Βρειτε μας στα Social Media

Ρέθυμνο

Πότε ανοίγει ο τουρισμός στο Ρέθυμνο

Δημοσιεύτηκε

στις

τουρισμός
Διαφήμιση
Διαφήμιση

Το άνοιγμα το τουρισμού τις προσεχείς ημέρες δεν σημαίνει πως ξεκινά η τουριστική περίοδος επί της ουσίας. Αυτό επισημαίνουν όλοι σχεδόν οι τουριστικοί παράγοντες, με τους Ρεθεμνιώτες πράκτορες να μιλούν για ουσιαστικό άνοιγμα από τις 24 Ιουνίου και μετά.

Όμως, αυτή η ημερομηνία, δίδεται με ένα βασικό «αν και εφόσον» που αφορά στην υγειονομική κατάσταση της χώρας και στην ένταξη της τουριστικής μας αγοράς στις χαρακτηρισμένες «πράσινες περιοχές», δηλαδή, στους ασφαλείς προορισμούς. Σήμερα είμαστε στο «πορτοκαλί», γεγονός που λειτουργεί ανασταλτικά και με πολλά ερωτηματικά.

Στην αισιόδοξη πλευρά των πραγμάτων, πάντως, καταγράφεται η αύξηση του ενδιαφέροντος από την ευρωπαϊκή και όχι μόνο αγορά, που αντανακλά σε πολλές νέες κρατήσεις που κάνουν πράκτορες και ξενοδόχους να χαμογελούν, έστω και συγκρατημένα. Οι ελπίδες τους είναι να έχουν προχωρήσει οι εμβολιασμοί και να έχει αντιστραφεί το κλίμα του φόβου σε τάση για διακοπές και χαλάρωση μετά από ένα δύσκολο χειμώνα, που έχει περάσει ολόκληρη η υφήλιος και ειδικά οι χώρες, από τις οποίες προσδοκούμε τουριστικά οφέλη.

«Οι κρατήσεις για την επικείμενη σεζόν έχουν αρχίσει να καταγράφονται σε καλά νούμερα» είπε στο «Ρ» ο Πρόεδρος των τουριστικών πρακτόρων Ρεθύμνου κ. Στράτος Μπερέτης, επισημαίνοντας πως «ξεκίνησαν κρατήσεις ακόμα και από αγορές που ήταν μέχρι τώρα κλειστές, όπως η Γαλλία, η Ρωσία και η Γερμανία. Όμως το ουσιαστικό ενδιαφέρον είναι να έρθουν να κάνουν διακοπές από τα μέσα Ιουνίου και μετά.»

Όπως ο ίδιος τόνισε στην εφημερίδα μας, οι τουριστικοί παράγοντες έχουν στραμμένα τα βλέμματα τους στους εμβολιασμούς ώστε η χώρα να βγει από «πορτοκαλί ζώνη» με την αγωνία να είναι ακόμα πιο έντονη για την Κρήτη, η οποία ως προορισμός παραμένει στην «κόκκινη» ζώνη, δηλαδή, αυτή τη στιγμή είναι ουσιαστικά απαγορευτικά τα ταξίδια προς το νησί μας. «Μόνο αν η Ελλάδα περάσει στην πράσινη ζώνη, θα δούμε να ξεκινά η σεζόν» τόνισε ο κ. Μπερέτης και συμπλήρωσε, ότι «από 24 Ιουνίου και μετά θα ξεκινήσει δυνατά η τουριστική περίοδος. Όχι πιο πριν.»

ΥΨΗΛΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΣΕ ΒΙΛΕΣ

Μέσα στο κλίμα της αβεβαιότητας που χαρακτηρίζει το επικείμενο άνοιγμα του τουρισμού, το ξεκάθαρο είναι πως η πλειοψηφία του κόσμου, που θέλει να κάνει διακοπές, ενδιαφέρεται για ενοικίαση κατοικίας με ιδιωτική πισίνα. Οι επίδοξοι επισκέπτες του Ρεθύμνου, βλέποντας και το συνεχόμενο «κόκκινο» του Κρητικού χάρτη, λόγω των πολλών κρουσμάτων, οδηγούνται στο να ζητούν βίλες με πισίνα, προκειμένου να ξεκουραστούν με ασφάλεια σε χώρους, στους οποίους δεν θα επικρατεί ο συνωστισμός και ο συγχρωτισμός που συνάδουν με τον λεγόμενο μαζικό τουρισμό στα ξενοδοχεία.

Σύμφωνα με την πράκτορα τουρισμού πολυτελούς κατοικίας κ. Βάλια Κόκκινου, υπάρχει μεγάλη αύξηση στις κρατήσεις για βίλες. Ωστόσο, ο προβληματισμός των πελατών παραμένει έντονος, σύμφωνα με την ίδια, καθώς όπως είπε «δεν έχουμε ξεκάθαρο πρόγραμμα πτήσεων και δεν ξέρουμε πως θα κυλίσουν τα δεδομένα της πανδημίας. Οι χώρες δεν έχουν ακόμα ανακοινώσει πότε θα ανοίξουν τα ταξίδια προς της Ελλάδα, κάτι το οποίο ελπίζουμε να γίνει σύντομα. Έχουμε κρατήσεις αλλά προς το παρόν είμαστε στην αναμονή».

