσότερες φθορές και λιγότερη προστασία στον κινητήρα. Παράλληλα, επειδή το λιπαντικό είναι κρύο είναι δύσκολο να προστατέψει αποτελεσματικά τον κινητήρα, ενώ όσο περισσότερη βενζίνη ανακατεύεται με το λάδι, τόσο πιο λεπτό γίνεται το φιλμ και ταυτόχρονα επιταχύνεται η οξείδωση του λιπαντικού με αποτέλεσμα να χαλάει πιο γρήγορα. Εάν η θερμοκρασία του περιβάλλοντος είναι πάρα πολύ χαμηλή (π.χ. όταν έχει χιόνι και παγωνιά), μπορείτε να περιμένετε το πολύ 15 με 30 δευτερόλεπτα για να σιγουρευτείτε ότι το λάδι ρέει, αλλά όχι να περιμένετε για να ζεσταθεί ο κινητήρας στο ρελαντί.

Πως γίνεται η σωστή προθέρμανση του κινητήρα;

Ξεκινήστε να οδηγείτε σε ήπιους ρυθμούς μέχρι τις μεσαίες περίπου στροφές του κινητήρα. Ποτέ κατά την εκκίνηση με κρύο τον κινητήρα μην επιταχύνετε απότομα και μην απαιτείτε τις μέγιστες επιδόσεις. Περιμένετε λίγα λεπτά έως ότου η βελόνα ή ο ψηφιακός δείκτης του οργάνου θερμοκρασίας του αντιψυκτικού του κινητήρα φτάσει στη μέση.

Προσοχή χρειάζεται και πριν την παύση λειτουργίας του κινητήρα. Καλό είναι να μην τον σβήσετε αμέσως, ειδικά μετά από πολύωρες και μακρινές αποστάσεις. Αφήστε τον κινητήρα να λειτουργήσει στο ρελαντί έτσι ώστε να μπορέσει να πέσει η θερμοκρασία μέσα στο χώρο του κινητήρα και ειδικά στους τούρμπο κινητήρες.

 

Πηγή: autogreeknews

χιονι αυτοκινητο
102 Shares
συνεχεια αναγνωσης
Διαφήμιση
Διαφήμιση SYNKA

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Copy link
Powered by Social Snap