Βρειτε μας στα Social Media

ΕΛΛΑΔΑ

Δίπλωμα οδήγησης: Αυτές είναι οι αλλαγές που έρχονται

Δημοσιεύτηκε

στις

Διαφήμιση XALKIADAKIS
Διαφήμιση XALKIADAKIS
Νέο σώμα εξεταστών οδήγησης, αναθεωρημένα εγχειρίδια θεωρητικής εκπαίδευσης, δοκιμασίες οδήγησης με την παρουσία του εκπαιδευτή στο όχημα παράλληλα με την ύπαρξη καμερών και μικροφώνων είναι οι βασικές αλλαγές, τις οποίες σχεδιάζει το υπουργείο Μεταφορών αναφορικά με το σύστημα απόκτησης άδειας οδήγησης.
Την ίδια στιγμή πρώτη προτεραιότητα παραμένει η ψηφιοποίηση των διαδικασιών και στο πλαίσιο αυτό αναμένεται να αλλάξει σύντομα και το κεντρικό σύστημα αδειών οδήγησης, το οποίο …θόλωσε επανειλημμένως φέτος την εικόνα της ψηφιακής αναβάθμισης του Δημοσίου με τις απανωτές βλάβες του που γύρισαν το υπουργείο δεκαετίες πίσω με την επιστροφή του χειρόγραφου συστήματος σε άδειες και διπλώματα. Ταυτόχρονα θα προχωρήσει και σε αναθεώρηση του Προεδρικού Διατάγματος για την ίδρυση και λειτουργία σχολών οδηγών ικανοποιώντας ορισμένα πάγια αιτήματα του κλάδου μεταξύ των οποίων τη δυνατότητα να μη χάνουν το σήμα της σχολής μετά τη συνταξιοδότησή τους.
Στο υπουργείο εκτιμούν ότι το συγκεκριμένο θεσμικό πλαίσιο είναι απαρχαιωμένο δεδομένου ότι χρονολογείται από το 2002 και χρειάζεται αλλαγή. Οσον αφορά τις εξετάσεις οδήγησης, έχει «κλειδώσει» η ύπαρξη οπτικοακουστικού συστήματος κατά τη διάρκεια της διαδικασίας χωρίς ωστόσο μετάδοση σε πραγματικό χρόνο. Σε κάθε περίπτωση οι νέες συστάσεις θα δίνουν έμφαση και στο κομμάτι της οδηγικής συμπεριφοράς. Έχει αποφασιστεί ότι οι εκπαιδευτές οδήγησης θα βρίσκονται εντός του οχήματος και όχι εκτός όπως όριζε ο προηγούμενος νόμος. Ωστόσο το δίλημμα φαίνεται έχει μεταφερθεί σε άλλο …επίπεδο και συγκεκριμένα στο αν ο εκπαιδευτής θα βρίσκεται στο μπροστινό ή στο πίσω κάθισμα του οχήματος.
Για το ζήτημα αυτό μάλιστα το υπουργείο, όπως επεσήμανε σε πρόσφατη διαδικτυακή εκδήλωση του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου ο υφυπουργός Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης, έχει ζητήσει ήδη και τις απόψεις της Πανευρωπαικής Ομοσπονδίας Σχολών Οδήγησης. Στην τελική απόφαση για το ζήτημα θα παίξει σημαντικό ρόλο και ο χρόνος που θα απαιτηθεί για τη δημιουργία του νέου Σώματος Εξεταστών Οδήγησης, εγχείρημα, το οποίο έχει αποφασιστεί να «τρέξει» πριν την ψήφιση του νομοσχεδίου για την αναμόρφωση του συστήματος εκπαίδευσης και εξέτασης για την απόκτηση άδειας οδήγησης, το οποίο αρχικά επρόκειτο να κατατεθεί στη Βουλή έως το τέλος της χρονιάς, αλλά όπως φαίνεται θα πάρει νέα παράταση.
Η ανανέωση του σώματος εξεταστών θα κινηθεί στη λογική της ευρύτερης δυνατής προσέλευσης από τον δημόσιο τομέα. Η πρόσκληση που θα γίνει θα αφορά και τους σημερινούς εξεταστές. Στόχος είναι να δημιουργηθεί ένα μητρώο εξεταστών, οι οποίοι θα αξιολογηθούν από το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και θα καταρτιστούν με ειδική εκπαίδευση και σεμινάρια.
