Βρειτε μας στα Social Media

ΥΓΕΙΑ

Οι 4 τροφές που απαγορεύεται να φας πριν κοιμηθείς

Διαφήμιση

Δημοσιεύτηκε

στις

Τροφές: Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα του ύπνου. Τα πράγματα όπως η θερμοκρασία του δωματίου, το φως και η φασαρία από έξω παίζουν ρόλο στο πόσο καλά κοιμάστε το βράδυ. Άλλος ένας σημαντικός παράγοντας είναι το φαγητό πριν τον ύπνο. Μπορεί είτε να σας βοηθήσει είτε να σας προκαλέσει πρόβλημα.

Τα τρόφιμα με πολλά λιπαρά, πρωτεΐνες και νάτριο μπορούν σας προκαλέσουν αναστάτωση ενώ άλλα μπορεί να σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε καλύτερα. Αν θέλετε να κοιμηθείτε καλά, δείτε τα τρόφιμα που είναι καλό να αποφεύγετε και να προτιμάτε πριν τον ύπνο!

Τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγετε πριν τον ύπνο

1. Καυτερό φαγητό
Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν μια σχέση αγάπης-μισούς με το φαγητό. Αν σας αρέσουν τα καυτερά, καλό είναι να τα τρώτε νωρίς μέσα στη μέρα αντί για το βράδυ. Το καυτερό φαγητό, όσο νόστιμο κι αν είναι, μπορεί να προκαλέσει καούρες.

2. Μαύρη σοκολάτα
Η σοκολάτα περιέχει καφεΐνη, η οποία δεν είναι κάτι που θέλετε να καταναλώσετε πριν τον ύπνο. Η καφεΐνη και η θεοβρωμίνη στην σοκολάτα ενεργοποιούν το νευρικό σύστημα. Αυτό μπορεί να αυξήσει τον καρδιακό παλμό και σας εμποδίζει να κοιμηθείτε.

 

4 τροφές που απαγορεύονται πριν τον ύπνο! Για τον 3ο δεν είχαμε ιδέα

 

3. Κοτόπουλο
Το κοτόπουλο είναι γεμάτο πρωτεΐνες, το οποίο είναι καλό, εκτός κι αν είναι ώρα για ύπνο. Η μεγάλη ποσότητα πρωτεΐνης στο κοτόπουλο μπορεί να καθυστερήσει την πέψη ως και 50%! Τρώγοντας κοτόπουλο πριν τον ύπνο μπορεί να κάνει το σώμα σας να καθυστερεί την πέψη και σας εμποδίζει να κοιμηθείτε.

4. Cheeseburger με μπέικον
Όλοι ξέρουν ότι το cheeseburger δεν είναι καθόλου υγιεινό γεύμα, αλλά ξέρατε ότι μπορεί να επηρεάσει και τον ύπνο; Το μπέικον, αν και νόστιμο, περιέχει μεγάλη ποσότητα λιπαρών. Το λίπος ενεργοποιεί την παραγωγή στομαχικού οξέος, το οποίο μπορεί να προκαλέσει καούρες.

 

4 τροφές που απαγορεύονται πριν τον ύπνο! Για τον 3ο δεν είχαμε ιδέα

 

Τρόφιμα που είναι καλό να προτιμάμε πριν τον ύπνο

1. Γάλα
Όπως και η γαλοπούλα, το γάλα περιέχει κι αυτό τρυπτοφάνη. Αυτό το απίθανο αμινοξύ σας βοηθά να κοιμηθείτε καλύτερα. Καλό είναι να προτιμάτε βιολογικό γάλα χωρίς ορμόνες.

 

4 τροφές που απαγορεύονται πριν τον ύπνο! Για τον 3ο δεν είχαμε ιδέα

 

2. Γαλοπούλα
Αν φάτε γαλοπούλα δύο ώρες πριν τον ύπνο, μπορεί όντως να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε πιο γρήγορα! Η γαλοπούλα περιέχει τρυπτοφάνη, η οποία ρυθμίζει την ποιότητα και τον ρυθμό του ύπνου.

3. Μπανάνες
Οι μπανάνες περιέχουν μαγνήσιο και ασβέστιο, τα οποία μας βοηθούν να χαλαρώσουμε και διορθώνουν τους μυς. Αν θέλετε να κοιμηθείτε καλά και να ξυπνήσετε χαλαροί και ανανεωμένοι, φάτε μια μπανάνα πριν τον ύπνο!

 

4 τροφές που απαγορεύονται πριν τον ύπνο! Για τον 3ο δεν είχαμε ιδέα

 

4. Κεράσια
Τα κεράσια είναι ένα τέλειο σνακ, ειδικά πριν τον ύπνο. Περιέχουν μελατονίνη, η οποία βοηθά στον έλεγχο του βιολογικού μας ρολογιού, χαρίζοντας μας ύπνο καλύτερης ποιότητας!

Εσείς γνωρίζετε άλλες τροφές που επηρεάζουν τον ύπνο;

 

Πηγή: athensmagazine.gr

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Ακολουθήστε το Daynight.gr σε Google News, Facebook και Instagram.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Daynight.gr
Διαφήμιση
Διαφήμιση CRETANPHYSIS
Διαφήμιση CRETANPHYSIS
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση vision
Διαφήμιση
Διαφήμιση

ΔΗΜΟΦΙΛΗ