Βρειτε μας στα Social Media

PLUS +

Η απίστευτη εφεύρεση πιτσιρικά που τον έκανε εκατομμυριούχο

Διαφήμιση
Διαφήμιση
8 Αυγούστου 2025 - 20:20

Απόφοιτος του ΙΕΚ ΑΛΦΑ, ο Αναστάσιος Σαραντινάκης δραστηριοποιείται στον χώρο των μέσων ενημέρωσης από το 2019. Έχει συνεργαστεί με τα Kingsport και Alanasports, καλύπτοντας αθλητικά και τοπικά θέματα. Από τον Απρίλιο του 2025 είναι αρχισυντάκτης στο DayNight.gr, όπου συντονίζει τη δημοσιογραφική ομάδα, επιμελείται την ύλη και διαχειρίζεται το περιεχόμενο της ιστοσελίδας.

Ο Alex Butler από τις ΗΠΑ έγινε εκατομμυριούχος πουλώντας τη δική του εφεύρεση, ένα παιχνίδι με κάρτες που δημιούργησε στα 7 του.

Ένας έφηβος από το Σιάτλ των ΗΠΑ, ο Alex Butler, κατάφερε να γίνει εκατομμυριούχος πουλώντας σε μεγάλη εταιρεία παιχνιδιών μια δική του εφεύρεση. Το παιχνίδι με κάρτες που δημιούργησε, όταν ήταν μόλις 7 ετών, έφτασε σε τεράστια επιτυχία, φέρνοντας απροσδόκητη περιουσία.

Πώς ξεκίνησε η ιδέα για το παιχνίδι

Η ιδέα για το παιχνίδι “Taco vs. Burrito” γεννήθηκε όταν ο Alex περνούσε πολλές ώρες παίζοντας παιχνίδια με κάρτες με την οικογένειά του. Με την ενθάρρυνση της μητέρας του, η οποία αρχικά πίστεψε ότι θα βαριόταν γρήγορα, ο Alex άρχισε να επεξεργάζεται την ιδέα του. Τότε, η οικογένεια αποφάσισε να ξεκινήσει μια διαδικτυακή καμπάνια συγκέντρωσης χρημάτων, για να καλυφθεί το κόστος παραγωγής του παιχνιδιού. Ο Alex, όπως ανέφερε αργότερα, απλά ήθελε να βγάλει όσο περισσότερα χρήματα μπορούσε, με όνειρο να αγοράσει μια Lamborghini.

Η πορεία προς την επιτυχία

Η αρχική καμπάνια συγκέντρωσε $25.000, ένα ποσό πολύ μεγαλύτερο από αυτό που περίμενε ο νεαρός δημιουργός. Η οικογένεια δημιούργησε τη δική της εταιρεία, την Hot Taco Inc., με τον Alex να κατέχει την πλειοψηφία των μετοχών. Μέσα σε έναν χρόνο, οι πωλήσεις του παιχνιδιού έφτασαν τα 1,1 εκατομμύρια δολάρια, ενώ πλέον, έχει ξεπεράσει το 1,5 εκατομμύριο αντίτυπα και κάποτε υπήρξε το παιχνίδι με τις περισσότερες πωλήσεις στο Amazon.

Η συμφωνία με την PlayMonster

Η επιτυχία του παιχνιδιού ξεπέρασε τις δυνατότητες της οικογενειακής επιχείρησης. Μετά από πολλές προτάσεις, αποφασίστηκε η πώλησή του στην εταιρεία PlayMonster, η οποία σχεδιάζει πλέον να επεκτείνει τη διανομή του “Taco vs. Burrito” διεθνώς.

Διαφήμιση
Ακολουθήστε το Daynight.gr σε Google News, Facebook και Instagram.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Daynight.gr
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση vikos
Διαφήμιση CRETANPHYSIS
Διαφήμιση vision

ΔΗΜΟΦΙΛΗ