Διαφήμιση

ΚΡΉΤΗ

Νέα πεντάστερα ξενοδοχεία έρχονται σε περίοδο κρίσης

Δημοσιεύτηκε

στις

[ss_social_share shape="rectangle" size="small"]
Διαφήμιση

Καινούργιες, υπερσύγχρονες καιυπερπολυτελείς ξενοδοχειακές μονάδες θα δημιουργηθούν στην Κρήτη προσεχώς.

Έμφαση στα 5άστερα ξενοδοχεία δίνει το τελευταίο διάστημα η χώρα, με νέες μονάδες να ανοίγουν ακόμα και εν μέσω θερινής περιόδου. Από τον επενδυτικό αυτό χάρτη δε θα μπορούσε να λείπει το νησί της Κρήτης, που κάθε χρόνο σπάει τα ρεκόρ αφίξεων. Και στους τέσσερις νομούς του νησιού μάλιστα τα τελευταία δύο χρόνια έκαναν την εμφάνισή τους καινούργια, υπερσύγχρονα, υπερλούξ 5άστερα ξενοδοχεία, η παρουσία των οποίων ανεβάζει τον πήχη των προσφερόμενων υπηρεσιών.

Στόχος της κίνησης αυτής είναι η επένδυση στον ποιοτικό τουρισμό, αλλά και η συμβολή, μέσω επενδύσεων υψηλού κύρους και αισθητικής, στη συνολικότερη αναβάθμιση του τουριστικού αποθέματος.

Και για να μιλήσουμε με αριθμούς, την τελευταία διετία στην Κρήτη έχουν αναγερθεί έξι καινούργια 5άστερα ξενοδοχεία σε Γεωργιούπολη, Χανιά και Χερσόνησο, ενώ την ίδια ώρα άλλα τέσσερα ξενοδοχεία έχουν ανακαινιστεί και αναβαθμιστεί σε 5άστερα.
«Αυτή τη στιγμή έχουμε μια δυναμική 4.000 κλινών. Επίσης έχουμε εκατοντάδες βίλες που έχουν ζητήσει από τον ΕΟΤ άδειες για τουριστική χρήση, οι οποίες εγκρίθηκαν και προσελκύουν κόσμο», τόνισε ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Διευθυντών Ξενοδοχείων Γιώργος Πελεκανάκης, επιβεβαιώνοντας έτσι τα στοιχεία που θέλουν ολοένα και περισσότερα 5άστερα “μαργαριτάρια” να δημιουργούνται στο νησί μας.

Αύξηση των 5άστερων μονάδων

Οι 5άστερες μονάδες στη χώρα έχουν πράγματι τα τελευταία χρόνια την τιμητική τους. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος και του Ινστιτούτου Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων (ΙΤΕΠ), το 2000 τα 5άστερα ξενοδοχεία αποτελούσαν μόλις το 6% του συνολικού ξενοδοχειακού δυναμικού. Το 2017 το ποσοστό των 5άστερων ξενοδοχείων έχει τριπλασιαστεί και αποτελεί το 18,1% του συνολικού ξενοδοχειακού δυναμικού, ενώ μειώνεται ταυτόχρονα το ποσοστό των ξενοδοχείων που ανήκουν στη χαμηλότερη κατηγορία, από 8,9% το 2000 σε 6,5% το 2017.

Οι επενδύσεις συνεχίζονται

Σημειώνεται πως τον Οκτώβριο ξεκινούν οι εργασίες ανακαίνισης γνωστού 5άστερού ξενοδοχείου στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης, ώστε να ολοκληρωθεί η αλλαγή του brand του ξενοδοχείου, ενώ η TUI το 2019 πρόκειται να λειτουργήσει ξενοδοχείο στην Ελούντα, το οποίο διαθέτει 183 δωμάτια, και υποβάλλεται σε εκτενή ανακαίνιση προκειμένου να είναι έτοιμο το καλοκαίρι του 2019, όταν θα ενταχθεί στο χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων TUI Family Life.

Επίσης, σύμφωνα με πληροφορίες, στην Κρήτη προχωρά ο σχεδιασμός νέου 5άστερου ξενοδοχειακού συγκροτήματος στην Ιεράπετρα, το οποίο αναμένεται να δοθεί σε χρήση εντός της επόμενης διετίας. Παράλληλα, πληροφορίες θέλουν νέο 5άστερο ξενοδοχειακό συγκρότημα δυτικά της πόλης των Χανίων, το οποίο διαθέτει αρχικά 65 δίκλινα bungalows, bungalows junior σουίτες, bungalows σουίτες και βίλες, με προοπτική να αυξηθούν στα 120 από το 2019.

