Βρειτε μας στα Social Media
 

PLUS +

Έκανε το εμβόλιο της Pfizer και η παρενέργεια ήταν ότι… μεγάλωσε το στήθος της

Δημοσιεύτηκε

στις

εμβόλιο
Διαφήμιση XALKIADAKIS
Διαφήμιση XALKIADAKIS
306 Shares

Πυρετός, ρίγη, πόνος στο χέρι, κούραση, πονοκέφαλος… Αυτές είναι οι συχνότερες παρενέργειες που βιώνουν οι περισσότεροι άνθρωποι όταν κάνουν το εμβόλιο κατά του κορονοϊού.

Πλέον… προστίθεται ακόμη μία, καθώς μια νεαρή γυναίκα από τη Νορβηγία παρατήρησε πως μετά το εμβόλιο που έκανε -το σκεύασμα της Pfizer συγκεκριμένα- μεγάλωσε το στήθος της!

Ο λόγος για την 17χρονη Έμα, από το Όσλο, η οποία δηλώνει πως «ανέβηκε» ένα νούμερο σουτιέν λίγες μόλις μέρες μετά το «τσίμπημα».

Όπως αναφέρει το newsit, η κοπέλα δημοσίευσε βίντεο με την εμφανή αλλαγή και μάλιστα πήρε μηνύματα από άλλες γυναίκες που δήλωναν πως παρατήρησαν κάτι παρόμοιο.

Σύμφωνα με διεθνή Μέσα ενημέρωσης, η ιατρική κοινότητα αναφέρει πως η εν λόγω παρενέργεια προέρχεται πιθανότατα από το πρήξιμο των λεμφαδένων της μασχάλης και δεν αποτελεί κάτι ανησυχητικό…

@emmakullisirr #fyp #foryou #fypシ #norge #xyzbca♬ ahAAAAA HAHAAAA – ryn, the mean lesbian wifeguy

εμβόλιο
Διαφήμιση
emvolio
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
emvolio
Ακολουθήστε το Daynight.gr σε Facebook και Instagram
Διαφήμιση CRETANPHYSIS
Διαφήμιση CRETANPHYSIS
Διαφήμιση
Διαφήμιση

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Copy link
Powered by Social Snap