Βρειτε μας στα Social Media
 
Διαφήμιση
MINOAN

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το υπερπολυτελές αυτοκίνητο της Μαρίας Σάκκαρη που κοστίζει 250.000 ευρώ! | ΦΩΤΟ

Δημοσιεύτηκε

στις

Μαρία Σάκκαρη
Διαφήμιση XALKIADAKIS
Διαφήμιση XALKIADAKIS

Το αυτοκίνητο της Μαρίας Σάκκαρη δεν είναι σε καμία περίπτωση γήινο. Ίσως, επειδή και η ίδια πραγματοποιεί εξωπραγματικές εμφανίσεις.  Τι χρησιμοποιεί, όμως, για τις μετακινήσεις της;

Μαρία Σάκκαρη: Ποιο το αυτοκίνητο που κυκλοφορεί

Ιστορία γράφει η Μαρία Σάκκαρη στο Παρίσι. Αυτό, διότι έγινε η πρώτη Ελληνίδα τενίστρια που κατάφερε να προκριθεί στην τελική 4άδα ενός Grand Slam. Η 25χρονη αθλήτρια χάρισε σε όλη την Ελλάδα μοναδικές στιγμές υπερηφάνειας.

Πέρα, όμως, από τις εντυπωσιακές επιδόσεις της στα κορτ, η Μαρία Σάκκαρη μαγνητίζει τα βλέμματα και στην άσφαλτο. Αυτό, διότι κυκλοφορεί με μια Porsche Cayenne E-Hybrid Coupe.

Μαρία Σάκκαρη: Η Porsche Cayenne E-Hybrid Coupe

Ο λόγος για την plug-in υβριδική εκδοχή του υπερπολυτελούς SUV της Porsche. Η Cayenne E-Hybrid ενσωματώνει έναν V6 μοτέρ 2,9 λίτρων που παράγει 340 PS και έναν ηλεκτροκινητήρα που συνεπικουρεί με 136 PS. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τα 462 PS/ 700 Nm ροπής, με την κίνηση να μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Η επιτάχυνση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα αποτελεί υπόθεση 4,8 δλ., όταν η τελική ταχύτητα φτάνει τα 253 χλμ./ώρα.

Πρόσφατα το μοντέλο αναβαθμίστηκε, με τους ανθρώπους της εταιρείας να τοποθετούν μια μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 17,9 kWh (αντί 14,1 kWh) που προσφέρει έως και 48 αμιγώς ηλεκτρικά χιλιόμετρα. Η μεικτή κατανάλωση ξεκινά από 2,4 λτ./100 χλμ., με τις εκπομπές CO2 να είναι μόλις 56 gr/km.

Σχεδιαστικά το οικογενειακό SUV που έχει η Μαρία Σάκκαρη ξεχωρίζει για την έντονη κλίση της οροφής, τους “αιχμηρούς” LED κεντρικούς προβολείς, τους εξαγριωμένους προφυλακτήρες, τις 19άρες ζάντες αλουμινίου και τα ενωμένα πίσω φωτιστικά σώματα.

Η εικόνα στο εσωτερικό είναι ιδιαίτερα premium, με εκτενή χρήση ποιοτικών υλικών σε ταμπλό, εσωτερικό των θυρών και καθίσματα (δερμάτινα και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα). Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει μια οθόνη αφής 12,0 ιντσών, ενώ πλήρως ψηφιακός είναι και ο πίνακας οργάνων.

Μ. Σάκκαρη: Φωτογραφίες από το αυτοκίνητό της

Μαρία Σάκκαρη: Το αυτοκίνητο της Μαρίας Σάκκαρη.
Μαρία Σάκκαρη: Το αυτοκίνητο της Μαρίας Σάκκαρη.
Μαρία Σάκκαρη: Το αυτοκίνητο της Μαρίας Σάκκαρη.

Μαρία Σάκκαρη
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση Cretanphysis Face Cream
Σχολίασε το άρθρο
Ακολουθήστε το Daynight.gr σε Facebook και Instagram
Διαφήμιση Cretanphysis Face Cream

σχολια αναγνωστων

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Δείτε το υπερ-αυτοκίνητο των 1.000 ίππων του Κώστα Μανωλά!

Δημοσιεύτηκε

στις

από

Κώστας Μανωλάς
1 Share

Με τα εθνικά πρωταθλήματα να έχουν λήξει, οι ποδοσφαιριστές πλέον μπορούν ν’ απολαύσουν τις καλοκαιρινές τους διακοπές, γεμίζοντας… μπαταρίες για την καλοκαιρινή προετοιμασία.

Εξαίρεση, φυσικά, δεν θα μπορούσε ν’ αποτελεί οΚώστας Μανωλάς, ο οποίος, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα Cyclades24.gr, αποφάσισε να περάσει μερικές στιγμές χαλάρωσης και ξεγνοιασιάς στη Νάξο, από όπου και κατάγεται.

