Βρειτε μας στα Social Media
Διαφήμιση

ΡΕΘΥΜΝΟ

Ρεθυμνιώτης στέλνει επιστολή στα JUMBO για να διαμαρτυρηθεί για τη διαφήμιση με το ομοφυλόφιλο ζευγάρι!

Δημοσιεύτηκε

στις

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Πριν από μερικές ημέρες η εταιρεία JUMBO έβγαλε μια διαφήμιση στην οποία πρωταγωνιστεί ένα ομοφυλόφιλο ζευγάρι, γεγονός που προκάλεσε αντιδράσεις από διάφορους κύκλους.

Η συζήτηση σχετικά με το κατά πόσο τα παιδιά -τα οποία είναι ο βασικός αποδέκτης των διαφημίσεων της εταιρείας- είναι έτοιμα ή όχι να αφομοιώσουν και να φιλτράρουν το μήνυμα του συγκεκριμένου σποτ, ήταν πολύ έντονη και μάλιστα διεξήχθη σε μια περίοδο όπου οι εντάσεις ήταν μεγάλες κι εξαιτίας της συζήτησης στη Βουλή για το νομοσχέδιο που περιλάμβανε -μεταξύ άλλων- και τη δυνατότητα αλλαγής φύλου σε νεαρή ηλικία.

Για όσους δεν έχουν δει ακόμα το βίντεο της διαφήμισης, είναι αυτό:

https://www.youtube.com/watch?v=1Ds3GoOZ-gE

Ανάμεσα σε αυτούς που διαφώνησαν και φρόντισαν να το γνωστοποιήσουν κι επίσημα στην εταιρεία, ήταν κι ένας Ρεθυμνιώτης, ο Χρήστος Μπονατάκης, την επιστολή του οποίου σας την παραθέτουμε αυτούσια:

 

Αξιότιμοι κύριοι και στελέχη της «JUMBO AEE», χαίρετε!

Είμαι 37 ετών, γονιός 4 παιδιών -5 έως 13 ετών- και φυσικά, αλλεπάλληλες φορές επισκέπτης-πελάτης της επιτυχημένης αλυσίδας καταστημάτων JUMBO, η οποία και τυγχάνει έννοια στενά συνυφασμένη με πολλές ευχάριστες οικογενειακές μας στιγμές.

Ωστόσο με την παρούσα επιστολή, θα ήθελα να σας εκφράσω τη διαμαρτυρία και αγανάκτησή μου, για μια σειρά από προβληθείσες διαφημίσεις εκ μέρους της εταιρίας σας με αποκορύφωμα βεβαίως, την προς τα παιδιά (μας) και τους υπολοίπους τηλεθεατές, προπαγανδιστική αυτές τις ημέρες προβολή μίας ομοφυλοφιλικής ‘σχέσης’, ως εξ’ ίσου φυσικής με μία ετεροφυλική.

Ως γονιός γνωρίζω πολύ καλά, όπως άλλωστε πιστεύω ότι ακόμα καλύτερα (έπρεπε να) γνωρίζετε και σεις ως έχοντες μακροχρόνια εμπειρία, όντες δραστηριοποιούμενοι στο χώρο αυτό των προς τα παιδιά προϊόντων και υπηρεσιών, ότι η εταιρία JUMBO ως όνομα, σήμα, υπηρεσίες και συνολική πορεία, είναι αν μη τι άλλο άρρηκτα συνδεδεμένη με τα παιδιά και εννοείται, εξαιρετικά αναγνωρίσιμη απ’ αυτά!

Οι αποδέκτες των εκπεμπόμενων μηνυμάτων της εταιρίας σας, παιδιά και γονείς, δεν θα μπορούσαν παρά να συγκεντρώνουν ενστικτωδώς την προσοχή τους στο σήμα (‘σύμβολο’ για τα παιδιά) JUMBO, σε κάθε του προβολή και έκφανση (τηλεοπτικές διαφημίσεις, αφίσες, τραγούδια, εκδηλώσεις, έντυπο υλικό). Και τα οποία μηνύματα τα παιδιά, θα συμφωνούσατε ότι έχουν την αίσθηση ότι τα αφορούν προσωπικά!

Το ότι αυτό το γνωρίζετε δίχως άλλο, καταδεικνύεται μάλιστα από το γεγονός ότι πχ. το 2014 πριν από την προβολή αποκριάτικης διαφήμισης, η εταιρίας σας, κατανοώντας φυσικά ότι οι μικροί σας ‘φίλοι’ θα εστιάσουν ενστικτωδώς την προσοχή τους στο μήνυμά της, απευθύνεται προειδοποιητικά προς τους μικρούς θεατές λέγοντας: «Παιδιά προσοχή! …..εσείς μην προσπαθήσετε κάτι τέτοιο». Φυσικά, εάν η εταιρία δεν γνώριζε ότι τα παιδιά αισθάνονται τα μηνύματά της ως απευθυνόμενα σε αυτά τα ίδια προσωπικά, η παραπάνω ορθότατη επισήμανση εκ μέρους σας θα ήταν όλως περιττή.