Αναφορικά με τα εγχειρίδια θεωρητικής εκπαίδευσης, θα συσταθεί ομάδα εργασίας στο υπουργείο προκειμένου να αντιμετωπίσει και τις απαιτήσεις των υποψηφίων που δεν έχουν ολοκληρώσει την υποχρεωτική εκπαίδευση, έχουν μαθησιακές δυσκολίες ή είναι αλλοδαποί. Το πιθανότερο είναι να φτιαχτούν δύο εγχειρίδια, ένα το οποίο θα απευθύνεται στο γενικό πληθυσμό και ένα δεύτερο για τις υπόλοιπες κατηγορίες.
Παράλληλα σε στενή συνεργασία με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης θα συνεχιστούν οι προσπάθειες ψηφιοποίησης του συνόλου των διαδικασιών. Ηδη έχει ολοκληρωθεί και λειτουργεί το σύστημα της προσωρινής άδειας που δίνει τη δυνατότητα οδήγησης 2 – 3 μέρες μετά την επιτυχή εξέταση για δίπλωμα χωρίς να απαιτείται η αναμονή για την έκδοση της κανονικής άδειας. Έως τα τέλη Οκτωβρίου είχαν εκδοθεί 115.000 προσωρινές άδειες οδήγησης. Το επιτυχημένο μοντέλο θα εφαρμοστεί προσεχώς και για τις αντικαταστάσεις αδειών και σταδιακά και στις ανανεώσεις.
Αρχικά θα λειτουργήσει για τις απλές αντικαταστάσεις από απώλεια ή αλλαγή από παλιό σε κανούριο, για τις οποίες δεν απαιτούνται ιατρικές εξετάσεις αλλά απλώς η υποβολή αίτησης για αντικατάσταση του διπλώματος. Το σύστημα είναι σχεδόν έτοιμο να λειτουργήσει πιλοτικά εντός του έτους. Από τον πολίτη θα απαιτείται η υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης, η ηλεκτρονική πληρωμή του παραβόλου και, η αποστολή φωτογραφίας και η ψηφιακή υπογραφή και το δίπλωμα θα αποστέλλεται στη διεύθυνση που θα έχει δώσει.
Στη συνέχεια το μοντέλο θα συμπεριλάβει και τις ανανεώσεις, οι οποίες απαιτούν και ιατρικές εξετάσεις και αποτελούν μία πιο σύνθετη διαδικασία. Στόχος, σύμφωνα με στελέχη του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, είναι το σύστημα να λειτουργήσει όπως η άυλη συνταγογράφηση και τα ψηφιακά παραπεμπτικά, να μπορεί κανείς να καταθέτει τα απαιτούμενα δικαιολογητικά από το σπίτι ή το γραφείο του και στη συνέχεια να παραλαμβάνει με ασφάλεια το δίπλωμά του ώστε να ελαχιστοποιηθεί η παρουσία πολιτών και επαγγελματικών στα γκισέ.
Στην κατεύθυνση της συνολικής ψηφιοποίησης της διαδικασίας, θα δημιοργηθεί και η ψηφιακή καρτέλα του υποψήφιου οδηγού, το λεγόμενο ψηφιακό ΔΕΕ, το οποίο δε θα απαιτεί φυσική παρουσία αλλά η ταυτοποίηση θα γίνεται με κάποιον αριθμό ή ένα QR code. Ηδη προχωρεί η συνεργασία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης με την Περιφέρεια Αττικής για την πιλοτική εφαρμογή των ηλεκτρονικών ραντεβού με στόχο το σύνολο των διαδικασιών για τον προγραμματισμό της θεωρητικής και πρακτικής εξέτασης οδήγησης να γίνεται απολύτως απομακρυσμένα χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία του υποψηφίου.
Ταυτόχρονα θα προχωρήσουν και οι ψηφιακές μεταβιβάσεις τόσο μεταχειρισμένων οχημάτων που διαθέτουν πινακίδες κυκλοφορίας όσο και καινούριων οχημάτων που χρειάζονται ταξινόμηση.

