Διαφήμιση

ΚΡΉΤΗ

Τι ψώνισαν οι Κρητικοί παραμονές του lockdown

Δημοσιεύτηκε

στις

[ss_social_share shape="rectangle" size="small"]
Διαφήμιση

Παραμονές Χριστουγέννων θύμιζε η αγορά του Ηρακλείου αλλά και της υπόλοιπης Κρήτης λίγες ώρες πριν τεθεί σε ισχύ το νέο lockdown , καθώς χιλιάδες καταναλωτές ξεχύθηκαν στα καταστήματα. Η κίνηση κορυφώθηκε όπως ήταν φυσικό το απόγευμα της Παρασκευής.

Ουρές σχηματίστηκαν για αρκετές ώρες έξω από καταστήματα του Ηρακλείου, όχι σε όλα, ενώ έντονη ήταν και η κίνηση των οχημάτων.

Αποτυπώνοντας την κατάσταση της αγοράς ο πρόεδρος του σωματείου logistics και διευθυντής τροφοδοσίας αλυσίδας σούπερ μάρκετ κ.Νεκτάριος Κανακαράκης, ανέφερε μιλώντας στο Ράδιο Κρήτη και τον Μανόλη Αργυράκη ότι, με την ανακοίνωση του πανεθνικού lockdown οι καταναλωτές για ακόμα μία φορά, όπως έκαναν και στην πρώτη καραντίνα, έσπευσαν στα σούπερ μάρκετ να ψωνίσουν είδη πρώτης ανάγκης και τρόφιμα, εκτοξεύοντας στα ύψη τις πωλήσεις.

Παράλληλα όμως κατεγράφη μια μεγάλη αύξηση γενικότερα στο λιανεμπόριο με την τιμητική τους να έχουν τα καταστήματα με ηλεκτρονικά είδη αφού οι περισσότεροι καταναλωτές έσπευσαν να προμηθευτούν ηλεκτρονικούς υπολογιστές και αναλώσιμα εξαιτίας της τηλεεκπαίδευσης σε σχολεία και πανεπιστήμια.

Μάλιστα σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο κ.Κανακαράκης οι φορητοί υπολογιστές εξαφανίστηκαν από τα καταστήματα που εξάντλησαν όλο το στοκ που είχαν στις αποθήκες τους. Γενικότερα η αύξηση στις πωλήσεις αυτών των ειδών κυμάνθηκε από 25 έως 35%.

Οι καταναλωτές μαζικά προμηθεύτηκαν και είδη μαγειρικής λόγω του περιορισμού στο σπίτι.

Μεγαλύτερη αλλά όχι σε σχέση με την καραντίνα του Μαρτίου ήταν η αγοραστική κίνηση στα σούπερ μάρκετ (αύξηση 35% μέσο όρο) όπου οι καταναλωτές παρά το γεγονός ότι τα καταστήματα τροφίμων θα ήταν ανοιχτά κατά τη διάρκεια της γενικής απαγόρευσης προμηθεύτηκαν τρόφιμα μεγάλης διάρκειας όπως ζυμαρικά,κονσέρβες,αλεύρι αλλά και χαρτικά όπως χαρτί υγείας και είδη προσωπικής υγιεινής.

Αυτό ο κ. Κανακαράκης το αποδίδει σε ψυχολογικούς κυρίως λόγους.

Παράλληλα και τα κομμωτήρια ιδιαίτερα την περασμένη Παρασκευή μπλόκαραν από τους πελάτες παρά το γεγονός ότι θα ήταν ανοιχτά το Σαββατοκύριακο.

Μιλώντας στο Ράδιο Κρήτη ο πρόεδρος του εμπορικού συλλόγου Ηρακλείου κ.Μανόλης Κουμαντάκης τόνισε ότι το νέο lockdown ήταν μια καταστροφική κίνηση για την αγορά και τις επιχειρήσεις ενώ εξέφρασε το παράπονό του ότι οι καταναλωτές προτίμησαν για άλλη μια φορά τις πολυεθνικές αλυσίδες.

Διαφήμιση
Διαφήμιση

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Το Daynight.gr σέβεται απόλυτα το δικαίωμα σας στην ελεύθερη γνώμη στο πλαίσιο πάντα ενός κόσμιου διαλόγου. Τα σχόλια που ακολουθούν εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον αναγνώστη/ρια και το Daynight.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια.

[gs-fb-comments]
Exit mobile version