Βρειτε μας στα Social Media

PLUS +

Μύκονος: Καλαμαράκια πολυτελείας με… 285 ευρώ τη μερίδα!

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Δημοσιεύτηκε

στις

Νέο περιστατικό υπερχρέωσης στη Μύκονο προκαλεί σάλο – 285 ευρώ για μία μερίδα θαλασσινά

Ένα ακόμη περιστατικό ακραίας τιμολόγησης σε γνωστό εστιατόριο της Μυκόνου προκαλεί αντιδράσεις, μετά από καταγγελίες τουριστών ότι πλήρωσαν 285 ευρώ για μία και μόνο μερίδα θαλασσινά.

Το συμβάν σημειώθηκε σε κατάστημα που έχει απασχολήσει και στο παρελθόν την κοινή γνώμη – τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό – για αντίστοιχες υποθέσεις υπερχρέωσης.

Σύμφωνα με τους καταγγέλλοντες, οι τιμές είτε δεν αναγράφονταν καθαρά στον κατάλογο είτε παρουσιάζονταν με τρόπο ασαφή και παραπλανητικό. Πολλοί ανέφεραν ότι προχώρησαν στην παραγγελία χωρίς να έχουν σαφή εικόνα του κόστους.

Σε αρκετές περιπτώσεις, πιάτα όπως τα καλαμαράκια τιμολογούνται ανά κιλό, κάτι που δυσκολεύει τους πελάτες – ιδίως τους μη εξοικειωμένους – να υπολογίσουν το τελικό ποσό που θα πληρώσουν.

Αντιδράσεις στα κοινωνικά δίκτυα και ανησυχία για τη φήμη του ελληνικού τουρισμού

Η υπόθεση έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με πολλούς χρήστες να καταγγέλλουν τις πρακτικές αυτές ως «παγίδες» για τουρίστες και να ζητούν την επιβολή αυστηρότερων ελέγχων στις τουριστικές επιχειρήσεις. Η συζήτηση έχει φέρει στο προσκήνιο τη γενικότερη ανησυχία πως τέτοιου είδους περιστατικά πλήττουν σοβαρά την εικόνα του ελληνικού τουρισμού και δημιουργούν αρνητικές εντυπώσεις στο εξωτερικό.

Το ζήτημα της διαφάνειας στις τιμολογήσεις και της προστασίας των επισκεπτών τίθεται εκ νέου ως προτεραιότητα, με καταναλωτές και επαγγελματίες να επισημαίνουν την ανάγκη για πιο συστηματικούς και αποτελεσματικούς ελέγχους, προκειμένου να διαφυλαχθεί η αξιοπιστία του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Μιλώντας σχετικά το πρωί στην εκπομπή του Open, ο τουριστικός πράκτορας Δημήτρης Οικονόμου, που δραστηριοποιείται στη Μύκονο, εξέφρασε έντονο προβληματισμό:
«Η Μύκονος έχει χαλάσει το όνομά της, και πληρώνουμε όλοι το τίμημα της χαμηλότερης ζήτησης σε σχέση με προηγούμενες χρονιές. Δεν ωφελεί κανέναν μας να κυκλοφορούν τέτοιες εικόνες με εξωφρενικές τιμές – μας δυσφημούν όλους. Οι μόνοι που προσαρμόστηκαν ήταν τα καταλύματα, είτε ξενοδοχεία είτε βραχυχρόνιες μισθώσεις. Όλοι οι υπόλοιποι –εστίαση, παραλίες, ξαπλώστρες– συνεχίζουν σαν να μη συμβαίνει τίποτα».

Διαφήμιση
Ακολουθήστε το Daynight.gr σε Google News, Facebook και Instagram.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Daynight.gr
Διαφήμιση ammos
Διαφήμιση ammos
Διαφήμιση agroexpo
Διαφήμιση vikos
Διαφήμιση CRETANPHYSIS
Διαφήμιση vision

ΔΗΜΟΦΙΛΗ