Τι θα γίνει με τα δίκυκλα έως 125 κ. εκ.

Δυνατότητα οδήγησης δικύκλου έως 125 κ.εκ. Με το δίπλωμα του αυτοκινήτου και χωρίς την απαίτηση έκδοσης ξεχωριστής άδειας οδήγησης αναμένεται να θεσπίσει το υπουργείο Μεταφορών, αλλά υπό αυστηρές προϋποθέσεις, οι οποίες όπως φαίνεται θα περιλαμβάνουν και πρακτικές εξετάσεις.
Ύστερα από το αλαλούμ που προκάλεσε η σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση, αλλά και τις διαμαρτυρίες των εκπαιδευτών οδήγησης, οι οποίοι προειδοποιούσαν αφενός τον σοβαρό κίνδυνο τροχαίων ατυχημάτων αλλά και τη σημαντική πρόσθετη απώλεια στο εισόδημά τους, το υπουργείο προσανατολίζεται να δοθεί αυτή η δυνατότητα αλλά με τις εξής βασικές προυποθέσεις:

  • Οι πρακτικές εξετάσεις να παραμείνουν ως υποχρέωση για τους μελλοντικούς οδηγούς μοτοσικλέτας ακόμα και αν έχουν δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου.
  • Ο οδηγός να έχει μία εύλογη ηλικία, η οποία θα αποφασιστεί.
  • Ο οδηγός να διαθέτει εμπειρία καθώς θα οριστεί ο αριθμός των ετών που θα πρέπει να κατέχει ήδη δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου.

Στο υπουργείο ήδη εξετάζουν το ζήτημα στη βάση των καλών διεθνών πρακτικών εντός της Ευρωπαικής Ενωσης, αλλά όπως όλα δείχνουν δεν οδηγούμαστε στην πλήρη ισοδυναμία των διπλωμάτων, όπως συμβαίνει π.χ. Στην Ιταλία με στελέχη του υπουργείου να επισημαίνουν ότι «το πλαίσιο που θα θεσμοθετηθεί θα είναι ένα από τα πιο αυστηρά της Ε.Ε.».

Η ακτινογραφία των σχολών οδηγών στην Ελλάδα

Περίπου 2.200 Σχολές Οδηγών με 3.800 – 3.900 απασχολούμενους εκπαιδευτές οδήγησης λετουργούν σήμερα στην Ελλάδα διάσπαρτες σε ολόκληρη την επικράτεια με την πλειονότητά τους να λειτουργούν ως ατομικές επιχειρήσεις. Σύμφωνα με την μελέτη για το μέλλον του κλάδου, την οποία εκπόνησε η ICAP για λογαριασμό του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, η μία στις δύο Σχολές Οδηγών βρίσκονται σε Αττική και Θεσσαλονίκη, ενώ μόνο το 2019 χορηγήθηκαν 149.823 άδειες οδήγησης όλων των κατηγοριών, αυξημένες κατά 4,7% σε σχέση με το 2018.
Για το 2021 – 2022 και υπό την προϋπόθεση ότι η χώρα θα επιστρέψει σε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης, εκτιμάται ότι ο αριθμός των εκπαιδευόμενων υποψήφιων οδηγών και οδηγών θα αυξηθεί κατά 3% με 4%. Από την πρωτογενή έρευνα στις Σχολές Οδηγών προέκυψε ότι το βασικότερο πρόβλημα του κλάδου είναι η διακοπή των εξετάσεων. Η αποχή των εξεταστών και η μη διεξαγωγή εξετάσεων (π.χ. λόγω της κρίσης δημόσιας υγείας του COVID-19) προκαλεί σημαντικές οικονομικές απώλειες στις σχολές οδηγών, λειτουργεί αποτρεπτικά στην απόφαση των υποψήφιων οδηγών να ξεκινήσουν μαθήματα για άδεια οδήγησης και επιφέρει απώλειες δημοσίων εσόδων στο κράτος (από τη μη είσπραξη παράβολων).
Στα κυριότερα προβλήματα του κλάδου συγκαταλέγονται και οι παραπλανητικές διαφημίσεις (παραπλανητικές πρακτικές – ψευδείς πληροφορίες) από μέρους ορισμένων Σχολών Οδηγών, το ασταθές θεσμικό πλαίσιο, η υπερφορολόγηση καθώς και τα φαινόμενα φοροδιαφυγής που δημιουργούν συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού στον κλάδο. Άλλα προβλήματα που αναδείχτηκαν από την έρευνα είναι η μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος των νοικοκυριών, η έλλειψη διαφάνειας στον τρόπο διεξαγωγής των πρακτικών εξετάσεων των υποψήφιων οδηγών και η ελλιπής κατάρτιση εξεταστών και ορισμένων εκπαιδευτών οδήγησης. Άλλο ένα πρόβλημα που αποτελεί τροχοπέδη στην ανάπτυξη του κλάδου είναι η έλλειψη ψηφιοποίησης των διαδικασιών σχετικά με τις άδειες οδήγησης και τέλος ο μεγάλος αριθμός εκπαιδευτών οδήγησης (μεγάλη παραγωγή).
Οι δράσεις που προτείνονται για την αντιμετώπιση των προβλημάτων και τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του κλάδου περιλαμβάνουν την εποπτεία και την αξιολόγηση των εξεταστών (συγκρότηση σώματος εξεταστών, επανεκπαίδευση, επαναδιαπίστευση κ.ά.) και την ανάγκη ύπαρξης σταθερού θεσμικού πλαισίου που θα διασφαλίζει την εύρυθμη λειτουργία του κλάδου.
Ως σημαντική δράση αξιολόγησαν οι εκπαιδευτές οδήγησης τη σωστή ενημέρωση των υποψήφιων οδηγών σχετικά με τη θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση ώστε να καθίσταται δυσκολότερη η παραπλάνησή τους, τον εμπλουτισμό των παρεχόμενων υπηρεσιών (αμυντική οδήγηση, οικολογική οδήγηση, εξ’ αποστάσεως θεωρητική εκπαίδευση κ.ά.), την καθιέρωση κατώτατης/ ελάχιστης τιμής για τις υποχρεωτικές ώρες θεωρητικής και πρακτικής εκπαίδευσης, τα επιδοτούμενα προγράμματα οδικής συμπεριφοράς και ασφάλειας στα σχολεία της χώρας, τη συνεχή κατάρτιση και επιμόρφωση των εκπαιδευτών οδήγησης καθώς και τη δημιουργία σύγχρονων ιστοσελίδων για την προβολή των υπηρεσιών των Σχολών Οδηγών με ταυτόχρονη παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Πηγή: ethnos.gr

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση SYNKA
Διαφήμιση Cretanphysis Face Cream
Σχολίασε το άρθρο
Ακολουθήστε το Daynight.gr σε Facebook και Instagram
Διαφήμιση SYNKA
Διαφήμιση Cretanphysis Face Cream

ΣΧΟΛΙΑ:

Το Daynight.gr σέβεται απόλυτα το δικαίωμα σας στην ελεύθερη γνώμη στο πλαίσιο πάντα ενός κόσμιου διαλόγου. Τα σχόλια που ακολουθούν εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον αναγνώστη/ρια και το Daynight.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια.

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Στην ΕΜΑΚ ο πρώτος υποχρεωτικός εμβολιασμός σε υπηρεσία

Δημοσιεύτηκε

στις

από

Εμάκ
1 Share

Υποχρεωτικός καθίσταται ο εμβολιασμός στις ΕΜΑΚ της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, σύμφωνα με έγγραφο που υπογράφει ο Αρχηγός του Πυροσβεστικού Σώματος Αντιστράτηγος Στέφανος Δ. Κολoκούρης.

Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, η απόφαση για υποχρεωτικό εμβολιασμό όλων των ανδρών που υπηρετούν στις Ειδικές Μονάδες Αντιμετώπισης Καταστροφών της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, κοινοποιήθηκε σήμερα το μεσημέρι με το υπ’ αριθμόν πρωτοκόλλου «28550 Φ 215.2» έγγραφο.

Στο έγγραφο, που έφερε στη δημοσιότητα ο Radio North 98, επισημαίνεται ότι «μετά την κοινοποίηση της παρούσας διαταγής (σ.σ. στις ΕΜΑΚ) θα υπηρετούν σ’ αυτές υποχρεωτικά μόνο όσοι υπάλληλοι έχουν προβεί στο σχετικό εμβολιασμό».

