Daynight.gr

Όταν το Daynight.gr διαφήμιζε το «Μένουμε Σπίτι» ΔΩΡΕΑΝ και χωρίς να περιμένει… μπικικίνια | ΦΩΤΟ

Shares

Χαμούλης έχει γίνει τις τελευταίες ώρες και μετά τη δημοσιοποίηση της λίστας από τον κ. Πέτσα, σχετικά με τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης τα οποία έλαβαν κρατική χρηματοδότηση για την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι».

18 ολάκερα εκατομμύρια ευρώ, σε ΜΜΕ που ανήκουν σε μεγάλους ομίλους αλλά και σε ΜΜΕ που καταγράφουν μηνιαίως στα Google Analytics τους, μία και μοναδική επίσκεψη: αυτήν από τον μπάρμπα που έχουνε στην Κορώνη. Μιλάμε ουσιαστικά για sites και blogs αμφιβόλου ποιότητας -για να το πούμε όσο πιο κομψά γίνεται- με ανύπαρκτη επισκεψιμότητα, αλλά με δεδομένες πολιτικές πλάτες που τους εξασφάλισαν να πάρουν το ψίχουλό τους από το μεγάλο φαγοπότι.

Γιατί αυτό ακριβώς ήταν ο πακτωλός χρημάτων που προσέφερε η κυβέρνηση στα ΜΜΕ: ένα φαγοπότι ημετέρων, ένα παλιοκομματικό αλισβερίσι, ένα ξεδιάντροπο δούναι και λαβείν. Σου δίνω τα λεφτά μου δήθεν για να ενημερώσεις τον κόσμο για το αυτονόητο -το να μείνει σπίτι δηλαδή, λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας- προκειμένου να εξασφαλίσω την υποστήριξή σου. Μια υποστήριξη που δεν αφορά, βεβαίως βεβαίως, μονάχα τα της κυβερνητικής αντιμετώπισης της πανδημίας, αλλά το σύνολο του κυβερνητικού έργου. Μεγαλύτερο και πιο αισχρό παράδειγμα χειραγώγησης των ΜΜΕ, ενδεχομένως και να μην έχει ξαναγνωρίσει η χώρα…

Οι καλοθελητές υπήρξαν πολλοί. Κάποιοι τοποθέτησαν την καμπάνια σε sites και εφημερίδες, πολλοί δεν συμπεριέλαβαν ποτέ ούτε μισό μπανεράκι αλλά παρ’ όλα αυτά «τσίμπησαν» τη χρηματοδότηση (ξέρουν εκείνοι ποιοι είναι…).

Και για να είμαστε σαφείς: η κατάληψη διαφημιστικού χώρου και χρόνου σε ένα site, σε μια εφημερίδα, σε ένα ραδιόφωνο ή σε ένα τηλεοπτικό κανάλι, προφανώς και έχει το χρηματικό της αντίτιμο. Στην συγκεκριμένη καμπάνια, όμως, όπου το χρήμα των φορολογουμένων είναι εκείνο που διαχέεται και η σημαντικότητα του μηνύματος είναι μεγαλύτερη από κάθε άλλη περίπτωση, θεωρούμε ότι τα χρήματα που σκορπίστηκαν ήταν υπέρογκα και δυσανάλογα. Θα μπορούσε προφανώς να γίνει και πιο ορθολογική χρήση και κατανομή, πράγμα που δεν έγινε για να εξυπηρετηθούν αλλότρια συμφέροντα και επιδιώξεις.

 

Το «αγαθό» Daynight.gr

Θα σας πούμε και τη δική μας… αμαρτία. Με το που κυκλοφόρησε η καμπάνια και με δεδομένο τον υψηλό βαθμό κοινωνικής ανησυχίας, αποφασίστηκε από την ιδιοκτησία της Daynight Media να τοποθετηθεί η καμπάνια στο site. Μιλάμε τώρα για τις πρώτες μέρες της καμπάνιας, τότε που δεν υπήρχαν ούτε καν ψίθυροι για επικείμενη κρατική χρηματοδότηση.

Παρ’ όλα αυτά, με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους 600.000 και πλέον μοναδικούς αναγνώστες που φιλοξενούμε σε μηνιαία βάση, τοποθετήσαμε το banner χωρίς καν να πηγαίνει το μυαλό μας σε μια κάποια ανταποδοτική πράξη εκ μέρους του κράτους. Εξ ου και ο χαρακτηρισμός «αγαθό» Daynight.gr.

Αγαθό μεν, με καθαρή συνείδηση δε…

Και επειδή ορισμένοι μπορεί να αμφισβητήσουν τα λεγόμενά μας -είναι το αγαπημένο τους χόμπι αυτό- παραθέτουμε screenshot από την πλατφόρμα https://web.archive.org/, όπου με ένα απλό κλικ μπορεί να δει οποιοσδήποτε την εμφάνιση που είχε ένα site σε επιλεγμένες χρονικές στιγμές του παρελθόντες. Εν προκειμένω, σας παραθέτουμε screenshot από το Daynight.gr της 20ης Απριλίου 2020.

Στον κύκλο μπορείτε να δείτε το banner από την καμπάνια του «Μένουμε Σπίτι» το οποίο παρέπεμπε στην ιστοσελίδα www.menoumepsiti.gr

Δεν έχουμε ανάγκη να ευλογήσουμε τα γένια μας γιατί πράξαμε  το αυτονόητο. Οφείλαμε να συνταχθούμε στην προσπάθεια της κυβέρνησης και όλων των αρμόδιων αρχών για τη σωστή ενημέρωση του κόσμου και το κάναμε χωρίς να περιμένουμε χρηματοδότηση.

Στο Daynight.gr έχουμε ήσυχη τη συνείδησή μας και συνεχίζουμε το έργο μας απερίσπαστοι από λίστες με πολιτικό υπόβαθρο.

Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη.

Προχωράμε 🙂

 

Shares

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *