Διαφήμιση

ΚΡΉΤΗ

Κρήτη: Απαράδεκτοι τουρίστες κλέβουν ό,τι βρουν από τα ξενοδοχεία, ακόμα και… τηλεοράσεις plasma!

Δημοσιεύτηκε

στις

[ss_social_share shape="rectangle" size="small"]
Διαφήμιση

Εντάξει να πας διακοπές και φεύγοντας να πάρεις μαζί σου το κουταλάκι του τσαγιού από το ξενοδοχείο για σουβενίρ, αλλά όχι και την τηλεόραση plasma. Έτσι, δεν είναι φίλοι τουρίστες;

Κι όμως έχει συμβεί κι αυτό σε ξενοδοχείο του ν. Ηρακλείου και πολλά άλλα από τουρίστες κάθε εθνικότητας, οι οποίοι δεν φεύγουν εάν δεν κλέψουν κάτι για… ενθύμιο. Από λευκά είδη, μέχρι τηλεοράσεις και κάδρα από τον διάδρομο.

Ο Δημήτρης Κουμπαράκης, πρόεδρος του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων, είπε στην “Π” ότι είναι σύνηθες το φαινόμενο όλο και κάτι να βάζουν οι πελάτες στη βαλίτσα τους. Άλλωστε πρόκειται για μια τακτική γνωστή στα ξενοδοχεία όλου του κόσμου.

“Παίρνουν ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς” σημείωσε ο Δ. Κουμπαράκης που θυμήθηκε την περίπτωση του πελάτη ο οποίος έβαλε στη βαλίτσα του την τηλεόραση plasma που είχε στο δωμάτιό του και έφυγε για το αεροδρόμιο.

“Η κοπέλα που καθάρισε το δωμάτιο μάς ενημέρωσε ότι η τηλεόραση έλειπε, πήγαμε στο αεροδρόμιο, τον βρήκαμε και του ζητήσαμε να ανοίξει τη βαλίτσα του. Μέσα υπήρχε η τηλεόραση και το τηλεκοντρόλ”.

Ε… sorry… φίλοι τουρίστες

Τι απάντησε ο πελάτης που του ζητήθηκε να επιστρέψει την τηλεόραση; “Sorry”…

“Sorry” είπε και η κυρία που πήρε το κάδρο από τον τοίχο ενός διαδρόμου του ξενοδοχείου και της ζητήθηκε από την ξεναγό να το επιστρέψει.

Όλοι ζητούν κατακόκκινοι “συγγνώμη” όταν τους τσακώσουν στα “πράσα”, αλλά οι περισσότεροι φεύγουν ανενόχλητοι με τα σουβενίρ τους στη βαλίτσα.

Ο Γιώργος Πελεκανάκης, πρώην πρόεδρος των διευθυντών ξενοδοχείων, μας είχε μιλήσει για μια μια Ελληνίδα πελάτισσα η οποία είχε κρύψει στην ντουλάπα ένα πλήρες σερβίτσιο για το πρωινό.

“Αυτό που κάναμε είναι να πάρουμε πίσω το σερβίτσιο χωρίς να πούμε απολύτως τίποτε για να μην βρεθούμε όλοι σε δύσκολη θέση, στο δωμάτιο του πεντάστερου ξενοδοχείου” ανέφερε ο ίδιος.

Θυμήθηκε άλλη μια πελάτισσα η οποία ζητούσε καθημερινά πετσέτες μπάνιου χωρίς όμως οι καθαρίστριες να βρίσκουν στο μπάνιο λερωμένες πετσέτες. Την παρακάλεσαν να ανοίξει τη βαλίτσα της και βρέθηκαν μέσα… 15 πετσέτες παραλίας.

Διευθυντής ξενοδοχείου από την περιοχή της Χερσονήσου σημείωσε:

“Χάνουμε κουβερλί, πετσέτες, το κοντρόλ του κλιματιστικού και της τηλεόρασης, λευκά είδη, τις βάσεις, όπου τοποθετούνται τα καλλυντικά και πολλά άλλα. Τους ρωτάμε διακριτικά “λείπει αυτό από το δωμάτιο μήπως το είδατε”; και συχνά μας λένε: Ναι, το πήρα κατά λάθος”.

“Τα ζητήματα αυτά τα χειριζόμαστε διακριτικά γιατί είναι λεπτό το θέμα και για εμάς και για τον πελάτη” μας είπαν διευθυντές και εργαζόμενοι σε ξενοδοχεία, συμπληρώνοντας ότι σημαντικό ποσοστό πελατών όλο και κάτι θα πάρει…

Οι προτιμήσεις τους

Η βρετανική ιστοσελίδα Sunshine.co.uk διεξήγαγε έρευνα σε δείγμα 2.600 ενήλικων Βρετανών που είχαν κάνει τουλάχιστον 6 φορές διακοπές στη ζωή τους και απέδειξε ότι κατακλέβουν τα ξενοδοχεία στα οποία διαμένουν.

Σύμφωνα με την έρευνα, παρά τα σύγχρονα συστήματα παρακολούθησης, οι κλοπές συνεχίζουν, καθώς το 56% των Βρετανών παραδέχεται ότι έχει κλέψει αντικείμενα από το ξενοδοχείο, κυρίως πετσέτες πισίνας, επίπλωση και μπαταρίες.

Αρκετοί, απ’ αυτούς ομολογούν πως έχουν κλέψει μέχρι και τηλεοράσεις ή συσκευές αναπαραγωγής μουσικής. Το 14% παραδέχθηκε ότι πιάστηκε επ’ αυτοφώρω.

Η πλειοψηφία των συμμετεχόντων στην έρευνα είπε πως φεύγοντας από το ξενοδοχείο έκλεψαν πετσέτες πισίνας (31%), άλλοι πετσέτες μπάνιου (27%) και άλλοι ομολόγησαν πως έχουν κλέψει μαξιλάρια (22%), μπαταρίες (20%) και σερβίτσια πιάτων και ποτηριών (18%).

Παράλληλα, παραδέχτηκαν πως έχουν αφαιρέσει από τα δωμάτια διαμονής τους παντόφλες (12%), ρόμπες (9%), λάμπες (8%), μαξιλαροθήκες – κουβέρτες (4%) και βάζα (2%).

Πηγή: Patris.gr

Διαφήμιση
Διαφήμιση

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Το Daynight.gr σέβεται απόλυτα το δικαίωμα σας στην ελεύθερη γνώμη στο πλαίσιο πάντα ενός κόσμιου διαλόγου. Τα σχόλια που ακολουθούν εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον αναγνώστη/ρια και το Daynight.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια.

[gs-fb-comments]
Exit mobile version