Με το ίδιο έγγραφο καλούνται τα στελέχη των ΕΜΑΚ που δεν έχουν εμβολιαστεί, αλλά το επιθυμούν, να το πράξουν ως τις 11 Ιουνίου με την ειδοποίηση ότι σε αντίθετη περίπτωση θα αντικατασταθούν από άλλα στελέχη της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, που θα έχουν ολοκληρώσει των εμβολιασμό τους.

Καλούνται δε οι διοικήσεις των ΕΜΑΚ, να ενημερώσουν ως τις 21 Μαΐου το Αρχηγείο, ποια στελέχη τους έχουν προβεί στον εμβολιασμό τους, ποια στελέχη έχουν κινήσει τη διαδικασία να εμβολιαστούν και ποια στελέχη δεν έχουν προγραμματίσει τον εμβολιασμό τους. 

Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί ότι πολλά εμβόλια για σειρά ασθενιών είναι υποχρεωτικά για όσους υπηρετούν στην ΕΜΑΚ για λόγους επιχειρησιακής ετοιμότητας.

Η ΕΜΑΚ ως ειδική υπηρεσία συμμετέχει στον ευρωπαϊκό μηχανισμό πολιτικής προστασίας και ως εκ τούτου οφείλει ανά πάσα στιγμή να είναι έτοιμη να συμμετάσχει -κατόπιν αιτήματος της Ε.Ε. σε επιχειρήσεις διάσωσης σε όλο των κόσμο.

Ως εκ τούτου το προσωπικό της οφείλει να είναι εμβολιασμένο τόσο για κορονοϊό όσο και για άλλες μεταδοτικές ασθένειες προκειμένου να είναι σε θέση να ανταποκριθεί στα καθήκοντά του

Σύμφωνα με πληροφορίες, το ποσοστό των εμβολιασμών στην υπηρεσία της ΕΜΑΚ είναι ιδιαίτερα υψηλό. Όσο για αυτούς που θα αρνηθούν να εμβολιαστούν, θα πρέπει να μετακινηθούν σε άλλες υπηρεσίες του Πυροσβεστικού Σώματος.

 

Πηγή: in

Εμάκ
συνεχεια αναγνωσης

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Νέα δημοσκόπηση: Αυτή είναι η διαφορά ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ

Δημοσιεύτηκε

στις

από

Δημοσκόπηση
2 Shares

Σταθερή πρωτιά στην πρόθεση ψήφου διατηρεί η Νέα Δημοκρατία, με τη διαφορά από τον ΣΥΡΙΖΑ να διαμορφώνεται στο 15,5%, σύμφωνα με τα αποτελέσματα δημοσκόπησης της εταιρείας Interview για τη ΒΕΡΓΙΝΑ TV.

Συγκεκριμένα, η εικόνα της πρόθεσης ψήφου ΝΔ διαμορφώνεται ως εξής ΝΔ 37%, ΣΥΡΙΖΑ 21.5%, ΚΙΝΑΛ 7.1%, ΚΚΕ 5.6%, Ελληνική Λύση 5.1% και ΜέΡΑ25 3.7%. Άλλο κόμμα δηλώνει ότι θα ψήφιζε το 8.1%.

 

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης βρίσκεται μπροστά στο ερώτημα για τον καταλληλότερο πρωθυπουργό, καθώς συγκεντρώνει το 50% των απαντήσεων. Ο Αλέξης Τσίπρας βρίσκεται στο 22%, ενώ «κανέναν» απαντά το 28%.

 

Στην αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των υπουργών, η κατάταξη σύμφωνα με τους ερωτηθέντες είναι οι: Β. Κικίλιας (7.4), Ν. Παναγιωτόπουλος (7.3), και Α. Γεωργιάδης (7.1) κι ακολουθούν ο Μ. Βορίδης (6.7), ο Μ. Χρυσοχοΐδης (6.5), ο Χ. Θεοχάρης (6.0), ο Ν. Μηταράκης (5.9) και η Ν. Κεραμέως (5.8).

Παράλληλα, το 50% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι έχει ήδη εμβολιαστεί κι ένα 24% έχει προγραμματισμένο ραντεβού ενώ μόνο το 26% φαίνεται ότι δε θα εμβολιαστεί ή εμφανίζεται επιφυλακτικό.

Οι πολίτες δείχνουν ικανοποίηση από τη διαδικασία εμβολιασμού (ραντεβού, προσωπικό, οργάνωση) σε 95%.

Εξ όσων εμβολιάστηκαν, το 70% δηλώνει ότι δεν εμφάνισε καθόλου παρενέργειες.

Υπέρ της θέσπισης του πράσινου ψηφιακού πιστοποιητικού εμφανίζεται το 66% των ερωτηθέντων καθώς και της άρσης της πατέντας των εμβολίων (58%).

Πηγή: newsbomb

Δημοσκόπηση
συνεχεια αναγνωσης

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Κορονοϊός: 2.812 νέα κρούσματα και 63 θάνατοι

Δημοσιεύτηκε

στις

νοσοκομειο
9 Shares

Πριν από λίγο το Υπουργείο Υγείας ανακοίνωσε 2.812 κρούσματα, 63 θανάτους σε ένα 24ωρο και 639 διασωληνωμένους.

Από αυτά, τα 114 εντοπίστηκαν στην Κρήτη και συγκεκριμένα 53 στο Ηράκλειο, 7 στο Λασίθι, 17 στο Ρέθυμνο και 37 στα Χανιά. 

Αναλυτικά:

Τα νέα εργαστηριακά επιβεβαιωμένα κρούσματα της νόσου που καταγράφηκαν τις τελευταίες 24 ώρες είναι 2.812, εκ των οποίων 2 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας.

Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων ανέρχεται σε 381.266 (ημερήσια μεταβολή +0.7%), εκ των οποίων 51.2% άνδρες.

Με βάση τα επιβεβαιωμένα κρούσματα των τελευταίων 7 ημερών, 34 θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 2.210 είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα.

Οι νέοι θάνατοι ασθενών με COVID-19 είναι 63, ενώ από την έναρξη της επιδημίας έχουν καταγραφεί συνολικά 11.534 θάνατοι. Το 95.2% είχε υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω.

Ο αριθμός των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι είναι 639 (62.8% άνδρες). Η διάμεση ηλικία τους είναι 67 έτη. To 82.8% έχει υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω. Από την αρχή της πανδημίας έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ 2.298 ασθενείς. Οι εισαγωγές νέων ασθενών Covid-19 στα νοσοκομεία της επικράτειας είναι 334 (ημερήσια μεταβολή +5.03%). Ο μέσος όρος εισαγωγών του επταημέρου είναι 319 ασθενείς.Η διάμεση ηλικία των κρουσμάτων είναι 44 έτη (εύρος 0.2 έως 106 έτη), ενώ η διάμεση ηλικία των θανόντων είναι 78 έτη (εύρος 0.2 έως 106 έτη).

 

νοσοκομειο
συνεχεια αναγνωσης

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Νεκρός ο Στάθης Άνθης, ταυτοποιήθηκε η σορός που βρέθηκε στην Αγγλία

Δημοσιεύτηκε

στις

ερευνα στη βρετανια για τη σωρο του στάθη άνθη
77 Shares

Τραγική κατάληξη είχε η εξαφάνιση του Στάθη Άνθη αφού ταυτοποιήθηκε η σορός του που βρέθηκε στην Αγγλία.

Ο δικηγόρος της οικογένειας ανακοίνωσε ότι ταυτοποιήθηκε η σορός του Στάθη Άνθη, τα ίχνη του οποίου είχαν χαθεί από τις 8 Μαρτίου.

Όπως δήλωσε στο κανάλι ο Σταύρος Γεωργίου, δικηγόρος της οικογένειας Άνθη, η σορός που είχε εντοπιστεί στο Μπίγκμπερι της Βρετανίας, ανήκει στον Στάθη Άνθη του οποίου τα ίχνη είχαν χαθεί από τις 8 Μαρτίου.

Ο κ. Γεωργίου υπογράμμισε στον σταθμό ότι για την οικογένεια «δεν υπήρχε θέμα αυτοκτονίας» καθώς και ότι σε περίπτωση ταυτοποίησης θα θεωρείτο ο θάνατος δολοφονία.

«Έχουμε ζητήσει να εξασφαλιστεί και στην Ελλάδα η επανάληψη της νεκροψίας και των τοξιλογικών και ιστολογικών εξετάσεων», συμπλήρωσε ο κ. Γεωργίου.

ερευνα στη βρετανια για τη σωρο του στάθη άνθη
συνεχεια αναγνωσης

ΕΛΛΑΔΑ

Σάλος με τη γιατρό-αρνήτρια που λέει στον κόσμο να μην εμβολιαστεί | ΦΩΤΟ

Δημοσιεύτηκε

στις

γιατρός
202 Shares

Μετά το πρόσφατο περιστατικό όπου μία γιατρός σε εμβολιαστικό κέντρο της Λαμίας παρακινούσε τον κόσμο να μην εμβολιαστεί, μια γιατρός από την Λάρισα συγκέντρωσε χθες την αρνητική προσοχή του κοινού μιας και η ανάρτηση της στο Facebook, ούτε λίγο ούτε πολύ, παρακινούσε τον κόσμο να μην εμπιστεύεται το εμβόλιο της Pfizer.

Η ίδια κατέβασε τελικά την ανάρτησή της αλλά ο σάλος που προκάλεσε το ποστ συνεχίζει να κάνει ντόρο στο διαδίκτυο.

Δείτε το σχετικό ποστ:

γιατρός
συνεχεια αναγνωσης

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Καλογρίτσας στην Προανακριτική: «Με εκβίασαν άτομα του ΣΥΡΙΖΑ από ψηλά»

Δημοσιεύτηκε

στις

Καλογρίτσας
18 Shares

Θύμα εκβιασμού από τον ΣΥΡΙΖΑ αποκάλυψε ότι έπεσε ο Χρήστος Καλογρίτσας καταθέτοντας παράλληλα μηνύματα που αντάλλασσε με τον Νίκο Παππά πριν τη συνάντηση με τους Χούρι στο Πορτοχέλι.

Ο λεγόμενος και κόκκινος εργολάβος που συνεχίζει για δεύτερη ημέρα την κατάθεσή του στην προανακριτική επιτροπή για τον Νίκο Παππά δεν θέλησε προς ώρας να αποκαλύψει ποιος τον εκβίασε.

ΧΡ. ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑΣ: Πολύ πάνω. Άτομα ψηλά. Με εκβίασαν. Όχι σαν εσάς εδώ, πολύ πιο ψηλά.

ΧΡ. ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑΣ: Ρώτα το κόμμα σου και μετά ξανάκανε μου την ερώτηση.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το υλικό που κατέθεσε στην προανακριτική επιτροπή ο υπήρξαν επίμαχα μηνύματα Παππά προς Καλογρίτσα και αντίστροφα. Πηγές τονίζουν πως το υλικό που παρουσίασε ο εργολάβος του ΣΥΡΙΖΑ περιγράφει συζήτηση πριν τη συνάντηση του Χρηστου Καλογρίτσα στο Πορτοχέλι με τους Χούρι.

Ο κ. Καλογρίτσας συγκεκριμένα ζητά βοήθεια γιατί «δεν κατάλαβε πολλά». Ο Ν. Παππάς φέρεται να του λέει «να μιλήσουμε». Ο κ. Καλογρίτσας με άλλο μήνυμα λέει του Νίκου Παππά πως πρέπει «να φροντίσει να τον ενημερώσει πριν φύγει για τη συνάντηση». Τον ενημερώνει και για την εγγυητική επιστολή και εκφράζει φόβους ότι «δεν θα προλάβουν τις διορίες».

Ο κ. Παππάς, σύμφωνα με όσα κατέθεσε ο κ. Καλογρίτσας του λέει πως πρέπει να μιλήσουν πριν φύγει (εννοεί για τη συνάντηση με Χούρι στο Πορτοχέλι. Ο κ. Καλογρίτσας τον ρωτάει που θα βρεθούν. «Σε εσένα ή εδώ»; ρωτάει με τον πρώην υπουργό να του απαντά: «περίμενε λίγο».

Ο μάρτυρας φέρεται να κατέθεσε πως το Documento δεν ήταν η πρώτη απόπειρα για εφημερίδα.

