Βρειτε μας στα Social Media

ΚΡΉΤΗ

Σε εντυπωσιακό πλωτό “παλάτι” μεταμορφώθηκε το νέο απόκτημα της ΑΝΕΚ | ΒΙΝΤΕΟ & ΦΩΤΟ

Δημοσιεύτηκε

στις

ANEK
Διαφήμιση
Διαφήμιση

Κάλεσμα για «ένα ένα ταξίδι στους εντυπωσιακούς χώρους του νέου πλοίου της, που προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες σε κάθε ταξίδι από και προς τη Βενετία», απευθύνει η Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης (ΑΝΕΚ LINES).

Το πλοίο «Αστερίων ΙΙ», ένα μεγαθήριο της κινεζικής Grand Shipping Line (WANFANG INTERNATIONAL SHIPMANAGEMENT), GRAND SPRING, έχει δρομολογηθεί τις τελευταίες εβδομάδες στη γραμμή της Αδριατικής.

Πρόκειται για ένα εντυπωσιακό και μεγάλο πλοίο, ναυτικό, με πολύ μεγάλες δυνατότητες και χωρητικότητα.

Ταυτόχρονα, όμως, είναι το πρώτο ιαπωνικής κατασκευής πλοίο -αυτού του μεγέθους- που έρχεται στην Ελλάδα -μετά από 10 χρόνια- για λογαριασμό της ANEK. Γεγονός, που φανερώνει ότι η ελληνική εταιρεία επιμένει στα second hand γιαπωνέζικα σκαριά, καθώς αποδεδειγμένα έχουν αποδείξει την αξία τους στην ελληνική ακτοπλοΐα.

Το εν λόγω πλοίο ναυπηγήθηκε -ως ISHIKARI- τον Μάρτιο του 1991 στα Mitsubishi Heavy Industries στο Kobe της Ιαπωνίας για λογαριασμό της φημισμένης Taiheiyo Ferry.

Υπήρξε ο αντικαταστάτης του δικού μας «Ερωτόκριτος» (23.870gt/1974) στην Ιαπωνία και βραβεύτηκε ως το πολυτελέστερο και πιο άνετο ferry της εποχής του. Εξυπηρέτησε αδιάκοπα τη γραμμή Nagoya – Sendai – Tomakomai για 20 χρόνια, ενώ σε αυτό το διάστημα χρησιμοποιήθηκε και για κρουαζιέρες στα νησιά Ogasawara, που αποτελούν ιδιαίτερα δημοφιλή τουριστικό προορισμό στην Ιαπωνία.

Το 2011, το μεγάλο πλοίο αντικαταστάθηκε από το νεότευκτο ISHIKARI (15.000gt/2011) και πουλήθηκε στην κινεζική WANFANG INTERNATIONAL SHIPMANAGEMENT που το μετονόμασε σε GRAND SPRING και το δρομολόγησε στη διεθνή γραμμή μεταξύ Κίνας (Qingdao) – Νοτίου Κορέας (Incheon). Στη γραμμή αυτή παρέμεινε μέχρι το 2014 και στη συνέχεια παροπλίστηκε.

Το GRAND SPRING έχει χωρητικότητα 31.804gt (6.368 dwt), μήκος 192,5 μέτρα, πλάτος 27 μέτρα και βύθισμα 6,92 μέτρα. Διαθέτει 586 κρεβάτια, κινηματογράφο, εστιατόρια, καταστήματα και μπορεί να μεταφέρει 696 επιβάτες. Η χωρητικότητα του γκαράζ του είναι 1.700 γραμμικά μέτρα και φιλοξενεί 150 Ι.Χ. και 176 φορτηγά ή 502 Ι.Χ.. Διαθέτει 3 μεγάλες ράμπες φόρτωση συν το bow visor, 2 κατάμπαρα, ενώ τα κυρίως γκαράζ 3 και 4 έχουν ύψος 5,2 μέτρα!

Εξοπλίζεται με 2 κύριες μηχανές MAN-B&W MITSUBISHI 14V52/55B συνολικής ιπποδύναμης 29.540 b.h.p. και αναπτύσσει υπηρεσιακή ταχύτητα 21,5 κόμβων -με κατανάλωση 76t/24h- και μέγιστη 23,3 κόμβους. Εξοπλίζεται, επίσης, με 3 Ηλεκτρομηχανές DAIHATSU 6DL-28 των 1.800 ps η κάθε μια (5.400ps), 3 γεννήτριες FEK55E-10 των 1500KVA, πτερύγια ευσταθείας, Bow Thruster και προπέλες μεταβλητού βήματος. Το πλοίο ανήκει στην κλάση SING-LLOYD.

https://www.facebook.com/aneklines/videos/1809837939036565/?t=1

Πηγή: hania.news

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Ακολουθήστε το Daynight.gr σε Google News, Facebook και Instagram.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Daynight.gr
Διαφήμιση
Διαφήμιση TAMEIO EGGYODOSIAS
Διαφήμιση CRETANPHYSIS
Διαφήμιση TAMEIO EGGYODOSIAS
Διαφήμιση CRETANPHYSIS
Διαφήμιση vision

ΔΗΜΟΦΙΛΗ