Έχοντας διαγράψει μια σπουδαία πορεία με τα χρώματα τόσο της «Γαλανόλευκης», όσο και σπουδαίων συλλόγων (AEK, Ολυμπιακός, Ρόμα, Νάπολι), ο Έλληνας πρώην διεθνής αμυντικός δύσκολα περνά απαρατήρητος.

Το σκηνικό, όμως, στην παραλία του «Άγιος Προκόπιος» αυτή τη φορά ήταν λίγο διαφορετικό, καθώς τα βλέμματα και επιφωνήματα ενθουσιασμού απέσπασε η… συνοδός του. Ο λόγος για την Ιταλίδα καλλονή  Ferrari SF90 Stradale, ένα plug-in υβριδικό «θηρίο» 1.000 ίππων που επιταχύνει στα πρώτα 100 km/h σε μόλις 2,5 sec!

Αναλυτικότερα, υπάρχει ένας 8κύλινδρος BiTurbo βενζινοκινητήρας 4,0 lt των 780 PS, με τρία ηλεκτρικά μοτέρ να συνεπικουρούν με επιπλέον 220 PS, εκτοξεύοντας τη συνδυαστική ισχύ στα 1.000 άλογα και τη ροπή στα 800 Nm.\

Οι επιδόσεις είναι εξωφρενικές: Το 0-100 km/h αποτελεί υπόθεση 2,5 sec, το 0-200 δεν απαιτεί περισσότερα από 6,7 sec και η τελική αγγίζει τα 340 km/h.

Μέρος του κινητήριου συνόλου είναι και μια μπαταρία ιόντων λιθίου ενεργειακής χωρητικότητας 7,9 kWh που επιτρέπει στην καλλονή να διανύσει έως και 25 km χωρίς να σπαταλήσει σταγόνα βενζίνης.

Για την κατασκευή του μοντέλου έχει γίνει εκτενής χρήση ανθρακονήματος, κάτι που επιτρέπει τη διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα. Το μοντέλο ζυγίζει μόλις 1.570 kg και η αναλογία κιλών/ίππο είναι 1,57 kg/ 1 PS.

H SF90 Stradale προσφέρεται και στο κορυφαίο πακέτο Asseto Fiorano που περιλαμβάνει αγωνιστικού τύπου αμορτισέρ, ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup2 και μια αεροτομή που παρέχει έως και 390 kg κάθετης δύναμης στα 250 km/h.

Στο εσωτερικό δεσπόζει ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων με διαγώνιο 16 ιντσών και εντυπωσιακά 3D γραφικά. Σημειώνεται πως όλες οι λειτουργίες ρυθμίζονται μέσω των χειριστηρίων στην οθόνη, έτσι ώστε ο οδηγός να μη χάνει… δευτερόλεπτο επαφή με το δρόμο.

Η Ferrari SF90 Stradale κοστίζει πάνω από 500.000 δολάρια (410.000 ευρώ).

Πηγή: cyclades24

Κώστας Μανωλάς
συνεχεια αναγνωσης

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτό είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Huawei!

Δημοσιεύτηκε

στις

από

Huawei
26 Shares

Η Huawei που είναι γνωστή για την κατασκευή smartphones, διέβην το Ρουβίκωνα, περνώντας τώρα στην εξέλιξη και παραγωγή αυτοκινήτων, προφανώς ηλεκτρικών. Μέχρι να δούμε ένα αυτοκίνητο με τα σήματα της το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στο SF5, το οποίο στην Κίνα θα πωλείται και μέσω του δικτύου της Huawei.

Σύμφωνα με το newsauto, το μοντέλο ονομάζεται SF5 και είναι όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, ένα crossover με μεγάλη αυτονομία που δημιουργήθηκε από κοινού με την Cyrus.

Το τελικό όνομα του μοντέλου, όπως φαίνεται και στο τιμόνι, θα είναι το «Seres» και αξίζει ειδική αναφορά στο φωτιστικό αποτύπωμά του με τα εμπρός φώτα ημέρας. Το μήκος του αυτοκινήτου είναι 4.700 χιλιοστά, ενώ το πλάτος και το ύψος, είναι 1.930 και 1.625 χιλιοστά αντίστοιχα. Το μεταξόνιό του είναι 2.875 χιλιοστά και από αυτό προκύπτει πως οι χώροι για τους επιβάτες πρέπει να είναι ιδιαίτερα πλουσιοπάροχοι.

Στην καμπίνα, φυσικά τον πρώτο λόγο έχει η υψηλή τεχνολογία που αποτυπώνεται με χαρακτηριστικό τρόπο στις ψηφιακές οθόνες που έχουν το ρόλο του πίνακα οργάνων αλλά και του μεγάλου κάθετου tablet στο κέντρο του ταμπλό. Η επένδυση στις υπόλοιπες επιφάνειες ανάλογα με την έκδοση, είναι από απομίμηση ξύλου, έως και sport με ένθετα αλουμινίου. Άλλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν ένα σύστημα φωτισμού περιβάλλοντος για την καμπίνα με πολλές χρωματικές επιλογές και μπροστινά καθίσματα με λειτουργίες θέρμανσης, εξαερισμού και μασάζ.

