Βρειτε μας στα Social Media
 

ΗΡΑΚΛΕΙΟ

Στο Βενιζέλειο με θρομβοπενία 44χρονη μετά τον εμβολιασμό με AstraΖeneca | ΒΙΝΤΕΟ

Δημοσιεύτηκε

στις

εμβολιο astrazeneca
Διαφήμιση XALKIADAKIS
Διαφήμιση XALKIADAKIS
44 Shares

Στο Βενιζέλειο νοσοκομείο Ηρακλείου νοσηλεύεται μια γυναίκα, μετά τον εμβολιασμό της με το εμβόλιο της Astrazeneca.

Η 44χρονη γυναίκα, είναι μητέρα τριών παιδιών, εμβολιάστηκε πριν από 15 ημέρες και σύμφωνα με  πληροφορίες του Creta24, εμφάνισε συμπτώματα θρομβοπενίας. Πρόκειται μια αυτοάνοση επιπλοκή και αφορά στην διαταραχή της πηκτικότητας του αίματος.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ οι ειδικοί που εξετάζουν το περιστατικό, θεωρούν πως υπάρχει «μεγάλη υποψία» πως πρόκειται για συμπτώματα άμεσα συνδεδεμένα με το εμβόλιο.

Αναφέρουν εξάλλου, πως από τον ιατρικό φάκελο της ασθενούς δεν προκύπτει άλλη διασύνδεση με την υγεία της πλην από το εμβόλιο.

Υπενθυμίζεται ότι, όπως έγραψε α το cretalive, εξετάζεται η συσχέτιση του εμβολίου με ένα ακόμα περιστατικό, που αφορά σε 47χρονη γυναίκα, η οποία νοσηλεύεται στην Νευρολογική Κλινική του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου.

 

 

Πηγή: naftemporiki.gr

εμβολιο astrazeneca
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Ακολουθήστε το Daynight.gr σε Facebook και Instagram
Διαφήμιση
Διαφήμιση

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Copy link
Powered by Social Snap