ΧΡ. ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑΣ: Με δούλευαν μαζί με το δικηγόρο κ. Ματζουρανη και στο τέλος με πήδ@@@ κανονικά. Μετα με εκβίασαν να δημιουργήσουμε το Documento.

Σε άλλο σημείο φέρεται να είπε:

ΧΡ. ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑΣ: Μου στέλνανε δημοσιογράφους. Αυτούς τους πληρώναμε και μετά που βγήκε το documento ήταν τρεις σχολές. Η σχολή Τσαγκρή, η σχολή Παππά και η σχολή Βαξεβανη. Τον Βαξεβάνη δεν τον ήξερα. Αυτος έλεγε πως με ήξερε από το ΚΚΕ. Είχα προσκληθεί και στα βάπτισια της κόρης του που νονός ήταν ο Παππας. Ήμουν καλεσμενος του Παππά. Του Νικου. Ήταν ο Ματζουράνης… Στα βαφτίσια ήταν και ο Μίμης, ο Παπαγγελόπουλος.

Η κρούση για συνεργασία έγινε τον Οκτώβριο του 2015.

«Τον Οκτώβρη του 2015 κλήθηκα να συνεργαστώ. Να βοηθήσω σε μια πρόσκληση του Νίκου Παππά και κάποιων άλλων για ΜΜΕ. Τα ΜΜΕ για τα οποία μιλήσαμε τότε ήταν το κανάλι κι αλλά Μέσα. Ο Νίκος με τις αρμοδιότητας του υπουργού που είχε τότε, ήθελε να δημιουργηθεί μια υποστηρικτική ομάδα ΜΜΕ. Δέχθηκα να δώσω το όνομα μου. Δεν μπορούσα να δώσω τίποτε άλλο. Πάντα είχα πολλά λεφτά όμως τότε τα χρήματα μου ήταν δεσμευμένα», φέρεται να είπε και πρόσθεσε: «Ξεκινήσαμε αυτή την οργάνωση κι εγώ ήμουν δίπλα τους. Όλα πήγαιναν ρολόι. Φθάσαμε να ξεκινήσουμε με το κανάλι κι ετοιμαζόταν να υπάρξει και μια εφημερίδα. Είχα στηρίξει και το Κόκκινο (σ.σ. ραδιόφωνο ΣΥΡΙΖΑ)».

Ο ίδιος, σύμφωνα με πηγές της επιτροπής ήταν αρωγός της προσπάθειας αυτής.

«Δίπλα τους ήμουν και οι ομάδες του Νίκου Παππά δουλεύανε στα δικά μου γραφεία. Στη Νέα Σμύρνη. Μερικές δεκάδες άτομα. Ο Νίκος Παππάς τους έστειλε. Αν σταχυολογήσω τα στοιχεία μπορεί και να βρω ποιοι ήταν. Όλο και κάτι θα βρούμε», φέρεται να είπε, επαναλαμβάνοντας ότι δεν γνώριζε τους Άραβες. «Δεν γνώριζα τους Άραβες, στάλθηκα στους Άραβες», είπε και πρόσθεσε για τον Νίκο Παππά:«Με δασκάλεψε να πάω στους Άραβες».

Σε άλλο σημείο, κατέθεσε:

«Εμένα και της γυναίκας μου μας είχε απαγορευτεί η έξοδος από τη χώρα. Εγώ είχα πάρει, μου είχαν σωστή τον ρόλο του ονοματοδότη. Όταν κάθε τόσο μου ζητούσαν κάπου να συνεισφέρω πάντοτε ανταποκρινόμουν».

Πηγές του ΣΥΡΙΖΑ ανέφεραν πως υπάρχει υπεύθυνη δήλωση του Ιωάννη Βλαδίμηρου Καλογρίτσα ότι τα 8 εκατ .που έβαλε στο διαγωνισμό είναι δικά του, σημειώνοντας ότι απορρίπτονται έτσι οι ισχυρισμοί του μάρτυρα ότι λειτούργησε ως «μπροστινός».

Πηγή: cnn

Καλογρίτσας
συνεχεια αναγνωσης
Διαφήμιση
Διαφήμιση SYNKA

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Copy link
Powered by Social Snap