Φυσικά, με την εμπλοκή της Huawei στην εξέλιξη, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι το καινούργιο αυτό crossover είναι εξοπλισμένο με ένα σύστημα ψυχαγωγίας υψηλής τεχνολογίας. Συνδέεται με smartphone μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα και μεταφέρει αυτόματα πληροφορίες μουσικής και πλοήγησης μεταξύ των δύο συσκευών. Υπάρχει επίσης τεχνολογία αναγνώρισης φωνής και σύστημα ήχου με 11 ηχεία, καθώς και δύο subwoofer. Οι μηχανικοί που ασχολήθηκαν με την εξέλιξη του μοντέλου έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στη μείωση του θορύβου και των κραδασμών. Στο πλαίσιο αυτών των προσπαθειών, το μοντέλο διαθέτει μπροστινό τζάμι διπλής επίστρωσης και άφθονο αδρανές υλικό για μόνωση. Το SF5, σε επίπεδο τεχνολογικής διαθεσιμότητας, παρουσιάζεται πλήρες με ραντάρ και αισθητήρες, καθώς και μια σειρά από κάμερες.

Όλα τα παραπάνω επιτρέπουν τον ιδανικό έλεγχο ταχύτητας με τη χρήση του adaptive cruise control, υποβοήθηση σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, διατήρηση της πορείας στο κέντρο της λωρίδας και προειδοποίηση για εμπρόσθια σύγκρουση. Η Huawei δεν έχει δώσει πολλές λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αλλά έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να πούμε πως το μοντέλο διαθέτει τετρακύλινδρο κινητήρα 1,5 λίτρων που λειτουργεί ως γεννήτρια για την παραγωγή ενέργειας με την οποία τροφοδοτούνται οι μπαταρίες.

Για την κίνηση του μοντέλου υπάρχουν –στην κορυφαία του έκδοση- δύο ηλεκτρικοί κινητήρες που παράγουν συνδυασμένη απόδοση 551 ίππους και 83,6 kgm ροπής. Με αυτά τα δεδομένα, τα 100 χλμ./ώρα από στάση είναι υπόθεση που διαρκεί μόλις 4,7 δευτερόλεπτα. Ο κινητήρας που φορτίζει τις μπαταρίες, βοηθάει το SF5 θα έχει αυτονομία πάνω από 1.000 χιλιόμετρα, ενώ αξίζει να σημειώσουμε επίσης πως το μοντέλο μπορεί να τροφοδοτήσει με ρεύμα ακόμα και ένα νοικοκυριό, επιστρέφοντας την ενέργεια στο δίκτυο. Το SF5 βρίσκεται προς το παρόν στο Shanghai Auto Show και θα εμφανιστεί σύντομα σε μερικά από τα καταστήματα του δικτύου της Huawei. Οι παραδόσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον επόμενο μήνα στην Κίνα, με τιμή που θα ξεκινά από τα 27.716 ευρώ.

Huawei
συνεχεια αναγνωσης

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτά είναι τα «Ελληνικά» Tesla! | ΦΩΤΟ & ΒΙΝΤΕΟ

Δημοσιεύτηκε

στις

από

αυτοκίνητο
57 Shares

Φαντασία, όρεξη και διαφορετικότητα είναι τα τρία συστατικά που έχει συνδυάζει μία εταιρεία με έδρα την Αμερική όπου πίσω της βρίσκεται ένας Έλληνας από τη Θεσσαλονίκη. Πρώην σχεδιαστής στο Τορίνο με 12 χρόνια προϋπηρεσίας σε πολύ μεγάλο σχεδιαστικό οίκο με επαγγελματική εμπειρία ακόμα και στη Formula 1 ετοιμάζει τη δική του πρόταση που βασίζεται σε μοντέλα της Tesla.

Όπως αποκαλύπτει το newsauto, πρόκειται για την εταιρεία 7evenkill η οποία στις 7 Απριλίου 2021 και στις 7:07π.μ. παρουσίασε το δικό της πρωτότυπο το οποίο έχει «χτιστεί» στο Model 3 και συγκεκριμένα στην έκδοση Performance, δηλαδή αυτήν που η απόδοση αγγίζει τους 530 ίππους.

Tesla_7evenKill_front

Αυτοκίνητο με όνομα από την Ελληνική Μυθολογία

Το 7evenkill, όπως ονομάζεται το συγκεκριμένο μοντέλο, θα είναι σύντομα διαθέσιμο σε μόλις 7 μονάδες που θα έχουν και… όνομα που προέρχεται από την Ελληνική Μυθολογία. Συγκεκριμένα τα αριθμημένα κομμάτια θα ονομάζονται, Μάια, Ηλέκτρα, Αλκυόνη, Κελαινώ, Στερόπη και Μερόπη.

Από εκεί και πέρα, ακόμα και τα χρώματα θα είναι διαφορετικά μεταξύ τους (με λίγα λόγια δεν θα υπάρχει ίδιο αριθμημένο 7evenkill ) και θα προέρχονται από την παλέτα χρωμάτων της Tesla. Συγκεκριμένα τα πέντε πρώτα συλλεκτικά αυτοκίνητα θα έχουν χρώμα, άσπρο, μαύρο, γκρι, μπλε και κόκκινο, το 6ο χρώμα θα επιλέξει ο ίδιος ο πελάτης ενώ το 7ο θα είναι carbon.

Εντελώς νέο body kit

Όπως μπορείτε να δείτε από τις αποκλειστικές εικόνες που εξασφάλισε το newsauto, το 7evenkill φέρει ένα πολύ ξεχωριστό body kit, το οποίο μεταμορφώνει τελείως το αμερικάνικο ηλεκτρικό μοντέλο. Μεταξύ άλλων το εξολοκλήρου body kit από carbon, έχει διαφορετικά εμπρός φτερά, νέο καπό, splitter, μαρπσιέδες κ.ά.

Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στις ζάντες που είναι αποκλειστικά σχεδιασμένες από την εν λόγω εταιρεία.

Σε μόλις 7 μονάδες

Αρχικά η παραγωγή των 7evenkill θα περιοριστεί σε 7 μόνο μονάδες, αλλά αργότερα θα υπάρχει προς πώληση ξεχωριστό body kit που θα μπορεί ο καθένας να το τοποθετήσει σε δικό του μηχανικό. Σε αυτήν την περίπτωση ο πελάτης θα μπορεί να πάρει και πιστοποίηση έπειτα από συνεννόηση με την ίδια την εταιρεία που θα αποστέλλει δικό της μηχανικό στη χώρα που έχει τοποθετηθεί το βελτιωτικό πακέτο!

Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, η τιμή του 7evenkill θα αγγίζει σχεδόν τα 100.000 ευρώ.

αυτοκίνητο
συνεχεια αναγνωσης

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Γιατί «έριξαν» πρόστιμο 15.000 σε αυτοκίνητο αξίας 1.000 ευρώ;

Δημοσιεύτηκε

στις

από

τροχαία
61 Shares

Μόνο άτυχος μπορεί να χαρακτηριστεί ο έμπορος μεταχειρισμένων που κυκλοφόρησε ένα παλαιό Fiat Fiorino του 1995 αξίας μόλις 1.000 ευρώ και του επιβλήθηκε το πρόστιμο-μαμούθ.

Πολλά έχουν ακουστεί και γραφτεί για τις πινακίδες Δοκιμής ή αλλιώς ΔΟΚ όπως τις γνωρίζει όλη η αγορά αλλά και η Τροχαία καθώς κάποιοι επιτήδειοι έχουν σίγουρα κάνει κατάχρηση των συγκεκριμένων πινακίδων με αποτέλεσμα να την πληρώνουν και κάποιοι τίμιοι και μικροί έμποροι μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

Μάλιστα στην συγκεκριμένη περίπτωση που αναδεικνύει το Newsauto.gr ο συγκεκριμένος έμπορος μεταχειρισμένων αυτοκινήτων χρησιμοποίησε τις πινακίδες ΔΟΚ σε ένα μικρό, παλαιό και πολύ φθηνό επαγγελματικό όχημα που δεν κοστίζει πάνω από 1.000 ευρώ και οι Αρχές του επέβαλλαν πρόστιμα ύψους 15.000 ευρώ τα οποία βέβαια και επικύρωσαν τα ελληνικά Δικαστήρια!

Σίγουρα ο νόμος είναι νόμος αλλά αν οι αρχές έκαναν μία βόλτα παλαιότερα  έξω από τα γνωστά καφέ-μπαρ των Βορείων και Νοτίων Προαστίων θα έβλεπαν παρκαρισμένα όχι μικρά αγροτικά αξίας 1.000 ευρώ με πινακίδες ΔΟΚ, αλλά υπερπολυτελή σπορ μοντέλα

Αλλωστε ο επιτήδειος Έμπορος των Βορείων Προαστίων σε ένα από τα πανάκριβα μοντέλα που έχει για να κυκλοφορεί για να επιδεικνύει τη χλιδή του έχει τοποθετήσει μέχρι και παιδικά καθισματάκια χωρίς βέβαια να πληρώνει ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας, Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης (εξαιτίας των υψηλού κυβισμού) αλλά και να διαφεύγει των τεκμηρίων διαβίωσης.

Ωστόσο στην υπόθεση που δημοσιεύει αποκλειστικά το Newsauto.gr αποδεικνύεται ότι και η Δικαιοσύνη «τιμώρησε» με τον πιο αυστηρό τρόπο έναν μικρό έμπορο ενώ στην πραγματικότητα οι επιτήδειοι κινούνται ανενόχλητοι με τα super cars που έχουν με πινακίδες ΔΟΚ χωρίς να έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα…

Πάντως σύμφωνα με τις απόψεις τις Άμεσης Δράσης, δεν μπορεί να εφαρμοστεί η Υπουργική Απόφαση Α18382/1905/08.02.2013 και έμπορος που χρησιμοποίησε τις  ΔΟΚ πινακίδες με βάση την εν λόγω Υπουργική Απόφαση, θεωρήθηκε παράνομος.

Ως παράνομη πράξη θεωρήθηκε η θέση σε κυκλοφορία οχήματος άνευ Άδειας Κυκλοφορίας, Άνευ πινακίδων και Κυκλοφορία Ανασφάλιστου Οχήματος λόγω της αδυναμίας εφαρμογής της Υπουργικής Απόφασης.

Συνολικά στον άτυχο έμπορο βεβαιώθηκε διοικητικό πρόστιμο ύψους 13.350 ευρώ και επιπλέον 1.000 ευρώ πρόστιμο για ανασφάλιστο όχημα.

Το διοικητικό Πρωτοδικείο αποφάσισε ότι δεν τέθηκε θέμα εφαρμογής της Υπουργικής Απόφασης αλλά έθεσε θέμα σωστής χρήσης των πινακίδων, κάτι το οποίο ουδέποτε απασχόλησε την Άμεση Δράση, δηλαδή δεν αμφισβητήθηκε και για αυτό δεν ο έμπορος δεν απέδειξε τον σκοπό της μετακίνησης του επίμαχου οχήματος.

Επίσης για αυτό τον λόγο ο έμπορος προσέφυγε στο Διοικητικό Εφετείο με βασική θέση ότι οι παραβάσεις και το διοικητικό πρόστιμο που του έχουν επιβληθεί ήταν για λόγους αδυναμίαςεφαρμογής της Υπουργικής Απόφασης και όχι επειδή εκείνος δεν είχε χρησιμοποιήσει τις πινακίδες για τον προβλεπόμενο σκοπό.

Και πάλι όμως το Διοικητικό Εφετείο, θεώρησε εσφαλμένα ότι ο έμπορος θα έπρεπε πρωτοδίκως να έχει αποδείξει τον σκοπό μετακινήσεως του αυτοκινήτου, παρόλο που ουδέποτε δεν αμφισβητήθηκε από την Άμεση Δράση και ουδέποτε κλήθηκε να αποδείξει τον σκοπό της μετακινήσεως του!

Πάντως πέραν του διοικητικού προστίμου της Τροχαίας ύψους 13.350 ευρώ ο άτυχος έμπορος μεταχειρισμένων αυτοκινήτων βρέθηκε αντιμέτωπος και με την Εφορία καθώς όπως αποδείχθηκε του επέβαλε και εκείνη πρόστιμο 1.050 ευρώ για μη ορθή χρήση των πινακίδων ΔΟΚ και επιπλέον του επέβαλε και πρόστιμο για μη καταβολή Τελών Κυκλοφορίας του μικρού φορτηγού ύψους 300 ευρώ τη στιγμή που δεν έχουν εκδοθεί ελληνικές πινακίδες κυκλοφορίας!

τροχαία
συνεχεια αναγνωσης

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Έρχεται πλήρης απαγόρευση των κινητήρων βενζίνης-diesel στην Ευρώπη;

Δημοσιεύτηκε

στις

από

αυτοκίνητο
101 Shares

Οι προτεινόμενοι κανόνες από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την οδηγία ρύπων Euro 7 για αυτοκίνητα, φορτηγά και λεωφορεία είναι πολύ πιθανό να σημάνουν και το τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης από το 2025 προκαλώντας την έντονη αντίδραση των αυτοκινητοβιομηχανιών.

Η νέα οδηγία ρύπων Euro7 αποσκοπεί στο να διασφαλίσει ότι τα οχήματα θα είναι «καθαρά» καθ ‘όλη τη διάρκεια ζωής τους, βοηθώντας την Ευρώπη να επιτύχει τους στόχους εκπομπών της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας. Οι ακριβείς λεπτομέρειες της νέας οδηγίας ρύπων είναι ακόμη υπό συζήτηση, αλλά έχουν ήδη δημιουργήσει ανησυχία στην Ένωση Μηχανολόγων της Γερμανίας (VDMA).

«Η προγραμματισμένη υποχρέωση ότι τα νέα οχήματα στην Ευρώπη πρέπει να είναι πρακτικά απαλλαγμένα από εκπομπές από το 2025 και μετά θα ήταν οικολογική, οικονομική και τεχνολογική παρέκκλιση. Οι προτάσεις για τον κανονισμό Euro 7 που συζητήθηκαν μέχρι στιγμής θέτουν σε κίνδυνο τις αλυσίδες της βιομηχανίας πέρα ​​από την αυτοκινητοβιομηχανία,οδηγώντας σε de facto απαγόρευση των αυτοκινήτων και των φορτηγών που κινούνται αποκλειστικά από κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η Ευρώπη δεν μπορεί να το αντέξει αυτό», επισήμανε η VDMA.

