Οι Γερμανοί τουρίστες και φέτος ψηφίζουν Κρήτη

Shares

Ενθαρρυντικά είναι τα μηνύματα για τον τουρισμό από την Γερμανία καθώς η χώρα μας εμφανίζει μεγάλη αύξηση των προκρατήσεων στην γερμανική αγορά με νούμερο ένα στις προτιμήσεις , την Κρήτη.

Όλοι οι μεγάλοι tour operators, εμφανίζουν πολύ υψηλές, διψήφιες, αυξήσεις στις προκρατήσεις, μέχρι τα τέλη Ιανουαρίου, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, ενώ κρίσιμο θεωρείται το αμέσως προσεχές διάστημα, καθώς έληξε το δεύτερο early booking, και πλέον οι εκπτώσεις είναι πιο χαμηλές.

Η γενικευμένη αίσθηση είναι πολύ θετική για την σεζόν και όλοι οι Τ.Ο.’s, είναι ευχαριστημένοι που έχουν καταφέρει να απορροφήσουν ένα μερίδιο της πελατεία της TC και η προσπάθειά τους επικεντρώνεται στο να διατηρήσουν θετικά νούμερα και μετά την λήξη του ΕΒ.

Ακόμη, δεν φαίνεται να τους ανησυχούν οι πτήσεις, αφού η LOT εξαγόρασε την CONDOR.

Επίσης, η οικονομία της Γερμανίας είναι σε ικανοποιητικό επίπεδο ακόμη, οι καταναλωτές ξοδεύουν, ανοίγουν νέα μαγαζιά, υπάρχει δόμηση και στον ξενοδοχειακό τομέα μεγάλη ανάπτυξη στα 3* και 4* ξενοδοχεία, με σχετικά προσιτές τιμές και καλή ποιότητα / αισθητική.

Με βάση τα παραπάνω δεδομένα, η σεζόν φαίνεται ότι θα κυλίσει καταρχήν θετικά για την Κρήτη και την Ελλάδα συνολικά.

Το πόσο θετικά ή εάν θα καλυφθεί τελικά το κενό της TC, θα εξαρτηθεί από την Τουρκία και την Ισπανία, αλλά και το κλίμα ανασφάλειας που είναι χωρίς ουσία ακόμη, αλλά η φύση του Γερμανού είναι να το αντιμετωπίζει ως πραγματικότητα.

Η Τουρκία ήταν στο «κόκκινο», αλλά ανακάμπτει ταχύτατα, ενώ η Ισπανία έχει σοβαρό θέμα ζήτησης.

Η ανησυχία για την πολύ υψηλή περίοδο υπάρχει έκδηλη από όλους τους Τ.Ο.’s. Όπως φαίνεται δεν μπορούν να ανεβάσουν τις τιμές της Ελλάδας στην υψηλή περίοδο και μια διόρθωση 5-10% είναι αναμενόμενη, είτε με τη μορφή επέκτασης του ΕΒ ή με τη μορφή SPO (special offer), ένα φαινόμενο που ξεκίνησε εντονότατα το 2018 και συνεχίζεται.

Οι tour operators

hollandTUI DE:

Γενικά η κίνηση εξελίσσεται θετικά. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι αυξήσεις 17% στην Κρήτη, 12% στην Ρόδο και 2% στην Κω.

logoALLTOURS: Στην Ελλάδα εμφανίζει αύξηση 40%, με την Κρήτη να είναι στο +49%, τη Ρόδο +65%, την Κω 4% (που έχει επηρεαστεί από το μεταναστευτικό ξανά), και την Καλαμάτα στο +62%.

Παρά την αύξηση που παρουσιάζει συνολικά για την Ελλάδα, ο Ιούλιος-Αύγουστος είναι ακόμα κάτω σε όλα τα ξενοδοχεία.

Το ίδιο και στην Ισπανία, ενώ η Τουρκία κινείται θετικά.

Τα ξενοδοχεία που πουλάνε καλά είναι τα παραδοσιακά «Γερμανικά» ξενοδοχεία : Lyttos, Anissa, Belvedere, Rinela, Creta Maris, Laguna, κ.λπ..

anexANEX Tour: Για το 2020 υπολογίζουν να φέρουν 20-30.000 στην Ελλάδα. Τα 2/3 του προγράμματος είναι Κρήτη και το 1/3 Ρόδος.

V-TOURS: Το V-Tours βρίσκεται σε μεταβατικό στάδιο, αγοράσθηκε από το Hotelplan, αλλάζουν το σύστημα κρατήσεων και η τάση είναι από on line T.O. να περάσουν και στο κλασικό πακέτο. Για την Ελλάδα υπολογίζουν 30.000 άτομα, στην Κρήτη 13.000 όπου σημειώνουν 30% αύξηση.

derDER TOURISTIK: Η αύξηση τους για την Ελλάδα είνα στο 35%, αλλά και πέρσι είχαν μεγάλη αύξηση. Επίσης έχει υπογράψει τα περισσότερα νέα συμβόλαια μετά την πτώση της Thomas Cook και πρώτη φορά βγαίνουν τόσο επιθετικά διεκδικώντας μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς. ftiΣτους επιμέρους προορισμούς, οι προκρατήσεις έχουν ως εξής: Ρόδος 46%, Κρήτη 29% και Κως 18,3%. Οργανωτικά έχουν φτιάξει για πρώτη φορά ξεχωριστό τμήμα yielding στην Ελλάδα και αυτό δίνει την ευκαιρία να αποκτήσει κινητικότητα και μετά την λήξη του ΕΒ.

FTI: Η Ελλάδα τώρα τρέχει με +27%, με την Ρόδο στο +60% και την Κρήτη στο +35%. Υπολογίζουν 200.000 για Ελλάδα, εκ των οποίων 80.000 στην Κρήτη. Το 2019 Στο 11μηνο του 2019, οι εισπράξεις από τη Γερμανία μειώθηκαν οριακά κατά 0,1% και διαμορφώθηκαν στα 2.937 εκατ. ευρώ. Η δε ταξιδιωτική κίνηση από τη Γερμανία παρουσίασε μείωση κατά 8,4% και διαμορφώθηκε στις 3.979 χιλ. ταξιδιώτες.

Πηγή:cretalive

Shares

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *