Διαφήμιση

ΕΛΛΑΔΑ

Αυτές είναι οι αλλαγές στο Λύκειο

Δημοσιεύτηκε

στις

[ss_social_share shape="rectangle" size="small"]
Διαφήμιση

Ένα Λύκειο που θα λειτουργεί με εντελώς διαφορετικό τρόπο από αυτό που γνωρίζουμε σήμερα αλλά και ένα διαφοροποιημένο εξεταστικό σύστημα, ετοιμάζει η επιτροπή Λιάκου.

Όλο το σχέδιο πρότασης της επιτροπής πανεπιστημιακών, η οποία, υπό τον καθηγητή Αντώνη Λιάκο, μελετά τις αλλαγές στο Λύκειο των δύο τάξεων (που ακολουθεί το τετρατάξιο Γυμνάσιο) και στο εξεταστικό σύστημα, παρουσιάζονται σήμερα σε δημοσίευμα της εφημερίδας «Το Βήμα».

Όπως αναφέρει η εφημερίδα, το πόρισμα έχει πάρει το «πράσινο φως» από το υπουργείο Παιδείας και αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή μέσα στην επόμενη τριετία.

Οι σημαντικότερες αλλαγές που προβλέπει το πόρισμα είναι οι εξής:

* Το Λύκειο θα εκδίδει μόνο «εθνικό απολυτήριο» ή «πιστοποιητικό σπουδών». Δεν θα υπάρχει ούτε βαθμός πρόσβασης ούτε μηχανογραφικό.

* Για την εισαγωγή φοιτητών, ΑΕΙ και ΤΕΙ θα θέτουν κριτήρια ανά μαθήματα για το 20% της αξιολόγησης των υποψηφίων και το υπόλοιπο 80% θα προκύπτει από το «εθνικό απολυτήριο».

* Κάθε μαθητής θα παρακολουθεί συνολικά έξι μαθήματα, από τα οποία θα επιλέγει τα τέσσερα από τέσσερις κύκλους μαθημάτων και κάποια θα παρέχονται σε σε δύο επίπεδα (βασικό και υψηλό).

* Για την απόκτηση «εθνικού απολυτηρίου» θα απαιτείται συγγραφή διπλωματικής εργασίας στην τελευταία τάξη του Λυκείου, συμμετοχή σε προγράμματα φυσικής αγωγής και σε προγράμματα Δημιουργικότητας, Εθελοντισμού και Κοινωνικής Προσφοράς.

* Πιστοποιητικό σπουδών θα παίρνουν όσοι μαθητές δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν τις υποχρεώσεις που προβλέπονται για το εθνικό απολυτήριο.

 

Πηγή: newsbomb

Διαφήμιση
Διαφήμιση

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Το Daynight.gr σέβεται απόλυτα το δικαίωμα σας στην ελεύθερη γνώμη στο πλαίσιο πάντα ενός κόσμιου διαλόγου. Τα σχόλια που ακολουθούν εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον αναγνώστη/ρια και το Daynight.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια.

[gs-fb-comments]
Exit mobile version