PLUS +
Δεν είναι τυχαία το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος το Νο1 στην Ελλάδα*

Κάθε φορά που σκέφτεσαι «νερό» σου έρχεται στο μυαλό το brand Bίκος; Δεν είναι τυχαίο αυτό!
Το 2024 αποτέλεσε μια ακόμα χρονιά που το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος εξαργύρωσε την πρωτοπορία του και την αυθεντική του ποιότητα σε μεγάλη επιτυχία. Κατέκτησε την κορυφή, καθώς και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών ως το Νο1 φυσικό μεταλλικό νερό στην Ελλάδα. Σε μαθηματικά, που πάντα λένε την αλήθεια, με μερίδιο αγοράς 20,4%*, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος είναι αποδεδειγμένα η βασικότερη επιλογή όλων εκείνων που δεν ζητούν τίποτα λιγότερο από ποιότητα και απόλαυση από το νερό. Και όχι μόνο.
Οι επιτυχίες σπανίως είναι τυχαίες και ανεξήγητες. Το brand Βίκος είναι μια καλή απόδειξη για αυτό. Η διάκρισή του δεν είναι απλώς μια ακόμα επιτυχία, αλλά μια απόδειξη διαρκούς δέσμευσης και σκληρής δουλειάς για ανώτερη ποιότητα, καινοτομία και βιωσιμότητα, με τους καταναλωτές και τους συνεργάτες του να το εμπιστεύονται διαχρονικά τόσο για την αυθεντική του γεύση και την καθαρότητα όσο και για την αειφόρο προσέγγιση στην παραγωγή.
Ναι, η μάρκα Βίκος, που περνά από την μια επιτυχία στην άλλη, έχει μετατραπεί δικαίως σε συνώνυμο της αξιοπιστίας και της κορυφαίας ποιότητας, φτάνοντας απευθείας από την πηγή στα χέρια εκατομμυρίων ανθρώπων. Το νερό δεν αποτελεί απλώς ένα προϊόν και αυτό η εταιρεία το ξέρει καλά και το υιοθετεί ως βασική φιλοσοφία της, αντιμετωπίζοντάς το όπως του αρμόζει: ως μια εμπειρία που ρέει στη ζωή όλων εμάς που το επιλέγουμε καθημερινά, με ενστικτώδη εμπιστοσύνη, για να αναζωογονηθούμε και να αφεθούμε στην ποιότητα και την ασφάλειά του.
Έχοντας κερδίσει τον πρωταρχικό της στόχο, η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων, συνεχίζει δυναμικά τη στρατηγική ανάπτυξή της, με επενδύσεις σε καίριους τομείς. Από τα φυσικά μεταλλικά αναψυκτικά Βίκος, τα οποία ήδη έχουν κερδίσει τους καταναλωτές με τη φυσική τους σύνθεση και αυτό το αίσθημα αυθεντικής απόλαυσης που χαρίζουν και το ανανεωμένο Βίκος Cool Tea, με το νέο του λανσάρισμα και τη φρέσκια του εικόνα και συσκευασία αλουμινίου, που θα αποτελέσει και αυτό τη βασική μας επιλογή ως μια φυσική εναλλακτική του -πάντα απαραίτητου- παγωμένου τσάι. Με την είσοδό της το 2022 στην αγορά ΗΟRECA, με premium συσκευασίες και στρατηγικές συνεργασίες εγγυήθηκε πως η παρουσία της στον κλάδο της εστίασης θα είναι όχι απλώς αισθητή, αλλά και εξαιρετικά επιτυχημένη. Το 2025 με δυναμική παρουσία στην έκθεση HORECA κάνει ένα ακόμα βήμα που υπογραμμίζει τη δέσμευσή της στην ενίσχυση του κλάδου της εστίασης, με έμφαση πάντα στην καινοτομία και τις ολοκληρωμένες και απαραίτητες λύσεις για επαγγελματίες. Η εταιρεία όμως έχει στόχο την σταθερή της παρουσία σε περιβαλλοντικές και κοινωνικές δράσεις, από εκείνες που την έχουν καταστήσει συνώνυμο της προσφοράς και της κοινωνικής ευθύνης.
Δενδροφυτεύσεις, καινοτόμες πρακτικές παραγωγής με σεβασμό στους φυσικούς πόρους, στήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων και αθλητικές διοργανώσεις με κοινωνικό πρόσημο είναι μόλις μερικές από τις δράσεις στις οποίες μας έχει συνηθίσει η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων.
Με σταθερές επιλογές την καινοτομία, τη στρατηγική ανάπτυξη και την κοινωνική προσφορά και με λογικό αποτέλεσμα πάντα να πρωταγωνιστεί και να εξελίσσεται, μένοντας δίπλα σε καταναλωτές και επαγγελματίες, κάτι μάς λέει πως και το 2025 θα είναι monumental για το brand Βίκος!
*ΝielsenIQ Year 2024 Total Market Still Water

-
XANIA2 ημέρες πριν
Κεδρόδασος Χανίων: Η παραλία που θα έπρεπε να είχες πάει από χθες…
-
PLUS +2 ώρες πριν
Έτσι φτιάχνεται το Κρητικό πιλάφι που λατρεύουν όλοι! | ΒΙΝΤΕΟ
-
ΚΡΉΤΗ11 ώρες πριν
Νέαρχος: Ο σπουδαίος Κρητικός ναύαρχος του Μεγάλου Αλεξάνδρου
-
LIFESTYLE3 ημέρες πριν
Σωκράτης Ευαγγέλου: Το σπαρακτικό αντίο της Κωνσταντίνας Μιχαήλ στον 32χρονο ποδοσφαιριστή