Στην ανέγερση νέας ξενοδοχειακής μονάδας 5 αστέρων στη Γεωργιούπολη Αποκορώνου προχωράει, επίσης, γνωστή ξενοδοχειακή αλυσίδα. Το ξενοδοχειακό συγκρότημα θα λειτουργήσει ως Half Board και Platinum All Inclusive, με εξαιρετικά ποιοτικές παροχές και πολυάριθμες υπηρεσίες. Οι εργασίες αναμένεται να διαρκέσουν μέχρι την άνοιξη του 2020, οπότε και θα ανοίξει τις πύλες του.

Ταυτόχρονα, ας μην ξεχνάμε ότι πολυτελή ξενοδοχεία και παραθεριστικές κατοικίες, σύμφωνα με τα σχέδια της κυβέρνησης, αναμένεται να ανεγερθούν και στην πρώην αμερικανική Βάση στις Γούρνες, όπου παράλληλα θα κατασκευαστούν μαρίνα, εμπορικά καταστήματα, αναψυκτήρια και αθλητικές εγκαταστάσεις.

Την ίδια ώρα, όπως τόνισε ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Ηρακλείου Νίκος Χαλκιαδάκης, η κατασκευή ολοένα και περισσότερων 5άστερων ξενοδοχείων έρχεται ως απόρροια της ζήτησης και των συνεχώς αυξανόμενων απαιτήσεων των επισκεπτών, που ζητούν όλο και περισσότερες υπηρεσίες και παροχές, τις οποίες επιθυμούν να απολαμβάνουν σε ένα όμορφα διαμορφωμένο, ατμοσφαιρικό χώρο ξενοδοχείου. Ωστόσο, όπως είπε, αυτό πολλές φορές αποτελεί και δίκοπο μαχαίρι, καθότι «τα 5άστερα ξενοδοχεία αναβαθμίζουν ναι μεν το τουριστικό μας προϊόν, από την άλλη όμως παρουσιάζεται υπερπληθώρα ακριβών κλινών, με συνέπεια, σύμφωνα και με τα τελευταία στατιστικά, τα περισσότερα άδεια κρεβάτια να καταγράφονται στα 5άστερα ξενοδοχεία, λόγω του ότι ο επισκέπτης απαιτείται να έχει μεγάλο οικονομικό μπάτζετ για να μείνει σε αυτά».

Ο ίδιος σημειώνει ταυτόχρονα και το πρόβλημα χωρητικότητας που παρουσιάζεται στο υπάρχον αεροδρόμιο του Ηρακλείου, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να εξυπηρετήσουμε επιπλέον κόσμο.

Ρεκόρ κρατήσεων στην Κρήτη

Την ίδια ώρα, αξίζει να σημειωθεί πως σημαντική αύξηση σημείωσαν στο επτάμηνο Ιανουαρίου-Ιουλίου 2018, σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, οι κρατήσεις αλλά και τα έσοδα των ξενοδοχείων της Κρήτης, σύμφωνα με τα στοιχεία των κρατήσεων του HolidayCheck, που αφορούν τις γερμανόφωνες αγορές και κυρίως τη Γερμανία, η οποία αποτελεί και τη μεγαλύτερη τουριστική αγορά για την Ελλάδα. Εξόχως εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι τα ξενοδοχεία της Κρήτης απορρόφησαν το 40% των εσόδων της χώρας από τις κρατήσεις μέσω HolidayCheck, αφού εισέπραξαν στο 7μηνο 37,4 εκατ. €, έναντι 93 εκατ. € που εισέπραξε η Ελλάδα.
Πιο αναλυτικά, τα στοιχεία για τα ξενοδοχεία της Κρήτης έχουν ως εξής: Κρατήσεις, αύξηση 17%, σε 17.860. Διανυκτερεύσεις, αύξηση 13%, σε 165.261. Έσοδα, αύξηση 19%, σε 37,44 εκατ. ευρώ. Άτομα, αύξηση 18%, σε 43.178. Ανά περιοχή, τα Χανιά αναδεικνύονται σε “πρωταθλητή”, καθώς επέτυχαν αύξηση στις κρατήσεις 62% και στα έσοδα 46%, ενώ τα άτομα αυξήθηκαν κατά 75%. Πολύ θετική πορεία στο 7μηνο είχαν η Χερσόνησος, το Ρέθυμνο και ο Άγιος Νικόλαος, ενώ ο μοναδικός προορισμός που ήταν στα “κόκκινα” ήταν η Γεωργιούπολη.

Από: Αντωνογιαννάκη Μαρία
Πηγή: neakriti.gr
Διαφήμιση
Διαφήμιση

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Το Daynight.gr σέβεται απόλυτα το δικαίωμα σας στην ελεύθερη γνώμη στο πλαίσιο πάντα ενός κόσμιου διαλόγου. Τα σχόλια που ακολουθούν εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον αναγνώστη/ρια και το Daynight.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια.

[gs-fb-comments]
Exit mobile version