Βρειτε μας στα Social Media

ΚΡΉΤΗ

Πρωτοποριακό πληροφοριακό σύστημα στο ΠαΓΝΗ -Με το πάτημα ενός κουμπιού ο θεράπων ιατρός θα γνωρίζει όσα θα πρέπει για τον ασθενή του

Δημοσιεύτηκε

στις

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Το πληροφοριακό σύστημα “Πανάκεια” δημιουργήθηκεαπό επαγγελματίες υγείας για τους επαγγελματίες υγείας, με στόχο τον ασθενή

Ένα νέο πρωτοποριακό σύστημα ξεκίνησε τη λειτουργία του από το ΠαΓΝΗ και θα προσφέρει τα μέγιστα τόσο σε γιατρούς όσο και σε ασθενείς.

Με το πάτημα ενός κουμπιού ο θεράπων ιατρός θα γνωρίζει αναλυτικά όλα όσα θα πρέπει να ξέρει για τον ασθενή του απ΄όπου κι αν βρίσκεται, καθώς θα είναι σε θέσει να βλέπει όλο το ιατρικό ιστορικό του ακόμα και αποτελέσματα εξετάσεων που έχει κάνει στο παρελθόν σε νοσοκομεία της Κρήτης.

Πρόκειται για ένα σύστημα που “γεννήθηκε” από την εμπειρία και το μεράκι μιας ομάδας γιατρών του

Μοσχοβάκης Γιώργος Μηχανικός Η/Υ, Διευθυντής Διεύθυνσης Πληροφορικής 7ης ΥΠΕ
Δημήτρη Καραμπέτσου Ιατρός, Επιμελητής Α’ Νευροχειρουργικής κλινικής ΠαΓΝΗ
Μαλάς Κωνσταντίνος Ιατρός, Διευθυντής Παθολογικής κλινικής ΓΝ Ρεθύμνου

Νεοφώτιστος Γιώργος, Τριχοπούλου Άννα, Σμιρλής Κωνσταντίνος, Μαγκαναράκη Αιμιλία, Καραναστάση Αναστασία, Μαρκάκη Ευαγγελία, Καραμανωλάκης Νίκος, Αλεξόγλου Παναγιώτα, Ιωάννου Χρήστος, Σπινθούρη Μαρία, Πρινάρη Αγγελική, Γκίκας Αχιλλέας, Αστρινάκη Ειρήνη, Τσιούτης Κωνσταντίνος, Αντωνίου Σταύρος, Ανδρέου Αλέξανδρος, Στυλιανού Κωνσταντίνος κ.α.

Μέχρι στιγμής το σύστημα έχει ήδη εγκατασταθεί σε όλες σχεδόν τις κλινικές του ΠαΓΝΗ και σε αρκετές του Βενιζελείου και  Αγίου Νικολάου ενώ στόχος είναι η λειτουργία του και στα υπόλοιπα νοσοκομεία της Κρήτης

ΠΑΝΑΚΕΙΑ

Ποιες οι δυνατότητες του συστήματος:

