PLUS +
Eurovision 2025: Η Κλαυδία και η μαγεία της αλλαγής φορέματος στη σκηνή | ΒΙΝΤΕΟ

Η Κλαυδία, η εκπρόσωπος της Ελλάδας στη Eurovision 2025, κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις όχι μόνο με την ερμηνεία της, αλλά και με την εντυπωσιακή σκηνική παρουσία της.
Ένα από τα πιο συζητημένα στοιχεία της εμφάνισής της ήταν η αλλαγή φορέματος που πραγματοποιήθηκε πάνω στη σκηνή, προσφέροντας μια αίσθηση μαγείας και ανατροπής.
Η ιδέα πίσω από την αλλαγή φορέματος
Η ιδέα για την αλλαγή φορέματος κατά τη διάρκεια της εμφάνισης ανήκει στον σκηνοθέτη Φωκά Ευαγγελινού. Όπως ανέφερε η Κλαυδία σε συνέντευξή της, αρχικά υπήρξε προβληματισμός για το πώς θα μπορούσε να υλοποιηθεί τεχνικά η αλλαγή. Ωστόσο, με την υποστήριξη του Ευαγγελινού και της ομάδας της, η ιδέα πήρε σάρκα και οστά, προσφέροντας ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα στη σκηνή.
Το φόρεμα: δημιουργία των Deux Hommes
Το φόρεμα που φόρεσε η Κλαυδία είναι δημιουργία του σχεδιαστικού δίδυμου Deux Hommes. Πρόκειται για ένα μακρύ, μαύρο ένδυμα με κλειστό λαιμό, διακοσμημένο με λαμπερές λεπτομέρειες που προσδίδουν βάθος και λάμψη. Ο σχεδιαστής Δημήτρης Αλεξάκης ανέφερε ότι το φόρεμα έχει το βάρος της ιστορίας που αφηγείται, με την επιλογή του βαθύ μπλε-μαύρου χρώματος να θυμίζει τον νυχτερινό ουρανό, προσδίδοντας μια αίσθηση μαγείας και δύναμης στην εμφάνιση.
Η σκηνική παρουσία και η αντίδραση του κοινού
Η σκηνική παρουσία της Κλαυδίας, σε συνδυασμό με την αλλαγή φορέματος, δημιούργησε μια ατμόσφαιρα μαγείας και συναισθηματικής έντασης. Η αντίδραση του κοινού ήταν ενθουσιώδης, με πολλούς να εκφράζουν τον θαυμασμό τους για την καλλιτεχνική προσέγγιση και την εκτέλεση της εμφάνισης.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
-
ΚΡΉΤΗ2 ημέρες πριν
Τροχαίο ατύχημα στο Ρέθυμνο και τραυματισμός 18χρονου
-
ΚΡΉΤΗ2 ημέρες πριν
Κλείνει ο ΒΟΑΚ στο Ρέθυμνο: Δυναμική κινητοποίηση των κατοίκων της Επισκοπής για την ασφάλεια
-
ΚΡΉΤΗ2 ημέρες πριν
Πανό ντροπής στην Κρήτη – και μετά μας φταίνε οι “άλλοι”…
-
ΚΡΉΤΗ1 ημέρα πριν
Σύλληψη 29χρονου στην Κρήτη: Αδιαφορία για τις προειδοποιήσεις περί πυροβολισμών