Η κ. Κόκκινου, πιστεύει, πως ο τουρισμός της βίλας φέτος θα καταλήξει σε ένα ποσοστό 60% σε σχέση με την κίνηση του 2019, δηλαδή, θα κυμανθεί στα ίδια με πέρσι επίπεδα.

ΤΟ ΣΟΚ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ

Στο μεταξύ οι τουριστικοί παράγοντες, φαίνεται, πως υπέστησαν «σοκ» από τα αποτελέσματα του περιβόητου «πειράματος της Ρόδου» με τους 189 Ολλανδούς τουρίστες.

Ειδικότερα, ονομάστηκε «πείραμα» και προέβλεπε την φιλοξενία 200 ατόμων για 8 μέρες σε πεντάστερο ξενοδοχείο στη Ρόδο all inclusive. Μεταξύ των προβλεπομένων ήταν η απαγόρευση του μπάνιου στην θάλασσα, ενώ οι 189 Ολλανδοί που τελικά ανταποκρίθηκαν, είχαν στην διάθεση τους τρεις πισίνες του ξενοδοχείου που τους φιλοξένησε.

Οι Ολλανδοί έφυγαν ευχαριστημένοι. Μεταξύ αυτών και οι 4 που τα rapid test κατέδειξαν θετικότητα στον κορωνοϊό μετά το πέρας των διακοπών τους, αλλά η μοριακή εξέταση τους έδειξε πως τελικά ήταν «καθαροί» και όλοι πήραν «βαθειά ανάσα».

(στη θάλασσα απαγορεύτηκε) και δεν θα έβγαιναν από τον περίβολο του ξενοδοχείου. Το πείραμα εκτελέστηκε και οι 189 Ολλανδοί φιλοξενήθηκαν και έφυγαν ευχαριστημένοι. Ειπώθηκε, λοιπόν, πως το πείραμα πέτυχε, διότι οι Ολλανδοί, έφυγαν ευχαριστημένοι από τις διακοπές τους στην όμορφη και φιλόξενη Ρόδο, την οποία ολίγο χάρηκαν καθώς όλα ήταν κλειστά και βεβαίως λόγω του συστήματος all inclusive.

Όταν, όμως, μετρήθηκαν «τα κουκιά» οι εντυπώσεις μετριάστηκαν. Σχεδόν κατέρρευσε κάθε αισιόδοξη πτυχή αυτής της ιστορίας. Και τούτο, διότι οι υπολογισμοί έδειξαν αρνητικά κέρδη! Συγκεκριμένα, το πείραμα κόστισε 399 ευρώ στον κάθε Ολλανδό τουρίστα, που έμεινε στο ξενοδοχείο της Ρόδου 8 ημέρες, χωρίς περιορισμούς στο φαγητό και το ποτό τους. Αυτό σημαίνει, πως τους κόστισε  50 ευρώ την ημέρα. Αν βγάλουμε 60 ευρώ τα αεροπορικά αλέ ρετούρ, τιμή low cost, η παραμονή και διατροφή–ποτό κόστισε 340 ευρώ, δηλαδή 42,5 ευρώ τη μέρα σε πεντάστερο κρεβάτι. «Αν αυτό δεν είναι η απόλυτη κατάπτωση του ελληνικού 5στερου, αν δεν είναι αυτοκτονικό μάρκετινγκ, τότε είναι η αυτοκτονία της αναβάθμισης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.» έγραψαν μεταξύ άλλων οι αναλυτές των τουριστικών πραγμάτων, που επισημαίνουν, ότι το πείραμα ήρθε να καταδείξει ότι όλα είναι λάθος στον ελληνικό τουρισμό. Και αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι οι περισσότερες αλυσίδες ξενοδοχείων, έχουν αγοραστεί από τους ξένους. Η εθνική βαριά βιομηχανία ελέγχεται από ξένους τόσο σε ό,τι αφορά τις ροές, τις τιμές, το μάρκετινγκ, τα αεροδρόμια, τα πάντα. Τόσες δεκαετίες δεν μπορέσαμε να φτιάξουμε μια ελληνική TUI ή μία Thomas Cook και ούτε που σκεφτήκαμε να τις αγοράσουμε όταν πουλιόνταν.

 

Πηγή: rethemnosnews.gr

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Ακολουθήστε το Daynight.gr σε Google News, Facebook και Instagram.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Daynight.gr
Διαφήμιση
Διαφήμιση TAMEIO EGGYODOSIAS
Διαφήμιση CRETANPHYSIS
Διαφήμιση TAMEIO EGGYODOSIAS
Διαφήμιση CRETANPHYSIS
Διαφήμιση vision

ΔΗΜΟΦΙΛΗ