Ο ιατρός διαθέτει, για τον ασθενή που νοσηλεύει:
Α) Ιστορικά στοιχεία (αν ο ασθενής επιτρέψει την προβολή του ιατρικού φακέλου):
Τα παρελθόντα περιστατικά (περιστατικά νοσηλείας και περιστατικά επίσκεψης), τις εργαστηριακές εξετάσεις και τα ενημερωτικά σημειώματα, από όλα τα νοσοκομεία της Κρήτης
Πρόσβαση το φάκελο υγείας του νοσηλευόμενου ασθενούς (χρόνιοι νόσοι, χρόνια φαρμακευτική αγωγή, αλλεργίες κτλ), όπως έχει εισαχθεί από οποιοδήποτε νοσοκομείο της Κρήτης
Β) Στοιχεία παρούσας νοσηλείας:
Την λογοδοσία, την πορεία νόσου, τις ενεργείς (ή μη) ιατρονοσηλευτικές οδηγίες και τις αντίστοιχες πιστοποιήσεις αυτών, τις μετρήσεις ζωτικών σημείων
Την δυνατότητα προσθαφαίρεσης εργασιών/υποχρεώσεων προς το προσωπικό της κλινικής (ToDo), τη δυνατότητα ηλεκτρονικής «κλήσης» ειδικού (δηλ. βοήθεια από άλλο ειδικό ιατρό του νοσοκομείου), τη δυνατότητα «συν-φροντίδας» μεταξύ δυο κλινικών, τη δυνατότητα να ενημερώνει/εποπτεύει το ενημερωτικό σημείωμα και τα πρακτικά χειρουργείου του περιστατικού
Τις εργαστηριακές εξετάσεις του περιστατικού (με δυνατότητα σύγκρισης με προηγούμενες εξετάσεις, ακόμα και από προηγούμενα περιστατικά του ασθενούς, ακόμα και από άλλα νοσοκομεία)
Τη δυνατότητα, μέσω της μηχανής γραφικών παραστάσεων, γραφικής αναπαράστασης οποιασδήποτε εργαστηριακής εξέτασης ή ζωτικού σημείου, καθώς και τη δυνατότητα συνδυασμού ζωτικών με εργαστηριακές εξετάσεις προς της κατεύθυνση της σωστής και εύκολης εξαγωγής συμπερασμάτων
Να εποπτεύσει τις προειδοποιήσεις που αυτόματα εμφανίζονται, μέσω των εισαγωγών που έκαναν/κάνουν άλλοι επαγγελματίες υγείας για τον ασθενή και των ειδικών αλγορίθμων που έχουν αναπτυχθεί
Γ) Πρόσθετα χαρακτηριστικά:
η πλήρης ενημέρωση α. για όλες τις πρόσφατες ενέργειες που έγιναν για το περιστατικό αυτό (προσθήκη/ακύρωση εξετάσεων, ιατρονοσηλευτικών οδηγιών, λογοδοσίας κτλ), β. για όλη την πορεία νοσηλείας του περιστατικού νοσηλείας (σε μεταφορά του περιστατικού από κλινική σε κλινική), η άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση λοίμωξης σχετιζόμενη με νοσοκομειακούς χώρους, η άμεση ειδοποίηση (με email και SMS) σε πιθανή έκτακτη περίπτωση κτλ.
Η παρακολούθηση των αλλαγών στις αγωγές φροντίδας σε συνεχή βάση, ώστε ο ιατρός ή ο νοσηλευτής την επόμενη ημέρα με μια ματιά να δει όλες τις αλλαγές που έγιναν κατά την απουσία του!
Η έγκαιρη και πιστοποιημένη ενημέρωση του προσωπικού σε περίπτωση αλλαγής φροντίδας ενός περιστατικού, μέσω ειδικού συστήματος ενημέρωσης.

ΠΑΝΑΚΕΙΑ

Ουσιαστικά είναι ένα σύστημα διαχείρισης των πληροφοριών κατά τη νοσηλεία του ασθενούς (bed management system), προσφέροντας στον επαγγελματία υγείας τη σωστή πληροφορία, τη στιγμή που τη χρειάζεται, με ένα τρόπο που να μπορεί εύκολα να εποπτεύσει το περιστατικό νοσηλείας.

Είναι πλήρως προσαρμοσμένο στις ροές πληροφορίας και στις διαδικασίες των κλινικών, εξασφαλίζοντας σε αυτές ένα paperless περιβάλλον. Ταυτόχρονα δίνει τη δυνατότητα στον θεράποντα ιατρό να έχει ολοκληρωμένη εικόνα για τον ασθενή του, καθώς μπορεί και συγκεντρώνει πληροφορίες από όλα τα νοσοκομεία της Κρήτης.
Με άλλα λόγια είναι ένα πλήρες νοσοκομειακό ηλεκτρονικό αρχείο, προσβάσιμο από οποιοδήποτε υπολογιστικό σύστημα (Η/Υ, tablet, smart Phone κ.α) του χρήστη, χάρη στο οποίο, μπορεί να ανακληθεί άμεσα και γίνει ανασκόπηση όλων των λεπτομερειών νοσηλείας κάθε περιστατικού που νοσηλεύεται ή έχει νοσηλευθεί στο παρελθόν στη κλινική του χρήστη.

Πανακεια

Τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα των ασθενών είναι ασφαλή;

Η επικοινωνία μεταξύ των servers και των επαγγελματιών υγείας γίνεται μόνο μέσω κρυπτογραφημένου πρωτοκόλλου

πανακεια

 

Αναλυτικές λεπτομέρειες για το σύστημα “ΠΑΝΑΚΕΙΑ” όπως ονομάζεται θα βρείτε στην ιστοσελίδα της 7ης Υγειονομικής Περιφέρειας (εδώ)

.candianews

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Ακολουθήστε το Daynight.gr σε Google News, Facebook και Instagram.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Daynight.gr
Διαφήμιση
Διαφήμιση TAMEIO EGGYODOSIAS
Διαφήμιση CRETANPHYSIS
Διαφήμιση TAMEIO EGGYODOSIAS
Διαφήμιση CRETANPHYSIS
Διαφήμιση vision

ΔΗΜΟΦΙΛΗ