Βρειτε μας στα Social Media

AUTO MOTO

To «θηριώδες» υπερ-αυτοκίνητο με τους 600 ίππους! | ΒΙΝΤΕΟ

Δημοσιεύτηκε

στις

Διαφήμιση Χαλκιαδάκης Τσικνοπέμπτη
Διαφήμιση Χαλκιαδάκης Τσικνοπέμπτη

McLaren, ένα όνομα ταυτόσημο με την απόλυτη πολυτέλεια και τις αξεπέραστες επιδόσεις στο χώρο της τετρακίνησης που κάθε δεκαετία μας εκπλήσσει με τα τεχνολογικά άλματα που κάνει και τα ασυναγώνιστα μοντέλα που παρουσιάζει. Ένα από αυτά είναι δίχως αμφιβολία η νέα McLaren 600LT Spider, τo «ασυμβίβαστο» υπεραυτοκίνητο με τους 600 ίππους που αγγίζει απίστευτες αποδόσεις…

Το υπεραυτοκίνητο της θρυλικής πια Βρετανικής εταιρείας αποδίδει 600 ίππους, χρειάζεται για το 0-100 χλμ./ώρα μόλις 2,9 δευτερόλεπτα και η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 324 χλμ./ώρα! Όσο για την σχεδίαση, δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψει κάποιος το συγκεκριμένο μοντέλο!

Η “κλειστή” εκδοχή της 600LT Spider διαθέτει αυξημένο βάρος κατά 50 κιλά (1.297 κιλά συνολικό βάρος), αναβαθμισμένη αεροδυναμική σχεδίαση και νέο carbon body kit το οποίο αυξάνει τις διαστάσεις του αμαξώματος κατά 73 χιλιοστά. Ωστόσο, το σημείο που ξεχωρίζει είναι οι εντυπωσιακές απολήξεις της εξάτμισης, οι οποίες βρίσκονται τοποθετημένες πίσω και πάνω από τον κινητήρα.

Δείτε το παρακάτω βίντεο και απολαύστε την στο δρόμο:

Ακολουθήστε το Daynight.gr σε Facebook και Instagram
Σχολίασε το άρθρο
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση SYNKA
Διαφήμιση Cretanphysis Face Cream
Διαφήμιση SYNKA
Διαφήμιση Cretanphysis Face Cream

ΣΧΟΛΙΑ:

Το Daynight.gr σέβεται απόλυτα το δικαίωμα σας στην ελεύθερη γνώμη στο πλαίσιο πάντα ενός κόσμιου διαλόγου. Τα σχόλια που ακολουθούν εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον αναγνώστη/ρια και το Daynight.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια.

AUTO MOTO

Γιατί είναι λάθος η προθέρμανση του κινητήρα στο ρελαντί;

Δημοσιεύτηκε

στις

χιονι αυτοκινητο
102 Shares

Η σωστή εκκίνηση αλλά και το σβήσιμο του κινητήρα συμβάλλει στη μακροζωία του και στην σωστή λειτουργία του, όπως επίσης και στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών βλαβερών ρύπων.

Όταν ο κινητήρας είναι κρύος, πρέπει πάντα να γίνεται ζέσταμα, όλες τις εποχές του χρόνου, ανεξαρτήτως θερμοκρασίας περιβάλλοντος. Ποιος είναι όμως ο ενδεδειγμένος τρόπος;

Κάποιοι οδηγοί πιστεύουν ότι για προθερμανθεί σωστά ο κινητήρας θα πρέπει να τον αφήσουν να λειτουργεί στο ρελαντί για κάποια λεπτά, έως ότου αρχίζει και ανεβαίνει ο δείκτης θερμοκρασίας. Όμως αυτή η κίνηση είναι λανθασμένη και μόνο προβλήματα μπορεί να δημιουργήσει μακροπρόθεσμα. Άλλωστε το αναφέρουν και τα εγχειρίδια χρήσης των αυτοκινήτων

Προθέρμανση στο ρελαντί χρειάζεται μόνο στους πολύ παλαιάς τεχνολογίας κινητήρες που διαθέτουν καρμπιρατέρ αντί για ψεκασμό. Βέβαια τα καρμπιρατέρ έχουν αντικατασταθεί από τα συστήματα μονού ψεκασμού αρχικά, πολλαπλού, και άμεσου ψεκασμού συστήματα, εδώ και τρεις δεκαετίες.

