Διαφήμιση

Ρέθυμνο

Μαθητές στον Πλακιά πειραματίζονται με ρομπότ | ΒΙΝΤΕΟ & ΦΩΤΟ

Δημοσιεύτηκε

στις

[ss_social_share shape="rectangle" size="small"]
Διαφήμιση

Δύο εκπαιδευτικοί με τους μαθητές τους σε ένα απομακρυσμένο σχολείο της Κρήτης, έφεραν εις πέρας ένα πρωτοποριακό και ελπιδοφόρο εγχείρημα. Δημιούργησαν ένα εργαστήριο ρομποτικής, έχοντας ήδη κερδίσει διακρίσεις και την επισκεψιμότητα από πολλά σχολεία του νησιού που θέλουν να ζήσουν από κοντά την καινοτομία στην εκπαίδευση. Πράξεις που γεμίζουν ενθουσιασμό και ελπίδα σε μια χώρα που μαστίζεται από την κρίση.

Σε πείσμα της οικονομικής ανέχειας, έβαλαν στόχο και τα κατάφεραν! Ο Θωμάς και η Αργυρώ είναι μαθητές της ΣΤ’ τάξης στο δημοτικό σχολείο του Πλακιά που εδώ και λίγους μήνες έχει αποκτήσει αίθουσα ρομποτικής με τα παιδιά να αναπτύσσουν εφαρμογές με τους δασκάλους τους. Κάποιος έχει την ιδέα, οι δάσκαλοι τη γνώση και ισότιμα με τους μαθητές καταρτίζουν τα ρομποτικά πειράματα.

Όλα ξεκίνησαν από ένα διαγωνισμό ρομποτικής όπου το σχολείο κατάφερε αμέσως να διακριθεί κι έτσι η τοπική κοινωνία και οι φορείς αγκάλιασαν το εγχείρημα κι έτσι πλέον λειτουργεί το εργαστήριο πρότυπο, σύμφωνα με τον εκπαιδευτικό, Κώστα Κάτσιο. Μάλιστα, πολλοί μαθητές από σχολεία της Κρήτης καταφτάνουν στον Πλακιά για να έχουν επαφή με το πρωτοποριακό αυτό εργαστήριο.

Το σημαντικό είναι ότι πια το μάθημα έχει γίνει ευχάριστο και με εφαρμογές στα μαθήματα της φυσικής, των μαθηματικών ακόμα και της γλώσσας, όπως αναφέρει ο εκπαιδευτικός, Ηρακλής Κατσάρης. Πλέον οι μαθητές, βλέπουν τα τάμπλετ, τους υπολογιστές και τα κινητά με μια ακόμα πιο χρηστική ματιά.

Ρεπορτάζ: Ματθαίος Καπετανάκης

Πηγή: cretedoc.gr

Διαφήμιση
Διαφήμιση

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Το Daynight.gr σέβεται απόλυτα το δικαίωμα σας στην ελεύθερη γνώμη στο πλαίσιο πάντα ενός κόσμιου διαλόγου. Τα σχόλια που ακολουθούν εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον αναγνώστη/ρια και το Daynight.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια.

[gs-fb-comments]
Exit mobile version