Διαφήμιση

ΗΡΑΚΛΕΙΟ

Κρητικιά έκανε αγορές μέσω internet και η τράπεζα της μπλόκαρε την κάρτα

Δημοσιεύτηκε

στις

[ss_social_share shape="rectangle" size="small"]
Διαφήμιση

Δύσκολες στιγμές πέρασε μέσα στις γιορτές μία 42χρονη Κρητικιά, όταν ενώ έκανε ηλεκτρονικές αγορές αξίας εκατοντάδων ευρώ από eshop, συνειδητοποίησε ότι η κάρτα της μπλοκαρίστηκε από την τράπεζα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του cretalive όλα συνέβησαν στις 28/12 όταν η 42χρονη περιχαρής που βρήκε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με πολύ χαμηλές τιμές, αποφάσισε να προχωρήσει σε αγορές μεγάλης χρηματικής αξίας.

Ωστόσο την επόμενη μέρα, στις 29/12, με τρόμο διαπίστωσε ότι η τράπεζα είχε μπλοκάρει την κάρτα της. Σημειώνεται ότι η 42χρονη Ηρακλειώτισσα διαθέτει internet banking και μέσω αυτού είχε προσπαθήσει να κάνει τις αγορές.

Όταν λοιπόν επικοινώνησε τηλεφωνικά με την τράπεζα την ενημέρωσαν αναλυτικά ότι η συγκεκριμένη ιστοσελίδα έχει αποδειχθεί ότι “είναι απάτη” και συνεπώς η κάρτα της μπλοκαρίστηκε αυτόματα ώστε να μην προχωρήσει η συναλλαγή.

Η 42χρονη βρέθηκε προς στιγμήν σε πανικό καθώς είχε να ολοκληρώσει, όπως όλοι μας, πολλές υποχρεώσεις σε πληρωμές μέσω web banking, κάτι που πλέον δεν μπορεί να πράξει μέχρι την έκδοση της νέας κάρτας.

Ταυτόχρονα όμως, μόλις πέρασε το πρώτο σοκ, συνειδητοποίησε ότι γλίτωσε τα χρήματα της για ρούχα και παπούτσια που δεν επρόκειτο να λάβει ποτέ.

Παράλληλα έσπευσε να ενημερώσει φίλους και συγγενείς για το μπλέξιμο με τα… «καλικαντζαράκια» των γιορτών, προκειμένου να μην υπάρξουν και άλλα θύματα του συγκεκριμένου “eshop”.

Συστάσεις από την Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Κρήτης αναφορικά με το πώς να αποφύγουμε τις απάτες:

Για την προστασία του καταναλωτή από τέτοιου είδους ενέργειες, ειδικοί συνιστούν:

  • Μην απαντάτε κανένα μήνυμα που φαίνεται να προέρχεται από κάποιο τραπεζικό οργανισμό.
  • Μην ακολουθείτε συνδέσμους ή κουμπιά που περιέχονται σε αντίστοιχα μηνύματα για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε ενέργειας.
  • Μην ανοίγετε συνημμένα αρχεία σε σχετικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
  • Για όποια ενέργεια θέλετε να πραγματοποιήσετε σχετικά με τον τραπεζικό σας οργανισμό προηγηθείτε απευθείας στην ιστοσελίδα της τράπεζας και πραγματοποιήστε σύνδεση μόνο από εκεί.
  • Αν αμφιβάλλετε για την γνησιότητα κάποιου μηνύματος επικοινωνήστε τηλεφωνικώς με την τράπεζα στους δημοσιοποιημένους αριθμούς τηλεφώνου της (όχι σε τυχόν αριθμούς που αναφέρονται σε κάποιο μήνυμα) ή επισκεφθείτε κάποιο κατάστημα.
  • Εάν η τράπεζα έχει κάποιο θέμα για το οποίο απαιτείται η προσοχή σας θα σας ενημερώσει σχετικά όταν συνδεθείτε στην επίσημη ιστοσελίδα e-banking.
  • Mην παρέχετε προσωπικά στοιχεία (συμπεριλαμβανομένου του ονοματεπώνυμού σας και του τηλεφωνικού σας αριθμού) σε άγνωστους συνδέσμους ή μηνύματα.
  • Kαθε φορά που εισέρχεστε σe e-banking σύστημα, πριν εισάγετε τα στοιχεία σας ελέγξτε προσεκτικά ότι η ηλεκτρονική διεύθυνση είναι η σωστή και επαληθεύστε ότι εμφανίζεται η σχετική ένδειξη ασφαλούς σύνδεσης (λουκετάκι).
  • Τέλος, θυμηθείτε ότι οποιοσδήποτε, ασχέτως των γνώσεων του και της εμπειρίας του, μπορεί να πέσει θύμα σχετικής απάτης οπότε δεν εφησυχάζουμε και προσπαθούμε να είμαστε πάντα προσεκτικοί.

Πηγή: cretalive

Διαφήμιση
Διαφήμιση

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Το Daynight.gr σέβεται απόλυτα το δικαίωμα σας στην ελεύθερη γνώμη στο πλαίσιο πάντα ενός κόσμιου διαλόγου. Τα σχόλια που ακολουθούν εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον αναγνώστη/ρια και το Daynight.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια.

[gs-fb-comments]
Exit mobile version