Όταν ο κινητήρας είναι κρύος και τίθεται σε λειτουργία ψεκάζεται περισσότερο καύσιμο για να δημιουργηθεί πιο πλούσιο μείγμα. Έτσι η περισσότερη βενζίνη απομακρύνει το λιπαντικό από τους κυλίνδρους και τα πιστόνια. Αυτό συνεπάγεται περισσότερες φθορές και λιγότερη προστασία στον κινητήρα. Παράλληλα, επειδή το λιπαντικό είναι κρύο είναι δύσκολο να προστατέψει αποτελεσματικά τον κινητήρα, ενώ όσο περισσότερη βενζίνη ανακατεύεται με το λάδι, τόσο πιο λεπτό γίνεται το φιλμ και ταυτόχρονα επιταχύνεται η οξείδωση του λιπαντικού με αποτέλεσμα να χαλάει πιο γρήγορα. Εάν η θερμοκρασία του περιβάλλοντος είναι πάρα πολύ χαμηλή (π.χ. όταν έχει χιόνι και παγωνιά), μπορείτε να περιμένετε το πολύ 15 με 30 δευτερόλεπτα για να σιγουρευτείτε ότι το λάδι ρέει, αλλά όχι να περιμένετε για να ζεσταθεί ο κινητήρας στο ρελαντί.

Πως γίνεται η σωστή προθέρμανση του κινητήρα;

Ξεκινήστε να οδηγείτε σε ήπιους ρυθμούς μέχρι τις μεσαίες περίπου στροφές του κινητήρα. Ποτέ κατά την εκκίνηση με κρύο τον κινητήρα μην επιταχύνετε απότομα και μην απαιτείτε τις μέγιστες επιδόσεις. Περιμένετε λίγα λεπτά έως ότου η βελόνα ή ο ψηφιακός δείκτης του οργάνου θερμοκρασίας του αντιψυκτικού του κινητήρα φτάσει στη μέση.

Προσοχή χρειάζεται και πριν την παύση λειτουργίας του κινητήρα. Καλό είναι να μην τον σβήσετε αμέσως, ειδικά μετά από πολύωρες και μακρινές αποστάσεις. Αφήστε τον κινητήρα να λειτουργήσει στο ρελαντί έτσι ώστε να μπορέσει να πέσει η θερμοκρασία μέσα στο χώρο του κινητήρα και ειδικά στους τούρμπο κινητήρες.

 

Πηγή: autogreeknews

χιονι αυτοκινητο
102 Shares
συνεχεια αναγνωσης

AUTO MOTO

Bugatti Targa Florio: Ο ορισμός της… αμαξάρας! | ΒΙΝΤΕΟ

Δημοσιεύτηκε

στις

από

Είναι γεγονός πως έπειτα από μερικά χρόνια προσπάθειας, δοκιμών και τροποποιήσεων, η Γαλλική εταιρεία αυτοκινήτων Bucatti κατάφερε να δημιουργήσει το απόλυτο supercar!

H Bugatti Targa Florio, η οποία πήρε το όνομα της από τον Γάλλο οδηγό  Albert Divo ο οποίος κέρδισε με την bugatti το θρυλικό αγώνα Targa Florio tτο 1928 και 1929 με μία κλασική πια Bugatti type 35.

Ιδιαίτερη εντύπωση έχει προκαλέσει η επικοινωνιακή απόφαση της εταιρείας, τα δύο μοντέλα να συνυπάρξουν σε έναν ιστορικό χώρο για την ίδια την εταιρεία, αλλά και της αυτοκίνησης γενικά, στους δρόμους που συντελούν τη διαδρομή του Targa Florio.

Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε τη συνάντηση δύο οχημάτων που τα χωρίζουν 95 ολόκληρα χρόνια αλλά τα ενώνει η ιστορία…

Δείτε την παραγωγή που προκαλεί αίσθηση και συγκίνηση στους απανταχού φίλους τόσο των κλασικών όσο και των υπεραυτοκινήτων της εποχής μας:

συνεχεια αναγνωσης

AUTO MOTO

Μαθήματα οδήγησης από τα 17 έτη! Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο

Δημοσιεύτηκε

στις

Το Σχέδιο Νόμου για την Εκπαίδευση και Κατάρτιση Υποψήφιων Οδηγών παρουσίασαν στο Υπουργικό Συμβούλιο ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής και ο Υφυπουργός αρμόδιος για θέματα Μεταφορών, κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης.
Το νομοσχέδιο προβλέπει μεταξύ άλλων μαθήματα οδήγησης (θεωρητικά και πρακτικά) πριν την συμπλήρωση του 18ου έτους και μάλιστα θα μπορούν να συμμετέχουν και στις θεωρητικές εξετάσεις αλλά όχι στις πρακτικές.
Επίσης με το νομοσχέδιο η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου θα επιδιώξει να βάλει ένα τέλος στα φαινόμενα διαφθοράς καθώς αλλάζει ο τρόπος της πρακτικής εξέτασης των υποψήφιων οδηγών ενώ παράλληλα προχωρά και στην ψηφιοποίηση όλων των διαδικασιών ώστε οι πολίτες να αποκτούν ότι χρειάζονται ή να καταθέτουν τα δικαιολογητικά ηλεκτρονικά καταργώντας με αυτό τον τρόπο τόσο τις ουρές στα γκισέ των Διευθύνσεων Μεταφορών αλλά και «χτυπώντας» τις παράγκες που διακινούν μαύρο χρήμα…
Εκτός των παραπάνω στο νομοσχέδιο βάζει νέους όρους και προϋποθέσεις στη χρήση των ιστορικών αυτοκινήτων (αντίκες), καθώς και εκεί τα πράγματα είχαν ξεφύγει εντελώς ενώ παράλληλα οι ιδιοκτήτες τους θα πρέπει να καταβάλλουν Τέλη Κυκλοφορίας, με εξαίρεση τα οχήματα άνω των 45 ετών.

Τρεις είναι οι στόχοι του Νομοσχεδίου:

-Α. Ενίσχυση της οδικής ασφάλειας.
-Β. Ο οδηγός θα είναι καλύτερα προετοιμασμένος για να βγει στο δρόμο, από τη στιγμή που θα πάρει το δίπλωμα οδήγησης.
-Γ. Να μπει «φρένο» σε φαινόμενα διαφθοράς.
Με το Νομοσχέδιο επέρχονται σημαντικές αλλαγές, ιδίως στη διαδικασία των αδειών οδήγησης, καθώς για παράδειγμα ο εκπαιδευτής θα κάθεται στο πίσω κάθισμα κατά τη διενέργεια της πρακτικής δοκιμασίας των υποψήφιων οδηγών, ενώ θα γίνεται αυστηρός έλεγχος ταυτοπροσωπίας, ώστε να μην μπορεί να δώσει κανείς εξετάσεις στη θέση κάποιου άλλου.

Για πρώτη φορά μάλιστα, οι νέοι από την ηλικία των 17 ετών θα μπορούν να ξεκινήσουν θεωρητικά και πρακτικά μαθήματα οδήγησης. Δικαίωμα συμμετοχής στην πρακτική δοκιμασία για την απόκτηση διπλώματος θα έχει όμως ο υποψήφιος οδηγός αφού συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας του.

Με το παρόν νομοσχέδιο, όπως τόνισε ο κ. Καραμανλής, θα δομηθεί ένα σύστημα εξετάσεων διαφανές, διασφαλίζοντας παράλληλα το αδιάβλητο της διαδικασίας.
«Έχουμε οικοδομήσει ένα ευρύτερο σύστημα – όχι μόνο καινοτόμων – αλλά κυρίως αυτονόητων προβλέψεων, που – σύμφωνα με την λογική – θα έπρεπε να ισχύουν εδώ και χρόνια στη χώρα μας. Θα συναντήσουμε αντιδράσεις; Ασφαλώς και είμαστε προετοιμασμένοι. Όταν προσπαθείς να χτυπήσεις ένα σαθρό σύστημα από τη ρίζα του, είναι αναμενόμενο ότι αυτό θα αντιδράσει», σημείωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών. Ανέφερε επίσης ότι εντός του 2021 θα έρθει ο νέος ΚΟΚ.
Υπενθυμίζεται ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είχε φέρει έναν νόμο, τον 4599/2019, με τον οποίο προσπάθησε – δήθεν – να αναμορφώσει το σύστημα εξέτασης υποψηφίων οδηγών. Δυστυχώς όμως, οι εν λόγω ρυθμίσεις επέφεραν σοβαρά προβλήματα στη διενέργεια των εξετάσεων, γιατί ήταν άλλο ένα νομοθέτημα το οποίο ήταν πρακτικώς ανεφάρμοστο.
Το αποτέλεσμα ήταν να συσσωρευθεί μεγάλος αριθμός υποψηφίων οδηγών προς εξέταση ήδη από το Δεκέμβριο του 2018. Προκειμένου να απεγκλωβιστούν οι περισσότεροι από 150.000 υποψήφιοι οδηγοί, πολλοί εκ των οποίων επαγγελματίες και οι οποίοι πρακτικά τελούσαν υπό ομηρία, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών τον Αύγουστο του 2019 με το νόμο 4625 επανέφερε προσωρινά το παλιό σύστημα εξέτασης υποψήφιων οδηγών.
Να σημειωθεί ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχώρησε εν τω μεταξύ τον περασμένο Φεβρουάριο στην καθιέρωση της προσωρινής άδειας οδήγησηςμειώνοντας τον χρόνο χορήγησης της άδειας από τις 60 μέρες στις δύο.
Οι αλλαγές στο σύστημα εξέτασης υποψήφιων οδηγών με το παρόν νομοσχέδιο εντάσσονται μάλιστα σε ένα συνολικό σχεδιασμό του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την οδική ασφάλεια, στο πλαίσιο του οποίου προχωρά ήδη σχέδιο επεμβάσεων σε 7.000 ιδιαίτερα επικίνδυνα σημεία του εθνικού και επαρχιακού δικτύου όλης της χώρας, ύψους 450 εκατ. ευρώ.
«Αν θέλουμε να βελτιώσουμε την οδική συμπεριφορά θα πρέπει να επανεξετάσουμε τη διαδικασία θεωρητικής εξέτασης και πρακτικής δοκιμασίας. Γιατί – κακά τα ψέματα – από εκεί ξεκινάει το πρόβλημα. Κι αν θέλουμε να χτυπήσουμε το πρόβλημα από τη ρίζα, θα πρέπει να αλλάξουμε τη λογική των εξετάσεων», επισήμανε ο κ. Καραμανλής στην εισήγηση του.
10 συν μία αλλαγές στη διαδικασία εξέτασης των υποψήφιων οδηγών
Τα 10 συν ένα βασικά σημεία του Νομοσχεδίου, παρουσίασε ο κ. Κεφαλογιάννης:
1.Έλεγχος ταυτοπροσωπίας σε δύο στάδια και με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων, στα πρότυπα του gov.gr.
2.Δειγματοληπτικός έλεγχος ταυτοπροσωπίας υποψήφιων οδηγών: Η φωτογραφία του Δελτίου Εξέτασης υποψηφίου θα διασταυρώνεται με ψηφιακή φωτογραφία, που θα λαμβάνεται κατά την είσοδο του υποψηφίου στο εξεταστικό κέντρο, από κάμερα η οποία θα τοποθετηθεί ειδικά για αυτό το σκοπό. Με αυτό τον τρόπο αντιμετωπίζεται το γνωστό φαινόμενο του να προσέρχεται στις εξετάσεις άτομο διαφορετικό από τον υποψήφιο.