Η Γερμανική Ένωση διαφωνεί με την τοποθέτηση της ΕΕ ότι η έλευση των e-fuels δεν θα σημάνει το τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης και θα συνεχίσουν να έχουν ρόλο στη μετάβαση προς τις πράσινες μεταφορές.

Τα e-fuels, όπως το υγρό υδρογόνο, μπορούν να δημιουργηθούν από ηλεκτρική ενέργεια που παρέχεται από ανανεώσιμες πηγές, προσφέροντας μια πράσινη εναλλακτική λύση έναντι των ορυκτών καυσίμων. Ωστόσο, αυτά τα συνθετικά καύσιμα έχουν σήμερα πολύ υψηλότερο κόστος παραγωγής και απαιτούν μεγάλες ποσότητες ανανεώσιμων πηγών ενέργειας να είναι ουδέτερες από τον άνθρακα.

Ο Frans Timmermans, επικεφαλής της πολιτικής για το κλίμα της ΕΕ, δήλωσε ότι οι αποφάσεις θα ληφθούν σε διάλογο με την αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά τόνισε ότι η πρόθεσή του δεν ήταν να αποφύγει «δύσκολα θέματα και δύσκολες αποφάσεις».

«Γνωρίζετε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία ξεκινά λέγοντας ότι είναι αδύνατο και, τελικά, συμμορφώνεται. Αλλά δεν το παίρνω αυτό ως πρότυπο για τις διαπραγματεύσεις μου τώρα επειδή πρέπει να ακούσουμε τις αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να ακούσουμε τα επιχειρήματά τους», είπε χαρακτηριστικά το στέλεχος της ΕΕ.

Ο Timmermans αναγνώρισε τον κρίσιμο ρόλο της κατασκευής αυτοκινήτων για την ευρωπαϊκή οικονομία, αλλά είπε ότι η βιομηχανία πρέπει τώρα να κινηθεί προς ηλεκτρικά οχήματα και τη χρήση υδρογόνου για βαρύτερες μεταφορές.

«Ξέρω ότι υπάρχει πολλή νευρικότητα. Θα κάνουμε αυτόν τον διάλογο με τη βιομηχανία, αλλά δεν μπορούμε να περιμένουμε μέχρι το 2029 για περαιτέρω μείωση των εκπομπών μας», ξεκαθάρισε ο Timmermans.

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων αντιδρούν

Η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) δήλωσε ότι δεν υπάρχουν «αποδείξεις» ότι τα σενάρια που προτείνονται είναι τεχνικά εφικτά προς το παρόν, ιδίως επειδή τα αυστηρά όρια εκπομπών πρέπει να τηρούνται ακόμη και σε ακραίες συνθήκες οδήγησης, όπως όταν κινείται κανείς σε ανηφορικούς δρόμους βουνών ή σε ακραίες χειμερινές συνθήκες.

Στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι «οι στόχοι που θα θέσουν οι κατασκευαστές πρέπει να είναι πολύ χαμηλότεροι από τα καθορισμένα όρια», δήλωσε εκπρόσωπος της ACEA.

«Αντί να ανακοινώνουμε απαγορεύσεις για τους κινητήρες εσωτερικής καύσηςβραχυπρόθεσμα, αυτό που χρειάζεται ο κλάδος επειγόντως είναι μια ισχυρή πολιτική δέσμευσηγια τη θέσπιση όλων των δυνατοτήτων για τη μετάβαση στην κινητικότητα μηδενικών εκπομπών – όπως η υποδομή φόρτισης και τα κίνητρα», πρόσθεσε ο εκπρόσωπος.

Η CCFA, μια Ένωση που εκπροσωπεί τους Γάλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων, δήλωσε ότι ενδιαφέρεται για τα πρότυπα Euro 7, αλλά αναμένει αλλαγές πριν από τη δημοσίευση της τελικής έκδοσης.

«Οι πρώτες προτάσεις που έχουν υποβληθεί απαιτούν μείωση 60% έως 90% των εκπομπών, πράγμα που δεν είναι καθόλου ρεαλιστικό. Είναι ένας πολύ περίπλοκος στόχος που πρέπει να επιτευχθεί σχετικά με τα μη ηλεκτρικά αυτοκίνητα», δήλωσε ο Laure De Servigny, στέλεχος της CCFA.

«Για τη μείωση και τη σταδιακή κατάργηση των εκπομπών, μια λύση θα ήταν η χρήση καθαρών ενεργειών όπως τα βιοκαύσιμα. Θα μπορούσε να βοηθήσει στην επίτευξη αυτού του στόχου. Η άλλη λύση είναι να πουλάμε μόνο ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι οι καταναλωτές θα μπορούν να τα αγοράσουν », πρόσθεσε.

