Βρειτε μας στα Social Media

Ρέθυμνο

Σοκ στο Ρέθυμνο: Λογαριασμός νερού 22.709 ευρώ για οικιακή κατανάλωση

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Δημοσιεύτηκε

στις

Ο αντιπρόεδρος της ΔΕΥΑΡ απαντά: «Κρατήστε την ψυχραιμία σας»

Ένα πραγματικά απίστευτο περιστατικό καταγράφηκε πρόσφατα στο Ρέθυμνο, όταν ιδιοκτήτης οικίας έλαβε λογαριασμό νερού που άγγιζε το… αστρονομικό ποσό των 22.709 ευρώ. Η χρέωση, σύμφωνα με την ειδοποίηση που έφτασε στα χέρια του πολίτη, αφορούσε μηνιαία οικιακή κατανάλωση.

Η αντίδραση του ιδιοκτήτη ήταν αναμενόμενη — πάγωσε. Όπως λένε άνθρωποι του περιβάλλοντός του, στην αρχή θεώρησε ότι πρόκειται για λάθος μάτι… όμως τελικά επιβεβαιώθηκε πως το ποσό όντως αναγραφόταν στο έντυπο.

Ο ίδιος επικοινώνησε άμεσα με την αρμόδια υπηρεσία, τη ΔΕΥΑΡ (Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης Ρεθύμνου), όπου και του επιβεβαίωσαν ότι επρόκειτο για καθαρά ηλεκτρονικό σφάλμα.

H αντίδραση της ΔΕΥΑΡ: Πρόκειται για λάθος – Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας

Σύμφωνα με δηλώσεις του αντιπροέδρου της ΔΕΥΑΡ στην ΚΡΗΤΗ TV, το περιστατικό αποδόθηκε σε τεχνικό λάθος στο σύστημα τιμολόγησης. Μάλιστα, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε:

«Συμβαίνει καμιά φορά… Είναι λάθη που διορθώνονται άμεσα. Δεν υπάρχει λόγος πανικού.»

Η επιχείρηση καλεί τους πολίτες να επικοινωνούν με την υπηρεσία όταν παρατηρούν ασυνήθιστες ή υπερβολικές χρεώσεις. Η περίπτωση αυτή, αν και ακραία, δείχνει τη σημασία της προσεκτικής παρακολούθησης των λογαριασμών και της έγκαιρης ενημέρωσης των αρμοδίων.

Όχι, δεν χρειάζεται να πληρώσετε το νερό όλης της γειτονιάς

Το περιστατικό αυτό, αν και διορθώθηκε άμεσα, ανέδειξε και ένα άλλο θέμα: την ανάγκη για συχνούς ελέγχους στα ηλεκτρονικά συστήματα των δημοτικών υπηρεσιών. Ο αντιπρόεδρος της ΔΕΥΑΡ θέλησε να καθησυχάσει τους πολίτες, υπενθυμίζοντας πως τέτοιου είδους τεχνικά λάθη είναι μεμονωμένα και η διαδικασία αποκατάστασής τους είναι άμεση.

Είναι σημαντικό, λοιπόν, αν ανοίγοντας τον επόμενο λογαριασμό σας δείτε ότι χρωστάτε το… νερό όλης της περιοχής, κρατήστε την ψυχραιμία σας και καλέστε τη ΔΕΥΑΡ.

Αναγκαίος ο τεχνικός έλεγχος για αποφυγή μελλοντικών λαθών

Η υπόθεση αυτή ρίχνει φως σε ένα μεγαλύτερο ζήτημα: την ανάγκη αναβάθμισης και τακτικού ελέγχου των λογιστικών και τιμολογιακών συστημάτων. Καθώς τέτοιες περιπτώσεις, ακόμη κι αν είναι σπάνιες, μπορούν να προκαλέσουν μεγάλη αναστάτωση στους πολίτες.

Η ΔΕΥΑΡ, από την πλευρά της, φρόντισε να αποκαταστήσει άμεσα το λάθος και να διαβεβαιώσει τον πολίτη ότι δεν υφίσταται καμία υποχρέωση πληρωμής του εξωπραγματικού ποσού.

Πηγή: neakriti

Διαφήμιση
Ακολουθήστε το Daynight.gr σε Google News, Facebook και Instagram.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Daynight.gr
Διαφήμιση
Διαφήμιση ANEK LINES
Διαφήμιση
Διαφήμιση vikos
Διαφήμιση CRETANPHYSIS
Διαφήμιση vision

ΔΗΜΟΦΙΛΗ