3.Την πρακτική δοκιμασία των υποψηφίων θα διενεργεί ένας εξεταστής, ο οποίος πλέον θα κάθεται στη μπροστινή θέση του συνοδηγού, ενώ ο εκπαιδευτής θα κάθεται στο πίσω κάθισμα. Σταματά έτσι το φαινόμενο του να παρεμβαίνει ο εκπαιδευτής στον τρόπο οδήγησης του υποψηφίου, κατά τη διάρκεια της εξέτασης.
4.Για την εξασφάλιση της διαφάνειας, της αξιοπιστίας και του ευρύτερου ελέγχου των πρακτικών εξετάσεων, η όλη δοκιμασία καταγράφεται με τη χρήση οπτικοακουστικών μέσων.
Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει ήδη έρθει σε επικοινωνία με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, η οποία διαπίστωσε ότι η συγκεκριμένη πρόβλεψη σέβεται πλήρως τα προσωπικά δεδομένα, σε αντίθεση με την προβληματική πρόβλεψη στο Νόμο του 2018 επί Υπουργίας Χρ. Σπίρτζη.
Προβλέπεται πλέον ειδικότερα η χρήση φορητής – κι όχι μόνιμης – κάμερας 360 μοιρών, που διαθέτει μικρόφωνο και ειδική αποσπώμενη κάρτα μνήμης,, στην οποία αποθηκεύεται όλη η διαδικασία της πρακτικής δοκιμασίας.
Η κάμερα εικονίζει ευδιάκριτα ολόκληρη την καμπίνα του οχήματος και τους συμμετέχοντες στη διαδικασία.
5.Δημιουργείται ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα για την υποστήριξη και διεκπεραίωση όλων των διαδικασιών που σχετίζονται με τη χορήγηση, επέκταση και ανανέωση της άδειας οδήγησης. Επιπλέον, οι θεωρητικές εξετάσεις θα διεξάγονται από νέο πληροφοριακό σύστημα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στη βάση τράπεζας θεμάτων και όχι γνωστών από πριν ερωτήσεων και απαντήσεων.
6.Καταρτίζεται και τηρείται Μητρώο Εξεταστών Πρακτικής Δοκιμασίας Υποψήφιων Οδηγών από τις Υπηρεσίες των Περιφερειών της χώρας. Το Μητρώο αυτό θα είναι ανοιχτό σε όλους τους τους δημοσίους υπαλλήλους κατηγορίας ΠΕ και ΤΕ. Προβλέπεται και η δυνατότητα ένταξης στο Μητρώο Εξεταστών και ιδιωτών.
7.Καταρτίζεται και τηρείται Μητρώο Εποπτών, για τον έλεγχο τόσο των θεωρητικών όσο και των πρακτικών εξετάσεων, αλλά και την επιτήρηση των εξεταστών. Στο Μητρώο αυτό θα εντάσσεται και το ένστολο προσωπικό της Ελληνικής Αστυνομίας, καθώς και το προσωπικό της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας.
8.Η επιμόρφωση Εξεταστών και Εποπτών θα γίνεται από το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης.
9.Προβλέπεται σύστημα αξιολόγησης της διαδικασίας πρακτικών εξετάσεων, καθώς και του έργου των εξεταστών, από την αρμόδια οργανική μονάδα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Το σύστημα αξιολόγησης θα συνοδεύεται από ένα μηχανισμό επιβράβευσης και κυρώσεων, οι οποίες μπορεί να οδηγήσουν ακόμη και στην έξοδο από το Μητρώο Εξεταστών.
10.Για πρώτη φορά υπάρχουν ειδικές προβλέψεις που διευκολύνουν τις εξετάσεις Ατόμων με Αναπηρία. Ειδικότερα, προβλέπεται ειδικό εκπαιδευτικό εγχειρίδιο και ειδική θεωρητική εξέταση ατόμων που δεν έχουν ολοκληρώσει την υποχρεωτική εκπαίδευση, ατόμων με μαθησιακές δυσκολίες και όσων απολαμβάνουν το καθεστώς διεθνούς προστασίας στη χώρα μας. Επιπλέον, προβλέπεται ειδική θεωρητική εξέταση κωφών και βαρήκοων υποψηφίων στην ελληνική νοηματική γλώσσα, καθώς και με υπότιτλους.