Η Γερμανική Ένωση Αυτοκινητοβιομηχανίας (VDA) ανησυχεί επίσης για αυτό που βρίσκεται επί του παρόντος στο τραπέζι.

«Το γεγονός είναι ότι, η παρούσα πρόταση απειλεί να καταργήσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και την πρόοδο που έχει σημειωθεί μέχρι στιγμής. Αυτό που πωλείται ως βιώσιμο είναι τελικά ακόμη και επιβλαβές για το κλίμα. Η ανανέωση των υπαρχόντων οχημάτων δεν προχωρά αρκετά γρήγορα, οι καταναλωτές είναι αναστατωμένοι και διατηρούν στην κυκλοφορία τα παλαιά τους οχήματα», δήλωσε ο πρόεδρος της VDA Hildegard Müller.

«Επιπλέον, υπάρχει μια αρνητική συνέπεια για την ηλεκτροκίνηση καθώς ένα πρόωρο τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης καθιστά πιο ακριβό και θα καθυστερήσει την τεράστια διαδικασία μετασχηματισμού ολόκληρου του κλάδου που περιλαμβάνει τις αυτοκινητοβιομηχανίες και τους προμηθευτές τους.» πρόσθετε το στέλεχος της VDA.

Η VDA πιστεύει ότι η απόσυρση των κινητήρων εσωτερικής καύσης μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια δεν είναι ρεαλιστική και η κατάργησή τους έως το 2025 είναι εντελώς αδιαμφησβήτητη.Μάλιστα η Ένωση εκτιμά ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα έχουν σημαντικό ρόλο για πολύ καιρό ακόμη.

Τι αναφέρουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες

Η αυτοκινητοβιομηχανία BMW δήλωσε στην EURACTIV ότι οι «αποδοτικοί» κινητήρες εσωτερικής καύσης θα συνεχίσουν να διαδραματίζουν «κεντρικό ρόλο» για ορισμένους πελάτες, όπως εκείνους που ζουν σε αγροτικές περιοχές χωρίς εύκολη πρόσβαση στην υποδομή φόρτισης.

Η εταιρεία εξέφρασε την ανησυχία ότι το Euro 7 θα καθορίσει παραμέτρους εκπομπών που δεν μπορούν να επιτευχθούν τεχνικά σε κάθε οδηγική κατάσταση, με αποτέλεσμα την έμμεση απαγόρευση των κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου.

«Μια περαιτέρω εξέλιξη προς το Euro 7 πρέπει να γίνει με αίσθηση αναλογίας και να υπάρχει μια ισορροπημένη σχέση κόστους-οφέλους».

Η Mercedes-Benz εξέφρασε επίσης την αντίθεσή της στην απαγόρευση εσωτερικής καύσης από την… πίσω πόρτα.

«Ο μετασχηματισμός σε κινητικότητα χωρίς εκπομπές απαιτεί χρόνο και πραγματοποιείται ήδη σήμερα μέσω επιδοτήσεων για αγοραστές και αλλά και για εταιρείες υποδομών φόρτισης. Από την άποψή μας, τα σενάρια που συζητούνται επί του παρόντος δεν είναι τεχνικά εφικτά», δήλωσε η εταιρεία στη EURACTIV.

Η Volkswagen, μία από τις κορυφαίες μάρκες αυτοκινήτων στον κόσμο, σε δήλωση προς την EURACTIV επισήμανε ότι οι τρέχουσες προτάσεις Euro 7 θα αυξήσουν την τιμή των οχημάτων.

«Τα σενάρια Euro 7 που συζητήθηκαν θα ήταν δυνατά μόνο με κορυφαία τεχνικά μέτρα είναι πολύ δαπανηρά. Η προσθήκη υβριδικών συστημάτων θα έκανε τα περισσότερα οχήματα πολύ πιο ακριβά ενώ στο ιδιαίτερα ευαίσθητο τμήμα των μικρών αυτοκινήτων, η επιβάρυνση δεν θα είναι πλέον αποδεκτή για πολλούς πελάτες».

Η θέση της ΕΕ

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή λέει ότι προσπαθεί να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητα της αυτοκινητοβιομηχανίας προστατεύοντας παράλληλα την υγεία και το περιβάλλον των πολιτών.Ο εκτελεστικός υπάλληλος της ΕΕ επισημαίνει ότι δεν έχει ολοκληρώσει την αξιολόγησή τουούτε ολοκλήρωσε την αξιολόγησή του για πιθανές λύσεις και ότι έχει οριστεί προθεσμία για το τέλος του 2021 για την πρόταση Euro 7.

