Διαφήμιση

Ρέθυμνο

Καρναβάλι Ρεθύμνου: Απογοήτευση στο Ρέθυμνο για την ακύρωσή του για δεύτερη σερί χρονιά | ΒΙΝΤΕΟ

Δημοσιεύτηκε

στις

[ss_social_share shape="rectangle" size="small"]
Διαφήμιση

Κάτω από άλλες συνθήκες αυτή την περίοδο οι «μηχανές» των καρναβαλιστών του Ρεθύμνου θα δούλευαν στο «κόκκινο», ενώ δεκάδες επαγγελματίες κάθε κλάδου θα έκαναν τον προγραμματισμό τους για τις ξεχωριστές ημέρες της αποκριάς, που παραδοσιακά δίνουν «φιλί ζωής» στην τοπική οικονομία. Φέτος όμως που ο κορονοιός εξακολουθεί να κρατά κλεισμένους στα σπίτια τους τους πολίτες, μόνο θλίψη προκαλεί στο καρναβαλικό Ρέθυμνο η μη διεξαγωγή για δεύτερη συνεχή χρονιά των καρναβαλικών εκδηλώσεων.
Και μπορεί το καρναβάλι Ρεθύμνου να προσφέρει πρωτίστως ψυχαγωγία, επικοινωνώντας ταυτόχρονα και κοινωνικά μηνύματα, ωστόσο, τα οικονομικά του οφέλη είναι πολύτιμα. Οι περίπου 30 ημέρες καρναβαλικών εκδηλώσεων έβαζαν στα ταμεία των επιχειρήσεων του Ρεθύμνου από 6 έως και 10 εκατομμύρια ευρώ, τα οποία διασπείρονταν σε ολόκληρη την Κρήτη.
Ξενοδοχεία, εστίαση, βιοτεχνίες αποκριάτικων στολών, μέσα μαζικής μεταφοράς, ταξί, τεχνίτες, ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα και πολλοί άλλοι κλάδοι μόνο απώλειες μετρούν φέτος από την απουσία του μεγάλου αυτού θεσμού.
Το καρναβαλικό Ρέθυμνο όμως ακόμα και κάτω από αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες, ετοιμάζεται και πάλι να δώσει το στίγμα του, με διαδικτυακές και υπαίθριες εκδηλώσεις στο πλαίσιο πάντα των υγειονομικών μέτρων, καθώς και με τον αποκριάτικο διάκοσμο που θα αποκαλυφθεί σε λίγες ημέρες.
Το καρναβάλι για το Ρέθυμνο μεταφράζεται σε περίπου 40 ομάδες, πάνω από 15 χιλιάδες καρναβαλιστές και περίπου 50 χιλιάδες επισκέπτες από Κρήτη, Ελλάδα και εξωτερικό.

Πηγή: neakriti

Διαφήμιση
Διαφήμιση

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Το Daynight.gr σέβεται απόλυτα το δικαίωμα σας στην ελεύθερη γνώμη στο πλαίσιο πάντα ενός κόσμιου διαλόγου. Τα σχόλια που ακολουθούν εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον αναγνώστη/ρια και το Daynight.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια.

[gs-fb-comments]
Exit mobile version