Προβλέπεται επίσης η ίδρυση ιδιωτικών Κέντρων Αξιολόγησης Ικανότητας και Προετοιμασίας Οδήγησης για άτομα με κινητικά προβλήματα (αντίστοιχα με τα κρατικά κέντρα «ΗΝΙΟΧΟΣ»), ώστε να μην ταλαιπωρούνται περαιτέρω τα Άτομα με Αναπηρία, τα οποία σύμφωνα με τον νόμο δικαιούνται δίπλωμα οδήγησης.
+1: Παρέχεται η δυνατότητα σε όσους νέους και νέες έχουν συμπληρώσει το 17ο έτος της ηλικίας τους, να παρακολουθήσουν θεωρητικά και πρακτικά μαθήματα οδήγησης στις σχολές οδήγησης.
Τα θεωρητικά μαθήματα θα μπορούν να πιστοποιηθούν, πριν τη συμπλήρωση του 18ου έτους της ηλικίας τους, δηλαδή θα μπορεί ο υποψήφιος να έχει περάσει τα σήματα πριν τα 18.
Με τη συμπλήρωση του 18ου έτους της ηλικίας τους, οι υποψήφιοι θα έχουν δικαίωμα, όπως συμβαίνει σήμερα, να δηλώσουν συμμετοχή για τη διεξαγωγή της πρακτικής δοκιμασίας και την απόκτηση άδειας οδήγησης.
Πέντε ρυθμίσεις για τα ιστορικά οχήματα
Το Β΄ Μέρος του νομοσχεδίου περιλαμβάνει νομοθετική ρύθμιση για την ταξινόμηση και κυκλοφορία των ιστορικών οχημάτων. Τα βασικά σημεία της πρότασης συνοψίζονται στα εξής:
Α. Χαρακτηρισμός ενός οχήματος ως όχημα ιστορικού ενδιαφέροντος
Σχετική βεβαίωση χορηγείται αποκλειστικά από φορείς που υποδεικνύονται ή/και εκπροσωπούν νόμιμα στην Ελλάδα τη Δ.Ο.Α. ή τη Δ.Ο.Μ. ή τη Δ.Ο.Π.Ο. για οχήματα τουλάχιστον 30 ετών. Οι άνω φορείς χορηγούν κάθε 5 χρόνια πιστοποιητικό συμμόρφωσης οχήματος ιστορικού ενδιαφέροντος.
Β. Χορήγηση στοιχείων κυκλοφορίας (άδειας και ειδικών πινακίδων)από τις Υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειών
Δικαιολογητικά που προσκομίζονται: Βεβαίωση χαρακτηρισμού, Πιστοποιητικό συμμόρφωσης, Τεχνικός έλεγχος οχήματος κάθε έτος. Μετά τη χορήγηση των ειδικών πινακίδων γίνεται υποχρεωτική διαγραφή του οχήματος από το Μητρώο Αδειών Κυκλοφορίας Οχημάτων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και εγγραφή του στο Μητρώο Οχημάτων Ιστορικού Ενδιαφέροντος του Υπουργείου. Καταβάλλεται τέλος έκδοσης αδείας και πινακίδων.
Γ. Κυκλοφορία οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος
Κυκλοφορούν με τους όρους και προϋποθέσεις των άρθρων 88 και 90 του Κ.Ο.Κ., ασφαλίζονται υποχρεωτικά και επιτρέπεται να κυκλοφορούν στον μικρό δακτύλιο. Καταβάλλονται Τέλη Κυκλοφορίας, με εξαίρεση τα οχήματα άνω των 45 ετών.
Δ. Πρόστιμα και κυρώσεις
Για παραβάσεις του ΚΟΚ επιβάλλονται οι προβλεπόμενες από τον ΚΟΚ κυρώσεις, ενώ για παραβάσεις του παρόντος νόμου επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο 500 – 5.000 ευρώ στους Φορείς (εκπρόσωποι ή υποδεικνυόμενοι από ΔΟΑ, ΔΟΜ, ΔΟΠΟ) και στους ιδιοκτήτες των οχημάτων και αφαίρεση των στοιχείων κυκλοφορίας για 6 μήνες.
Ε. Μεταβατικό στάδιο έως την εφαρμογή του νέου πλαισίου
Όσα οχήματα έχουν χαρακτηριστεί και πληρούν τις προϋποθέσεις του νέου πλαισίου, διατηρούν τον χαρακτηρισμό τους, εφόσον είναι 30 ετών την ημερομηνία αίτησης χορήγησης στοιχείων κυκλοφορίας. Όσα ιστορικά οχήματα δεν έχουν λάβει στοιχεία κυκλοφορίας 18 μήνες μετά τη δημοσίευση του νόμου, απαγορεύεται να κυκλοφορούν.

