Ρέθυμνο
ΚΤΕΛ Χανίων Ρεθύμνου: Η απάντηση στην καταγγελία φοιτήτριας
Το ΚΤΕΛ Χανίων Ρεθύμνου απαντά σε καταγγελία φοιτήτριας
Το ΚΤΕΛ Χανίων Ρεθύμνου δίνει απάντηση στην καταγγελία Ρεθυμνιώτισσας φοιτήτριας. Η φοιτήτρια ισχυρίζεται πως έμεινε έξω από λεωφορείο του ΚΤΕΛ (δείτε ΕΔΩ το σχετικό δημοσίευμα). Όπως λέει, της είπαν πως το λεωφορείο «είναι μόνο για τουρίστες».
Η θέση του ΚΤΕΛ: Λάθος επιλογή λεωφορείου
Στην ανακοίνωση, το ΚΤΕΛ Χανίων Ρεθύμνου απευθύνεται στην ίδια την καταγγέλλουσα. Κάνει λόγο για λάθος επιλογή λεωφορείου. Αναφέρει συγκεκριμένα: «Το λεωφορείο «Ν. 20» που εκτελεί τη γραμμή του Πανόρμου, αν και διέρχεται από το σημείο της επιλογής σας, εντούτοις δεν ενδείκνυται για τη μετακίνησή σας». Αυτό, όπως τονίζει, στερεί τη δυνατότητα σε αλλοδαπούς επισκέπτες, εργαζόμενους και κατοίκους του Πανόρμου να φτάσουν έγκαιρα στον προορισμό τους. Πρόκειται για το λεωφορείο που εκτελεί τη συγκεκριμένη γραμμή, και δεν υπάρχει άλλο την ίδια ώρα.
Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει: «Με έκπληξη η Εταιρεία μας έλαβε την έγγραφη καταγγελία σας. Μας την αποστείλατε στις 07-06-2025, για «περιστατικά διακριτικής μεταχείρισης από το ΚΤΕΛ Χανίων Ρεθύμνου εις βάρος ντόπιων πολιτών», όπως ισχυρίζεστε.
Εξετάζοντας με προσοχή τις αιτιάσεις σας, η Εταιρεία μας στέκεται αρχικά στην ουσία του θέματος που θίγετε. Αφήνει κατά μέρος τους οποίους χαρακτηρισμούς σας για «απαράδεκτη και καταφανώς διακριτική μεταχείριση, που κάνουν ορισμένοι εργαζόμενοι του ΚΤΕΛ, απαγορεύοντας σε Έλληνες και ιδίως σε ντόπιους πολίτες την επιβίβαση τους στα λεωφορεία».
Οι γραμμές «Ν. 20» και «Ν. 10»: Διευκρινίσεις για τις διαδρομές
«Και τις δύο ημέρες στις οποίες αναφέρετε (5 και 6 Ιουνίου 2025) ότι χρειάστηκε να μετακινηθείτε με το λεωφορείο «Ν.20» από τη στάση έξω από τον δημοτικό κήπο προς τα Περιβόλια, που στεγάζεται η Δ.Σ.Α.Ε.Κ. Ρεθύμνου στην οποία φοιτάτε, δυστυχώς επιλέξατε να μετακινηθείτε με το λάθος λεωφορείο που είναι το «Ν. 20».
Η σωστή επιλογή λεωφορείου είναι το «Ν. 10». Αυτό εκτελεί τη γραμμή του Πανεπιστημίου Κρήτης και διέρχεται κανονικά από τα Περιβόλια. Έχει κατάληξη τον Τσεσμέ.
Το λεωφορείο «Ν. 20», που εκτελεί τη γραμμή του Πανόρμου, αν και διέρχεται από το σημείο της επιλογής σας, εντούτοις δεν ενδείκνυται για τη μετακίνησή σας. Έτσι, στερείται η δυνατότητα στους αλλοδαπούς επισκέπτες, στους εργαζόμενους και στους κατοίκους του Πανόρμου να φτάσουν έγκαιρα στον προορισμό τους με το λεωφορείο που εκτελεί τη συγκεκριμένη γραμμή. Δεν υπάρχει άλλο την ίδια ώρα».