Πού λοιπόν οφείλεται, ή μάλλον, ποιο το προσδοκώμενο εμπορικό, κοινωνικό και κυρίως παιδαγωγικό αποτέλεσμα από την αλλεπάλληλη προβολή θεμάτων όπως η ομοφυλοφιλία, η γύμνια, τα χυδαία υπονοούμενα, η …‘επιθυμία μεταξύ ιδιαίτερα άνισων ηλικιακά ανθρώπων’ κτλ; Το τελευταίο πολύ ενδεικτικά για παράδειγμα, είχε προβληθεί Μ. Εβδομάδα πριν 2 χρόνια, ενώ το περιεχόμενο της σχετικής διαφήμισης διαδραματίζεται σε σκηνικό, όπου κατά τη διάρκεια κορυφαίας εκκλησιαστικής γιορτής (Ανάσταση), η όλη πομπή διακόπτεται, όταν η προπορευόμενη μεσήλικας αντικρίζει ‘αναστατωμένη’ ένα νεαρό(!), προκαλώντας έτσι η διαφήμιση μ’ αυτό τον τρόπο εκτός από την ηθική, συν τοις άλλοις και τη θρησκευτική συνείδηση των θεατών.

Τα παραπάνω μηνύματα που επαναλαμβάνω απευθύνονται (ακούσια ή εκούσια) άμεσα στα παιδιά μας, είναι το λιγότερο νομίζω ατυχείς προωθητικές ενέργειες (εκτός ‘κλίματος’ όπως λέμε), έως και άμεση κοινωνικοπολιτική προπαγάνδα, από την οποία κανείς δεν θα διαφωνούσε ότι τα αθώα παιδιά τουλάχιστο, θα έπρεπε να προστατεύονται, απέχοντας απ’ τον συγκεκριμένο και εν εξελίξει ακόμα (επιστημονικά, φιλοσοφικά και κοινωνικά) προβληματισμό.

Πέραν αυτού, το εν λόγω τις ημέρες αυτές διαφημιστικό ‘μήνυμα’, είναι σαφώς αντίθετο και προς τα μη αναθεωρήσιμα (Συντ. 110, 1) Χρηστά Ήθη, τα οποία ορίζονται ως: οι αντιλήψεις του μέσου («κατά την γενικήν αντίληψιν») «χρηστώς (δηλ. ηθικά και ενάρετα) και εμφρόνως σκεπτόμενου κοινωνικού ανθρώπου» (ΑΠ 398/1975• Συντ. 5, 1• Αστ. Κωδ. 178, 281).

Ως θεμελιώδη πηγή δικαίου εφαρμόζονται και υπάρχουν προκειμένου να μη χάσει η κοινωνική συμβίωση την ομαλότητα, τη δικαιοσύνη και κυρίως, την αξιοπρέπειά της! Γι’ αυτό και η υπέρβαση της άσκησης του δικαιώματος κατά το άρθρο 281 του Αστικού Κώδικα ονομάζεται «Κατάχρηση δικαιώματος». Στην Ελλάδα φυσικά, οι αντιλήψεις του μέσου «ηθικώς και ενάρετα σκεπτόμενου κοινωνικού ανθρώπου» (ειδικά ενός γονιού) δεν συνάδουν διόλου με τις αντιλήψεις (όσο και τη σύγχυση) που εκφράζονται και προάγονται μέσα απ’ το εν λόγω διαφημιστικό ‘θέαμα’!

Ουδείς νομίζω θα μπορούσε να διαφωνήσει ότι τα ‘μηνύματα’ ειδικά των εταιριών εκείνων που ‘κινούνται’ στον ευαίσθητο χώρο των παιδιών, οφείλουν να είναι …πιο προσαρμοσμένα στις ηλικιακές ευαισθησίες και ανάγκες των παιδιών! (και των γονιών τους)

Οφείλουν να εκπέμπουν μηνύματα όμορφα, παιδαγωγικώς ωφέλιμα, σεμνά και αγνά όπως και οι ψυχές των παιδιών και με σεβασμό προς αμφοτέρους γονείς και παιδιά αλλά και την ίδια την κοινωνία αφού σε μεγάλο βαθμό ισχύει ότι:«δείκτης πολιτισμού μίας κοινωνίας είναι ο τρόπος που αντιμετωπίζει και φέρεται στα παιδιά της»!

Παρέλκει να αναφερθεί ότι παρά το γεγονός ότι η JUMBO δραστηριοποιείται και σε προϊόντα που απευθύνονται προς ενήλικες (οικιακά είδη, τρόφιμα κτλ), κάτι τέτοιο, δεν θα μπορούσε βεβαίως να μετατρέψει τα καταστήματα-‘σύμβολο’ για τα παιδιά, σε εξ’ ίσου καταστήματα οικιακών ειδών, πολύ περισσότερο …τροφίμων!! Όταν ο κόσμος λέει JUMBO (είτε το κατανοείτε είτε όχι), ο απόλυτος συνειρμός είναι …ΠΑΙΔΙΑ, παιχνίδια, σχολικά, μωρουδιακά, προϊόντα παιδικού δωματίου, ρουχαλάκια κτλ.