συνεχεια αναγνωσης

AUTO MOTO

Lamborghini Huracán STO: Μια «άγρια φαντασίωση» της ασφάλτου έγινε πραγματικότητα! | ΒΙΝΤΕΟ

Δημοσιεύτηκε

στις

από

Φαντασίωση κάθε λάτρη των 4 τροχών είναι το μόνο σχόλιο που μπορεί να περιγράψει απόλυτα την νέα Lamborghini Huracán STO (Super Trofeo Omologato) η οποία για ακόμη μία φορά αποτυπώνει την μοναδικότητα των μοντέλων της Ιταλικής εταιρείας. Με ιπποδύναμη 630 ίππων, κινητήρα 5,2 λίτρων και έναν εξαιρετικό αεροδυναμικό σχεδιασμό, τα λόγια δεν φτάνουν για να μεταφέρουν τον “αέρα” της Huracán STO…
Το νέο μοντέλο είναι ουσιαστικά ο διάδοχος της Lamborghini Perfomante, εκδίδεται μόνο σε πισωκίνητη έκδοση και έχει ελαφριά μικρότερη ροπή (565 αντί 600 Νm). Βέβαια οι επιδόσεις είναι εξίσου εντυπωσιακές καθώς επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3 δευτερόλεπτα, ολοκληρώνει τη διαδικασία 0-200 σε μόλις 9 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα αντιστοιχεί σε 310 χλμ./ώρα. Όσο για το “φρενάρισμα” 100-0 χλμ./ώρα δεν απαιτούνται πάνω από 30 μέτρα!
Κάποιο ακόμη χαρακτηριστικό που ξεχωρίζει την Huracán STO είναι η κατασκευή της κατά 75% από ανθρακόνημα το οποίο κατεβάζει το συνολικό βάρος στα 1339 κιλά και τα  τρία (3) νέα προγράμματα οδήγησης, το STO”, το “Trophy” και το Rain –  για το δρόμο, την πίστα και τη βροχή αντίστοιχα.
Όσο για το χρώμα που διάλεξε η ιταλική εταιρεία να παρουσιάσει το νέο μοντέλο, το γαλάζιο (Blue Laufey) χρώμα του αμαξώματος και τοι απαστράπτουσες πορτοκαλί (California Orange) λεπτομέρειες μας ξεσηκώνουν…

