11 Συνήθειες που σας κάνουν να φαίνεστε πολύ μεγαλύτερες!

Shares

Πιθανώς όμως να κάνετε μικρά πράγματα που ποτέ δεν φανταστήκατε ότι σας μεγαλώνουν πριν την ώρα σας.

Κοιτάξτε παρακάτω τη λίστα με τα 11 πράγματα που σας γερνούν πρόωρα. Σκεφτείτε ποια πράγματα μπορείτε να αλλάξετε για να μην προσθέσετε περισσότερες ρυτίδες στο δέρμα σας.

1. Ξενύχτι. Ακόμη και για τους νέους, η έλλειψη ύπνου είναι επιβλαβής. Σύμφωνα με το MSN, καθώς μεγαλώνετε, η παράλειψη των αναγκαίων ωρών ύπνου απλά θα σας προσθέσει μαύρους κύκλους και σακούλες κάτω από τα μάτια, κάνοντάς σας να φαίνεστε ακόμη μεγαλύτεροι.

2. Θλίψη. Όταν μένετε προσκολλημένοι σε παλιές πληγές, αυτό δεν βλάπτει το πρόσωπο που σας αδίκησε, αλλά εσάς τους ίδιους. Το MSN επισημαίνει ότι η η πίκρα που αναπτύσσεται από τη μη συγχώρεση λαθών του παρελθόντος, αυξάνει την παραγωγή κορτιζόλης, η οποία μειώνει τον ύπνο σας – με αποτέλεσμα τους μαύρους κύκλους και τις σακούλες κάτω από τα μάτια.

3. Άγχος. Το άγχος έχει το τίμημά του στο σώμα, αυξάνοντας την αρτηριακή σας πίεση και μειώνοντας τη λειτουργία του εγκεφάλου σας. Το Prevention συνιστά να βρείτε τρόπους για να διαχειριστείτε το άγχος σας, ώστε να μην νιώθετε γερασμένοι πριν την ώρα σας.

4. Ζάχαρη. Μια φορά κι έναν καιρό, το επιδόρπιο αποτελούσε πολυτέλεια, αλλά σήμερα οι άνθρωποι θέλουν να τρώνε γλυκά όλη την ώρα. Το MSN αναφέρει ότι η υπερβολική ζάχαρη δημιουργεί προβλήματα καθώς γερνάτε. Μπορεί να προκαλέσει διαβήτη, ακμή και ρυτίδες.

5. Φρούτα, λαχανικά. Η μη κατανάλωση φρούτων και λαχανικών καθημερινά θα σας γεράσει πρόωρα, σύμφωνα με το Prevention. Ωστόσο, τα αντιοξειδωτικά που περιέχουν έχουν βραχυπρόθεσμα αποτελέσματα, οπότε, πρέπει να είστε πειθαρχημένοι και να τα τρώτε σε τακτική βάση.

6. ΟΧΙ λιπαρά. Η χαμηλή σε περιεκτικότητα λιπαρών διατροφή, είναι άλλο ένα φάρμακο αντιγήρανσης. Το πρόβλημα είναι ότι μπορεί να ξεχνάτε ότι το σώμα σας χρειάζεται ωμέγα-3 λιπαρά και μονοακόρεστα λίπη. Το Prevention αναφέρει ότι πρέπει να βεβαιωθείτε ότι θα συνεχίσετε να παίρνετε τα υγιή λίπη ακόμα και αν κόψετε τα ανθυγιεινά.

7. Αλκοόλ. Αν και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί υποτίθεται ότι είναι καλό για την καρδιά σας, το πολύ αλκοόλ μπορεί να είναι καταστροφικό για τη γενική υγεία σας. Το MSN λέει ότι αν δεν θέλετε να γεράσετε πρόωρα, θα πρέπει να περιοριστείτε σε ένα ή δύο ποτά την ημέρα και μόνο ένα για τις γυναίκες.

8. Κάπνισμα. Με όλες τις προειδοποιήσεις που δίνονται σήμερα, όλοι γνωρίζουν τους κινδύνους του καπνίσματος. Κάνει το δέρμα σας να φαίνεται γερασμένο, επηρεάζει τη φωνή, τα δόντια και τα νύχια σας, και προκαλεί πρόωρο θάνατο. Εάν είστε καπνιστής, το MSN σημειώνει ότι όσο πιο σύντομα το κόψετε, τόσο μεγαλύτερο θα είναι το προσδόκιμο ζωής σας.

9. Δυνατή μουσική. Οι δυνατοί θόρυβοι τελικά θα προκαλέσουν απώλεια ακοής. Σε αυτήν την τεχνολογική εποχή, οι άνθρωποι φορούν καθημερινά ακουστικά με τα κινητά τηλέφωνα και τα MP3. Το Prevention συνιστά να διατηρείτε όσο το δυνατόν χαμηλότερα την ένταση της φωνής στις συσκευές σας για να σώσετε την ακοή σας.

10. Καθιστική ζωή. Η αδράνεια είναι σιωπηλός δολοφόνος. Σύμφωνα με το abc NEWS, αν θέλετε να προσθέσετε 10 με 13 χρόνια στη ζωή σας, πρέπει να σηκώνεστε και να κινείστε τακτικά.

11. Ηλιοθεραπεία. Όλοι γνωρίζουν ότι το μαύρισμα είναι βλαβερό και προκαλεί πρόωρη γήρανση του δέρματος. Εφαρμόζετε πάντα το μακιγιάζ σας ή τη λοσιόν του προσώπου με αντηλιακό. Το ερώτημα είναι πόσο καλά φροντίζετε το υπόλοιπο σώμα σας. Μην ξεχνάτε ότι τα χέρια εκτίθενται πολύ περισσότερο στον ήλιο από το πρόσωπό σας. Η Oprah συνιστά να βεβαιώνεστε ότι χρησιμοποιείτε προστασία και σε αυτά.

Δεν χρειάζεται απλά να τα παρατήσετε και να δεχτείτε ότι οι ρυτίδες είναι ένα μέρος της ζωής σας. Ελέγξτε τι κάνετε και δείτε τι αλλαγές πρέπει να γίνουν. Μερικές μικρές αλλαγές μπορεί να προσθέσουν χρόνια στη ζωή σας.

Πηγή: fumara.gr

Shares


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *