Διαφήμιση

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τέλος ο Κρητικός παπάς με τα “θαύματα” των Αγίων Ισιδώρων στο Λυκαβηττό

Δημοσιεύτηκε

στις

[ss_social_share shape="rectangle" size="small"]
Διαφήμιση

Όπως αποκαλύπτει ο κ. Ιερώνυμος, έχει δώσει διορία πέντε ημερών στον π. Δημήτριο Λουπασάκη και στους μοναχούς που τον ακολουθούν, να εγκατασταθούν σε ένα ίδρυμα, σε ένα νομικό εκκλησιαστικό πρόσωπο στη Βάρη. «Αν πουν ότι δέχονται, θα το παρακολουθήσουμε. Αν πουν «μένουμε εδώ», θα γίνει ό,τι λένε οι κανόνες της Εκκλησίας και ό,τι λένε οι νόμοι του Κράτους».

Τα «χαρτιά» του ανοίγει, για πρώτη φορά σε δημόσια τοποθέτησή του, ο αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος για το θέμα των Αγίων Ισιδώρων Λυκαβηττού και προσωπικά του «θαυματοποιού» πατρός Δημητρίου Λουπασάκη.

Μετά την αναφορά του στην Ιερά Σύνοδο, ο κ. Ιερώνυμος επιλέγει να απαντήσει στα ερωτήματα που ήρθαν στο προσκήνιο, ιδίως μετά τη δημοσιοποίηση του πορίσματος της Αρχιεπισκοπής που περιλαμβάνει βαριές κατηγορίες σε βάρος του π. Δημητρίου -συμπεριλαμβανομένης επί της ουσίας και της αμφισβήτησης των «θαυμάτων» που λαμβάνουν χώρα στο ναό- με αρκετούς μάλιστα μιλούν για «θάψιμο» της υπόθεσης.

«Ήρθε η ευθύνη σε μένα. Εγώ τι είμαι στρατιωτικός διοικητής, διευθυντής αστυνομίας ή είμαι και πατέρας; Πείτε ότι έχετε ένα παιδί που παρεκτρέπεται δεν θα προσπαθήσετε να το συμβουλεύσετε; Είπα να σηκώσω το βάρος αλλά να γίνω και πατέρας. Δεν είναι μόνο αυτός. Είναι 16 παιδιά 25 με 30 ετών. Μία κοινότητα χωρίς νομική ύπαρξή. Τους κάλεσα, μίλησα με τα παιδιά τους είπα θέλετε να γίνετε μοναχοί; Εδώ δεν ισχύει αυτό, δεν υπάρχει μοναστήρι. Δεν πρέπει να τα βοηθήσω;» δηλώνει ο Αρχιεπίσκοπος σε συνέντευξή του στην «Καθημερινή της Κυριακής».

Ο ίδιος, πάντως, σπεύδει να αναγνωρίσει πως το κείμενο του νυν μητροπολίτη Λαρίσης, που έκανε τη σχετική έρευνα, είναι μεν πολύ σκληρό, αλλά όχι μακριά από την πραγματικότητα.

Όπως αποκαλύπτει ο κ. Ιερώνυμος, έχει δώσει διορία πέντε ημερών στον π. Δημήτριο Λουπασάκη και στους μοναχούς που τον ακολουθούν, να εγκατασταθούν σε ένα ίδρυμα, σε ένα νομικό εκκλησιαστικό πρόσωπο στη Βάρη. «Αν πουν ότι δέχονται, θα το παρακολουθήσουμε. Αν πουν «μένουμε εδώ», θα γίνει ό,τι λένε οι κανόνες της Εκκλησίας και ό,τι λένε οι νόμοι του Κράτους».

Σχετικά με τον Σταυρό που χρησιμοποιεί ο π. Δημήτριος, ο Αρχιεπίσκοπος δηλώνει πως δεν θα του επιτραπεί να χρησιμοποιείται και πως θα τοποθετηθεί σε προθήκη για να «μην επιτρέπεται η εργαλειοποίησή του» και όποιος επιθυμεί θα τον προσκυνά.

Αναλυτικά οι απαντήσεις του Αρχιεπισκόπου

Ερώτηση: Υπάρχουν μέσα στην εκκλησία συμπεριφορές που απομακρύνουν τους πιστούς το θέμα στους Αγίους Ισιδώρους τι είναι και πώς θα αντιμετωπιστεί;

Όσοι δεν έχουν ασχοληθεί με τα εκκλησιαστικά κάνουν ένα λάθος. Νομίζουν ότι είναι η πρώτη φορά που γίνεται κάτι τέτοιο.

Πολλές φορές έχει γίνει οι χριστιανικές οργανώσεις. Έτσι ξεκίνησαν ήταν Απλά πιο ευγενικές. Εδώ υπάρχει πολλή αλαζονεία. Το 50 με 60 όλη η Ελλάδα κυβερνιόταν από χριστιανικές οργανώσεις ζωή. Ζωή, Σωτήρας Καντιώτης κτλ. Όλοι αυτοί έτσι ξεκίνησαν έτσι ξεκινάει και αυτό τώρα.

Έχει όμως μία αλαζονεία, δεν ξέρουμε με ποια ελατήρια. Μας απασχόλησε και μας απασχολεί.

Πολλοί άνθρωποι που πονάνε πήγαν εκεί και έρχονται εδώ απογοητευμένο. Είναι φαινόμενο που ήρθε και θα φύγει.

Η εκκλησία έδωσε εντολή στον Άγιο Λαρίσης, τότε αρχιμανδρίτη, και έκανε μία έρευνα πολύ καλή και τον παραπέμπει στα δικαστήρια. Πολύ σκληρό κείμενο, αλλά όχι μακριά από την πραγματικότητα.

Ήρθε η ευθύνη σε μένα. Εγώ τι είμαι στρατιωτικός διοικητής, διευθυντής αστυνομίας ή είμαι και πατέρας; Πείτε ότι έχετε ένα παιδί που παρεκτρέπεται δεν θα προσπαθήσετε να το συμβουλεύσετε;

Είπα να σηκώσω το βάρος αλλά να γίνω και πατέρας. Δεν είναι μόνο αυτός. Είναι 16 παιδιά 25 με 30 ετών. Μία κοινότητα χωρίς νομική ύπαρξή. Τους κάλεσα, μίλησα με τα παιδιά τους είπα θέλετε να γίνετε μοναχοί; Εδώ δεν ισχύει αυτό, δεν υπάρχει μοναστήρι. Δεν πρέπει να τα βοηθήσω;

Ερώτηση: Υπάρχουν άνθρωποι που υποφέρουν πηγαίνουν σε έναν άνθρωπο που λέει ότι η θεραπεία βρίσκεται σε έναν Σταυρό που ανήκει προσωπικά σε αυτόν όχι στην Εκκλησία

Φαίνεται ότι πείστηκαν να φύγουν. Θα τους δώσω ένα μοναστήρι παλιό στη Βάρη που θα γίνει κανονικό μοναστήρι με νόμο, παρακολούθηση κτλ. Θα έχουν κανόνες, θα πειθαρχούν κάπου.

Τους έδωσα περιθώριο λίγων ημερών και περιμένω σε 5 μέρες απάντηση. Αν πουν ότι δέχονται, θα το παρακολουθήσουμε. Αν πουν «μένουμε εδώ», θα γίνει ό,τι λένε οι κανόνες της Εκκλησίας και ό,τι λένε οι νόμοι του Κράτους.

Αν πάνε σε νόμιμο μοναστήρι και πάνε οι αφελείς, είναι υπόλογοι οι ίδιοι, αλλά θα είναι κάτι που ελέγχεται, ενώ τώρα δεν υπάρχει κανένας έλεγχος.

Δεν επιτρέπεται η εργαλειοποίηση του Σταυρού. Θα μπει σε μία προθήκη στη μόνη που θα πάνε και όποιος θέλει μπορεί να προσκυνάει.

Δεν έχω δεχθεί ποτέ πιέσεις από ισχυρά πρόσωπα για τον ιερέα των Αγίων Ισιδώρων. Δεν ισχύει.

Διαφήμιση
Διαφήμιση

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Το Daynight.gr σέβεται απόλυτα το δικαίωμα σας στην ελεύθερη γνώμη στο πλαίσιο πάντα ενός κόσμιου διαλόγου. Τα σχόλια που ακολουθούν εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον αναγνώστη/ρια και το Daynight.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια.

[gs-fb-comments]
Exit mobile version