«Λυπητερή» για Κρητικιά με κλήσεις που την «στοίχειωσαν» 15 χρόνια μετά!

Ξεχειλίζει η οργή και η αγανάκτηση σε δημότη του Ηρακλείου.

Παλιές κλήσεις, οι οποίες όπως καταγγέλλει δεν είχαν φτάσει ποτέ στην ίδια, έρχονται μετά από 15 χρόνια να την «στοιχειώσουν».

Δεκαπέντε χρόνια ήταν αμέριμνη αναφορικά με τις οφειλές της στο Δημόσιο. Όμως όταν χρειάστηκε φορολογική ενημερότητα από την Εφορία Ηρακλείου έμαθε ότι έχει χρέη και μάλιστα ενός διόλου ευκαταφρόνητου ποσού.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Η κυρία – δημότης Ηρακλείου επικοινώνησε απηυδισμένη με το neakriti.gr. Όπως μας ενημέρωσε ο σύζυγος της αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα υγείας. Στην προσπάθεια της λοιπόν να μεταβιβάσει στην ίδια το ακίνητο που κατέχει ο σύζυγος της βρέθηκε αντιμέτωπη με τα αδιανόητα γρανάζια της γραφειοκρατίας που ταλαιπωρούν κάθε Έλληνα πολίτη.

Όταν πήγε η κυρία στην Εφορία για την εν λόγω μεταβίβαση την ενημέρωσαν ότι δε μπορεί να πάρει φορολογική ενημερότητα διότι… εκκρεμούν απλήρωτες κλήσεις από παραβάσεις του ΚΟΚ.

Πρόκειται για τέσσερις κλήσεις από τα μακρινά έτη 2003, 2004 και 2006 συνολικού ποσού 371 ευρώ αρχικά, οι οποίες αφορούν σε παράνομο παρκάρισμα. Ωστόσο, καθώς τα χρόνια περνούσαν και οι κλήσεις συνέχιζαν να μένουν απλήρωτες το ποσό «φούσκωσε» και πλέον μετά από τον τόκο ανέρχεται στα 753,31 ευρώ!

Η κυρία κατάφερε να κάνει ρύθμιση 24 δόσεων στην Εφορία Ηρακλείου για το ποσό των 753,31 ευρώ και μόλις πλήρωσε την πρώτη από τις δόσεις κράτησε στα χέρια της την πολυπόθητη φορολογική ενημερότητα.

Όμως τώρα πνέει τα μένεα εναντίον του Δήμου και της Δημοτικής Αστυνομίας, από την οποία προέρχονται οι κλήσεις, επειδή, σύμφωνα πάντα με όσα καταγγέλλει η ίδια, ποτέ δεν ειδοποιήθηκε για αυτές τις κλήσεις.

Παράλληλα, όπως η ίδια αναφέρει υπάρχει διάσταση απόψεων μεταξύ της ιδίας και του Δήμου μιας που όταν απηύθυνε τα παράπονα της στην αρμόδια υπηρεσία την είπαν ότι… είχε ενημερωθεί για τις κλήσεις.

Μπλεγμένη λοιπόν σ’ ένα γαϊτανάκι με ιστορίες καθημερινής «τρέλας» προσπαθεί να βρει το δίκιο της αναφορικά με το γιατί δεν ειδοποιήθηκε κι έμεινε το ποσό να τοκίζεται και να πληθαίνει εν αγνοία της και βρέθηκε μετά από 15 χρόνια να τρέχει για να μπαλώσει τρύπες που δεν γνώριζε ότι υπήρχαν.

Τι μπορεί να κάνει όποιος δημότης έχει ανάλογο πρόβλημα

Το neakriti.gr επικοινώνησε με τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο για την Δημοτική Αστυνομία κ. Μαρίνο Παττακό. Ο κ. Παττακός μας ενημέρωσε αναλυτικά σχετικά με το πού μπορεί να απευθυνθεί η ίδια η καταγγέλλουσα αλλά και κάθε δημότης του Ηρακλείου που ενδεχομένως αντιμετωπίζει παρόμοιο πρόβλημα.

Σύμφωνα με τον κ. Παττακό «η Δημοτική Αστυνομία δε φέρει καμία ευθύνη αφού ένα μήνα μετά την βεβαίωση οι κλήσεις φεύγουν για είσπραξη στο αρμόδιο τμήμα Οικονομικών του Δήμου».

Και κλείνει λέγοντας «θα μπορούσε η καταγγέλλουσα να απευθυνθεί στη Διεύθυνση Οικονομικών στη Λότζια και να καταθέσει ένσταση για το ότι δεν ενημερώθηκε ποτέ για τις κλήσεις. Μπορεί να απευθυνθεί στον κ. Στάθη Κουντάκη στο ισόγειο της Λότζια, ο οποίος έπειτα από την ένσταση θα την ενημερώσει αναφορικά με το τι συνέβη με τις κλήσεις που «χάθηκαν».

Πηγή: neakriti.gr


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *