Βρειτε μας στα Social Media

Ρέθυμνο

Αθηνά Τσικιντίκου στο Daynight.gr: «Η Ρεθυμνιωτική αγορά δεν ξεγελάει τους καταναλωτές στις χειμερινές εκπτώσεις»

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Author Avatar

Δημοσιεύτηκε

στις

«Στις χειμερινές εκπτώσεις για την αγορά του Ρεθύμνου υπάρχει ανέκαθεν ένα δυνατό χαρτί: η εξωστρέφεια που έχει ο κόσμος του λόγω του Καρναβαλιού, οπότε η αγορά έχει εντονότερη κίνηση»

Οι πρώτες εκπτώσεις στο ξεκίνημα μιας καινούργιας χρονιάς έχουν σοβαρό εμπορικό αντίκτυπο για  κάθε πόλη. Μετά την μεγάλη κατανάλωση των Χριστουγέννων, αποτελούν ένα crash test για την δυναμική της τοπικής αγοράς. Αλλά ειδικά για την αγορά του Ρεθύμνου, υπάρχει ανέκαθεν ένα δυνατό χαρτί: η εξωστρέφεια που δείχνουν οι ρεθυμνιώτες εξαιτίας του Καρναβαλιού. Οι ομάδες συναντιούνται, οι παρέες κατεβαίνουν στην πόλη και αυτό βοηθάει αρκετά και τις χειμερινές εκπτώσεις!

Η Αθηνά Τσικιντίκου, Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ρεθύμνου επισημαίνει στο Daynight.gr το διαφορετικό προφίλ που έχουν πια οι χειμερινές εκπτώσεις στις μέρες μας:

“Οι χειμερινές εκπτώσεις πλέον δεν είναι για να μας δώσουν μια δυναμική του σφυγμού της πόλης ή του αγοραστικού κοινού. Έχουν φτάσει στο σημείο να είναι βοηθητικές στα σημεία που υπάρχει υποτονικότητα μετά τις χριστουγεννιάτικες αγορές. Βοηθούν στο να κατεβάσουμε κόσμο την αγορά και να ψωνίσει σε καλύτερη τιμή.”

Ποια είδη έχουν τον πρώτο λόγο στην προτίμηση των Ρεθυμνιωτών καταναλωτών:

“Πάντοτε η γυναίκα έχει τον πρώτο λόγο και συνεπώς το μακιγιάζ, τα καλλυντικά, τα είδη περιποίησης είναι μέσα στο πλάνο κάθε γυναίκας. Οπότε θα δουλέψουν περισσότερο. Για ένα καθημερινό προϊόν, που τελειώνει και με ευκολία, σίγουρα είναι το πρώτο που θα αντικατασταθεί. Ακολουθεί η ένδυση και η υπόδηση και τα αξεσουάρ. Μην ξεχνάμε ότι έχουμε μια πολύ ωραία καρναβαλική περίοδο μπροστά μας, όπου θα γίνουν πάρα πολλά event. Mια επίσκεψη στην αγορά θα τους βοηθήσει όλους.”

Η κα Τσικιντίκου, συνεχίζει:

“Σίγουρα όταν βλέπεις ότι έχει η αγορά κίνηση και κόσμο ο δρόμος, αυτό συνεπάγεται ότι όλο και πιο πολλοί μπαίνουν στην διαδικασία να αγοράσουν κάτι. Γιατί το εμπόριο κερδίζει από αυτό που δεν είχες σκοπό ποτέ σου να αγοράσεις.

Η αγορά κερδίζει και από την προετοιμασία της καρναβαλικής περιόδου. Τοπικές επιχειρήσεις χοντρικής πώλησης, κατασκευαστικές με πολλά υλικά δουλεύουν καλά, που σημαίνει ότι αυτό πηγαίνει σε τοπικές εταιρείες. Οπότε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, τα χρήματα επιστρέφουν πίσω σε εμάς.”

Η Αθηνά Τσικιντίκου

Τι λέει όμως η ίδια για τις παραπλανητικές εκπτώσεις;

“Ο καταναλωτής θα πρέπει να προσέχει ποια είναι η αρχική τιμή, πόσο στοίχιζε το προϊόν προ εκπτώσεων. Το εμπόριο έχει μια έφεση στο να πρέπει να πουλήσει. Στο “πουλάω” υπάρχει και το ‘ξεγελάω’. Θεωρώ ότι η ρεθυμνιωτική αγορά δεν υϊοθετεί το ‘ξεγελάω’. Αυτό συμβαίνει στο διαδίκτυο γιατί εκεί θα βρεις μια εταιρεία ανώνυμη κι απρόσωπη. Όλοι μας, επομένως, θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί κοιτώντας την τιμή που είχε πριν ένα προϊόν.”

Διαφήμιση
Ακολουθήστε το Daynight.gr σε Google News, Facebook και Instagram.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Daynight.gr
Διαφήμιση CRETANPHYSIS
Διαφήμιση vision

ΔΗΜΟΦΙΛΗ