«Η Επιτροπή αξιολογεί προσεκτικά διάφορα σενάρια αυστηρότητας εκπομπών και θα εξισορροπήσει τις εκπομπές που εξοικονομούνται με το επιπλέον κόστος που απαιτείται για την επίτευξή τους. Είναι πιο πιθανό ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα παύσουν να υπάρχουν εάν δεν ληφθούν εναρμονισμένα μέτρα για να τους καταστήσουν λιγότερο ρυπογόνους», δήλωσε ο αξιωματούχος στο EURACTIV, επισημαίνοντας μάλιστα ότι πολλές πόλεις της ΕΕέχουν ήδη απαγορεύσει την κίνηση των οχημάτων με κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου με σκοπό τη βελτίωση του αέρα αλλά και την προστασία των πολιτών.

Πηγή: newsauto

αυτοκίνητο
συνεχεια αναγνωσης

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οι Κινέζοι λανσάρουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο με αυτονομία που δεν…υπάρχει!

Δημοσιεύτηκε

στις

από

αυτοκίνητο
16 Shares

Τα «ρέστα» τους παίζουν οι Κινέζοι προκειμένου να επιβιώσουν στην αρένα της ηλεκτροκίνησης. Ειδικότερα, έχουν επιστρατεύσει όλες τους τις δυνάμεις, κατασκευάζοντας ένα ηλεκτρικό μοντέλο το οποίο λέγεται πως εφοδιάζεται με 1.000 χλμ. αυτονομίας.

Οι συγκεκριμένες μεγαλεπήβολες βλέψεις κυοφορούνται από την κινεζική αυτονοκινητοβιομηχανία “Nio”, η οποία… καυχιέται πως εφοδιάζει το νέο σεντάν μοντέλο της -υπό την ονομασία “ET7” – με 1.000 χλμ. αυτονομίας (βάσει NEDC),διαθέσιμα με μία μόλις φόρτιση.

To σεντάν τροφοδοτείται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ (ένα σε κάθε άξονα) τα οποία παράγουν συνδυαστικά 652 ίππους και 850 Nm ροπής, επιτρέποντάς του να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 3,9 sec. Παράλληλα, για την επίτευξη της εν λόγω αυτονομίας έχει ενσωματωθεί μια μπαταρία χωρητικότητας 150 kW.

Η Nio, σύμφωνα με άρτια ενημερωμένες πηγές, έχει στραφεί στη διεθνούς φήμης εταιρεία κατασκευής μπαταριών, Contemporary Amperex Technology (CATL), η οποία, όπως δήλωσαν εκπρόσωποί της σε πρόσφατη συνέντευξη Τύπου στο Πεκίνο, βρίσκεται στο στάδιο της ανάπτυξης μπαταριών με στερεού τύπου ηλεκτρολύτες (solid state) με δυνατότητα πλήρους φόρτισης εντός 10 λεπτών.

Το εγχείρημα της δημιουργίας ενός κινεζικού ηλεκτρικού με δυνατότητα διάνυσης 1.000 χλμ.αυτονομίας, διενεργείται στον απόηχο του ξεσπάσματος ενός μεγάλου κύματος παραπόνων που αφορούν την αυτονομία των μοντέλων σχετικής τεχνολογίας.

Ειδικότερα, κατά τους προηγούμενος μήνες, όταν η Κίνα βρέθηκε στη δίνη ενός ιδιαίτερα ισχυρού χειμώνα, πολλοί κάτοχοι ηλεκτρικών ξεσπάθωσαν, αναφέροντας πως η αυτονομία που «έδιναν» οι κατασκευαστές έπεφτε στο μισό, εφόσον ενεργοποιούσαν τη θέρμανση.

Επιφυλακτική η επιστημονική κοινότητα

Όσον αφορά τις πιθανότητες να καρποφορήσει το πρότζεκτ, πολλοί είναι αυτοί που παρουσιάζονται επιφυλακτικοί, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τον Ouyang Minggao, μέλος της Κινεζικής Ακαδημίας Επιστημών. «Αν κάποιος υποστηρίξει πως το αυτοκίνητό μπορεί να διανύσει 1.000 χλμ. με μία φόρτιση, και πως είναι, ταυτόχρονα, απόλυτα ασφαλές και προσιτό, κανείς δεν θα τον πιστέψει. Αυτά τα πράγματα δεν μπορούν να επιτευχθούν στις μέρες μας», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Οι επικριτές εγείρουν ερωτήματα αναφορικά με το κατά πόσο ασφαλείς θα είναι οι εν λόγω μπαταρίες, υπογραμμίζοντας πως πρέπει να εκμηδενιστούν οι πιθανότητες πρόκλησης φωτιάς σε περίπτωση ενός βραχυκυκλώματος.

Αναφορικά, τέλος, με την τιμή εκκίνησης του μοντέλου, αυτή θα αντιστοιχεί σε 69.127 δολάρια (γύρω στα 58.000 ευρώ).

Πηγή: newsauto

αυτοκίνητο
συνεχεια αναγνωσης
Διαφήμιση

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Copy link
Powered by Social Snap