συνεχεια αναγνωσης

AUTO MOTO

Προσπαθήστε να μη ζηλέψετε όταν δείτε ΑΥΤΟ το βίντεο!

Δημοσιεύτηκε

στις

από

Μια από τις παρουσιάσεις της περασμένης χρονιάς που ακόμη προκαλεί συζητήσεις και θαυμασμό από όλους του λάτρεις των αυτοκινήτων πολυτελείας είναι η Lotus Evija.
Το πανέμορφο «θηρίο» της γνωστής εταιρείας με τους 1973 ίππους αποτελεί το πρώτο μοντέλο με ηλεκτρική τεχνολογία και εντυπωσιάζει τις απίστευτες επιδόσεις του αλλά και επίσης με την υψηλή τιμή των δύο εκατομμυρίων ευρώ.
Την στιγμή που αποκαλύφθηκε το «ηλεκτρικό θηρίο» με τις πόρτες που ανοίγουν προς τα επάνω, τα ενεργά αεροδυναμικά του βοηθήματα και ακούστηκε επιβλητικός ήχος της Evija που θα κάνει τα 0-100 km/h σε λιγότερα από τρία δευτερόλεπτα, όλοι έμειναν αμίλητοι με το τελικό αποτέλεσμα της Lotus!

 Δείτε περισσότερα στο παρακάτω εντυπωσιακό βίντεο που δημοσιεύτηκε στο ίντερνετ:

συνεχεια αναγνωσης

AUTO MOTO

Αυτό δεν είναι αυτοκίνητο, αυτό είναι άρμα μάχης! | ΒΙΝΤΕΟ

Δημοσιεύτηκε

στις

από

Έχουμε διαβάσει όλοι αμέτρητα άρθρα που αναφέρονται σε αυτοκίνητα “θηρία” κτλ αλλά όταν χρησιμοποιείς ένα τέτοιο υπερθετικό επίθετο για να περιγράψεις ένα μοντέλο, ίσως δεν έχει δει το Rezvani Hercules, το πιο «σκληρό» αμάξι του κόσμου.
Το ασύγκριτο pick-up όχημα της εταιρείας Rezvani η οποία κυκλοφορεί κυρίως custom κατασκευές για την αμερικανική αγορά, εντυπωσιάζει όσο ελάχιστα άλλα τα τελευταία χρόνια.
Το πιο πρόσφατο “καμάρι” της είναι το Hercules 6×6 που αποτελεί ένα τριαξονικό pick-up που έχει κινητήρα V8 χωρητικότητας 7,0 λίτρων που με την βοήθεια υπερσυμπιεστή αποδίδει 1.320 άλογα και 1.340 Nm ροπής!

Ουσιαστικά πρόκειται για ένα όχημα που μπορεί να χαρακτηριστεί ως άρμα μάχης και να έχει ακόμη και στρατιωτική χρήση στο μέλλον…

Το μήκος του μοντέλου φτάνει τα 6,2 μέτρα και δύο μέτρα ύψος. Η special ανάρτηση είναι ειδικά εξελιγμένη ενώ η μετάδοση είναι πλήρως λειτουργική με επιλογές 6×2, 6×4 και 6×6 σε όλους τους τροχούς.
Δείτε παρακάτω πλάνα από το πραγματικό “θηρίο” των δρόμων:

 

συνεχεια αναγνωσης
Διαφήμιση
Διαφήμιση SYNKA

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Copy link
Powered by Social Snap