Στο σημείο αυτό, έρχεται να προστεθεί και το εξής ερώτημα: Όταν η ομοφυλοφιλία και η έμφυλη σύγχυση προβάλλεται από εταιρίες δραστηριοποιούμενες στο χώρο των ειδών και υπηρεσιών για παιδιά, βρέφη και γονείς, μήπως προπαγανδίζεται έτσι παράλληλα …και η υιοθεσία αθώων παιδιών από ομόφυλα ‘ζευγάρια’;;

Αξιότιμοι κύριοι.
Θεμελιώδης μεταξύ άλλων παράμετρος στην ψυχοκοινωνική ανάπτυξη των παιδιών-νέων μας, είναι σαφώς τα πρότυπα τα οποία τους προβάλει η κοινωνία στην οποία μεγαλώνουν μαζί βεβαίως, με το προσωπικό μας παράδειγμα.

ΩΣ ΕΝΔΕΙΞΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ και μέχρι την έμπρακτη αναίρεση της εν λόγω και προς τα παιδιά προπαγανδιστικής ενέργειας, ΣΤΑΜΑΤΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΩ ΑΠ’ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ JUMBO.

Να είστε βέβαιοι ότι καμία εμπάθεια δεν απορρέει από αυτή την ενέργεια, σας εκφράζω όμως την απογοήτευση που αισθάνομαι όταν μία εταιρία-σύμβολο για τα παιδιά, εκτρεπόμενη του σκοπού της, προβάλει αλλεπάλληλα όλα τα προαναφερθέντα διεισδύοντας έτσι και ‘μαγαρίζοντας’ τις αθώες συνειδήσεις των παιδιών!

Επαφίεται πλέον στη δική σας διάκριση η αξιοποίηση της παρούσης διαμαρτυρίας από την οποία προσδοκώ (όπως και πλήθος Ελλήνων) την μεταμέλειά σας για τις προαναφερθείσες διαφημιστικές ενέργειες και τη μη επανάληψη φυσικά ανάλογων ατοπημάτων.
Σε κάθε περίπτωση εύχομαι υγεία για όλους.

Με σεβασμό
Χρήστος Μπονατάκης

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση SYNKA
Διαφήμιση Cretanphysis Face Cream
Σχολίασε το άρθρο
Ακολουθήστε το Daynight.gr σε Facebook και Instagram
Διαφήμιση SYNKA
Διαφήμιση Cretanphysis Face Cream

ΣΧΟΛΙΑ:

Το Daynight.gr σέβεται απόλυτα το δικαίωμα σας στην ελεύθερη γνώμη στο πλαίσιο πάντα ενός κόσμιου διαλόγου. Τα σχόλια που ακολουθούν εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον αναγνώστη/ρια και το Daynight.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια.

ΡΕΘΥΜΝΟ

Τροχαίο στο Ρέθυμνο: Τραυματίστηκε μοτοσικλετιστής που οδηγούσε χωρίς δίπλωμα

Δημοσιεύτηκε

στις

ρεθυμνο
25 Shares

Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το απόγευμα της Δευτέρας στο Ρέθυμνο με αποτέλεσμα τον τραυματισμό του 58χρονου οδηγού, ο οποίος να σημειωθεί οδηγούσε χωρίς δίπλωμα.

Ο οδηγός κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες και ενώ κινούνταν επί της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου, προσέκρουσε σε σταθμευμένο όχημα, με αποτέλεσμα να βρεθεί στο οδόστρωμα τραυματισμένος.

Άμεσα στον τόπο του ατυχήματος κατέφθασε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που μετέφερε τον τραυματία στο Νοσοκομείο Ρεθύμνου.

Όπως προέκυψε από τον περαιτέρω έλεγχο των ανδρών του Λιμενικού Σώματος που χειρίζονταν το συμβάν, ο τραυματισμένος άνδρας στερούνταν άδειας ικανότητας οδήγησης.

Από  το Λιμεναρχείο Ρεθύμνου που διενεργεί την προανάκριση, επιβλήθηκαν οι προβλεπόμενες διοικητικές κυρώσεις.

ρεθυμνο
συνεχεια αναγνωσης

ΡΕΘΥΜΝΟ

Πότε ανοίγει ο τουρισμός στο Ρέθυμνο

Δημοσιεύτηκε

στις

τουρισμός
6 Shares

Το άνοιγμα το τουρισμού τις προσεχείς ημέρες δεν σημαίνει πως ξεκινά η τουριστική περίοδος επί της ουσίας. Αυτό επισημαίνουν όλοι σχεδόν οι τουριστικοί παράγοντες, με τους Ρεθεμνιώτες πράκτορες να μιλούν για ουσιαστικό άνοιγμα από τις 24 Ιουνίου και μετά.

Όμως, αυτή η ημερομηνία, δίδεται με ένα βασικό «αν και εφόσον» που αφορά στην υγειονομική κατάσταση της χώρας και στην ένταξη της τουριστικής μας αγοράς στις χαρακτηρισμένες «πράσινες περιοχές», δηλαδή, στους ασφαλείς προορισμούς. Σήμερα είμαστε στο «πορτοκαλί», γεγονός που λειτουργεί ανασταλτικά και με πολλά ερωτηματικά.

Στην αισιόδοξη πλευρά των πραγμάτων, πάντως, καταγράφεται η αύξηση του ενδιαφέροντος από την ευρωπαϊκή και όχι μόνο αγορά, που αντανακλά σε πολλές νέες κρατήσεις που κάνουν πράκτορες και ξενοδόχους να χαμογελούν, έστω και συγκρατημένα. Οι ελπίδες τους είναι να έχουν προχωρήσει οι εμβολιασμοί και να έχει αντιστραφεί το κλίμα του φόβου σε τάση για διακοπές και χαλάρωση μετά από ένα δύσκολο χειμώνα, που έχει περάσει ολόκληρη η υφήλιος και ειδικά οι χώρες, από τις οποίες προσδοκούμε τουριστικά οφέλη.

«Οι κρατήσεις για την επικείμενη σεζόν έχουν αρχίσει να καταγράφονται σε καλά νούμερα» είπε στο «Ρ» ο Πρόεδρος των τουριστικών πρακτόρων Ρεθύμνου κ. Στράτος Μπερέτης, επισημαίνοντας πως «ξεκίνησαν κρατήσεις ακόμα και από αγορές που ήταν μέχρι τώρα κλειστές, όπως η Γαλλία, η Ρωσία και η Γερμανία. Όμως το ουσιαστικό ενδιαφέρον είναι να έρθουν να κάνουν διακοπές από τα μέσα Ιουνίου και μετά.»

Όπως ο ίδιος τόνισε στην εφημερίδα μας, οι τουριστικοί παράγοντες έχουν στραμμένα τα βλέμματα τους στους εμβολιασμούς ώστε η χώρα να βγει από «πορτοκαλί ζώνη» με την αγωνία να είναι ακόμα πιο έντονη για την Κρήτη, η οποία ως προορισμός παραμένει στην «κόκκινη» ζώνη, δηλαδή, αυτή τη στιγμή είναι ουσιαστικά απαγορευτικά τα ταξίδια προς το νησί μας. «Μόνο αν η Ελλάδα περάσει στην πράσινη ζώνη, θα δούμε να ξεκινά η σεζόν» τόνισε ο κ. Μπερέτης και συμπλήρωσε, ότι «από 24 Ιουνίου και μετά θα ξεκινήσει δυνατά η τουριστική περίοδος. Όχι πιο πριν.»

ΥΨΗΛΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΣΕ ΒΙΛΕΣ

Μέσα στο κλίμα της αβεβαιότητας που χαρακτηρίζει το επικείμενο άνοιγμα του τουρισμού, το ξεκάθαρο είναι πως η πλειοψηφία του κόσμου, που θέλει να κάνει διακοπές, ενδιαφέρεται για ενοικίαση κατοικίας με ιδιωτική πισίνα. Οι επίδοξοι επισκέπτες του Ρεθύμνου, βλέποντας και το συνεχόμενο «κόκκινο» του Κρητικού χάρτη, λόγω των πολλών κρουσμάτων, οδηγούνται στο να ζητούν βίλες με πισίνα, προκειμένου να ξεκουραστούν με ασφάλεια σε χώρους, στους οποίους δεν θα επικρατεί ο συνωστισμός και ο συγχρωτισμός που συνάδουν με τον λεγόμενο μαζικό τουρισμό στα ξενοδοχεία.

Σύμφωνα με την πράκτορα τουρισμού πολυτελούς κατοικίας κ. Βάλια Κόκκινου, υπάρχει μεγάλη αύξηση στις κρατήσεις για βίλες. Ωστόσο, ο προβληματισμός των πελατών παραμένει έντονος, σύμφωνα με την ίδια, καθώς όπως είπε «δεν έχουμε ξεκάθαρο πρόγραμμα πτήσεων και δεν ξέρουμε πως θα κυλίσουν τα δεδομένα της πανδημίας. Οι χώρες δεν έχουν ακόμα ανακοινώσει πότε θα ανοίξουν τα ταξίδια προς της Ελλάδα, κάτι το οποίο ελπίζουμε να γίνει σύντομα. Έχουμε κρατήσεις αλλά προς το παρόν είμαστε στην αναμονή».

Η κ. Κόκκινου, πιστεύει, πως ο τουρισμός της βίλας φέτος θα καταλήξει σε ένα ποσοστό 60% σε σχέση με την κίνηση του 2019, δηλαδή, θα κυμανθεί στα ίδια με πέρσι επίπεδα.

ΤΟ ΣΟΚ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ

Στο μεταξύ οι τουριστικοί παράγοντες, φαίνεται, πως υπέστησαν «σοκ» από τα αποτελέσματα του περιβόητου «πειράματος της Ρόδου» με τους 189 Ολλανδούς τουρίστες.

Ειδικότερα, ονομάστηκε «πείραμα» και προέβλεπε την φιλοξενία 200 ατόμων για 8 μέρες σε πεντάστερο ξενοδοχείο στη Ρόδο all inclusive. Μεταξύ των προβλεπομένων ήταν η απαγόρευση του μπάνιου στην θάλασσα, ενώ οι 189 Ολλανδοί που τελικά ανταποκρίθηκαν, είχαν στην διάθεση τους τρεις πισίνες του ξενοδοχείου που τους φιλοξένησε.

Οι Ολλανδοί έφυγαν ευχαριστημένοι. Μεταξύ αυτών και οι 4 που τα rapid test κατέδειξαν θετικότητα στον κορωνοϊό μετά το πέρας των διακοπών τους, αλλά η μοριακή εξέταση τους έδειξε πως τελικά ήταν «καθαροί» και όλοι πήραν «βαθειά ανάσα».

(στη θάλασσα απαγορεύτηκε) και δεν θα έβγαιναν από τον περίβολο του ξενοδοχείου. Το πείραμα εκτελέστηκε και οι 189 Ολλανδοί φιλοξενήθηκαν και έφυγαν ευχαριστημένοι. Ειπώθηκε, λοιπόν, πως το πείραμα πέτυχε, διότι οι Ολλανδοί, έφυγαν ευχαριστημένοι από τις διακοπές τους στην όμορφη και φιλόξενη Ρόδο, την οποία ολίγο χάρηκαν καθώς όλα ήταν κλειστά και βεβαίως λόγω του συστήματος all inclusive.

Όταν, όμως, μετρήθηκαν «τα κουκιά» οι εντυπώσεις μετριάστηκαν. Σχεδόν κατέρρευσε κάθε αισιόδοξη πτυχή αυτής της ιστορίας. Και τούτο, διότι οι υπολογισμοί έδειξαν αρνητικά κέρδη! Συγκεκριμένα, το πείραμα κόστισε 399 ευρώ στον κάθε Ολλανδό τουρίστα, που έμεινε στο ξενοδοχείο της Ρόδου 8 ημέρες, χωρίς περιορισμούς στο φαγητό και το ποτό τους. Αυτό σημαίνει, πως τους κόστισε  50 ευρώ την ημέρα. Αν βγάλουμε 60 ευρώ τα αεροπορικά αλέ ρετούρ, τιμή low cost, η παραμονή και διατροφή–ποτό κόστισε 340 ευρώ, δηλαδή 42,5 ευρώ τη μέρα σε πεντάστερο κρεβάτι. «Αν αυτό δεν είναι η απόλυτη κατάπτωση του ελληνικού 5στερου, αν δεν είναι αυτοκτονικό μάρκετινγκ, τότε είναι η αυτοκτονία της αναβάθμισης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.» έγραψαν μεταξύ άλλων οι αναλυτές των τουριστικών πραγμάτων, που επισημαίνουν, ότι το πείραμα ήρθε να καταδείξει ότι όλα είναι λάθος στον ελληνικό τουρισμό. Και αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι οι περισσότερες αλυσίδες ξενοδοχείων, έχουν αγοραστεί από τους ξένους. Η εθνική βαριά βιομηχανία ελέγχεται από ξένους τόσο σε ό,τι αφορά τις ροές, τις τιμές, το μάρκετινγκ, τα αεροδρόμια, τα πάντα. Τόσες δεκαετίες δεν μπορέσαμε να φτιάξουμε μια ελληνική TUI ή μία Thomas Cook και ούτε που σκεφτήκαμε να τις αγοράσουμε όταν πουλιόνταν.

 

Πηγή: rethemnosnews.gr

τουρισμός
συνεχεια αναγνωσης

ΡΕΘΥΜΝΟ

Η Δέσποινα Βανδή περπάτησε, έζησε και… καψουρεύτηκε το Ρέθυμνο! | ΒΙΝΤΕΟ

Δημοσιεύτηκε

στις

Ρέθυμνο
629 Shares

Στην Κρήτη βρέθηκε για ένα ξεχωριστό οδοιπορικό η Δέσποινα Βανδή με το My Greece και είχε μια συγκινητική συνάντηση με τον Μανώλη Κονταρό.

Η γνωστή τραγουδίστρια βρέθηκε στο Ρέθυμνο και εκεί την περίμενε ο αγαπημένος λαουτιέρης τραγουδιστής της Κρήτης και την υποδέχτηκε με τραγούδι, χορούς και τη λύρα του.

Η βόλτα ξεκίνησε από το Ενετικό λιμάνι του Ρεθύμνου και την εμβληματική Φορτέτζα και έπειτα χάθηκε στα πανέμορφα στενά της Παλιάς Πόλης ακολουθώντας τα ίχνη της πολυτάραχης ιστορίας της.

Με ήχους και βήματα από τον πεντοζάλη, που έλκει την καταγωγή του από τους μυθικούς Κουρήτες, η Δέσποινα Βανδή ανέβηκε ως τα Ζωνιανά Μυλοποτάμου για να συναντήσει τον Μανώλη Κονταρό σ’ ένα παραδοσιακό μητάτο στα 1.100 μέτρα. Εκεί, με φόντο τον χιονισμένο Ψηλορείτη, ο Μανώλης Κονταρός καλωσόρισε τη Δέσποινα Βανδή με μια μαντινάδα και οι δυο τους ήπιαν μαζί τις ρακές τους.

 

«Την Κρήτη την αγαπά όλος ο κόσμος, φαντάσου πόσο την αγαπώ εγώ» λέει ο Μανώλης Κονταρός υποδεχόμενος τη Δέσποινα Βανδή σε ένα γνήσιο κρητικό δείπνο.

«Νιώθω πολύ ευλογημένος άνθρωπος που σε πολλές στιγμές στη ζωή μου έχω εισπράξει πολλή αγάπη από τον κόσμο», λέει ο ερμηνευτής.

Μανώλης Κονταρός και Δέσποινα Βανδή μίλησαν για την κρητική μουσική, δείπνησαν απολαμβάνοντας γνήσια κρητική κουζίνα, τραγούδησαν και διασκέδασαν σε ένα ατελείωτο γλέντι.

Δείτε ολόκληρες τις δύο εκπομπές που αφιέρωσε η Δέσποινα Βανδή στο Ρέθυμνο, στα βίντεο που ακολουθούν:

 

Ρέθυμνο
συνεχεια αναγνωσης

ΡΕΘΥΜΝΟ

Ένας Ρεθυμνιώτης ξύπνησε πλουσιότερος κατά 31.502 ευρώ !

Δημοσιεύτηκε

στις

τζόκερ
60 Shares

€2.300.000 τουλάχιστον θα μοιραστούν οι τυχεροί της 1ης κατηγορίας στην επόμενη κλήρωση της ΤΡΙΤΗΣ 11/5/2021 μετά το ΤΖΑΚ-ΠΟΤ που σημειώθηκε κατά τη χθεσινή διαλογή της 2282ης κλήρωσης του ΤΖΟΚΕΡ.

Επίσης στην δεύτερη κατηγορία (5άρια) βρέθηκαν τρεις (3) επιτυχίες, οι οποίες κερδίζουν το ποσό των €31.502,17 έκαστη.

Ένα από τα τυχερά πεντάρια έπεσε στο Ρέθυμνο στο πρακτορείο ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΠΗΛΙΟΝ , ΡΕΘΥΜΝΟ ΚΡΗΤΗΣ

τζόκερ
συνεχεια αναγνωσης

ΡΕΘΥΜΝΟ

Παραλίγο τραγωδία στο Ρέθυμνο – 50χρονος παρασύρθηκε και καλούσε σε βοήθεια | ΦΩΤΟ

Δημοσιεύτηκε

στις

Ρέθυμνο
38 Shares

Νωρίς το απόγευμα της Κυριακής, στην παραλία του Ρεθύμνου στο ύψος των Περιβολιών, άνδρας περίπου 50 ετών, που κολυμπούσε στη θάλασσα παρασύρθηκε από το ρεύμα του νερού και βρέθηκε στα βαθιά να ζητάει βοήθεια!

Ευτυχώς οι λουόμενοι έσπευσαν να τον βοηθήσουν βουτώντας γρήγορα στο νερό και κολυμπώντας προς το μέρος του.

Να σημειωθεί ότι στην παραλία δεν υπάρχει ακόμα ναυαγοσώστης, ούτε ήταν υψωμένες οι συνήθεις κόκκινες σημαίες απαγόρευσης κολύμβησης, παρά τον δυνατό αέρα και τα κύματα!

Μετά από λίγα λεπτά ο άνδρας βγήκε από το νερό υποβασταζόμενος αλλά σε καλή κατάσταση.

Δείτε φωτογραφίες από τη διάσωση στο creta24

 

 

Ρέθυμνο
συνεχεια αναγνωσης

ΡΕΘΥΜΝΟ

Σου βρήκαμε ένα μέρος στην Κρήτη που θα ζήσεις ζωή… Αρχοντική! | ΦΩΤΟ

Δημοσιεύτηκε

στις

Αρχοντική Ρεθύμνου
247 Shares

Στον ευλογημένο τόπο της Κρήτης εκτός από την πλούσια γαστρονομία, τους φιλόξενους ανθρώπους και την παράδοση, συναντά κανείς απαράμιλλη αρχιτεκτονική σε κάθε σημείο της.  Σκαλιστές καμάρες, εσωτερικές αυλές, επιβλητικά κτίρια που μαρτυρούν ιστορίες.  Ένα από αυτά τα αρχοντικά επισκεφθήκαμε και εμείς, στον ζεστό και φιλόξενο Νομό Ρεθύμνου και πιο συγκεκριμένα στο χωριό Αρχοντική, μόλις 18 χιλιόμετρα από την πόλη, στα σύνορα με τα Χανιά.

Πρόκειται για ένα χωριό με πλούσια φυσική ομορφιά αλλά και ιστορία, γνωστό από την περίοδο της Ενετοκρατίας, με βασικότερα σημεία κατατεθέν το φρούριο του Κούλε με τις πολεμίστρες, τις παλιές του εκκλησίες, το κάστρο «Καμπάλη», αλλά και τα επιμέρους βυζαντινά κτίρια.

Ο οικοδεσπότης μας, Νίκος Ρεϊζάκης φρόντισε να μας ξεναγήσει στο χωριό και να μας μιλήσει για την ιστορία του.

Η παλαιότερη ονομασία του χωριού ήταν «Αρκούδαινα», φόρος τιμής στη Θεά Άρτεμις και το ιερό της ζώο, την αρκούδα, ενώ σύμφωνα με τον μύθο στο χωριό υπήρχε Ναός λατρείας της θεάς εκεί.  Κατά την Τουρκοκρατία πάλι, το χωριό αποτέλεσε σημείο συνάντησης για την Εθνοσυνέλευση και την αναδιαμόρφωση του Συντάγματος της Κρήτης, το 1823 ενώ το 1866 90 χωριανοί σφαγιάστηκαν και το έτος 1897 το χωριό καταστράφηκε ολοσχερώς. Παρόλα αυτά, ανασυντάχθηκε από τις στάχτες του και πολλά από τα κτίριά του, ευτυχώς, διασώζονται.

Εκεί λοιπόν βρεθήκαμε στις πανέμορφες και γραφικές κατοικίες της εταιρίας «Archontiki Luxury Residence», οι οποίες πρόσφατα αναπαλαιώθηκαν και διαμορφώθηκαν ώστε να μπορούν να φιλοξενήσουν τους επισκέπτες που επιθυμούν να γνωρίσουν την Κρήτη και να συνδυάσουν ξεκούραση και προσιτή πολυτέλεια, μέσα στην άνεση ενός σπιτιού.

Το κτίριο εκτός από τις έντονες ενετικές αρχιτεκτονικές αναφορές του, την εσωτερική αυλή και τις επιβλητικές καμάρες  του, αποτέλεσε το πατρικό του ιδιοκτήτη  ο οποίος είναι πολύ συναισθηματικά δεμένος με τον χώρο και φρόντισε να προσέξει κάθε λεπτομέρεια, διασώζοντας παλιά έπιπλα.

Αυτό που μας έκανε εντύπωση είναι η έξυπνη διαρρύθμιση του χώρου καθώς στην ουσία αποτελείται από δύο ξενώνες οι οποίοι επικοινωνούν μέσω εσωτερικής αυλής. Το Athina House Spa & Hammam και το Angelos House Spa & Hammam, καθένα με δικές του επιμέρους ανέσεις και ενιαία αισθητική, «ρετρό» θα την χαρακτηρίζαμε, σε χρωματικές παλέτες που ξεκουράζουν το μάτι και δημιουργούν ζεστασιά. Αν και οι φωτογραφίες μιλάνε από μόνες τους, εμείς θα σας αναφέρουμε βασικές λεπτομέρειες και για τους δύο χώρους…

 

Η απόλυτη χαλάρωση στο Angelos House Spa & Hammam!

Επισκεφθήκαμε πρώτα το Angelos House Spa & Hammam,το οποίο διαθέτει 3 υπνοδωμάτια, καθώς και μία πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα με  άνετη τραπεζαρία.

Το σήμα κατατεθέν του είναι τα ζεστά χρώματα του ενιαίου χώρου, με τους άνετους καναπέδες, το τζάκι και την τηλεόραση επίπεδης οθόνης με Blu-ray player.

Αυτό που αξίζει να παρατηρήσει κανείς  είναι η οροφή με τα ξύλινα δοκάρια και τον cozy φωτισμό.

Σύμφωνα με τον οικοδεσπότη, οι παροχές περιλαμβάνουν υδρομασάζ, χαμάμ, και καμπίνα ντους με υδρομασάζ.

Επίσης, στην εξωτερική πλευρά του καταλύματος υπάρχει σκεπαστή βεράντα με ξαπλώστρες και καναπέ για στιγμές χαλάρωσης.

Φωτογραφία από το άλμπουμ καταλύματος

Θα βρείτε επίσης μπάρμπεκιου και εξωτερική τραπεζαρία για γεύματα στο ύπαιθρο.

Φωτογραφία από το άλμπουμ καταλύματος

Εάν επιθυμήσετε υπηρεσίες μασάζ μπορείτε να το ζητήσετε έξτρα, με κάποια χρέωση.

Φωτογραφία από το άλμπουμ καταλύματος

 

 

Μείναμε με ανοιχτό το στόμα στο Athina House Spa & Hammam!

Το Athina House Spa & Hammam εκτείνεται σε 350 τετραγωνικά μέτρα, με εξωτερικό αλλά και εσωτερικό χώρο. Διαθέτει 5 υπνοδωμάτια, 5 μπάνια και μία πανέμορφη ταράτσα με τζακούζι.

Φωτογραφία από το άλμπουμ καταλύματος

Μπαίνοντας από την κεντρική είσοδο ο επισκέπτης θα παρατηρήσει το επιβλητικό πλακόστρωτο πάτωμα της εσωτερικής αυλής, ένα πέτρινο συντριβάνι και κεραμικά πιθάρια, επιλογές αρμονικές με το ύφος του κτίσματος.

Φωτογραφία από το άλμπουμ καταλύματος

Στο επάνω πάτωμα βρίσκεται η μεγάλη βεράντα, με τις πρασινάδες όπου μπορεί κανείς να απολαύσει το πρωινό του στον φρέσκο αέρα. Στο εσωτερικό βρίσκεται η κουζίνα και το σαλόνι, μαζί με το τζάκι.

Τα έπιπλα του χώρου είναι προσεκτικά επιλεγμένα ώστε να εναρμονίζονται με το παραδοσιακό ύφος του σπιτιού. Ακριβώς δίπλα βρίσκεται το γυμναστήριο, πλήρως εξοπλισμένο, με στατικό ποδήλατο, βάρη και πολλά άλλα για όσους θέλουν να μην βγουν εκτός φόρμας κατά τις διακοπές τους.

Η μεγάλη κρεβατοκάμαρα αποτελείται από ένα κεντρικό κρεβάτι, με άνετα στρώματα και με λευκά είδη υψηλής αισθητικής ενώ διαθέτει δικό του μπάνιο το οποίο έχει λειτουργία υδρομασάζ αλλά και ντους.

Φωτογραφία από το άλμπουμ καταλύματος

 

Στον ίδιο όροφο υπάρχουν και τα άλλα τρία υπνοδωμάτια, τα δύο με διπλό κρεβάτι και επίσης με μπάνιο με υδρομασάζ, ενώ το τρίτο διαθέτει κουκέτα. Όλα έχουν δικό τους κλιματισμό και τηλεόραση.

Φωτογραφία από το άλμπουμ καταλύματος

Το ωραιότερο σημείο είναι η ταράτσα του Athina House καθώς είναι διαμορφωμένη για να προσφέρει ξεκούραση, άνεση αλλά και την ομορφότερη θέα προς το Κρητικό Πέλαγος και τα Λευκά Όρη.

Φωτογραφία από το άλμπουμ καταλύματος

Είναι 100 τετραγωνικά μέτρα, με τζακούζι ενώ ολόγυρα βρίσκεται γυάλινη τζαμαρία, η οποία προσαρμόζεται ανάλογα τον καιρό.

Επίσης, διαθέτει μπάρμπεκιου και τραπεζαρία ώστε να απολαύσετε τα γεύματά σας εκεί, κάτω από την πέργκολα και με ξαπλώστρες ώστε να μπορείτε να κάνετε ανενόχλητοι ηλιοθεραπεία.

Φωτογραφία από το άλμπουμ καταλύματος

 

Όποια και αν είναι η ανάγκη σας, το Archontiki Luxury House είναι η ιδανική επιλογή για άνετες διακοπές μέσα στην Κρητική φύση.

Εκτός από το πανέμορφο χωριό της Αρχοντικής το οποίο θα έχετε την ευκαιρία να εξερευνήσετε, εξίσου όμορφη είναι η γύρω περιοχή του χωριού, με την Επισκοπή να βρίσκεται ακριβώς δίπλα αλλά και το χωριό Αργυρούπολη, Αγία Δύναμη, Μυριοκέφαλα και Ασή Γωνιά παραπάνω ενώ η παραλία της Επισκοπής, γνωστή για τα καθαρά νερά και την αχανή έκτασή της, βρίσκεται μόλις 4χλμ μακριά.

Να μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε ότι ένα παραδοσιακό καφέ βρίσκεται σε απόσταση 300μ. και ένα σούπερ μάρκετ είναι στα 2χλμ. από το κατάλυμα. Η πόλη του Ρεθύμνου απέχει 18χλμ., (στην ουσία περίπου 20 λεπτά) ενώ το Διεθνές Αεροδρόμιο των Χανίων είναι 55χλμ. μακριά.

Ο Νίκος Ρεϊζάκης φροντίζει κάθε επισκέπτης να νιώθει σαν το σπίτι του, έχοντας για καλωσόρισμα ένα πλεκτό παραδοσιακό καλάθι γεμάτο με καλούδια, όπως κρασί, τοπικά ποτά και εποχιακά φρούτα ενώ στα μπάνια, όπως μας αποκάλυψε βρίσκονται τα χειροποίητα σαπούνια της μητέρας του, Αγγελικής, με βάση τους το παρθένο ελαιόλαδο μαζί με αιθέρια έλαια. Στα plus των καταλυμάτων, βάζουμε την σειρά από ποδήλατα που υπάρχουν στον χώρο και διευκολύνουν τους επισκέπτες στην μετακίνηση και την εξερεύνηση του τοπίου! Όλα τα σημεία διαθέτουν WiFi και πολλές άλλες επιμέρους παροχές.

Το σίγουρο είναι ότι η πιο σημαντική λεπτομέρεια που έκανε την διαφορά ήταν η ζεστή Κρητική φιλοξενία που δεχτήκαμε!

 

Αρχοντική Ρεθύμνου
συνεχεια αναγνωσης
Διαφήμιση
Διαφήμιση SYNKA

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Copy link
Powered by Social Snap