Διαχωρισμός επιβατών: Μύθος, όχι πρακτική
«Η εντύπωση που έχετε ότι τάχα κάνουμε «διαχωρισμό» των επιβατών, δίνοντας προβάδισμα στους τουρίστες έναντι των Ελλήνων, είναι πέρα για πέρα λανθασμένη», υπογραμμίζει το ΚΤΕΛ. «Αυτό που στην ουσία κάνουν οι εργαζόμενοι του ΚΤΕΛ, είναι να ενημερώνουν και να κατευθύνουν τους επιβάτες στο κατάλληλο λεωφορείο που θα πρέπει να επιβιβαστούν ανάλογα με τον προορισμό τους».
«Αναρωτηθήκατε άραγε πώς θα φτάσει ένας επισκέπτης του τόπου μας ή ένας Ρεθυμνιώτης εργαζόμενος σε ξενοδοχείο του Πανόρμου για παράδειγμα, εάν το λεωφορείο του, που είναι το «Ν. 20», γεμίσει από επιβάτες που δεν έχουν τον ίδιο προορισμό από τη στάση του Δημοτικού Κήπου ή από τις επόμενες;»
«Το αρμόδιο Γραφείο της Εταιρείας μας έχει προβλέψει τη διέλευση των δύο λεωφορείων (Ν. 20 και Ν. 10) από τις στάσεις με διαφορά λίγων λεπτών της ώρας. Σκοπός είναι να εξυπηρετούνται άμεσα όλοι οι επιβάτες ανάλογα με τον προορισμό τους».
Απορρίπτονται οι ισχυρισμοί: Νομιμότητα και ισονομία
«Από τα γραφόμενά σας μάλιστα γίνεται αντιληπτό ότι εργαζόμενοι στο κιόσκι του δημοτικού κήπου και οδηγοί της Εταιρείας μας, σας ενημέρωσαν για το πώς θα έπρεπε να μετακινηθείτε. Χωρίς όμως να τους λάβετε υπόψη σας».
«Όσον αφορά δε τα περί μονοπωλίου, φαινομένων αποκλεισμού πολιτών από δημόσια αγαθά με βάση την εθνικότητα ή την εντοπιότητα και για το εάν εγείρονται σοβαρά ερωτήματα νομιμότητας, κοινωνικής δικαιοσύνης και ισονομίας, καθώς και πολλά άλλα, που «χρεώνετε» στο ΚΤΕΛ μέσω του αφηγήματός σας, η Εταιρεία μας φυσικά και τα απορρίπτει στο σύνολό τους με κατηγορηματικό τρόπο».
«Η μακροχρόνια πορεία της «ΚΤΕΛ Χανίων Ρεθύμνου Α.Ε.» και οι παρεχόμενες υπηρεσίες της στον τομέα των χερσαίων μεταφορών έχει αποδείξει περίτρανα σε κάθε επιβάτη που εμπιστεύεται την Εταιρεία μας ότι τέτοιου είδους πρακτικές και ενέργειες ουδέποτε βρήκαν πρόσφορο έδαφος στο ΚΤΕΛ για να «ανθίσουν»».

-
ΚΡΉΤΗ2 ημέρες πριν
Κρήτη: Τούμπαρε φορτηγό στον ΒΟΑΚ- Ο οδηγός ζαλίστηκε από τη ζέστη
-
Ρέθυμνο2 ημέρες πριν
Ρέθυμνο: Μητέρα άρπαξε την κόρη της από τον πρώην σύζυγό της – Την εντόπισε η αστυνομία
-
Ρέθυμνο3 ημέρες πριν
Ρέθυμνο: Καταστηματάρχης της παλιάς πόλης καταγγέλλει στημένους ελέγχους από την ΑΑΔΕ – Διαμαρτυρίες και για τις μεθόδους διαπόμπευσης
-
Ρέθυμνο3 ημέρες πριν
Ρέθυμνο: Τροχαίο ατύχημα στον Μασταμπα- Μητέρα και παιδί στο νοσοκομείο